quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef BlueMage het volgende:
M'n oma heeft d'r been een keer gebroken met van de laatste tree van de trap vallen.
En dat is zo grappig omdat?quote:
Provoceren jeweetssquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is zo grappig omdat?
O wacht, internetheld, tuulk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar RIP aan de nabestaanden![]()
Ja lache joh.quote:
Internetheld? Als iemand dit in het echt tegen mij zegt zou ik ook lachen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is zo grappig omdat?
O wacht, internetheld, tuulk.
Ja, die vrouw die haar rug brak door van een Wii balanceboard af te tyfen. Echt hoe je dat voor elkaar krijgt. Dat ding is 25cm hoog of zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja lache joh.
Je kan zelfs je nek breken als je van de laatste tree valt.
Van een trap pleuren is nooit grappig.
Dan denk ik er gelijk zo'n circusmelodietje bij, wanneer oma van de trap kukelt...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Internetheld? Als iemand dit in het echt tegen mij zegt zou ik ook lachen.
Nee zelf vallen niet, als iemand anders valt kan dat best grappig zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja lache joh.
Je kan zelfs je nek breken als je van de laatste tree valt.
Van een trap pleuren is nooit grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Ja, een koprol vanaf de laatste trede van de trap. Bij veel huizen kom je dan met een beetje geluk met deurpost en al in je woonkamer terrecht.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Daarom moet je altijd in welke situatie dan ook, een koprol maken als je valt. Dat breekt de val!
In mijn geval dan ook meteen m'n rug.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Daarom moet je altijd in welke situatie dan ook, een koprol maken als je valt. Dat breekt de val!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |