Nee dat doe ik voor de wedstrijdquote:Op maandag 14 juni 2010 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ga de kamer maar weer schoonmaken als nederland voetbalt
linkshalf, en daar stond hij voornamelijkquote:Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Zijn rol was toch links? En waar stond hij?
Die de snor kan je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:06 schreef brutywuut het volgende:
en nu is er weer zo'nafbrand actie richting kuyt van die zeiksnor op rtl 7,dat vind ik nou ook weer tever gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Aloulou het volgende:
Ik zou nooit met Kuyt starten op rechts, alleen bij uitzondering als je tegen een hele aanvallende ploeg speelt waar je Kuyt nodig hebt voor verdedigend werk op rechts. Maar in 99% zou ik zonder hem spelen omdat als verkapte rechtsbuiten je iemand nodig hebt met diepgang, snelheid en een actie in huis. Dat allen heeft Kuyt totaal niet.
Robben op rechts, anders Afellay.
Bert van Marwijk heeft echt wel meer voetbalverstand dan jou hoor. Maar een controlerende middenvelder is gewoon te gevaarlijk tegen ploegen als Brazilië en Spanje.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
kuyt moet gewoon oprotten met zijn waardeloze spel en bertje feyenoord moet ballen tonen wat een waardeloze pot vandaag.
----------------Bommel-------------
-----vd.Vaart-------Sneijder------
---Robben----Persie-----Elia-----
Eigenlijk maar 5, waardeloze trainer.quote:
die goal had jij en ik ook ook gescoordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:35 schreef Klummie het volgende:
En toch scoort 'ie gewoon weer maar iedere keer wordt er voortdurend getwijfeld
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
die goal had jij en ik ook ook gescoord
Dat zullen ze in München roerend met je eens zijn jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:36 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Dit topic is complete onzin , het is eerder : van bommel in de basis = waardeloos voetbal.
Dit is onzin, die sprint die hij trok om bij die bal te komen getuigt van inzicht. Was uiteindelijk een intikkertje, maar hij doet het wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:46 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
die goal had jij en ik ook ook gescoord
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:57 schreef Asphias het volgende:
jongens, ik heb dé oplossing.
==elia==kuijt==v. persie == robben==
==sneijder===afellay====vd vaart==
verdediging van nl is toch kut dus dat doen ze maar met zn 3tjes. gaat er wel wat in bij ons maar wij vallen veel beter aan met dit zooitje, dus krijg je leuke uitslagen als 7-3 of 6-4!
en dan zijn we gelijk van al dat gezeik af van welke spits we nou wel en niet moeten opstellen! gewoon dé oplossing!Zet dan elia op het middenveld naast sneijder op links. Zo'n gek idee is het niet. Alleen robben is nog geblesseerd. Als ie nog meedoet is het pas na de groepsfase.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success.
Je vergeet de Jong, het controlerende blok zal van grote waarde zijn namelijk, vooral tegen de wat sterkere teams.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
kuyt moet gewoon oprotten met zijn waardeloze spel en bertje feyenoord moet ballen tonen wat een waardeloze pot vandaag.
----------------Bommel-------------
-----vd.Vaart-------Sneijder------
---Robben----Persie-----Elia-----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |