abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82220865
Hoi,
Ts heeft 2 mobieltjes via ebay gekocht. (1 voor mij en 1 voor vriendin)
De verkoper komt uit Engeland.
Mobieltjes zijn vandaag aangekomen en alles doet het perfect maar er zat geen bon bij.
Verkoper gemaild en die zegt dat ze in de doos horen te zitten.

Nou maakt het mij niet zo veel uit want als je naar die reperatiezaken gaat zeggen ze meteen valt niet onder garantie, of ze houden hem 2 maanden en dan krijg je je mobiel terug en heeft het nog steeds de zelfde defect.

Waar ts zich wel zorgen om maakt is dat hij 2 gestolen mobieltjes heeft ontvangen.
Is er een manier om dit te achterhalen?
Na een beetje googlen hoor ik dingen als Imei etc maar niet echt iets nuttig.

Mocht ik 2 gestolen mobieltjes hebben ontvangen wat kan ik dan het beste doen?
Want op de doos stond alleen mijn adres.
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_82220977
Als ze al gestolen zijn dan zijn ze vast in Engeland gestolen . Kans dat je daar gezeik mee krijgt is uitgesloten .
Volgens mij internationaal niet te achterhalen via dat IMEI (ook al niet meer in Nederland dacht ik)
Bovendien zou je je telefoontjes dan kwijt zijn mochten ze gestolen zijn . Mogelijk krijg je nog heling op je dak ook .

Ik zou het lekker laten gaan
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  woensdag 2 juni 2010 @ 03:20:06 #3
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_82221215
Maak een printscreen van de veiling, bewaar de mails en je kunt aantonen dat je er op een legitieme wijze aangekomen bent.

Dat je het ding in Engeland hebt gekocht, zal meer problemen opleveren voor evt garantie dan het feit dat je geen bon hebt. Ze zullen je toch afpoederen met 'waterschade'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
pi_82249381
Bedankt voor de tips
Normaal zou ik me hier geen zorgen om maken maar paar weken terug stonden er 3 agenten voor de deur omdat ze dachten dat we gasflessen binnen hadden terwijl dat helemaal niet zo was.
En ik heb geen zin dat ze morgen weer voor de deur staan van he u heeft gestolen mobieltjes in u huis.
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')