Dat zou inderdaad erg pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:36 schreef Antwerpen het volgende:
De vereisten die we hebben is dat ik tot max 7 personen kan vervoeren (liefst 4 vaste zitplaatsen) en dat het ons geen rip uit het lijf kost.
Nog even afgezien van de rest van het wonderbaarlijke taalgebruik van deze user, vond ik dit wel een mooie!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:58 schreef waaghetniet het volgende:
oke sjorrie ik zal niet scheldem
maar kijk ik heb niet diploma. maar ik straat weet je ik ken die hussel dinge en zo. dus ik d8 mischien kan ik werk zoeken als acount manageg of zo iets weet je hun vragen ervaring 80 000 euro per jaar zeker ik heb ervaring met die bedragje snap je dus ik neem die baantje jwz iemand vacatuaire?
Ik wens hem veel succes.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even afgezien van de rest van het wonderbaarlijke taalgebruik van deze user, vond ik dit wel een mooie!
Dat was natuurlijk een prooi voor dit topicquote:
Ik neem aan dat hij bevorderlijk bedoelt!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Als reactie op dat hij een antisemiet zou zijn.
Willen we dat soort mensen op Fok!? Lijkt me niet echt bijwoordelijk voor normale discussies.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dank. Dan had ik helemaal naast de boot gevist
Ik irriteer me ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:53 schreef mariox het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik irriteer me mateloos aan topic naam: Iedereen is uniek zeggen ze....
En vooral dat "zeggen ze" gedeelte. Alsof het echo'd in mijn hersenen continu...door en door...again and again...
Nou nee, niet echt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dat zeggen notabene de Turken. Iets met pot en keten. Ja toch?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 03:20 schreef Inlognaam het volgende:
Maak een printscreen van de veiling, bewaar de mails en je kunt aantonen dat je er op een legitieme wijze aangekomen bent.
Dat je het ding in Engeland hebt gekocht, zal meer problemen opleveren voor evt garantie dan het feit dat je geen bon hebt. Ze zullen je toch afpoederen met 'waterschade'
quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:56 schreef zaishen het volgende:
Hallo,
kan iemand mij een voorbeeld geven van interne, externe publieksgroepen, zodat ik het snap wat het is. de difinetie ervan. alvast bedankt.
groet,
zaishen
quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:04 schreef jagga het volgende:
Gevolg: de laatste 8 treden al bonkend en elke tree meenemend naar beneden gedonderded.
Hoe bedoen jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef Sport_Life het volgende:
Kun je geen rechtzaak tegen hem starten dat hem verbiedt rechtzaken aan te spannen?.
Wat een trieste bedoeling zeg.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
(door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij)
Das pas een paar weken een hype in KLBquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:24 schreef Arcee het volgende:
Als dit overzicht compleet is, dan is dit een nieuwe variant:
[..]
Stúkken zijdiger inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:23 schreef Fixers het volgende:
Ik zou zelf gewoon een losse gietijzeren grillplaat nemen. Nagenoeg hetzelfde effect. Veel liever dan een gril zie ik een RVS teppan yaki / plancha plaat. Is veel zijdiger.
Volgens mij is die met opzet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef DaMart het volgende:
[Singles] hebben een ruggegraad ;(
Hoe warm zou hij zijn?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef TGE het volgende:
Ik mag hopen dat deze spelfout expres is gemaakt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die is expres gemaakt, zie vorige topic.
Zo ver had ik niet gekeken. De fout in die TT viel me gewoon op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is die met opzet.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:44 schreef lange21 het volgende:
*knip* toen ze me gingen operareren *knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |