abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82139637
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er werd in het vorige deel gerept dat ze Hamas zelf gekozen hebben. Dus ja, ze zijn zelf verantwoordelijk.
Grapjas. Tweede alinea niet gezien zeker.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:07:50 #252
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_82139660
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ok, dus als de PVV hier de grootste wordt dan vind jij het ook terecht als UK, België, Scandinavië en Duitsland ons volledig afsluiten van de buitenwereld?
Daar hebben we immers zelf voor gekozen.

Of wacht, nog sterker: stel dat Marokko hier met grof geweld komt binnenvallen, gesteund door de VN omdat er een bejaard boek gevonden is waarin staat dat deze grond toebehoord aan het heilige Marokkaanse volk, en 7 provincies in bezit neemt en uitroept tot aparte staat. En als de Nederlanders in de overige provincies dan PVV kiezen. En Marokko sluit vervolgens die provincies af van de buitenwereld. Hebben we er dan -ook- nog zelf voor gekozen?
Wel als de PVV terroristisch zou zijn ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82139662
edit -ik wel-

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:35:06 ]
pi_82139663
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

ja, en als ze dat gezien hadden.. zou het dan daadwerkelijk doorgevoerd worden? even ervan uitgaande dat het idd hulpgoederen waren(naief, maar ok).
Er komen nu al mondjesmaat goederen dat gebied in. Dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze dit wel allemaal doorlaten.
Dit pro palestina tuig heeft nu Israel terecht de kansd gegeven in te grijpen
Een beetje met knuppels (en messen?) lopen zwaaien en een geweer afpakken van een Israeli.....

Als die schepen echt alleen maar boterhammetjes kaas bevatte
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me heel sterk dat Israel dat gestopt had.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Donald Duck held maandag 31 mei 2010 @ 13:07:54 #255
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82139665
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat rechtvaardigt nog steeds niet deze vieze actie van Israël. Tevens bevonden de schepen zich in INTERNATIONALE wateren en niet in de wateren van Israël. Dit is bevestigd door de Turkse regering. De acties vonden plaats op ongeveer 70 mijl afstand van de Israëlische wateren.
Ook in internationale wateren kun je militair optreden. Kijk maar naar de marinevloot die piraten onderschept.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 31 mei 2010 @ 13:08:28 #256
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_82139684
quote:
Sinds de 1e Intifada in 1987 bestaat de islamitische verzetsbeweging Hamas, met als doel de vernietiging van het land Israël. Hamas is de afkorting van “Harakat al-muqâwama al-islâmiyya”. Sinds eind januari 2006 is Hamas gekozen in de regering met 74 van de 132 zetels. Vooral sinds december 2008 is de Hamas weer volop in het nieuws vanwege de oorlog met Israël over de Gazastrook.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82139700
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ook in internationale wateren kun je militair optreden. Kijk maar naar de marinevloot die piraten onderschept.
Met het verschil dat dit geen piraten waren, dat er geen onderlinge afspraak met enige organisatie (navo, nato , eu etc.) is om gezamenlijk actie te ondernemen tegen deze vreedzame groep! Het is appels en peren vergelijken wat jij doet!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:09:53 #258
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82139746
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Burakius het volgende:
Met het verschil dat dit geen piraten waren, dat er geen onderlinge afspraak met enige organisatie (navo, nato , eu etc.) is om gezamenlijk actie te ondernemen tegen deze vreedzame groep! Het is appels en peren vergelijken wat jij doet!
Het waren smokkelaars...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82139754
Dit was een open aanval van Turkije op Israel niet andersom.
In normale omstandigheden zou dit een uitdaging voor een oorlog zijn.
pi_82139766
quote:

[..]

Daar maak je eerst internationale afspraken over. Slecht voorbeeld.
pi_82139775
-knip-

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:35:35 ]
pi_82139777
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wel als de PVV terroristisch zou zijn ja.
Duh, dat ze terroristisch zullen zijn. Heb je het verhaal niet gelezen?
Wat moeten ze anders. Je land is je afgenomen en vervolgens wordt wat je over hebt ook nog eens een grote openlucht gevangenis!
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_82139784
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef DeParo het volgende:
Laten we eerste de neutrale informatie afwachten voor we ook dit soort conclusies trekken
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82139785
quote:

[..]

