abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82815959
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ga de kamer maar weer schoonmaken als nederland voetbalt
Nee dat doe ik voor de wedstrijd
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 23:52:30 #52
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82816108
quote:
Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Zijn rol was toch links? En waar stond hij?
linkshalf, en daar stond hij voornamelijk
  maandag 14 juni 2010 @ 23:53:43 #53
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_82816165
Nietes.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 14 juni 2010 @ 23:53:54 #54
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_82816172
Welles.
  maandag 14 juni 2010 @ 23:54:08 #55
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_82816182
!
pi_82816326
Waarom wordt Kuyt zoveel overschat? Omdat iemand lang kan rennen is het ineens goed? Die gast voegt echt 0,0 toe aan het Nederlands elftal.
pi_82816548
v/d vaart gewoon ernaast ,is een van de betere maar weigert dus openlijk om daar zijn taak te vervullen ,en dat zal je van kuyt nooit kunnen zeggen,trouwens ook ff een complimentje naar onze centrale verdedigers .
grtz brutywuut
pi_82816625
Oke, volgens mij is dit gewoon een verkapte een ajax vs feyenoord gezeik, maar vooruit.

Technische capaciteiten bij Robben, van P., Sneijder en vdV liggen inderdaad hoger, absoluut.

als ik de eerste helft terughaalde, waarin Kuyt in de aanval niet rendeerde kom ik op een aantal conclusies

• Hulp in de vorm van aanspeelpunten was veelal afwezig.
  • Kuyt eiste iedere ingooi op in ontvansgst op de rechterflank, waar hij vrijwel onmiddelijk 3 man tegen hem had staan, afspelen op de ingooier is dan slechts een noodoplossing.
  • Denemarken verdedigde sommige momenten met 10 man, dit met onvoldoende beweging vanuit de overige spitsen van Oranje zodat elke speler gedekt stond.
  • 2 slordigheidjes geteld in balcontrole, mogelijk wegens druk tegensstander.

Wie hou je nou in godsnaam voor de gek?, na Elia kwam er pas echt beweging in de wedstrijd omdat van der Vaasrt, (die van mij een dikke 4 verdiende deze wedstrijd en Sneijder in mindere mate gewoon op hun plek bleven staan zonder zich aan te bieden of rushes naar voren te maken.

Nee, de absolute foutenkoning deze wedstrijd was in mijn ogen absoluut van Persie, van der Vaart had net zo goed in de kleedkamer kunnen blijven zitten, Sneijder werd maar zelden bereikt.

De grootste fout van de wedstrijd vond ik trouwens op naam van van Bronckhorst, die Rommedahl echt makkelijk voorbij liet gaan, op links zal er dus een extra ondersteuning moeten komen die er rechts in de vorm van Kuyt al aanwezig is.
  • Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
    pi_82816769
    en nu is er weer zo'nafbrand actie richting kuyt van die zeiksnor op rtl 7,dat vind ik nou ook weer tever gaan.
    pi_82816796
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 00:06 schreef brutywuut het volgende:
    en nu is er weer zo'nafbrand actie richting kuyt van die zeiksnor op rtl 7,dat vind ik nou ook weer tever gaan.
    Die de snor kan je niet serieus nemen.
    'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
      dinsdag 15 juni 2010 @ 00:07:43 #61
    299907 Lespaulspelert
    Speelt Les Paul
    pi_82816798
    =ik dacht dat dit onz was-
    pi_82818488
    jongens, ik heb dé oplossing.

==elia==kuijt==v. persie == robben==
    ==sneijder===afellay====vd vaart==

verdediging van nl is toch kut dus dat doen ze maar met zn 3tjes. gaat er wel wat in bij ons maar wij vallen veel beter aan met dit zooitje, dus krijg je leuke uitslagen als 7-3 of 6-4!
    en dan zijn we gelijk van al dat gezeik af van welke spits we nou wel en niet moeten opstellen! gewoon dé oplossing!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_82818834
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Aloulou het volgende:
    Ik zou nooit met Kuyt starten op rechts, alleen bij uitzondering als je tegen een hele aanvallende ploeg speelt waar je Kuyt nodig hebt voor verdedigend werk op rechts. Maar in 99% zou ik zonder hem spelen omdat als verkapte rechtsbuiten je iemand nodig hebt met diepgang, snelheid en een actie in huis. Dat allen heeft Kuyt totaal niet.

Robben op rechts, anders Afellay.
    Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 01:30:26 #64
    305146 heloef
    20, Een omgekeerde Saab
    pi_82819043
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
    kuyt moet gewoon oprotten met zijn waardeloze spel en bertje feyenoord moet ballen tonen wat een waardeloze pot vandaag.

----------------Bommel-------------
    -----vd.Vaart-------Sneijder------
    ---Robben----Persie-----Elia-----
    Bert van Marwijk heeft echt wel meer voetbalverstand dan jou hoor. Maar een controlerende middenvelder is gewoon te gevaarlijk tegen ploegen als Brazilië en Spanje.
    C'est la vie
    Verliefdheid is voor de dommen
    A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
    Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
    pi_82819075
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef DaFan het volgende:
    Dat zijn er maar 6!
    Eigenlijk maar 5, waardeloze trainer.
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 01:35:32 #66
    131456 Klummie
    Sterker door Strijd
    pi_82819118
    En toch scoort 'ie gewoon weer maar iedere keer wordt er voortdurend getwijfeld
    pi_82819251
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
    En toch scoort 'ie gewoon weer maar iedere keer wordt er voortdurend getwijfeld
    die goal had jij en ik ook ook gescoord
    pi_82819294
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 02:03:26 #69
    81028 ScudRaket
    Fanatiek nachtbaggeraar
    pi_82819420
    Wat een gezever. Hij schiet gewoon de bal erin. Precies waar ie voor in het veld staat.
    If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
    Lullo scrotum ejaculatio est.
    Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
    pi_82820246
    Dit topic is complete onzin , het is eerder : van bommel in de basis = waardeloos voetbal.
    Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
    I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 03:39:07 #71
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_82820256
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 03:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
    Dit topic is complete onzin , het is eerder : van bommel in de basis = waardeloos voetbal.
    Dat zullen ze in München roerend met je eens zijn ja .
    2000 light years from home
    pi_82820295
    In een ploeg dat enorm offensief en technisch gericht is, het moet hebben van combinaties in de kleine ruimte oftewel wat zaalvoetbalachtig combineert en aanvalt past een afbreker en veel te sobere voetballer als van bommel echt niet. Is toch aangetoond bij oa Barcelona? Daar irriteerde hij publiek en zelfs spelers matig met z'n onzorgvuldige speelstijl.
    Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
    I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
    pi_82823335
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Dit is onzin, die sprint die hij trok om bij die bal te komen getuigt van inzicht. Was uiteindelijk een intikkertje, maar hij doet het wel.
    pi_82824134
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 00:57 schreef Asphias het volgende:
    jongens, ik heb dé oplossing.

==elia==kuijt==v. persie == robben==
    ==sneijder===afellay====vd vaart==

verdediging van nl is toch kut dus dat doen ze maar met zn 3tjes. gaat er wel wat in bij ons maar wij vallen veel beter aan met dit zooitje, dus krijg je leuke uitslagen als 7-3 of 6-4!
    en dan zijn we gelijk van al dat gezeik af van welke spits we nou wel en niet moeten opstellen! gewoon dé oplossing!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zet dan elia op het middenveld naast sneijder op links. Zo'n gek idee is het niet. Alleen robben is nog geblesseerd. Als ie nog meedoet is het pas na de groepsfase.
    The distance between insanity and genius is measured only by success.
    pi_82824268
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
    kuyt moet gewoon oprotten met zijn waardeloze spel en bertje feyenoord moet ballen tonen wat een waardeloze pot vandaag.

----------------Bommel-------------
    -----vd.Vaart-------Sneijder------
    ---Robben----Persie-----Elia-----
    Je vergeet de Jong, het controlerende blok zal van grote waarde zijn namelijk, vooral tegen de wat sterkere teams.

Verder zou ik graag Afellay willen zien ipv Kuyt totdat robben terug is. Dan kunnen van der Vaart en Elia mooi afwisselen. Sneijder en van Persie staan wel goed zo. Al was het uiteraard wel even slikken toen van Persie gewisseld werd met Afellay, die 2 kunnen namelijk goed samenspelen.
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')