abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81596805
Toch maar even een kloon aangemaakt aangezien ik niet weet of mijn vriendin op FOK! Rondkijkt.

Ts is 19 en heeft relatie van bijna 3 maanden.

Samenvatting onderaan!

TS is voor zijn werk naar een hotel gemoeten. Ik heb daar erg leuke mensen ontmoet waaronder een mooie blonde dame van 23, je zou zeggen ja mooi geen probleem toch?
Ja toch wel. Het volgende speelde zich gister af(voor het gemak is de blonde dame: I en mijn vriendin S):

Gister na de eerste dag introductie zijn wij met een groep van zeker 12 man waaronder 1 meisje de blonde dame in kwestie dus. Het klikte al erg goed en besloten wat te gaan drinken in de lobby met 4 man. Een persoon vertrok waardoor ik opperde zo ook een film te gaan kijken die op kwam. I vond dit een goed idee en vertrok samen met mij naar de lift. Ik drukte op mijn verdieping zij op die van haar (3&7) ik liep naar mijn kamer en kreeg voordat ik al uberhaupt binnen was een smsje met de vraag welke film er dan op kwam. (Ja we hebben elkaars nummer nodig voor het werk )
Ik antwoorde met het volgende: "Ocean's Twelve komt, ik ga f douchen sms maar als je wakker bent morgen ofzo "

Tot dat punt ben ik dus erg correct en doe ik niks fout. Nu het volgende:

Ze smste dit terug(toen stond ik inmiddels dus al onder de douche was rond kwart voor 8 savond's): "Oh dat is wel een leuke film ja is goed doucheze schat X I..."
Toen ik onder de douche uit kwam las ik dit dus. Toen heb ik zonder na te denken gesmst: "Ah vindt je dat ook een leuke film? samen kijken dan?" Dus kleede ik mij aan en net toen ik bezig was met mijn haren kreeg ik een sms terug: "Ja is goed! Leuk kom maar gouw X I..."

Vervolgens verveelde het allemaal een beetje en begon ze mijn te kietelen hier kan ik tegen en deed ik dat dus op mijn beurt ook bij haar. Daardoor draaide ze zich naar mij en lag ze op een gegeven ogenblik in mijn armen met mijn gezicht boven die van haar. Toen keek ze mij aan, vroeg mij wat er was, en toen zoende ik haar.
We hebben uiteindelijk geen sex gehad maar heb haar wel eigenlijk overal betast etc.. (door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij) Ik wil haar natuurlijk geen pijn doen, en het is echt een geweldige meid, ik zou echt mij met haar gelukkig kunnen zien. Een probleem, Mijn huidige vriendin S..... ze is leuk, totaal mijn type. Maar ze doet zo afstandelijk, neemt nooit initatief voor wat dan ook(ja ook. Niet in sex of kussen etc) dit zit mij erg dwars, ook doet ze vrij afstandelijk, en ben zelf wel echt een knuffelbeer. Wat ik meegemaakt heb van I... merk ik dat ze in veel hetzelfde is ook daar in, en ja in de sex neemt ze dus wel initatief aangezien zij zelf haar bovenstukje uit trok.

Wat nu?

Kort samengevat:

Ts heeft vriendin.
Ts was voor werk naar een hotel met collega's van andere vestigingen.
Ts vond een blonde dame erg aantrekkelijk en andersom.
Ts heeft klik met blonde dame die er niet is met huidige vriendin.
Ts heeft nog net geen sex gehad.
Ts wilt blonde dame niet teleurstellen maar stiekem vind ts het erg moeilijk om afscheid van huidige vriendin te nemen.
Ts vraagt zich af wat nu te doen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:29:08 #2
244933 trovey
Nachtoele
pi_81596996
Als je na 3 maanden in een relatie al zulk gedrag vertoont kun je beter vrijgezel blijven.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81597075
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef trovey het volgende:
Als je na 3 maanden in een relatie al zulk gedrag vertoont kun je beter vrijgezel blijven.
Nog nooit vreemd gegaan(tot nu toe dan) en relatie gehad van 2 jaar dus zulke opmerkingen aub niet
pi_81597091
Toch uitmaken met je vriendin
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_81597143
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef geppie het volgende:
Toch uitmaken met je vriendin
Zowiezo.. maar hoe?
pi_81597235
de "gebeurtenis" leest als een slechte puber fantasie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:33:49 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_81597335
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Nog nooit vreemd gegaan(tot nu toe dan) en relatie gehad van 2 jaar dus zulke opmerkingen aub niet
Ik zeg hetzelfde als geppie maar dan met andere woorden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81597378
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef DroogDok het volgende:
de "gebeurtenis" leest als een slechte puber fantasie.
Klopt ik schrijf altijd in verhaal vorm met mijn hoofdaccount ook. Erg slecht want het is erg ongeloofwaardig daar door. Maar zou ik het anders brengen komt er niet goed over wat ik bedoel
pi_81597488
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zeg hetzelfde als geppie maar dan met andere woorden.
Bijv.: Blijf nog lekker vrijgezel je bent pas 19?

Klopt ben ik het deels wel mee eens.. maar goed ik ben geen vrijgezellen tiep..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:37:11 #10
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_81597579
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Klopt ik schrijf altijd in verhaal vorm met mijn hoofdaccount ook. Erg slecht want het is erg ongeloofwaardig daar door. Maar zou ik het anders brengen komt er niet goed over wat ik bedoel
Dan weet ik lekker wie je bent....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_81597666
Dus je vraagt aan andere mensen die jou niet kennen en je vriendin niet, hoe jij je vriendin moet vertellen dat je niet meer met haar verder wilt? kansloos
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:40:28 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_81597832
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Zowiezo.. maar hoe?
TS moet vriendin netjes dumpen nu, nu er nog niets gebeurd is.

Of die blonde het nu wel of niet is, als je nog super de super gek op je vriendin was, was dit niet gebeurd.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:42:12 #13
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81597960
Ts is vreemdgegaan dus is niet te vertrouwen. Ik zou het je huidige S maar vertellen. Blijkbaar geef je meer om I anders ging je niet vreemd.
-
pi_81598727
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dan weet ik lekker wie je bent....
Gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

TS moet vriendin netjes dumpen nu, nu er nog niets gebeurd is.

Of die blonde het nu wel of niet is, als je nog super de super gek op je vriendin was, was dit niet gebeurd.
Klopt dat is het 'm juist en vind 't dus gewoon moeilijk om mijn fout aan mijn huidige vriendin toe te geven..
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts is vreemdgegaan dus is niet te vertrouwen. Ik zou het je huidige S maar vertellen. Blijkbaar geef je meer om I anders ging je niet vreemd.
Dit dus.. ik ben het er gewoon mee eens.. puur omdat ik zo nooit geweest ben en zelf ook altijd zo gedacht heb. Ooit werdt er tegen mij gezegd: "Het ligt aan de situatie" maar goed t klopt helemaal, terwijl ik altijd zei dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zou gaan!
pi_81598817
Kerel dat je hier nog over na moet denken..

trio?
pi_81599004
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je spelling is echt om te huilen
Sommige mensen kennen ook zoiets als dyslextie..
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als een bierbuik of totaal iets anders?
Ok
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef snellejelle het volgende:

[..]

doe niet zo flouw.
Dit..
pi_81599046
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Sport_Life het volgende:
Kerel dat je hier nog over na moet denken..

trio?
Goeie oplossing!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:06 #18
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81599568
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
[..]

Klopt dat is het 'm juist en vind 't dus gewoon moeilijk om mijn fout aan mijn huidige vriendin toe te geven..
[..]

Dit dus.. ik ben het er gewoon mee eens.. puur omdat ik zo nooit geweest ben en zelf ook altijd zo gedacht heb. Ooit werdt er tegen mij gezegd: "Het ligt aan de situatie" maar goed t klopt helemaal, terwijl ik altijd zei dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zou gaan!
Ja nu heb je het toch gedaan, en je kan het achterwege houden, maar vaak komt ze er toch wel achter. Of wil je graag met een schuldgevoel zitten dat je hebt gelogen? Blijkbaar klopt er dan iets niet in je huidige relatie.. :x ik zou het uitmaken en langzaamaan verder kijken naar iets wat wel bij je past qua initiatief nemen e.d.
-
pi_81599790
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Sommige mensen kennen ook zoiets als dyslextie..
[..]

Ok
[..]

Dit..
En sommige mensen kennen ook zoiets als niet opletten.
pi_81599903
tvp, voor als de TS z'n vriendin hier straks een topic post, dan kan ik beide verhalen tegelijk volgen.
Lambo of Rekt
pi_81599982
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ja nu heb je het toch gedaan, en je kan het achterwege houden, maar vaak komt ze er toch wel achter. Of wil je graag met een schuldgevoel zitten dat je hebt gelogen? Blijkbaar klopt er dan iets niet in je huidige relatie.. :x ik zou het uitmaken en langzaamaan verder kijken naar iets wat wel bij je past qua initiatief nemen e.d.
Uitmaken zei ik al: Daar kan ik nu toch niet omheen, liegen of verzwijgen doe ik niet, wil geen schuldgevoel. Heb ik nu ook al dus bedankt maar nee bedankt Alleen t gaat echt moeilijk worden aangezien ik mijn huidige vriendin ook erg leuk vind nog steeds.. de vraag is dus hoe kan ik dit het best aanpakken?
pi_81600066
Ga je ook verder met dat vrouwtje, of ben jij alleen haar speeltje tijdens de "werkvakantie" en gaat ze terug naar haar normale vriend zodra jullie terug zijn?
Lambo of Rekt
pi_81600088
Je bent 19, de 'relatie' met je vriendin is nog maar 3 maanden oud en je geeft zelf al aan dat je vriendin niet echt bij je past op het gebied van initiatief nemen.
Het is eerlijker tegenover jezelf en tegenover je vriendin om er maar gelijk mee op te houden. Straks ben je een (aantal) jaar en een hoop misstappen verder, knapt zij ook niet van op he.
Maar goed om het even egoïstisch te houden: je vindt de blonde dame spannender en zij wil ook wel dus knallen met die hap. En dan misschien niet gelijk alles in een 'relatie'hokje plaatsen maar goed bekijken of de volgende daadwerkelijk bij je past, misschien wel niet --> on to the next one. etc etc
pi_81600098
Goed bezig, in een hotel voor je werk, wij breken dan altijd de boel af.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_81600401
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef EggsTC het volgende:
Ga je ook verder met dat vrouwtje, of ben jij alleen haar speeltje tijdens de "werkvakantie" en gaat ze terug naar haar normale vriend zodra jullie terug zijn?
Ik weet alleen dat ze single is, mij leuk, lief, mooi, sexy etc vind en zij geen sex wou puur omdat ze bang was gekwetst te worden.. dat is dus geen probleem als ik singel ben en miss dat dan een relatie er wel in zit.. maar goed iets met oude schoenen en zo.. mag dan wel vreemd gegaan zijn maar ik ga niet eerst een relatie met I... en dan pas S..... aan de kant zetten iets met princiepens enzo
pi_81600452
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat ze single is, mij leuk, lief, mooi, sexy etc vind en zij geen sex wou puur omdat ze bang was gekwetst te worden.. dat is dus geen probleem als ik singel ben en miss dat dan een relatie er wel in zit.. maar goed iets met oude schoenen en zo.. mag dan wel vreemd gegaan zijn maar ik ga niet eerst een relatie met I... en dan pas S..... aan de kant zetten iets met princiepens enzo
Hihi, weer die bierbuik

Ja naja, doe wat je zelf het beste vindt, ik vind alleen wel dat je I behoorlijk hard laat vallen op zo'n manier.
Lambo of Rekt
pi_81600540
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
Je bent 19, de 'relatie' met je vriendin is nog maar 3 maanden oud en je geeft zelf al aan dat je vriendin niet echt bij je past op het gebied van initiatief nemen.
Het is eerlijker tegenover jezelf en tegenover je vriendin om er maar gelijk mee op te houden. Straks ben je een (aantal) jaar en een hoop misstappen verder, knapt zij ook niet van op he.
Maar goed om het even egoïstisch te houden: je vindt de blonde dame spannender en zij wil ook wel dus knallen met die hap. En dan misschien niet gelijk alles in een 'relatie'hokje plaatsen maar goed bekijken of de volgende daadwerkelijk bij je past, misschien wel niet --> on to the next one. etc etc
Hier kan ik echt wat mee! Super! Echt bedankt!
pi_81600632
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hihi, weer die bierbuik

Ja naja, doe wat je zelf het beste vindt, ik vind alleen wel dat je I behoorlijk hard laat vallen op zo'n manier.
Daarom zeg ik ook eerst uitmaken voordat ik verder ga met I? Lijkt mij beter imo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:23:24 #29
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81600723
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Uitmaken zei ik al: Daar kan ik nu toch niet omheen, liegen of verzwijgen doe ik niet, wil geen schuldgevoel. Heb ik nu ook al dus bedankt maar nee bedankt Alleen t gaat echt moeilijk worden aangezien ik mijn huidige vriendin ook erg leuk vind nog steeds.. de vraag is dus hoe kan ik dit het best aanpakken?
Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.
-
pi_81601174
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.
Is inderdaad een goeie.. eerst zeggen wat mij dwars zit voordat ik aangeef dat ik die fout gemaakt heb. Ook weer een goeie tip! danku
pi_81602103
Klinkt een beetje als een rukfantasie.. Wat voor werk doe je dat je in een hotel moet zitten?
pi_81603134
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Bombshell het volgende:
Klinkt een beetje als een rukfantasie.. Wat voor werk doe je dat je in een hotel moet zitten?
PM
pi_81603507
Ik ben ook wel beniewd wat voor werk
Lambo of Rekt
pi_81603930
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben ook wel beniewd wat voor werk
Same as the above
pi_81604289
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Lijkt me toch een verkeerde volgorde. Eerst vreemdgaan en dan bij je vriendin aankloppen wat je mist bij haar. Dat hoort andersom te gaan.

Ik zou dat zelf niet zo brengen. Nu ga je haar de schuld geven van het feit dat jij bent vreemdgegaan. Jij bent fout geweest, nu zul je op de blaren moeten zitten.
pi_81604440
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef CaRNagY het volgende:

[..]

Lijkt me toch een verkeerde volgorde. Eerst vreemdgaan en dan bij je vriendin aankloppen wat je mist bij haar. Dat hoort andersom te gaan.

Ik zou dat zelf niet zo brengen. Nu ga je haar de schuld geven van het feit dat jij bent vreemdgegaan. Jij bent fout geweest, nu zul je op de blaren moeten zitten.
Ik ga zeker niet zeggen dat zij schuld is. Ik bedoel ik was erbij niet zij.. maar ik kan op zo'n manier wel aangeven waar het aan ligt dat het zo gegaan is toch?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:31:53 #37
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_81604547
1. Contact houden met I.
2. Niks intiems meer doen met I zo lang je S nog hebt.
3. Kijk een aantal weken aan of het beter gaat met S.
4. Misschien wil I je alleen als tijdelijke buddy, houd daar rekening mee.
5. Maak na die paar weken je beslissing.
pi_81604619
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef Ixnay het volgende:
1. Contact houden met I.
2. Niks intiems meer doen met I zo lang je S nog hebt.
3. Kijk een aantal weken aan of het beter gaat met S.
4. Misschien wil I je alleen als tijdelijke buddy, houd daar rekening mee.
5. Maak na die paar weken je beslissing.
Nee
pi_81604621
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:29 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Ik ga zeker niet zeggen dat zij schuld is. Ik bedoel ik was erbij niet zij.. maar ik kan op zo'n manier wel aangeven waar het aan ligt dat het zo gegaan is toch?
Lijkt mij dat de volgorde belangrijk is. Je begint met: "Ik heb met iemand anders gezoend". Zij zal waarschijnlijk de waarom vraag stellen en dan geef je aan waarom.

Misschien wordt ze boos of barst ze in tranen uit. Maar dat zal wel meevallen na 3 maanden. Erg lang is het namelijk nog niet.
pi_81605054
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef CaRNagY het volgende:

[..]

Lijkt mij dat de volgorde belangrijk is. Je begint met: "Ik heb met iemand anders gezoend". Zij zal waarschijnlijk de waarom vraag stellen en dan geef je aan waarom.

Misschien wordt ze boos of barst ze in tranen uit. Maar dat zal wel meevallen na 3 maanden. Erg lang is het namelijk nog niet.
Erg lang is het niet maar we kennen elkaar wel alveel langer en officeel is t pas 3 maanden bijna, maar we vinden elkaar al ruim een jaar leuk..
pi_81605132
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:42 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Erg lang is het niet maar we kennen elkaar wel alveel langer en officeel is t pas 3 maanden bijna, maar we vinden elkaar al ruim een jaar leuk..
Leuk zal 't sowieso niet zijn. Probeer je een beetje in haar situatie in te leven. Hoe zou jij 't willen horen?
pi_81605342
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef CaRNagY het volgende:

[..]

Leuk zal 't sowieso niet zijn. Probeer je een beetje in haar situatie in te leven. Hoe zou jij 't willen horen?
Dat is een punt, hoe ik t zou willen, liever niet?

Maar anders direct, met een duidelijke verklaring en eventueele oplossing
pi_81606040
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef EggsTC het volgende:
tvp, voor als de TS z'n vriendin hier straks een topic post, dan kan ik beide verhalen tegelijk volgen.
Dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:30:23 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81612071
Dus voor een potje net niet sex, zet jij je nog net niet relatie op het spel? Geen man overboord toch? Wat is het probleem?..
quote:
1. Ts wilt blonde dame niet teleurstellen maar stiekem vind ts het erg moeilijk om afscheid van huidige vriendin te nemen.
2. Ts vraagt zich af wat nu te doen.
1. Dat heb je al gedaan!
2. Jezelf eens afvragen wat je nou wil. Spreid je kansen! Kun je nog seks hebben met I zonder dat S erachter komt? Kun je het voor jezelf houden als je seks hebt gehad met I? Etc.

Mosterd na de maaltijd reactie!

[ Bericht 14% gewijzigd door SicSicSics op 19-05-2010 09:34:49 (hihihi) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81612173
princiepens
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:36:33 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81612267
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef CasB het volgende:
princiepens
En wat voor een zulks! Ik zoen met iemand die een vriendin heeft, ik kleed me voor hem uit en ik betast hem overal terwijl ik mezelf ook laat betasten, maar ik neuk niet!

Ik heb wel princiepens hoor!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81613423
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
Dus voor een potje net niet sex, zet jij je nog net niet relatie op het spel? Geen man overboord toch? Wat is het probleem?..
[..]

1. Dat heb je al gedaan!
2. Jezelf eens afvragen wat je nou wil. Spreid je kansen! Kun je nog seks hebben met I zonder dat S erachter komt? Kun je het voor jezelf houden als je seks hebt gehad met I? Etc.

Mosterd na de maaltijd reactie!
Seks hebben met I zonder dat S er achter komt is geen probleem, vraag is zou ik dat willen? Daar moet ik wel even over na denken dan. Iig heb ik over 2 weken weer een opleiding vanuit het werk met dezelfde mensen. En ook dan is I er bij dus moet ik voor die tijd kijken wat ik wil toch?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:12:47 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81613454
Je hebt een relatie van een paar maanden en zou het liefst een andere vrouw willen neuken.
1+1 is nog nooit zo overduidelijk twee geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:13:25 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81613485
/care
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:14:15 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81613517
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een relatie van een paar maanden en zou het liefst een andere vrouw willen neuken.
1+1 is nog nooit zo overduidelijk twee geweest.
niet als je sarcastisch bent. dus wat bedoel je eigenlijk copykut?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')