Hoeveel piraten hebben we al gedood, ow nee we proberen ze voor de rechter te krijgen en dat is vaak niet eens mogelijk maar wel tenminste gespeeld volgens de internationaal afgesproken regeltjes, ipv het recht van de brutaalste te laten gelden.
pi_82139792
quote:
Heb je hem weer.

Dit was een Internationale hulpactie in internationale wateren. Het is echt geen kwestie van Turkije. Ook EU landen zijn boos op Israel. En het zijn vooralsnog de Israeliers die onschuldigen hebben gedood niet andere landen. Als je het toch over oorlog hebt.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:11:19 #266
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_82139807
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef UltraR het volgende:

[..]

Duh, dat ze terroristisch zullen zijn. Heb je het verhaal niet gelezen?
Wat moeten ze anders. Je land is je afgenomen en vervolgens wordt wat je over hebt ook nog eens een grote openlucht gevangenis!
Beter lees je even dat stukje dat ik hier boven heb gepost
pi_82139809
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het waren smokkelaars...
Nee want het gebeurde niet in het geheim. Alle goederen zijn gecontroleerd door de Turkse regering.

Nog even aanvullende informatie:

Op de boten bevonden zich circa 582 + 7 + 7 man. Ongeveer 350 tot 400 zijn van Turkse nationaliteit. De overige zijn mensen uit 31 verschillende landen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82139842
quote:
Het is niet te hopen voor Israël. Een oorlog met Turkije zou de destructie van het Israëlische leger betekenen.
pi_82139845
quote:
Laten we het hopen. Het is tijd dat de vlam daar eens goed in de pan slaat. En laat ze het zelf maar lekker uitvechten daar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 31 mei 2010 @ 13:12:35 #270
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82139863
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Daar maak je eerst internationale afspraken over. Slecht voorbeeld.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_wateren

Lees vooral die laatste zin. En nu kappen met dat non argument.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:12:52 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82139873
quote:
Dus ook van Europa aangezien er meerdere EU parlementariers aan boord waren... leuk oorlog met Israel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82139896
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het is niet te hopen voor Israël. Een oorlog met Turkije zou de destructie van het Israëlische leger betekenen.
Israel gaat het leger niet eens inzetten tegen Turkije.
Bovendien zou de wereld zich wel met deze oorlog moeten bemoeien ze hebben geen keuze.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Het is tijd dat de vlam daar eens goed in de pan slaat. En laat ze het zelf maar lekker uitvechten daar.
Denk je, want dit wordt dan een nieuwe wereldoorlog,
Turkije en Israel zijn net iets te belangrijk voor een oorlog waarbij de wereld alleen kan staan toekijken.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:13:41 #273
305292 Diego22
It ain't over, till its o
pi_82139904
De cowboys van het midden-oosten zijn weeer bezig!

Uit de informatie die ik heb gelezen, kan uit maken dat Israel fout is geweest, door een schip aan te vallen dat niet in hun gebied vaarde. En daarnaast blijkt er ook nog eens 10 tot 15 doden te zijn, schandalig, barbaars, ongelofelijke actie van de Israeliers.
En het grappige is dat er ook israelische commando's gewond zouden zijn, ik dacht dat hun een van de best getrainde commando's ter wereld hadden, maar blijkbaar kunnen ze het niet opnemen tegen een paar activisten!

Maar ff serieus, natuurlijk is Israel hier fout geweest. Geen discussie mogelijk. Maar daarnaast moet ik toegevegen dat uit de kant van Turkije beter gecommuniceerd moest worden om dit soort situaties te voorkomen, helaas is dat niet gebeurd en dan krijg je zo'n overbodig triest geval.

Spanningen tussen Turkije en Israel zullen alleen maar oplopen, wordt vervolgd....
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 13:13:45 #274
230491 Zith
pls tip
pi_82139909
-verwijderd-

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:36:18 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_82139917
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_wateren

Lees vooral die laatste zin. En nu kappen met dat non argument.
Jij kappen met je onzin. Je maakt er gewoon eerst afspraken over. Dit is gewoon een aanval op boten in internationale wateren ,hetgeen illegaal is van Israël.
pi_82139921
quote:

[..]

Wat een idiote uitspraak.
pi_82139934
Israel LOVE ISRAEL
pi_82139941
quote:

[..]

ja idd moet je horen als Israel weer eens aan de winnende hand is ,
pi_82139956
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Beter lees je even dat stukje dat ik hier boven heb gepost
Ja, dus? Ze willen de staat Israel vernietigen. En terecht. De staat Israel is een enorme agressor die hen hun land heeft afgenomen en hen vervolgens opsluit op het land dat ze overhebben.

Oh en voor degene die dacht dat alle Israel bashers links zijn. Ik stem VVD, ben voor extreem bezuinigen en keihard optreden tegen criminele allochtonen. Maar ik geef ook om het milieu en zie de oprichting van de staat Israel en haar daarop volgende beleid als de kern van het midden-oosten probleem.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  Donald Duck held maandag 31 mei 2010 @ 13:14:38 #280
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82139958
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoeveel piraten hebben we al gedood, ow nee we proberen ze voor de rechter te krijgen en dat is vaak niet eens mogelijk maar wel tenminste gespeeld volgens de internationaal afgesproken regeltjes, ipv het recht van de brutaalste te laten gelden.
Israël had ook niet de intentie te doden, ze wilden het konvooi enteren en overnemen zodat de goederen gecontroleerd kunnen worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82139960
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Re het volgende:

[..]

Dus ook van Europa aangezien er meerdere EU parlementariers aan boord waren... leuk oorlog met Israel
Er waren zoveel mensen aan boord maar degene die Israel hebben aangevallen waren aan boot op een schip onder een Turkse vlag. Bovendien is Europa hier en daar rechts genoeg om Turkije niet te steunen.
pi_82139983
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ja, dus? Ze willen de staat Israel vernietigen. En terecht. De staat Israel is een enorme agressor die hen hun land heeft afgenomen en hen vervolgens opsluit op het land dat ze overhebben.

Oh en voor degene die dacht dat alle Israel bashers links zijn. Ik stem VVD, ben voor extreem bezuinigen en keihard optreden tegen criminele allochtonen. Maar ik geef ook om het milieu en zie de oprichting van de staat Israel en haar daarop volgende beleid als de kern van het midden-oosten probleem.
Kortom je bent gewoon een racist die wel eens een bezoekje brengt aan stormfront.org.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:15:31 #283
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82139990
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er waren zoveel mensen aan boord maar degene die Israel hebben aangevallen waren aan boot op een schip onder een Turkse vlag. Bovendien is Europa hier en daar rechts genoeg om Turkije niet te steunen.
er zaten ook 2 boten tussen onder Amerikaanse vlag ... woohooo Israel in oorlog met de VS
pi_82140013
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Knap dat je dit allemaal weet. Maar het is geen Turkije vs Israel. Het is een internationale vloot die is aangevallen.

Griekenland is ook boos.
pi_82140036
quote:
Doe niet zo idioot, het gaat om een aanval van Israel op een turks schip in internationale wateren.
pi_82140058
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kortom je bent gewoon een racist die wel eens een bezoekje brengt aan stormfront.org.
Anti-zionist is iets volkomen anders dan anti-Semiet. Ik heb niets tegen Joden, wel tegen Israël.
Maar ja, dat is de gemakkelijkste manier van Israël kritiek afdoen: anti-Semiet gaan roepen.
pi_82140077
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Weer typisch. Tegenstanders zijn gelijk nazi's.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:18:37 #288
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82140107
Straks hebben we hier oorlog als ik het zo lees
pi_82140124
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Straks hebben we hier oorlog als ik het zo lees
En ik wil koffie met melk en veel suiker.
pi_82140147
-troll-

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:37:34 ]
pi_82140170
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Turkije heeft inmiddels de ambassadeur teruggeroepen en 3 militaire oefeningen met Israel gecanceld.
Verwacht geen Turkije-Israel oorlog en helemaal niet dat Turkije Israel zal verwoesten.

Je kunt wel verwachten dat Israel via druk zal uitoefenen op de VS om zaken als Armeense genocide of relatie met koerden te escaleren. Het zal geen verrassing zijn als binnen een maand ofzo het leger in Turkije de macht weer overneemt.
pi_82140190
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Weer typisch. Tegenstanders zijn gelijk nazi's.
Nee maar hij wel.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Knap dat je dit allemaal weet. Maar het is geen Turkije vs Israel. Het is een internationale vloot die is aangevallen.

Griekenland is ook boos.
Turkije zoekt al maandenlang, zo niet jarenlang, de confrontatie met Israel.
Ze hebben in Turks Cyprus en Tukrije genoeg wapens en mannen ingeladen.
Israel is wel degelijk vanaf een bepaald schip afgeladen.
Iedereen weet hoe het eruit zou zien als Israel een schip vol met hoge piefen zou aanvallen.

Israel zou echt niet zomaar dit doen ze hebben zelfs aangeboden de goederen zelf over land te vervoeren.
Aan boord gingen topcommando's, die vallen niet zomaar aan, die zijn getraind op echte dreigingen.

Er is iets gebeurd aan dat schip wat neer zou komen op Turkse/Palestijnse uitlokkingen.

Turkije moet erg opletten.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:21:09 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82140197
-reactie op verwijderd bericht-

[ Bericht 93% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:37:52 ]
pi_82140223
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef Diego22 het volgende:

Uit de informatie die ik heb gelezen, kan uit maken dat Israel fout is geweest, door een schip aan te vallen dat niet in hun gebied vaarde. En daarnaast blijkt er ook nog eens 10 tot 15 doden te zijn, schandalig, barbaars, ongelofelijke actie van de Israeliers.
En het grappige is dat er ook israelische commando's gewond zouden zijn, ik dacht dat hun een van de best getrainde commando's ter wereld hadden, maar blijkbaar kunnen ze het niet opnemen tegen een paar activisten!

Maar ff serieus, natuurlijk is Israel hier fout geweest. Geen discussie mogelijk. Maar daarnaast moet ik toegevegen dat uit de kant van Turkije beter gecommuniceerd moest worden om dit soort situaties te voorkomen, helaas is dat niet gebeurd en dan krijg je zo'n overbodig triest geval.

Spanningen tussen Turkije en Israel zullen alleen maar oplopen, wordt vervolgd....
Kan je het niet opmaken uit je eigen tekst Diego.
Commando's raken niet zomaar gewond dus dit zijn ook niet gewone activisten geweest.
pi_82140230
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef Optimistic1 het volgende:

[..]

Doe niet zo idioot, het gaat om een aanval van Israel op een turks schip in internationale wateren.
En dat doe je niet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_82140237
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef Diego22 het volgende:

Mischien omdat de jongens heel veel geduld gehad hebben.
Als je je een geweer in je handen hebt haal je als goed getraind militair niet meteen de trekker oven alsd je een klapje krijgt.
Als men dan denkt je geweer af te pakken danwel mert een ijzeren staaf te slaan en dreigen met schieten helpt niet meer.....
  maandag 31 mei 2010 @ 13:22:21 #297
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_82140242
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat rechtvaardigt nog steeds niet deze vieze actie van Israël. Tevens bevonden de schepen zich in INTERNATIONALE wateren en niet in de wateren van Israël. Dit is bevestigd door de Turkse regering. De acties vonden plaats op ongeveer 70 mijl afstand van de Israëlische wateren.
Normaal gesproken worden piraten ook gevangen door de NAVO, lijkt mij dus vrij eenvoudig.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_82140253
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee maar hij wel.

En waarom ik wel?
  maandag 31 mei 2010 @ 13:22:49 #299
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82140259
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kan je het niet opmaken uit je eigen tekst Diego.
Commando's raken niet zomaar gewond dus dit zijn ook niet gewone activisten geweest.
er zijn geen gewonde commando's
pi_82140266
-weg-

[ Bericht 65% gewijzigd door Frutsel op 31-05-2010 13:41:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')