Maak jezelf niet zo belachelijk!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan niet bedenken wat ze nou eigenlijk bedoelt
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:04 schreef devlinmr het volgende:
Onze plaatselijke C1000 is ook altijd een goede bron. Hadden we 2 maanden geleden nog Hyasinten, deze maand was het tijd voor de Orleanders.
Ik gok dat hij "zucht" bedoelt, maar dit is wel erg triest gespeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. En het ergste is natuurlijk dat de linkse kerk het slikt als zoete koek.
*Sugt
Voortaan maar insmeren dusquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:15 schreef Virus3000 het volgende:
Hoe oud ben je?
Zou het idd wel wel meteen vervellen.
Hoe lang heb je relatie met die jongen?
Waar komt dat vreselijke "als" toch vandaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef portabel het volgende:
Kamer moet op slot als ik weg ben... Ik weet niet als dat kan
Van het engelse if wellicht? Dat zou je - letterlijk - zowel met als als of kunnen vertalen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar komt dat vreselijke "als" toch vandaan?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou het ook wel weten als ik een gozer met zoveel geld aan de haak zou slaan. Kom op verder is het toch geen knappe jongen? Net als die Nick en Simon. Het zijn allemaal van die inteeld hoofden.
Moet nogal een gespierd type zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:14 schreef sprites het volgende:
omdat ik nogal krap in de kas ben zocht ik een bijbaantje.
Rijgerquote:Op woensdag 26 mei 2010 04:44 schreef FOKmaggot het volgende:
stond er mischien een artikeltje over het overleiden van de bassist van de band slipknot in de AD van 25-05-2010?
Het regent rijgersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:49 schreef jitzzzze het volgende:
en werkwijgering, waar dit ook onder kan vallen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:49 schreef Cahir het volgende:
Mams is op vakantie geweest naar Turkije. Hun buschauffeur (van de hotel ofzo?) was een Turkse man die hun overal bracht. Hij had ook een algemeen verzoek aan alle toeristen; of ze geld wouden wisselen bij hem. Hij wou namelijk euro briefgeld En als in ruil kreeg je euromunten. Dus geen valutawisseling e.d.
Of een normenbon, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef Butterfly91 het volgende:
Over de vraag over die 14 euro:
Ik bestelde laatst een mp3-speler. De dag dat ik hem binnenkreeg bleek hij ivm een aanbieding 10 euro goedkoper te zijn. Gemaild met de wehkamp-klantensevice en een waardenbon ter waarde van het verschil gekregen.
Ik zou ze dus gewoon even mailen, wellicht krijg je ook een waardenbon.
Drastisch!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:37 schreef wiggahlipz het volgende:
[..]
Hallo Jam,
Hou me niet voor de maling. Dit is plat, ordinair en niet gepast, in welke setting dan ook.
Groetjes en wachtend op reactie,
Wiggahlipz
walgelijke viguren, weg dermee!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:05 schreef Palingvis het volgende:
Hoe komt het dat mensen steeds vaker online gaan zoeken voor sex/relaties whatever.?
Dit soort types lopen de hele dag voor een webcam te trekken, walgelijke viguren.
Heb je weinig aan denk ik, tenzij jij zijn vage dingetjes kan accepteren, wat me sterk lijkt..
Misschien moet jij hem laten denken, dat je hetzelfde doet? of nee, gwn weg dermee :p
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:32 schreef paaskannekoekje het volgende:
Een huisgenoot en ik zaten vanavond aan de pils.
Een huisgenote van ons, al wat ouder 45, is er de laatste tijd wat slecht aan toe.
Ze heeft last van haar rug, en ondanks kwam er een wandelstok aan te pas.
Pijnaanmijnogen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef pijnaanmijnvoet het volgende:
haha nou bedankt!!
maar ik bedoel egt egt helemaal over.. geen korst..
gewoon huid zeg maar.. en wnr kan ik weer schoenen aan..
ik vraag veel.. k kan namelijk niet wachte tot morge,, zodat ik het ziekenhuis kan bellen..
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Deetch het volgende:
moet deze niet naar ONZ. Vergelijking slaat namelijk als een tang op een hoer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:20 schreef bbfakir het volgende:
Het is een heerlijke buurt om in te wonen. Alles bij de hand, met de tram zit je zo in het centrum. Ik heb 3 jaar in Buitenveldert gewoont maar ik ben op hangende pootjes teruggekomen.
Met de auto naar het centrum vind ik veel te veel gedoe.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:46 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Nee, gewoon ontslaan en andere mensen inhuren die wel dankbaar dat werk doen. Negers in Afrika verdienen impers maar 1% van wat zij verdienen. Ze moeten dankbaar zijn dat ze ondanks hun domheid een baan vinden. Hopelijk zijn er over 15 jaar alleen nog maar schoonmaakrobots.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
We hebben uiteindelijk geen sex gehad maar heb haar wel eigenlijk overal betast etc.. (door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij)
Cru? Ruw? Cruw!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:12 schreef Kupoi het volgende:
maar dat probeer ik ook wel hoor.. ik ben echt wel duideljik geweest dat ik het gewoon zat ben. En tuurlijk is het heeel gemeen.. Ik bedoel ik voel me ook echt slecht daar niet van.. Maar hij accepteerd t gewoon niet :$ en kan moeilijk opeens heel erg cruw en hard zijn tegen hem... of hem totaal negeren
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Een maneger met een 'superman' pakje aan.
Ow, my bad als het er wel isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Is er helemaal geen 'fouten in het openbaar'-topic meer?
No bad!quote:
tnxquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:51 schreef Felixa het volgende:
Hier is ie!![]()
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #17
Kees en Henk waren er wel bij betrokken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef Updraft het volgende:
Kun je op een of andere manier verhinderen dat deze buurman elke keer maar om de meest pieteloze feitjes rechtzaken start, waarin hij toch elke keer in het ongelijk wordt gesteld?
Die von'k ook leuk:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Kees en Henk waren er wel bij betrokken.
quote:Mijn Buurman is 72, type 'boomknuffelaar', altijd sacherijnig, gehaat in de weide omgeving en heeft echt zeeën van tijd.
Doordat buurman zeeën van tijd heeft en gehaat is in de weide omgeving, heeft hij praktisch geen mogelijkheden om zich te vermaken. Vrienden heeft hij klaarblijkelijk niet (de postbode is de enige die op het erf komt in de afgelopen 3 maanden).
Woef!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef micha_jansen het volgende:
[..]
haha zekerss, zou ik ook wel graag willen.
maarja, zou zoizo wel naar pinkpop willen, hebben best een goede lineup.
alleen jammer dat het pinkpop is, eten is echt ranzig en aangelijnt Brand bier spoel ik het niet graag mee weg.
duitsers zijn daar ten minste wat beter in, qua smaak.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
oozoo zijn de hardste mooiboy watches, k heb een hele foute breitling met smaragten eromheen maar chicks diggen het haha
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, daar gaat mijn bloed van koken. Dat soort tuig moet men heel hard straffen.
Hen bent echt goede zuigen van een stuk laf vreten. Verder snap ik niet wat dat tuigstuk gezieldt om da te doe.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:49 schreef FP128 het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch hè?
Het boek en de film zijn zo oud als de weg naar Rome,waarom
dan zoveel eisend?
Je kan het voor een bodemprijs overal kopen en het gaat natuurlijk
alleen maar om de inhoud want laten we eerlijk zijn: Het is geen
heilig manuscript zoals de Bijbel o.i.d.
Dat zou inderdaad erg pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:36 schreef Antwerpen het volgende:
De vereisten die we hebben is dat ik tot max 7 personen kan vervoeren (liefst 4 vaste zitplaatsen) en dat het ons geen rip uit het lijf kost.
Nog even afgezien van de rest van het wonderbaarlijke taalgebruik van deze user, vond ik dit wel een mooie!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef waaghetniet het volgende:
oke sjorrie ik zal niet scheldem
maar kijk ik heb niet diploma. maar ik straat weet je ik ken die hussel dinge en zo. dus ik d8 mischien kan ik werk zoeken als acount manageg of zo iets weet je hun vragen ervaring 80 000 euro per jaar zeker ik heb ervaring met die bedragje snap je dus ik neem die baantje jwz iemand vacatuaire?
Ik wens hem veel succes.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de rest van het wonderbaarlijke taalgebruik van deze user, vond ik dit wel een mooie!
Dat was natuurlijk een prooi voor dit topicquote:
Ik neem aan dat hij bevorderlijk bedoelt!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Als reactie op dat hij een antisemiet zou zijn.
Willen we dat soort mensen op Fok!? Lijkt me niet echt bijwoordelijk voor normale discussies.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dank. Dan had ik helemaal naast de boot gevist
Ik irriteer me ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef mariox het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik irriteer me mateloos aan topic naam: Iedereen is uniek zeggen ze....
En vooral dat "zeggen ze" gedeelte. Alsof het echo'd in mijn hersenen continu...door en door...again and again...
Nou nee, niet echt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat zeggen notabene de Turken. Iets met pot en keten. Ja toch?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 03:20 schreef Inlognaam het volgende:
Maak een printscreen van de veiling, bewaar de mails en je kunt aantonen dat je er op een legitieme wijze aangekomen bent.
Dat je het ding in Engeland hebt gekocht, zal meer problemen opleveren voor evt garantie dan het feit dat je geen bon hebt. Ze zullen je toch afpoederen met 'waterschade'
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef zaishen het volgende:
Hallo,
kan iemand mij een voorbeeld geven van interne, externe publieksgroepen, zodat ik het snap wat het is. de difinetie ervan. alvast bedankt.
groet,
zaishen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef jagga het volgende:
Gevolg: de laatste 8 treden al bonkend en elke tree meenemend naar beneden gedonderded.
Hoe bedoen jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je geen rechtzaak tegen hem starten dat hem verbiedt rechtzaken aan te spannen?.
Wat een trieste bedoeling zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
(door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij)
Das pas een paar weken een hype in KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef Arcee het volgende:
Als dit overzicht compleet is, dan is dit een nieuwe variant:
[..]
Stúkken zijdiger inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:23 schreef Fixers het volgende:
Ik zou zelf gewoon een losse gietijzeren grillplaat nemen. Nagenoeg hetzelfde effect. Veel liever dan een gril zie ik een RVS teppan yaki / plancha plaat. Is veel zijdiger.
Volgens mij is die met opzet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef DaMart het volgende:
[Singles] hebben een ruggegraad ;(
Hoe warm zou hij zijn?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef TGE het volgende:
Ik mag hopen dat deze spelfout expres is gemaakt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die is expres gemaakt, zie vorige topic.
Zo ver had ik niet gekeken. De fout in die TT viel me gewoon op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is die met opzet.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef lange21 het volgende:
*knip* toen ze me gingen operareren *knip*
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:52 schreef Megumi het volgende:
Dus nu moeten we net zo dom bezig zijn als de mensen uit de zeg maar middeleeuwen van de 20e eeuw.
Bijna goed!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef Daniel1976 het volgende:
Niet doen. MDF en buiten is een contradictie in terminus.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die datum staat er niet voor niks op, vooral bij kip zou ik uitkuiken.
Doet de Arbo dat tegenwoordigquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef freecell het volgende:
En jij bepaald wanneer een kind 'fout' is en geen recht heeft om te leven?
Wat is het volgende?
In Engeland is al eens een baby gearboteerd wegens een KLOMPVOETJE. Dat was ook niet gewenst...
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat is nou een politicus die ik begrijp wanneer er geluid uit zijn mond komt op de televisie.
Normaal zou ik nooit D66 stemmen maar mijn voorkeur stem gaat naar hem.
Waarom ? Van der Ham komt intelligent docht sociaal over. Van der Ham heeft een prima kijk op het drugs belijdt . En het is een van de weinige in den haag die nog wel snapt dat wij Nederlanders prima zelf nog een gezond verstand hebben en laat ons burger mannen ook zelf nog dingen beslissen inplaats van alles maar voor ons te laten beslissen onder de noem betutteling . Ik vind het echt jammer dat Boris geen lijstrekker is met zijn charisma lult ie Wilders Balkende Cohen en de rest waarschijnlijk allemaal onder de tafel. Ik heb vertrouwen in Boris wie nog meer ?
In tegenstelling tot Dr.Mikey is Robben kennelijk wél een sterspeller.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Nederlander in van Gaal wil natuurlijk Robben zien spelen maar wat vind de club coach van Gaal ? Wat nou als zijn ster speller geforceerd eerder fit wordt gemaakt dan dat eigenlijk goed voor hem is ?
ok, het is een gewone dt-fout, maar de context maakt het leukquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:38 schreef n3z het volgende:
[..]
Nee. Ik vindt immigranten niet erg, maar aub alleen hoogopgeleide.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind de Nederlandse kiezer dan ook hopeloos opportunistisch en bovenal hypocriet. Ze stemmen VVD als het erg goed met ze gaat en SP als ze in de punari zitten.
Sterktheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:07 schreef Individual het volgende:
Niet veel anders dan lang geleden (+ inflatie).
Qua sterktheid staat ie aan de top. Een vriend van mij had er ook een en die reed in het donker in een bocht tegen een paaltje aan. Hij werd gelanceerd en de scooter reed een sloot in. De voorkap (die voor je knieen) had een afdruk van het paaltje.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:55 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom als je informatie wilt verkopen is het gelijk afperzing? Maar als je windows of een dvd-tje met een film koopt wat ook gewoon informatie is is het geen afperzing?
In het midden trouwens ook niet!quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het erop neer, dat bij de kante niet bepaald goed bezig zijn, en er zal geen sprake zijn van vrede op korte termijn.
En bij de concurrentie op Tweakers stond ook een mooie:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:00 schreef ukga het volgende:
siewosie valt het me op dat de laatste tijd veel oude bekende uit de hiphop scene weer terug komen. en ver onder de maat presteren
quote:Stalllone schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:39:
[...]
Wie gebruikt dit uberhoud op z'n Xbox360 ? Ik in ieder geval niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoop je, heb je het verlies van de PvdArmoede kunnen verwerken? Ik leef met je mee, ze hebben apen uit de mauwen gehaald, konijnen onder de hoge hoed getoverd, cohen naar voren geschoven, Samsom en Plasterk heb de populisme machine op volle toeren laten draaien en dan nog verliezen. 1 heldere conclusie, einde sociaal democratie!
U kent hem nog wel, Co!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:52 schreef j.t het volgende:
[..]
Dit is de aflevering waar ik bij was! Je zag me in het begin de bril van mn vriend schoonmaken, maar het was maar ffies ... maar ik zag mezelf! Misschien straks weer
Add: Btw, vond het niet zo heel leuk. Maar dat kwam door de mensen. Heel veel mensen konden geen fatsoenlijk Engels (aan de telefoon vroegen ze er nog specifiek naar !) Je ziet zometeen weer 1 voorbij komen. En dan denk je waarschijnlijk, wat een aandoenlijk mens. Maar na een half uur ben je het echt zat hoor!
Die 4 vrouwen van net, die reading duurde meer dan half uur. Echt te lang. En misschien zie je straks nog iemand die Derek doorkrijgt die lijkt op Co Jak! Dan zenden ze nu in 1x goed uit, maar hij had daarvoor al 3 mensen gehad die dachten dat het om hun ging. Dus uur verpest. Hij werd er zelf ook enorm gefrustreerd door. Was toen blij dat t afgelopen was!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Pas259 het volgende:
Het is niet een 10 in een dozijn bureau trouwens en ik heb een grote meerwaarde doordat ik veel kennis heb en die overdraag op nieuwe medewerkers.
Wat voor werk doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |