Nog nooit vreemd gegaan(tot nu toe dan) en relatie gehad van 2 jaar dus zulke opmerkingen aub nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef trovey het volgende:
Als je na 3 maanden in een relatie al zulk gedrag vertoont kun je beter vrijgezel blijven.
Ik zeg hetzelfde als geppie maar dan met andere woorden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nog nooit vreemd gegaan(tot nu toe dan) en relatie gehad van 2 jaar dus zulke opmerkingen aub niet
Klopt ik schrijf altijd in verhaal vormquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef DroogDok het volgende:
de "gebeurtenis" leest als een slechte puber fantasie.
Bijv.: Blijf nog lekker vrijgezel je bent pas 19?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zeg hetzelfde als geppie maar dan met andere woorden.
Dan weet ik lekker wie je bent....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Klopt ik schrijf altijd in verhaal vormmet mijn hoofdaccount ook. Erg slecht want het is erg ongeloofwaardig daar door. Maar zou ik het anders brengen komt er niet goed over wat ik bedoel
TS moet vriendin netjes dumpen nu, nu er nog niets gebeurd is.quote:
Gefeliciteerdquote:
Kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
TS moet vriendin netjes dumpen nu, nu er nog niets gebeurd is.
Of die blonde het nu wel of niet is, als je nog super de super gek op je vriendin was, was dit niet gebeurd.
Dit dus.. ik ben het er gewoon mee eens.. puur omdat ik zo nooit geweest ben en zelf ook altijd zo gedacht heb. Ooit werdt er tegen mij gezegd: "Het ligt aan de situatie" maar goed t klopt helemaal, terwijl ik altijd zei dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zou gaan!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts is vreemdgegaan dus is niet te vertrouwen. Ik zou het je huidige S maar vertellen. Blijkbaar geef je meer om I anders ging je niet vreemd.
Sommige mensen kennen ook zoiets als dyslextie..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je spelling is echt om te huilen
Okquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een bierbuik of totaal iets anders?
Dit..quote:
Goeie oplossing!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Sport_Life het volgende:
Kerel dat je hier nog over na moet denken..
trio?
Ja nu heb je het toch gedaan, en je kan het achterwege houden, maar vaak komt ze er toch wel achter. Of wil je graag met een schuldgevoel zitten dat je hebt gelogen? Blijkbaar klopt er dan iets niet in je huidige relatie.. :x ik zou het uitmaken en langzaamaan verder kijken naar iets wat wel bij je past qua initiatief nemen e.d.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Kloptdat is het 'm juist en vind 't dus gewoon moeilijk om mijn fout aan mijn huidige vriendin toe te geven..
[..]
Dit dus.. ik ben het er gewoon mee eens.. puur omdat ik zo nooit geweest ben en zelf ook altijd zo gedacht heb. Ooit werdt er tegen mij gezegd: "Het ligt aan de situatie" maar goed t klopt helemaal, terwijl ik altijd zei dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zou gaan!
En sommige mensen kennen ook zoiets als niet opletten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen ook zoiets als dyslextie..
[..]
Ok
[..]
Dit..
Uitmaken zei ik al: Daar kan ik nu toch niet omheen, liegen of verzwijgen doe ik niet, wil geen schuldgevoel. Heb ik nu ook al dus bedankt maar nee bedanktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja nu heb je het toch gedaan, en je kan het achterwege houden, maar vaak komt ze er toch wel achter. Of wil je graag met een schuldgevoel zitten dat je hebt gelogen? Blijkbaar klopt er dan iets niet in je huidige relatie.. :x ik zou het uitmaken en langzaamaan verder kijken naar iets wat wel bij je past qua initiatief nemen e.d.
Ik weet alleen dat ze single is, mij leuk, lief, mooi, sexy etc vind en zij geen sex wou puur omdat ze bang was gekwetst te worden.. dat is dus geen probleem als ik singel ben en miss dat dan een relatie er wel in zit.. maar goed iets met oude schoenen en zo.. mag dan wel vreemd gegaan zijn maar ik ga niet eerst een relatie met I... en dan pas S..... aan de kant zettenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef EggsTC het volgende:
Ga je ook verder met dat vrouwtje, of ben jij alleen haar speeltje tijdens de "werkvakantie" en gaat ze terug naar haar normale vriend zodra jullie terug zijn?
Hihi, weer die bierbuikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze single is, mij leuk, lief, mooi, sexy etc vind en zij geen sex wou puur omdat ze bang was gekwetst te worden.. dat is dus geen probleem als ik singel ben en miss dat dan een relatie er wel in zit.. maar goed iets met oude schoenen en zo.. mag dan wel vreemd gegaan zijn maar ik ga niet eerst een relatie met I... en dan pas S..... aan de kant zetteniets met princiepens enzo
Hier kan ik echt wat mee! Super! Echt bedankt!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
Je bent 19, de 'relatie' met je vriendin is nog maar 3 maanden oud en je geeft zelf al aan dat je vriendin niet echt bij je past op het gebied van initiatief nemen.
Het is eerlijker tegenover jezelf en tegenover je vriendin om er maar gelijk mee op te houden. Straks ben je een (aantal) jaar en een hoop misstappen verder, knapt zij ook niet van op he.
Maar goed om het even egoïstisch te houden: je vindt de blonde dame spannender en zij wil ook wel dus knallen met die hap. En dan misschien niet gelijk alles in een 'relatie'hokje plaatsen maar goed bekijken of de volgende daadwerkelijk bij je past, misschien wel niet --> on to the next one. etc etc
Daarom zeg ik ook eerst uitmaken voordat ik verder ga met I? Lijkt mij beter imoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hihi, weer die bierbuik
Ja naja, doe wat je zelf het beste vindt, ik vind alleen wel dat je I behoorlijk hard laat vallen op zo'n manier.
Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Uitmaken zei ik al: Daar kan ik nu toch niet omheen, liegen of verzwijgen doe ik niet, wil geen schuldgevoel. Heb ik nu ook al dus bedankt maar nee bedanktAlleen t gaat echt moeilijk worden aangezien ik mijn huidige vriendin ook erg leuk vind nog steeds.. de vraag is dus hoe kan ik dit het best aanpakken?
Is inderdaad een goeie.. eerst zeggen wat mij dwars zit voordat ik aangeef dat ik die fout gemaakt heb. Ook weer een goeie tip!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.
PMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Bombshell het volgende:
Klinkt een beetje als een rukfantasie.. Wat voor werk doe je dat je in een hotel moet zitten?
Same as the abovequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben ook wel beniewd wat voor werk
Lijkt me toch een verkeerde volgorde. Eerst vreemdgaan en dan bij je vriendin aankloppen wat je mist bij haar. Dat hoort andersom te gaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.
Ik ga zeker niet zeggen dat zij schuld is. Ik bedoel ik was erbij niet zij.. maar ik kan op zo'n manier wel aangeven waar het aan ligt dat het zo gegaan is toch?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef CaRNagY het volgende:
[..]
Lijkt me toch een verkeerde volgorde. Eerst vreemdgaan en dan bij je vriendin aankloppen wat je mist bij haar. Dat hoort andersom te gaan.
Ik zou dat zelf niet zo brengen. Nu ga je haar de schuld geven van het feit dat jij bent vreemdgegaan. Jij bent fout geweest, nu zul je op de blaren moeten zitten.
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef Ixnay het volgende:
1. Contact houden met I.
2. Niks intiems meer doen met I zo lang je S nog hebt.
3. Kijk een aantal weken aan of het beter gaat met S.
4. Misschien wil I je alleen als tijdelijke buddy, houd daar rekening mee.
5. Maak na die paar weken je beslissing.
Lijkt mij dat de volgorde belangrijk is. Je begint met: "Ik heb met iemand anders gezoend". Zij zal waarschijnlijk de waarom vraag stellen en dan geef je aan waarom.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet zeggen dat zij schuld is. Ik bedoel ik was erbij niet zij.. maar ik kan op zo'n manier wel aangeven waar het aan ligt dat het zo gegaan is toch?
Erg lang is het niet maar we kennen elkaar wel alveel langer en officeel is t pas 3 maanden bijna, maar we vinden elkaar al ruim een jaar leuk..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef CaRNagY het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de volgorde belangrijk is. Je begint met: "Ik heb met iemand anders gezoend". Zij zal waarschijnlijk de waarom vraag stellen en dan geef je aan waarom.
Misschien wordt ze boos of barst ze in tranen uit. Maar dat zal wel meevallen na 3 maanden. Erg lang is het namelijk nog niet.
Leuk zal 't sowieso niet zijn. Probeer je een beetje in haar situatie in te leven. Hoe zou jij 't willen horen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:42 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Erg lang is het niet maar we kennen elkaar wel alveel langer en officeel is t pas 3 maanden bijna, maar we vinden elkaar al ruim een jaar leuk..
Dat is een punt, hoe ik t zou willen, liever niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef CaRNagY het volgende:
[..]
Leuk zal 't sowieso niet zijn. Probeer je een beetje in haar situatie in te leven. Hoe zou jij 't willen horen?
Ditquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef EggsTC het volgende:
tvp, voor als de TS z'n vriendin hier straks een topic post, dan kan ik beide verhalen tegelijk volgen.
1. Dat heb je al gedaan!quote:1. Ts wilt blonde dame niet teleurstellen maar stiekem vind ts het erg moeilijk om afscheid van huidige vriendin te nemen.
2. Ts vraagt zich af wat nu te doen.
En wat voor een zulks!quote:
Seks hebben met I zonder dat S er achter komt is geen probleem, vraag is zou ik dat willen? Daar moet ik wel even over na denken dan. Iig heb ik over 2 weken weer een opleiding vanuit het werk met dezelfde mensen. En ook dan is I er bij dus moet ik voor die tijd kijken wat ik wil toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
Dus voor een potje net niet sex, zet jij je nog net niet relatie op het spel? Geen man overboord toch? Wat is het probleem?..
[..]
1. Dat heb je al gedaan!
2. Jezelf eens afvragen wat je nou wil. Spreid je kansen! Kun je nog seks hebben met I zonder dat S erachter komt? Kun je het voor jezelf houden als je seks hebt gehad met I? Etc.
Mosterd na de maaltijd reactie!![]()
![]()
niet als je sarcastisch bent. dus wat bedoel je eigenlijk copykut?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een relatie van een paar maanden en zou het liefst een andere vrouw willen neuken.
1+1 is nog nooit zo overduidelijk twee geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |