Vind het maar een beetje saai eigenlijkquote:
Iedereen staat ook te dansen en te swingen op het podium. Hoe kan je dit nu niet tof vinden?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:41 schreef Littlecreep het volgende:
Wat heerlijk optreden. Vond White Flag op de cd niet veel soeps, maar live is ie helemaal top. Eigenlijk geen fout kunnen ontdekken.
Dit is dan ook een van de vetste gorillaz videos:quote:Op zondag 2 mei 2010 00:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iedereen staat ook te dansen en te swingen op het podium. Hoe kan je dit nu niet tof vinden?![]()
Super tof gedaan zeg.quote:Op zondag 9 mei 2010 04:05 schreef dfnk het volgende:
[..]
Dit is dan ook een van de vetste gorillaz videos:
Ja heel cool ja!!quote:
Visual, dus geen official -videoquote:Op maandag 24 mei 2010 17:25 schreef TUFKAL het volgende:
http://truetosound.net/vi(...)fish-official-video/
Geen idee of het de officiële video is
Succes! Zal wel een hele ervaring zijn. Zou er ook graag bij willen zijn, maar er is niemand in mijn omgeving die deze muziek kan waarderen. Ze gaan liever naar 1 of ander trance feest ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:42 schreef VancouverFan het volgende:
Nog mensen die naar 1 van de concerten in de UK willen?
Morgen begint de niet-fanclub voorverkoop. Ik ga proberen kaarten voor Londen te scoren
Mooi zo, verwacht en vervolg op Styloquote:
Oei, daar wil ik wel heen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Aisumasen het volgende:
15 november in de HMH! Fan pre-sale start 2 juni.
Wil hier ook heen!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef Aisumasen het volgende:
15 november in de HMH! Fan pre-sale start 2 juni.
Dan moet je eerst lid worden van de fanclub voor £ 30,- en dan kun je een paar dagen eerder dan de normale verkoop kaarten bestellen.quote:
Wow. Dat is wel heeeel extreem..quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zesenvijftig euro.![]()
Exclusief de "service"kosten etc.
Dat is buitensporig veel geld. Helemaal omdat het in die gare HMH is.quote:
Als ik vlak bij de HMM zou wonen dan was het geen probleem geweest. Ik moet uit Friesland komen. Ik moet vervoer regelen en ik moet ook weer terug uiteraard.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:13 schreef Zocalo het volgende:
Ik denk dat je voor die 60 euro wel flink wat visuals en gasten mag verwachten.
Wat is er mis met de HMH?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat is buitensporig veel geld. Helemaal omdat het in die gare HMH is.
Misschien als ik binnenkort een meevallertje heb dat ik een kaartje koop, maar ik acht de kans niet groot.
HMH is zowat de beste zaal van NL. Wat is je probleem?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:09 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat is buitensporig veel geld. Helemaal omdat het in die gare HMH is.
Misschien als ik binnenkort een meevallertje heb dat ik een kaartje koop, maar ik acht de kans niet groot.
Dat wel, maar dan blijft t duur. Leuke band en cd's maar dat bedrag heb ik er niet voor over.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:49 schreef Xrenity het volgende:
Nouja, al die rappers die meekomen, misschien dat arabisch orkest... Dat kost nogal denk ik, bij elkaar.
In ieder geval waaaay meer dan een band als Arctic Monkeys/Them Crooked Vultures/enz
Nee, gewoon live met veel gastmuzikanten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Zullen ze met 3D hologrammen optreden?
quote:De show omvat de volledige productie, met video-animatie, illustraties en film ontworpen door Jamie Hewlett.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef VancouverFan het volgende:
Zou het druk worden zaterdag vrijdag of is het toch handig om te kopen bij die presale?
Ik wil best wel wat extra's betalen voor de Gorillaz, maar nog eens 29 pond bovenop de 56 euro ga ik niet zomaar uitgeven
Same here, zit klaar met edentifier (abnquote:
In dit geval niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
Same here, zit klaar met edentifier (abn)
ZIjn er trouwens bij de HMH meerdere klasses/niveaus van plaatsen?
Tuurlijk ga ik ook!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:54 schreef CoExist het volgende:
Met creditcard bestellen vind ik persoonlijk handiger.
Weet je in ieder geval zeker dat het per direct betaald is.
Felixa, jij ook naar de Gorillaz?
Nou wat gezellig!quote:
Nee daar was ik niet, heb ze een paar jaar geleden wel een paar keer gezien maar ben toen een beetje afgehaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nou wat gezellig!
Wij bezoeken wel vaker dezelfde concerten trouwens.
Was je ook bij Snow Patrol afgelopen week?
Ja...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Lijkt wel of de server van Ideal plat ligt oid, heeft niemand anders hier last van??
Ik heb mijn kaartjes gewoon met Ideal kunnen betalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:11 schreef Apfelsaft het volgende:
Lijkt wel of de server van Ideal plat ligt oid, heeft niemand anders hier last van??
Oh really?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:12 schreef randomosity het volgende:
"Invalid currency, only EUR accepted"
Weet iemand wat dit is?
---
"Ongeldige munteenheid, wij accepteren alleen euro's."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |