quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS' moeder mag zijn softdrugs niet vinden op zijn kamertje
Denk het niet. (als je er geen slot in wilt zetten)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef portabel het volgende:
Kamer moet op slot als ik weg ben... Ik weet niet als dat kan
OF dat kan...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:44 schreef portabel het volgende:
Kamer moet op slot als ik weg ben... Ik weet niet als dat kan
Pinnetje uit de klink wippen en klink weghalenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef portabel het volgende:
Simpel gezegd wil ik dit dat m'n kamer op slot kan. Hoe kan ik dit makkelijk en snel doen zonder te boren en aanpassingen aan de deur te doen?
M'n kamer moet op slot kunnen als ik weg ben![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:37 schreef mikieu het volgende:
Ja want dat mechanisme past zomaar in je deur.
quote:[..]
Pinnetje uit de klink wippen en klink weghalen
Natuurlijk geen oplossing als iemand een andere klink regelt, maar het is een begin
Ik ben 23 en heb gewoon behoefte aan privacy. Niet iedereen hoeft altijd in m'n kamer te komen en door m'n spullen te spitten (ouders).quote:
Is dat niet universieel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:37 schreef mikieu het volgende:
Ja want dat mechanisme past zomaar in je deur.
Ga op jezelf wonen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:44 schreef portabel het volgende:
[..]
Ik ben 23 en heb gewoon behoefte aan privacy. Niet iedereen hoeft altijd in m'n kamer te komen en door m'n spullen te spitten (ouders).
[..]
Is dat niet universieel?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:44 schreef portabel het volgende:
[..]
Ik ben 23 en heb gewoon behoefte aan privacy. Niet iedereen hoeft altijd in m'n kamer te komen en door m'n spullen te spitten (ouders).
[..]
Is dat niet universieel?
maar wel mogelijk. Gewoon de juiste afmeting en dikte denk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef Slickk het volgende:
[..]
Held.
Je kunt een broodje kroket toch ook niet in hetzelfde bakje stoppen als een gewone kroket.
Krammen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Heel simpel: je hebt spijkerhaakjes (dus een spijker met twee punten in de vorm van een 'n')
die hamer je in deur en deurpost.
Daarna gewoon hangslot eromheen, klaar...
Ik zit dus al minutenlang te verzinnen hoe die kutdingen ook alweer hetenquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef Synthesist het volgende:
[ afbeelding ]
deze deurhanger uitprinten en ophangen
Dat gat moet je erbij kopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:06 schreef portabel het volgende:
Heb ik een deurslot gekocht bij de Gamma, ik helemaal blij. Thuis aangekomen de slot ingeschroefd. Alleen de deur heeft geen gaten om een sleutel in te doen
![]()
![]()
![]()
Hmm nee, ik moet dat daadwerkelijk boren. Enige gat in de deur is van de deurknop/hendel zelf.quote:
Fail!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:06 schreef portabel het volgende:
Heb ik een deurslot gekocht bij de Gamma, ik helemaal blij. Thuis aangekomen de slot ingeschroefd. Alleen de deur heeft geen gaten om een sleutel in te doen
![]()
![]()
![]()
Dan heb je hem op z'n kop!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef portabel het volgende:
[..]
Hmm nee, ik moet dat daadwerkelijk boren. Enige gat in de deur is van de deurknop/hendel zelf.
Andere deur kopen? Scheelt weer boren!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:25 schreef portabel het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is een gat waar de deurknop/hendel doorheen moet.
Blauw is het gat waar de sleutel doorheen moet. Alleen dat heeft deze deur niet. De deur heeft alleen gat voor rood, niet voor blauw. hahahshit...
Dit is een huurhuis, ik weet niet of wij dan problemen kunnen krijgen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom trouwens niet boren etc.? Bang dat je ouders zien dat er een slot op zit? Dat zien ze ook als je er een andere deurklink op zet.
Ja dat heb je nou al vier keer verteld, we hebben geen bonuschromosoom hoor, tering.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef portabel het volgende:
Leuk plaatje
Om een indicatie te krijgen. Slot zit erin, alleen geen gat voor de sleutel.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Piles het volgende:
Zijn er niet van die Amerikaanse modellen, met het sleutelgat in de deurkruk?
Gewoon boren/zagen dus..quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef portabel het volgende:
Leuk plaatje
Om een indicatie te krijgen. Slot zit erin, alleen geen gat voor de sleutel.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |