Zal mij een zorg zijn of je dat gelooft. Jij hebt geen familieleden op FOK!? Mijn zoon zat ook even op FOK! maar had al snel door bagger minpunten op de FP, dus die had geen zin meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
De vriendin van je zoon. Geloofwaardig allemaal.
Ja. Je doet je best maar meid.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn of je dat gelooft. Jij hebt geen familieleden op FOK!? Mijn zoon zat ook even op FOK! maar had al snel door bagger minpunten op de FP, dus die had geen zin meer.
Mensen kennen mijn eigen mening wel, waarom zou ik haar als kloon moeten gebruiken?
Mijn echte kloon is al maanden geleden gelekt door iemand, dus die gebruike ik niet meer. verder heb ik geen kloons. Wil er binnenkort wel weer één aanmaken, want je kunt als mod je mening over dingen gewoon niet geven.
Zonder vaag voor xenofoob of antisemiet etc uitgemaakt te worden
Jij idem, ventquote:
denk ik ookquote:Op zondag 30 mei 2010 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt door mijn selectiviteit.
Vat het niet te persoonlijk op. Ik was pissed en dat schoot me in het verkeerde keelgat.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even gekeken wat je getikt had... Jammer dat je dat zo opvatte. ik bedoelde eigenlijk dat ik je succes wenste om je mooie OP in het andere topic te verwerken. Maar goed. Sue me. Jammer dat je zo over iemand denkt
Goed dat is jouw kant en misschien is het waar, dat kan ik niet controleren.quote:Verder had ik nog niet eens gezien dat er in dit topic geklaagd was... over dat topic, maar ja, dat kan ik moeilijk bewijzen. Ik sloot hem omdat ik al eerder een topic over de Freedom vloot gesloten had. Pas nadat jij in FB kwam zag ik de post van De Paro. Van de week al eerder twee topics (zowel Pro als Anti) gesloten. Gezien de aard van je bericht is dat voor jou, en inmiddels weer een paar andere havikken, toch ongeloofwaardig. Waarom verdedig ik het eigenlijkTis toch nutteloos
Er loopt zelfs een BNW/TRU topic in NWS over de nukes van Israel... wel ja joh... Er staan ook helemaaaaaaaal geen israel topics in NWS... En idd... we drukken al het negatieve nieuws over Israel de kop in... we sluiten alle Anti Israeltopics...Meer zeg ik er niet over. Ik heb wat topics te sluiten
Da's leukquote:Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
heb ik een mail aan de NOS gestuurd. Of het daarom was weet ik niet maar een paar uur later hadden ze een item erover.
Pro-Palestijnse vloot op weg naar Gaza
Da's nog beter dan een topic op Fok dus eigenlijk moet ik je dankbaar zijn voor het slotje.
Omgquote:Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vat het niet te persoonlijk op. Ik was pissed en dat schoot me in het verkeerde keelgat.
[..]
Goed dat is jouw kant en misschien is het waar, dat kan ik niet controleren.
Ik zie veel geklaag bij ieder topic dat Israel betreft, altijd van dezelfde pro-Israel luitjes trouwens, en ook in dit geval weer. En ja hoor, even later wordt het topic gesloten. Terwijl het een volkomen legitiem topic was imo. Vergelijk het met de bagger die wel open blijft. Of alle POL topics die voortdurend in NWS lopen. Twee belgen in een roeiboot is wel een topic waard maar een konvooi hulpgoederen die een confrontatie met een marinemacht niet schuwt is dat niet. Er klopt geen hout van.
Dus ik was pissed. En om die frustratie kwijt te raken heb ik een mail aan de NOS gestuurd. Of het daarom was weet ik niet maar een paar uur later hadden ze een item erover.
Pro-Palestijnse vloot op weg naar Gaza
Da's nog beter dan een topic op Fok dus eigenlijk moet ik je dankbaar zijn voor het slotje.
Don't feed the troll. Gewoon negeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:30 schreef Amos_ het volgende:
Druk op Israël neemt toe #2: flotilla hulpgoederen beschoten
Nou nou, beetje erg generaliserend.
Zow... net wakkerquote:Op maandag 31 mei 2010 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
Google News Gaza Flotilla - About 4,090 results (0.08 seconds)
En drie pogingen er een topic over te openen gesloten door de mods. Gefeliciteerd.
Had hij niet kunnen weten natuurlijk maar ik moest er wel even aan denkenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zow... net wakkerEerst eens koffie
![]()
Allereerst zal ik zeggen: Ja NS... je hebt gelijk. Misschien heb ik dat onderschat en had het eerder apart gekunt. Neemt niet weg dat ik op dat moment vond dat het nog niet nodig was, en het prima in het topic kon dat op dat moment liep. Namelijk dat de internationale druk toeneemt op Israel.
Als er niets gebeurd was en de schepen gewoon waren tegengehouden zonder incidenten was het ook niet zo groot nieuws geworden denk ik? Maar nu het geescaleerd is en er doden vallen en iedereen weer verontwaardigd is, ja dan heb je dus gewoon gelijk. Neemt niet weg dat de internationale druk dus nu nog groter zal worden![]()
Echter dat op moment, bij het uitvaren, zag ik de ernst er nog niet van in. My mistakeSorry
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:
Zie mijn 2 posts hierboven, en dit is gewoon wijzen op een joodse neus
Israël #4 -Doden door aanval op Hulpkonvooi
Wassen neusquote:Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:
Zie mijn 2 posts hierboven, en dit is gewoon wijzen op een joodse neus
Israël #4 -Doden door aanval op Hulpkonvooi
Voor m'n eigen toekomst op FOK! lijkt het me beter om niet meer te reageren op AR.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Voltaire had gelijk, maar ontopic: islamitische fundamentalisme is voor een groot een gevolg van westerse bemoeiens in het Midden-Oosten. Ook Israel zorgt met zijn acties voor meer fundamentalisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |