abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81596805
Toch maar even een kloon aangemaakt aangezien ik niet weet of mijn vriendin op FOK! Rondkijkt.

Ts is 19 en heeft relatie van bijna 3 maanden.

Samenvatting onderaan!

TS is voor zijn werk naar een hotel gemoeten. Ik heb daar erg leuke mensen ontmoet waaronder een mooie blonde dame van 23, je zou zeggen ja mooi geen probleem toch?
Ja toch wel. Het volgende speelde zich gister af(voor het gemak is de blonde dame: I en mijn vriendin S):

Gister na de eerste dag introductie zijn wij met een groep van zeker 12 man waaronder 1 meisje de blonde dame in kwestie dus. Het klikte al erg goed en besloten wat te gaan drinken in de lobby met 4 man. Een persoon vertrok waardoor ik opperde zo ook een film te gaan kijken die op kwam. I vond dit een goed idee en vertrok samen met mij naar de lift. Ik drukte op mijn verdieping zij op die van haar (3&7) ik liep naar mijn kamer en kreeg voordat ik al uberhaupt binnen was een smsje met de vraag welke film er dan op kwam. (Ja we hebben elkaars nummer nodig voor het werk )
Ik antwoorde met het volgende: "Ocean's Twelve komt, ik ga f douchen sms maar als je wakker bent morgen ofzo "

Tot dat punt ben ik dus erg correct en doe ik niks fout. Nu het volgende:

Ze smste dit terug(toen stond ik inmiddels dus al onder de douche was rond kwart voor 8 savond's): "Oh dat is wel een leuke film ja is goed doucheze schat X I..."
Toen ik onder de douche uit kwam las ik dit dus. Toen heb ik zonder na te denken gesmst: "Ah vindt je dat ook een leuke film? samen kijken dan?" Dus kleede ik mij aan en net toen ik bezig was met mijn haren kreeg ik een sms terug: "Ja is goed! Leuk kom maar gouw X I..."

Vervolgens verveelde het allemaal een beetje en begon ze mijn te kietelen hier kan ik tegen en deed ik dat dus op mijn beurt ook bij haar. Daardoor draaide ze zich naar mij en lag ze op een gegeven ogenblik in mijn armen met mijn gezicht boven die van haar. Toen keek ze mij aan, vroeg mij wat er was, en toen zoende ik haar.
We hebben uiteindelijk geen sex gehad maar heb haar wel eigenlijk overal betast etc.. (door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij) Ik wil haar natuurlijk geen pijn doen, en het is echt een geweldige meid, ik zou echt mij met haar gelukkig kunnen zien. Een probleem, Mijn huidige vriendin S..... ze is leuk, totaal mijn type. Maar ze doet zo afstandelijk, neemt nooit initatief voor wat dan ook(ja ook. Niet in sex of kussen etc) dit zit mij erg dwars, ook doet ze vrij afstandelijk, en ben zelf wel echt een knuffelbeer. Wat ik meegemaakt heb van I... merk ik dat ze in veel hetzelfde is ook daar in, en ja in de sex neemt ze dus wel initatief aangezien zij zelf haar bovenstukje uit trok.

Wat nu?

Kort samengevat:

Ts heeft vriendin.
Ts was voor werk naar een hotel met collega's van andere vestigingen.
Ts vond een blonde dame erg aantrekkelijk en andersom.
Ts heeft klik met blonde dame die er niet is met huidige vriendin.
Ts heeft nog net geen sex gehad.
Ts wilt blonde dame niet teleurstellen maar stiekem vind ts het erg moeilijk om afscheid van huidige vriendin te nemen.
Ts vraagt zich af wat nu te doen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:29:08 #2
244933 trovey
Nachtoele
pi_81596996
Als je na 3 maanden in een relatie al zulk gedrag vertoont kun je beter vrijgezel blijven.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81597075
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef trovey het volgende:
Als je na 3 maanden in een relatie al zulk gedrag vertoont kun je beter vrijgezel blijven.
Nog nooit vreemd gegaan(tot nu toe dan) en relatie gehad van 2 jaar dus zulke opmerkingen aub niet
pi_81597091
Toch uitmaken met je vriendin
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_81597143
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef geppie het volgende:
Toch uitmaken met je vriendin
Zowiezo.. maar hoe?
pi_81597235
de "gebeurtenis" leest als een slechte puber fantasie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:33:49 #7
244933 trovey
Nachtoele
pi_81597335
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Nog nooit vreemd gegaan(tot nu toe dan) en relatie gehad van 2 jaar dus zulke opmerkingen aub niet
Ik zeg hetzelfde als geppie maar dan met andere woorden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_81597378
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef DroogDok het volgende:
de "gebeurtenis" leest als een slechte puber fantasie.
Klopt ik schrijf altijd in verhaal vorm met mijn hoofdaccount ook. Erg slecht want het is erg ongeloofwaardig daar door. Maar zou ik het anders brengen komt er niet goed over wat ik bedoel
pi_81597488
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik zeg hetzelfde als geppie maar dan met andere woorden.
Bijv.: Blijf nog lekker vrijgezel je bent pas 19?

Klopt ben ik het deels wel mee eens.. maar goed ik ben geen vrijgezellen tiep..
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:37:11 #10
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_81597579
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Klopt ik schrijf altijd in verhaal vorm met mijn hoofdaccount ook. Erg slecht want het is erg ongeloofwaardig daar door. Maar zou ik het anders brengen komt er niet goed over wat ik bedoel
Dan weet ik lekker wie je bent....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_81597666
Dus je vraagt aan andere mensen die jou niet kennen en je vriendin niet, hoe jij je vriendin moet vertellen dat je niet meer met haar verder wilt? kansloos
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:40:28 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_81597832
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Zowiezo.. maar hoe?
TS moet vriendin netjes dumpen nu, nu er nog niets gebeurd is.

Of die blonde het nu wel of niet is, als je nog super de super gek op je vriendin was, was dit niet gebeurd.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:42:12 #13
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81597960
Ts is vreemdgegaan dus is niet te vertrouwen. Ik zou het je huidige S maar vertellen. Blijkbaar geef je meer om I anders ging je niet vreemd.
-
pi_81598727
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dan weet ik lekker wie je bent....
Gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

TS moet vriendin netjes dumpen nu, nu er nog niets gebeurd is.

Of die blonde het nu wel of niet is, als je nog super de super gek op je vriendin was, was dit niet gebeurd.
Klopt dat is het 'm juist en vind 't dus gewoon moeilijk om mijn fout aan mijn huidige vriendin toe te geven..
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ts is vreemdgegaan dus is niet te vertrouwen. Ik zou het je huidige S maar vertellen. Blijkbaar geef je meer om I anders ging je niet vreemd.
Dit dus.. ik ben het er gewoon mee eens.. puur omdat ik zo nooit geweest ben en zelf ook altijd zo gedacht heb. Ooit werdt er tegen mij gezegd: "Het ligt aan de situatie" maar goed t klopt helemaal, terwijl ik altijd zei dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zou gaan!
pi_81598817
Kerel dat je hier nog over na moet denken..

trio?
pi_81599004
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je spelling is echt om te huilen
Sommige mensen kennen ook zoiets als dyslextie..
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als een bierbuik of totaal iets anders?
Ok
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef snellejelle het volgende:

[..]

doe niet zo flouw.
Dit..
pi_81599046
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Sport_Life het volgende:
Kerel dat je hier nog over na moet denken..

trio?
Goeie oplossing!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:06 #18
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81599568
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
[..]

Klopt dat is het 'm juist en vind 't dus gewoon moeilijk om mijn fout aan mijn huidige vriendin toe te geven..
[..]

Dit dus.. ik ben het er gewoon mee eens.. puur omdat ik zo nooit geweest ben en zelf ook altijd zo gedacht heb. Ooit werdt er tegen mij gezegd: "Het ligt aan de situatie" maar goed t klopt helemaal, terwijl ik altijd zei dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zou gaan!
Ja nu heb je het toch gedaan, en je kan het achterwege houden, maar vaak komt ze er toch wel achter. Of wil je graag met een schuldgevoel zitten dat je hebt gelogen? Blijkbaar klopt er dan iets niet in je huidige relatie.. :x ik zou het uitmaken en langzaamaan verder kijken naar iets wat wel bij je past qua initiatief nemen e.d.
-
pi_81599790
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:56 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Sommige mensen kennen ook zoiets als dyslextie..
[..]

Ok
[..]

Dit..
En sommige mensen kennen ook zoiets als niet opletten.
pi_81599903
tvp, voor als de TS z'n vriendin hier straks een topic post, dan kan ik beide verhalen tegelijk volgen.
Lambo of Rekt
pi_81599982
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ja nu heb je het toch gedaan, en je kan het achterwege houden, maar vaak komt ze er toch wel achter. Of wil je graag met een schuldgevoel zitten dat je hebt gelogen? Blijkbaar klopt er dan iets niet in je huidige relatie.. :x ik zou het uitmaken en langzaamaan verder kijken naar iets wat wel bij je past qua initiatief nemen e.d.
Uitmaken zei ik al: Daar kan ik nu toch niet omheen, liegen of verzwijgen doe ik niet, wil geen schuldgevoel. Heb ik nu ook al dus bedankt maar nee bedankt Alleen t gaat echt moeilijk worden aangezien ik mijn huidige vriendin ook erg leuk vind nog steeds.. de vraag is dus hoe kan ik dit het best aanpakken?
pi_81600066
Ga je ook verder met dat vrouwtje, of ben jij alleen haar speeltje tijdens de "werkvakantie" en gaat ze terug naar haar normale vriend zodra jullie terug zijn?
Lambo of Rekt
pi_81600088
Je bent 19, de 'relatie' met je vriendin is nog maar 3 maanden oud en je geeft zelf al aan dat je vriendin niet echt bij je past op het gebied van initiatief nemen.
Het is eerlijker tegenover jezelf en tegenover je vriendin om er maar gelijk mee op te houden. Straks ben je een (aantal) jaar en een hoop misstappen verder, knapt zij ook niet van op he.
Maar goed om het even egoïstisch te houden: je vindt de blonde dame spannender en zij wil ook wel dus knallen met die hap. En dan misschien niet gelijk alles in een 'relatie'hokje plaatsen maar goed bekijken of de volgende daadwerkelijk bij je past, misschien wel niet --> on to the next one. etc etc
pi_81600098
Goed bezig, in een hotel voor je werk, wij breken dan altijd de boel af.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_81600401
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef EggsTC het volgende:
Ga je ook verder met dat vrouwtje, of ben jij alleen haar speeltje tijdens de "werkvakantie" en gaat ze terug naar haar normale vriend zodra jullie terug zijn?
Ik weet alleen dat ze single is, mij leuk, lief, mooi, sexy etc vind en zij geen sex wou puur omdat ze bang was gekwetst te worden.. dat is dus geen probleem als ik singel ben en miss dat dan een relatie er wel in zit.. maar goed iets met oude schoenen en zo.. mag dan wel vreemd gegaan zijn maar ik ga niet eerst een relatie met I... en dan pas S..... aan de kant zetten iets met princiepens enzo
pi_81600452
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Ik weet alleen dat ze single is, mij leuk, lief, mooi, sexy etc vind en zij geen sex wou puur omdat ze bang was gekwetst te worden.. dat is dus geen probleem als ik singel ben en miss dat dan een relatie er wel in zit.. maar goed iets met oude schoenen en zo.. mag dan wel vreemd gegaan zijn maar ik ga niet eerst een relatie met I... en dan pas S..... aan de kant zetten iets met princiepens enzo
Hihi, weer die bierbuik

Ja naja, doe wat je zelf het beste vindt, ik vind alleen wel dat je I behoorlijk hard laat vallen op zo'n manier.
Lambo of Rekt
pi_81600540
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
Je bent 19, de 'relatie' met je vriendin is nog maar 3 maanden oud en je geeft zelf al aan dat je vriendin niet echt bij je past op het gebied van initiatief nemen.
Het is eerlijker tegenover jezelf en tegenover je vriendin om er maar gelijk mee op te houden. Straks ben je een (aantal) jaar en een hoop misstappen verder, knapt zij ook niet van op he.
Maar goed om het even egoïstisch te houden: je vindt de blonde dame spannender en zij wil ook wel dus knallen met die hap. En dan misschien niet gelijk alles in een 'relatie'hokje plaatsen maar goed bekijken of de volgende daadwerkelijk bij je past, misschien wel niet --> on to the next one. etc etc
Hier kan ik echt wat mee! Super! Echt bedankt!
pi_81600632
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hihi, weer die bierbuik

Ja naja, doe wat je zelf het beste vindt, ik vind alleen wel dat je I behoorlijk hard laat vallen op zo'n manier.
Daarom zeg ik ook eerst uitmaken voordat ik verder ga met I? Lijkt mij beter imo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:23:24 #29
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81600723
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Uitmaken zei ik al: Daar kan ik nu toch niet omheen, liegen of verzwijgen doe ik niet, wil geen schuldgevoel. Heb ik nu ook al dus bedankt maar nee bedankt Alleen t gaat echt moeilijk worden aangezien ik mijn huidige vriendin ook erg leuk vind nog steeds.. de vraag is dus hoe kan ik dit het best aanpakken?
Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.
-
pi_81601174
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Vertellen wat je dwars zit wat je in haar mist, qua initiatieven en dat je daardoor dus die fout hebt gemaakt.
Is inderdaad een goeie.. eerst zeggen wat mij dwars zit voordat ik aangeef dat ik die fout gemaakt heb. Ook weer een goeie tip! danku
pi_81602103
Klinkt een beetje als een rukfantasie.. Wat voor werk doe je dat je in een hotel moet zitten?
pi_81603134
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Bombshell het volgende:
Klinkt een beetje als een rukfantasie.. Wat voor werk doe je dat je in een hotel moet zitten?
PM
pi_81603507
Ik ben ook wel beniewd wat voor werk
Lambo of Rekt
pi_81603930
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:10 schreef EggsTC het volgende:
Ik ben ook wel beniewd wat voor werk
Same as the above
pi_81604289
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:23 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Lijkt me toch een verkeerde volgorde. Eerst vreemdgaan en dan bij je vriendin aankloppen wat je mist bij haar. Dat hoort andersom te gaan.

Ik zou dat zelf niet zo brengen. Nu ga je haar de schuld geven van het feit dat jij bent vreemdgegaan. Jij bent fout geweest, nu zul je op de blaren moeten zitten.
pi_81604440
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:26 schreef CaRNagY het volgende:

[..]

Lijkt me toch een verkeerde volgorde. Eerst vreemdgaan en dan bij je vriendin aankloppen wat je mist bij haar. Dat hoort andersom te gaan.

Ik zou dat zelf niet zo brengen. Nu ga je haar de schuld geven van het feit dat jij bent vreemdgegaan. Jij bent fout geweest, nu zul je op de blaren moeten zitten.
Ik ga zeker niet zeggen dat zij schuld is. Ik bedoel ik was erbij niet zij.. maar ik kan op zo'n manier wel aangeven waar het aan ligt dat het zo gegaan is toch?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:31:53 #37
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_81604547
1. Contact houden met I.
2. Niks intiems meer doen met I zo lang je S nog hebt.
3. Kijk een aantal weken aan of het beter gaat met S.
4. Misschien wil I je alleen als tijdelijke buddy, houd daar rekening mee.
5. Maak na die paar weken je beslissing.
pi_81604619
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:31 schreef Ixnay het volgende:
1. Contact houden met I.
2. Niks intiems meer doen met I zo lang je S nog hebt.
3. Kijk een aantal weken aan of het beter gaat met S.
4. Misschien wil I je alleen als tijdelijke buddy, houd daar rekening mee.
5. Maak na die paar weken je beslissing.
Nee
pi_81604621
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:29 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Ik ga zeker niet zeggen dat zij schuld is. Ik bedoel ik was erbij niet zij.. maar ik kan op zo'n manier wel aangeven waar het aan ligt dat het zo gegaan is toch?
Lijkt mij dat de volgorde belangrijk is. Je begint met: "Ik heb met iemand anders gezoend". Zij zal waarschijnlijk de waarom vraag stellen en dan geef je aan waarom.

Misschien wordt ze boos of barst ze in tranen uit. Maar dat zal wel meevallen na 3 maanden. Erg lang is het namelijk nog niet.
pi_81605054
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:33 schreef CaRNagY het volgende:

[..]

Lijkt mij dat de volgorde belangrijk is. Je begint met: "Ik heb met iemand anders gezoend". Zij zal waarschijnlijk de waarom vraag stellen en dan geef je aan waarom.

Misschien wordt ze boos of barst ze in tranen uit. Maar dat zal wel meevallen na 3 maanden. Erg lang is het namelijk nog niet.
Erg lang is het niet maar we kennen elkaar wel alveel langer en officeel is t pas 3 maanden bijna, maar we vinden elkaar al ruim een jaar leuk..
pi_81605132
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:42 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Erg lang is het niet maar we kennen elkaar wel alveel langer en officeel is t pas 3 maanden bijna, maar we vinden elkaar al ruim een jaar leuk..
Leuk zal 't sowieso niet zijn. Probeer je een beetje in haar situatie in te leven. Hoe zou jij 't willen horen?
pi_81605342
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:44 schreef CaRNagY het volgende:

[..]

Leuk zal 't sowieso niet zijn. Probeer je een beetje in haar situatie in te leven. Hoe zou jij 't willen horen?
Dat is een punt, hoe ik t zou willen, liever niet?

Maar anders direct, met een duidelijke verklaring en eventueele oplossing
pi_81606040
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef EggsTC het volgende:
tvp, voor als de TS z'n vriendin hier straks een topic post, dan kan ik beide verhalen tegelijk volgen.
Dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:30:23 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81612071
Dus voor een potje net niet sex, zet jij je nog net niet relatie op het spel? Geen man overboord toch? Wat is het probleem?..
quote:
1. Ts wilt blonde dame niet teleurstellen maar stiekem vind ts het erg moeilijk om afscheid van huidige vriendin te nemen.
2. Ts vraagt zich af wat nu te doen.
1. Dat heb je al gedaan!
2. Jezelf eens afvragen wat je nou wil. Spreid je kansen! Kun je nog seks hebben met I zonder dat S erachter komt? Kun je het voor jezelf houden als je seks hebt gehad met I? Etc.

Mosterd na de maaltijd reactie!

[ Bericht 14% gewijzigd door SicSicSics op 19-05-2010 09:34:49 (hihihi) ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81612173
princiepens
  woensdag 19 mei 2010 @ 09:36:33 #46
116015 SicSicSics
pi_81612267
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef CasB het volgende:
princiepens
En wat voor een zulks! Ik zoen met iemand die een vriendin heeft, ik kleed me voor hem uit en ik betast hem overal terwijl ik mezelf ook laat betasten, maar ik neuk niet!

Ik heb wel princiepens hoor!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81613423
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:30 schreef SicSicSics het volgende:
Dus voor een potje net niet sex, zet jij je nog net niet relatie op het spel? Geen man overboord toch? Wat is het probleem?..
[..]

1. Dat heb je al gedaan!
2. Jezelf eens afvragen wat je nou wil. Spreid je kansen! Kun je nog seks hebben met I zonder dat S erachter komt? Kun je het voor jezelf houden als je seks hebt gehad met I? Etc.

Mosterd na de maaltijd reactie!
Seks hebben met I zonder dat S er achter komt is geen probleem, vraag is zou ik dat willen? Daar moet ik wel even over na denken dan. Iig heb ik over 2 weken weer een opleiding vanuit het werk met dezelfde mensen. En ook dan is I er bij dus moet ik voor die tijd kijken wat ik wil toch?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:12:47 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81613454
Je hebt een relatie van een paar maanden en zou het liefst een andere vrouw willen neuken.
1+1 is nog nooit zo overduidelijk twee geweest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:13:25 #49
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81613485
/care
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:14:15 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81613517
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:12 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een relatie van een paar maanden en zou het liefst een andere vrouw willen neuken.
1+1 is nog nooit zo overduidelijk twee geweest.
niet als je sarcastisch bent. dus wat bedoel je eigenlijk copykut?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:14:20 #51
116015 SicSicSics
pi_81613524
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef Jaeenkloon het volgende:
Seks hebben met I zonder dat S er achter komt is geen probleem, vraag is zou ik dat willen? Daar moet ik wel even over na denken dan. Iig heb ik over 2 weken weer een opleiding vanuit het werk met dezelfde mensen. En ook dan is I er bij dus moet ik voor die tijd kijken wat ik wil toch?
Je bent 19!

Ik zeg... twee... walletjes... eten!..

Daarna een enorme backfire en dan heb je weer wat geleerd en lol gehad. En vreemdgaan moet je niet doen omdat je wat tekort komt bij je vriendin, dan moet je praten/ oplossen. Vreemdgaan moet je doen omdat je het leuk vindt! Het is namelijk nooit een oplossing voor relatie problemen, maar wel erg leuk!
Fine, fuck you then!
pi_81625628
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:14 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Je bent 19!

Ik zeg... twee... walletjes... eten!..

Daarna een enorme backfire en dan heb je weer wat geleerd en lol gehad. En vreemdgaan moet je niet doen omdat je wat tekort komt bij je vriendin, dan moet je praten/ oplossen. Vreemdgaan moet je doen omdat je het leuk vindt! Het is namelijk nooit een oplossing voor relatie problemen, maar wel erg leuk!
Ik ben niet vreemd gegaan omdat ik wat mis, alleen is I... erg aantrekkelijk en neemt ze wel initatief, wat ik erg leuk vind en inderdaad misschien wel de kick van het vreemdgaan.. maar goed die backfire hoeft niet te komen, ik heb sex met I... als we samen in een hotel zitten voor het werk. En als ik thuis ben doe ik alsof mijn neus bloed en is S..... mijn vaste neukertje.. Nee gekkigheid natuurlijk, tis allemaal mogelijk, maar ik doe t niet nee

Stiekem wil ik het wel maar ik vind het al erg genoeg dat ik dit gedaan heb.. Een backfire heb ik niet echt zin in...
pi_81629975
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
(door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij)
pi_81682944
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef OcinSnetram het volgende:

[..]

Verzin eens wat nieuws heb al gezegd dat ik dyslexie heb
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:10:22 #55
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81683469
quote:
"Ja is goed! Leuk kom maar gouw X I..."

Ah, dan past I wel goed bij je zo te lezen!
quote:
We hebben uiteindelijk geen sex gehad maar heb haar wel eigenlijk overal betast etc.. (door haar princiepens, want ze voelt echt iets voor mij)
Maar wat betreft gefriemel met een bezette man had ze kennelijk geen principes?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:16:18 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_81683742
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:13 schreef Schenkstroop het volgende:
/care
En tóch posten, hč? Baklap.
Resistance is futile.
pi_81684505
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:11 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

princiepens overboord???
pi_81684565
wie is lekkerder? Ga daar dan voor
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:45:10 #59
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81684972
Die levensvragen. guttegut wat erg. wat een last!
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:52:32 #60
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81685286
-o sorry verkeerd topic-
pi_81685664
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Ik ben niet vreemd gegaan omdat ik wat mis, alleen is I... erg aantrekkelijk en neemt ze wel initatief, wat ik erg leuk vind en inderdaad misschien wel de kick van het vreemdgaan.. maar goed die backfire hoeft niet te komen, ik heb sex met I... als we samen in een hotel zitten voor het werk. En als ik thuis ben doe ik alsof mijn neus bloed en is S..... mijn vaste neukertje.. Nee gekkigheid natuurlijk, tis allemaal mogelijk, maar ik doe t niet nee

Stiekem wil ik het wel maar ik vind het al erg genoeg dat ik dit gedaan heb.. Een backfire heb ik niet echt zin in...
Don't do it man...
pi_81686559
tvp
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_81686610
Heb je d'r niet eens geneukt. Dikke noob. Als je 40 bent ga je jezelf slaan dat je het niet gedaan hebt. Mwaha.
pi_81703075
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef Feya het volgende:

[..]

princiepens overboord???
Nee princiepes niet overboord, maar ik kan I... ook zeggen dat ik vrijgezel ben. Ik bedoel, ze kennen elkaar niet en controleren doen ze bijde niet

Maar zoals ik zei: Nee gaat hem niet worden. Heb totaal geen zin in een enorme backfire nee
pi_81703115
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ah, dan past I wel goed bij je zo te lezen!
[..]

Maar wat betreft gefriemel met een bezette man had ze kennelijk geen principes?
Klopt, mbt. Sex met een bezette jonge man wel. Geef dr eens ongelijk zou het persoonlijk ook niet tof vinden Dat ik vreemd ben gegaan wil niet zeggen dat ik ook al mijn normen en waarden aan een relatie overboord gooi hoor
pi_81705117
Jonge fuk jou.

Jouw vriendin zal je dumpen zodra ze erachter komt dat je haar alleen gevingerd hebt. En dan sowieso.

Je bent gewoon een prutser die even stoer wil doen op internet dat hij vreemd kan gaan met een collega in een hotel., en dan empathie eist omdat hij de chick in kwestie alleen gevingerd heeft. Ik hoop dat je vriendin Fok! leest.
pi_81705128
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
Jonge fuk jou.

Jouw vriendin zal je dumpen zodra ze erachter komt dat je haar alleen gevingerd hebt. En dan sowieso.

Je bent gewoon een prutser die even stoer wil doen op internet dat hij vreemd kan gaan met een collega in een hotel., en dan empathie eist omdat hij de chick in kwestie alleen gevingerd heeft. Ik hoop dat je vriendin Fok! leest.
Wat ben jij een ongeloofelijk botte zak zeg Het probleem is dat ik niet eens haar gevingerd heb. Het probleem is dat ik teveel om mijn vriendin geef om de relatie op te geven, ook al ben ik vreemd gegaan. Maar het probleem is ook dat ik de collega ook erg leuk vind. Ik vraag geen empathie, en ik doe niet stoer. Ik vraag hulp in de keuze en hulp in het vertellen van wat er gebeurd is. Dus kanker een eind op en lees het topic. Prutser
pi_81705132
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 05:16 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Wat ben jij een ongeloofelijk botte zak zeg Het probleem is dat ik niet eens haar gevingerd heb. Het probleem is dat ik teveel om mijn vriendin geef om de relatie op te geven, ook al ben ik vreemd gegaan. Maar het probleem is ook dat ik de collega ook erg leuk vind. Ik vraag geen empathie, en ik doe niet stoer. Ik vraag hulp in de keuze en hulp in het vertellen van wat er gebeurd is. Dus kanker een eind op en lees het topic. Prutser
urrketurr

Het wordt pas echt grappig als je collega zwanger geraakt.
pi_81705140
uitmaken met je vriendin, als je zo makkelijk met iemand anders zo ver gaat zit die relatie niet goed.
pi_81711898
-laat maar-
pi_81712048
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 05:27 schreef gnilrednoz het volgende:
uitmaken met je vriendin, als je zo makkelijk met iemand anders zo ver gaat zit die relatie niet goed.
Dit klopt zeker.. maar goed wat zit er dan niet goed? En valt er nog iets aan te doen. Eigenlijk is het simpel.. ik wil ze alle 2 niet kwijt.. maar ja dan kom ik dus weer terug op princiepes..
pi_81712444
pinciepes zou ik gewoon een keer overboord gooien!!

Desnoods een keer voor principes gaan, maar dan wel daar bij blijven!
pi_81712660
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef OcinSnetram het volgende:
pinciepes zou ik gewoon een keer overboord gooien!!

Desnoods een keer voor principes gaan, maar dan wel daar bij blijven!
Je snapt hopelijk wat ik bedoel heb al gezegd dat ik dyslextie heb. Maar goed principes dus..
pi_81714348
Ok ok.. had ik niet gezien.

Maar goed, eigenlijk is het dus niet simpel. Je wil ze allebei, maar dat kan niet (vanwege pincipes).

Je zal dan simpelweg moeten kiezen
pi_81715380
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef OcinSnetram het volgende:
Ok ok.. had ik niet gezien.

Maar goed, eigenlijk is het dus niet simpel. Je wil ze allebei, maar dat kan niet (vanwege pincipes).

Je zal dan simpelweg moeten kiezen
Klopt helemaal inderdaar. Maar het gevaar zit er natuurlijk wel aan dat als ik voor I.. kies zij zegt, zo de sex was lekker maar meer niet. Ik weet dus niet of ik mijn huidige relatie daarvoor zou willen opgeven.

Heb je dat wel eens gehad? Dat je een meisje ziet, en ookal heb je een relatie je denkt zo die zou ik wel willen. Puur omdat ze er zoleuk uitziet. Dan begin je met haar te praten en merk je dat ze ook echt een innerlijk heeft waardoor je eigenlijk helemaal weg smelt. Je bent zo open en vertelt alles zonder dat je haar eigenlijk goed kent. Dit had ik dus met haar. En nja ik weet dus niet hoe het zit met haar, we kunnen elkaar iniedergeval niet met rust laten, zij mij niet en ik haar niet. Maar zo is het dus ook met mijn huidige relatie met S..... vandaar een twee strijd, kwa uiterlijk erg verschillend maar innerlijk exact het zelfde. Eigenlijk zijn ze alle twee de ware
pi_81717538
klinkt bekend allemaal
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_81717800
mark my words....

volgende keer dat ie weer samen met haar in een hotel zit 'voor het werk' gaat er wel degelijk meer gebeuren
pi_81718178
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef maxmit het volgende:
mark my words....

volgende keer dat ie weer samen met haar in een hotel zit 'voor het werk' gaat er wel degelijk meer gebeuren
Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Maar goed hoezo klinkt het bekend dan?
pi_81719763
Stel dat je iets gaat krijgen met L (en haar alle donkere hoeken van het hotel laat zien) en je vriendin dumpt, wie geeft jouw de garantie dat geile L. daarna niet met een andere gast verder gaat ??

Heb het idee dat L. een type is wat gaat voor de aandacht en dan vrolijk weer verder hokt.

Dus als je L. neukt, doe het voor volk en vaderland!!
kap nah
pi_81720472
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Exentric90 het volgende:
-laat maar-
pi_81721397
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef zipper4u het volgende:
Suit ik mij bij aan
pi_81721454
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:55 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Maar goed hoezo klinkt het bekend dan?
laat ik mij liever niet over uit
pi_81722156
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef zipper4u het volgende:
Stel dat je iets gaat krijgen met L (en haar alle donkere hoeken van het hotel laat zien) en je vriendin dumpt, wie geeft jouw de garantie dat geile L. daarna niet met een andere gast verder gaat ??

Heb het idee dat L. een type is wat gaat voor de aandacht en dan vrolijk weer verder hokt.

Ik denk dat ik in mijn hoofd toch wel zover ben dat ik I... ga nemen.. klinkt fout maar ik kan geen nee tegen haar zegen dat weet ik nu al. En ik heb inderdaad ook zo'n vermoeden dat I... gewoon gaat voor de sex en de gezelligheid en meer niet. Maar what the fuck boeit mij dat? ik ben een man, sex is sex toch?.. .:@
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef maxmit het volgende:

[..]

laat ik mij liever niet over uit
PM anders even? Ben toch benieuwd hoe het is afgelopen
pi_81722569
That's the spirit

Een echte vent weet vervolgens de schuld nog bij je vriendin te leggen dat je vreemdgegaan bent.
Gewoon haar beschuldigen dat ze nooi initiatief neemt etc, gaat zij zich nog lullig voelen.
M'n signature, wat doe je :{
pi_81723139
Gast! Nooit bij je vriendin weggaan voor een ander! Relatie beëindigen is niet erg, maar doe het voor jezelf en omdat het niet werkt. Je wilt achteraf geen spijt krijgen van je keuzes/daden/etc

Vreemdgaan happens, ben zelf geen heilige. Sommigen doen het omdat in de huidige relatie wat fout zit, anderen puur om een leuke avond te hebben. Wil niet meteen zeggen dat een relatie over is Als jij echt denkt nog een tijdje gelukkig te kunnen zijn met je huidige vriendin, kies dan voor haar. Als je denkt dat dat niet gaat werken, stop er dan mee en see what happens met die andere truus Of doe ze idd allebei Maar ga niet puur bij je vriendin weg alleen om met die I in bed te kunnen belanden zonder je schuldig te voelen, want DAT zou pas fout zijn
Sarcasme. Herken het.
pi_81736172
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gast! Nooit bij je vriendin weggaan voor een ander! Relatie beëindigen is niet erg, maar doe het voor jezelf en omdat het niet werkt. Je wilt achteraf geen spijt krijgen van je keuzes/daden/etc

Vreemdgaan happens, ben zelf geen heilige. Sommigen doen het omdat in de huidige relatie wat fout zit, anderen puur om een leuke avond te hebben. Wil niet meteen zeggen dat een relatie over is Als jij echt denkt nog een tijdje gelukkig te kunnen zijn met je huidige vriendin, kies dan voor haar. Als je denkt dat dat niet gaat werken, stop er dan mee en see what happens met die andere truus Of doe ze idd allebei Maar ga niet puur bij je vriendin weg alleen om met die I in bed te kunnen belanden zonder je schuldig te voelen, want DAT zou pas fout zijn
Dus alle twee is ook gewoon een optie?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:39:42 #87
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_81748600
Je bent 19.

Met hetzelfde gemak dump je vriendin S in de afvalbak.

meer dan genoeg neukgloriedagen voor je als 19-jarige
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_81748932
TS: opbiechten aan je vriendin en dan merk je vanzelf wel wat er gebeurd. Misschien vergeeft ze het je wel, daar kom je dan vanzelf achter. Maar al dat gezeur over "beide houden" en "vreemdgaan kan best" is gewoon onzin en dat weet je zelf ook best. Gedraag je dus eens volwassen en praat met je vriendin in plaats van alleen te doen wat het beste voor jouzelf is.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:48:59 #89
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81748984
Je wil haar gewoon neuken en zoekt gemoedsrust.
Neuk haar dan en breek met je vriendin want je bent haar niet waard.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 09:16:59 #90
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_81753080
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef EggsTC het volgende:
+1
#26 || Luciano da Silva
pi_81753343
TS wordt eerst maar eens volwassen eer je aan een relatie begint.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81783885
Erg diverse meningen. Vraag mij ook erg af wie van de FOK!ers die zegt dat ik van alle twee moet gaan genieten het werkelijk ook zelf doet. En wie van de FOK!ers die zegt dat ik voor één van de twee moet kiezen zelf alsnog voor een tijdelijk neukertje gaat voor in het hotel en niks tegen hun vriendin zegt..

Maar goed ik denk er nog even rustig over na Bedankt voor alle hulp/steun
pi_81784612
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef Jaeenkloon het volgende:
Erg diverse meningen. Vraag mij ook erg af wie van de FOK!ers die zegt dat ik van alle twee moet gaan genieten het werkelijk ook zelf doet. En wie van de FOK!ers die zegt dat ik voor één van de twee moet kiezen zelf alsnog voor een tijdelijk neukertje gaat voor in het hotel en niks tegen hun vriendin zegt..

Maar goed ik denk er nog even rustig over na Bedankt voor alle hulp/steun
Ik vind je het echt te triest voor woorden dat je mensen op fok! gaat vragen of je wel of niet een neukertje mag hebben. Dat je je mening van fokkers af laat hangen. Als zij zeggen dat je het moet doen, betekent niet dat het "normaal" is.
Ik hoop snel dat je vriendin erachter komt dat je een viespeuk bent en dat ze vele malen beter verdiend dan wat jij bent.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:06:03 #94
265024 Exentric90
exentric90
pi_81792805
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vind je het echt te triest voor woorden dat je mensen op fok! gaat vragen of je wel of niet een neukertje mag hebben. Dat je je mening van fokkers af laat hangen. Als zij zeggen dat je het moet doen, betekent niet dat het "normaal" is.
Ik hoop snel dat je vriendin erachter komt dat je een viespeuk bent en dat ze vele malen beter verdiend dan wat jij bent.
Kerel jij leest echt niet of wel? TS zegt toch vanaf het begin dat hij alle twee niet wilt teleur stellen maar ook niet nog eenkeer vreemd gaat? En dat hij vraagt hoe hij het dat 't best kan vertellen aan S zonder S te verliezen en I pijn te doen. Leer lezen voordat je post mongool
pi_81793582
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:06 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Kerel jij leest echt niet of wel? TS zegt toch vanaf het begin dat hij alle twee niet wilt teleur stellen maar ook niet nog eenkeer vreemd gaat? En dat hij vraagt hoe hij het dat 't best kan vertellen aan S zonder S te verliezen en I pijn te doen. Leer lezen voordat je post mongool
doe rustig triest figuur. hij zegt in een post hierboven dat ie al in z'n hoofd heeft dat ie z'n scharrel in het hotel gaat "nemen"
  zondag 23 mei 2010 @ 16:54:24 #96
265024 Exentric90
exentric90
pi_81794175
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:32 schreef Oognip het volgende:

[..]

doe rustig triest figuur. hij zegt in een post hierboven dat ie al in z'n hoofd heeft dat ie z'n scharrel in het hotel gaat "nemen"
Ah my bad, had ik niet gezien die post sorry
pi_81795032
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant.
  zondag 23 mei 2010 @ 19:29:52 #98
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_81798604
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Yoewie het volgende:
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant.
En soms is het ook groener, zeker als je 19 bent en geen moer aan ervaring hebt.

Ik zeg: niet aan relaties beginnen voorlopig.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_81869678
maareh...., wanneer mag of moet je weer in een hotel met de betreffende blonde dame?

ik ben wel nieuwsgierig naar hoe het afloopt namelijk, slecht hč?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:30:31 #100
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81869848
quote:
Toen heb ik zonder na te denken gesmst: "Ah vindt je dat ook een leuke film? samen kijken dan?"
Uhuh, "zonder na te denken"...

Leugenaar
zzz
pi_81870275
tvp
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:36:37 #102
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81872607
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 01:00 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Nee princiepes niet overboord, maar ik kan I... ook zeggen dat ik vrijgezel ben. Ik bedoel, ze kennen elkaar niet en controleren doen ze bijde niet

Maar zoals ik zei: Nee gaat hem niet worden. Heb totaal geen zin in een enorme backfire nee
Wat ben je een lul zeg, sorry (zulke opmerkingen soms kan ik zo kwaad om worden )

Ik kan niet begrijpen dat mannen zo kunnen zijn. Ja joh mijn vriend komt er toch niet achter dat ik ook met andere neuk. Geloof me, vaak kom je er toch wel achter. Dat zie ik in mijn omgeving in jonge relaties 18-26 jaar maar ook in de 40+ relaties. Men, als je niet weet wat je wilt WEES DAN EERLIJK TEGENOVER JE VRIENDIN. Dat je liever een open relatie wilt en wilt neuken met meerdere zonder verplichtingen
-
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:38:17 #103
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81872682
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 05:16 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.

je keus is eerlijk heid tegen je vriendin
-
pi_81872760
Het feit dat je allebei wilt zegt al genoeg. Kappen met je vriendin en gewoon van het leven genieten.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:41:34 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81872831
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef Esmerallda17 het volgende:

Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.
Is het weer aan?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:44:12 #106
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81872956
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is het weer aan?
Half om half.
Maar het gaat even om ts
-
pi_81873402
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Spirit82 het volgende:

no fuckin way. als je dit serieus meent..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81875110
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Half om half.
Maar het gaat even om ts
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:32:35 #109
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81875175
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef OcinSnetram het volgende:

[..]

ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!
Nou , je hebt mijn opmerking te verkeerd opgevat
Ik bedoel er mee op dit moment alleen hij, maar stel hij wilt me echt nooit meer.
ja dan komen er vast ooit wel andere mannen in bed
maar nu nee wil ik er niet eens aan denken
-
pi_81875245
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nou , je hebt mijn opmerking te verkeerd opgevat
Ik bedoel er mee op dit moment alleen hij, maar stel hij wilt me echt nooit meer.
ja dan komen er vast ooit wel andere mannen in bed
maar nu nee wil ik er niet eens aan denken
sorry.. ik kan zo lekker blijven doorzagen
pi_81875945
Oh TS.. Je vriendin neukt met antilianen als je weg bent! Vreemdgaan als vriend weg is
pi_81877534
As. Maandag moet ik weer naar het hotel. Ook de blonde dame inkwestie zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben wij nog steeds contact via de sms etc. buiten het werk om.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:28:39 #113
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81877955
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Jaeenkloon het volgende:
As. Maandag moet ik weer naar het hotel. Ook de blonde dame inkwestie zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben wij nog steeds contact via de sms etc. buiten het werk om.
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?
-
pi_81879538
quote:
ze is leuk, totaal mijn type. Maar ze doet zo afstandelijk, neemt nooit initatief voor wat dan ook
is ze dan wel echt je type?
Collectible solid silver personalised..
pi_81879591
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteld

Erg toffe lemming trouwens!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:05:33 #116
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81879680
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteld

Erg toffe lemming trouwens!
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
-
pi_81879749
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef dogtagz het volgende:

[..]

is ze dan wel echt je type?
Ik ben een jonge die graag knuffelt en graag kusjes geeft, ookal staan er 20 man bij. Dat doet mijn huidige vriendin niet, daar baal ik van. Verder is ze gewoon perfect!
pi_81879808
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Soms is het beter om niks te zeggen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:09:35 #119
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81879872
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Cashflow het volgende:

[..]

