Okay, hier volgt waarschijnlijk een onsamenhangend verhaal, ik zal proberen het simpel te houden voor zover dat lukt.

Ik heb de laatste tijd nogal moeite om alles bij te houden, ontwikkelingen gaan nogal erg snel en heb het gevoel alsof ik 'achter loop', op gevoelsmatig niveau dan. dagen vliegen voorbij, ingrijpende veranderingen in prive sfeer en daar buiten (maatschappelijk niveau etc) volgen elkaar steeds sneller op. het lijkt erop alsof het leven voorbij flits.... ik stond erbij en ik keek erna.

Het is alsof ik geen grip op zaken krijg, het ene is nog niet voorbij en andere staat alweer voor de deur. Het lijkt wel alsof er geen tijd meer is om bepaalde indrukken van de dag of week fatsoenlijk te verwerken. Op emotioneel vlak word ik hierdoor ook beļnvloed... de ene dag kan ik me kapot piekeren en de volgende dag ben ik het alweer vergeten. Opzich niet zo heel dramatisch, maar echt genieten van het moment lukt ook niet.
Wat is nou een week en wat is nou een maand? Voor mij is er geen verschil meer wat dat betreft, ik kan me nauwelijks herinneren wat ik gister heb gedaan. Ik vind dit een enge ontwikkeling, ik vraag me dan ook serieus af of ik misschien niet lichtelijk depressief ben of misschien lijdt aan een quarterlife crisis ofzo. Ik ben bang dat dit alleen nog maar erger wordt...
What to do....
edit: het moet zijn> alles verandert in hoog tempo, ipv versnelt