Dan ben je een relatie niet eens waard
-
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:10:03 #120
265024 Exentric90
exentric90
pi_81879897
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:08 schreef Cashflow het volgende:

[..]

Je was mij voor
pi_81879992
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maar )

Ik heb er ook een hekel aaan hoor geloof mij maar! Ik zei ook altijd dat ik het nooit zou doen. Maar ja als de omstandigheden goed zijn doet een mens toch meer dan hij/zij zelf denkt.. en ja ik heb er spijt van, maar het heeft mij wel wakkergeschud om toch maar eens naar mijn relatie te kijken maar ja ik heb het verteld omdat ik hou van eerlijkheid, maar soms kun je over dingen beter je mondhouden
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:14:03 #122
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81880076
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maar )

Ik heb er ook een hekel aaan hoor geloof mij maar! Ik zei ook altijd dat ik het nooit zou doen. Maar ja als de omstandigheden goed zijn doet een mens toch meer dan hij/zij zelf denkt.. en ja ik heb er spijt van, maar het heeft mij wel wakkergeschud om toch maar eens naar mijn relatie te kijken maar ja ik heb het verteld omdat ik hou van eerlijkheid, maar soms kun je over dingen beter je mondhouden
Ik pm je.

maar hoezo kun je soms over dingen beter je mond houden. Je word er niet beter van? Als je vreemd gaat en je huidige partner continue voorliegt, wat heeft je huidige relatie dan voor zin vraag ik me af ?
-
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:21:03 #123
265024 Exentric90
exentric90
pi_81880372
Ik vind ts toch wel erg stoer! 2 meiden, weinig FOK!ers die je het na doen! Probs!
pi_81880390
Jij voert gewoon een persoonlijke hetze tegen vreemdgangers, maar dat terzijde.

Je hoeft je partner niet continu voor te liegen, tenzij je partner continu vraagt of je bent vreemdgegaan natuurlijk, maar dan heb je een ander probleem. Kijk. Als het een slippertje zonder betekenis was, of zonder diepgaande (no pun intended) gevoelens, dan heeft het niet zoveel nut het op te biechten. Als je van je partner houdt, maar gewoon af en toe fysieke contacten buiten de huidige relatie bewerkstelligt dan doe je je partner alleen maar verdriet door het te vertellen. Bovendien, bij lange relaties, plaats je de ander zodoende voor een heel moeilijke beslissing. Feit is gewoon dat het hebben van seks met een ander niks zegt over hoeveel je van je partner houdt. En natuurlijk als het andersom is.... dan is dat wel een breekpunt. Zegt mijn partner dat ze met een ander heeft gesekst maar dat ze wel van mij houdt, dan mag ze alsnog optyfen. Dat komt omdat we nooit in elkaars hoofd en hart kunnen kijken. Ik weet dat vreemdgaan niks HOEFT te zeggen over de liefde voor je partner, maar de ander dient dit dan maar aan te nemen en dat is onmogelijk.
pi_81880409
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik pm je.

maar hoezo kun je soms over dingen beter je mond houden. Je word er niet beter van? Als je vreemd gaat en je huidige partner continue voorliegt, wat heeft je huidige relatie dan voor zin vraag ik me af ?
Is goed

Voorbeeld: jij gaat stappen met "de meiden" je hebt een vriend. Maar die is dus niet mee. Je ziet een wel erg leuke jonge op de dansvloer en gaat met hem flirten, uiteindelijk dans je met hem en ga je weg. Vertel je dat aan je vriend? Nee.. waarom niet? Hij gaat je niet geloven dat het alleen bij flirten en dansen is gebeleven snap?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:30:05 #126
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81880739
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef Cashflow het volgende:
Jij voert gewoon een persoonlijke hetze tegen vreemdgangers, maar dat terzijde.

Je hoeft je partner niet continu voor te liegen, tenzij je partner continu vraagt of je bent vreemdgegaan natuurlijk, maar dan heb je een ander probleem. Kijk. Als het een slippertje zonder betekenis was, of zonder diepgaande (no pun intended) gevoelens, dan heeft het niet zoveel nut het op te biechten. Als je van je partner houdt, maar gewoon af en toe fysieke contacten buiten de huidige relatie bewerkstelligt dan doe je je partner alleen maar verdriet door het te vertellen. Bovendien, bij lange relaties, plaats je de ander zodoende voor een heel moeilijke beslissing. Feit is gewoon dat het hebben van seks met een ander niks zegt over hoeveel je van je partner houdt. En natuurlijk als het andersom is.... dan is dat wel een breekpunt. Zegt mijn partner dat ze met een ander heeft gesekst maar dat ze wel van mij houdt, dan mag ze alsnog optyfen. Dat komt omdat we nooit in elkaars hoofd en hart kunnen kijken. Ik weet dat vreemdgaan niks HOEFT te zeggen over de liefde voor je partner, maar de ander dient dit dan maar aan te nemen en dat is onmogelijk.
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?

@Ja een kloon
Oh ja wel, Als ik tegen mijn vriend vertel van ja dit is er gebeurt gelooft hij het wel. Als hij er achter kom op de een of andere manier, en er worden verkeerde dingen bij geluld en ik wil de waarheid zeggen ja dan gelooft hij het niet meer omdat ik niet gelijk eerlijk ben geweest.

maar toen ik na een jaar achter kwam dat toen het bijna uit was tussen ons voor een week hij seks wilde hebben met een ander, (en hier over aan het praten was op msn) toen geloofde ik ook niet dat hij het niet met haar gedaan had, gewoonweg omdat hij het een jaar lang verborgen hebt gehouden
-
pi_81880997
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?

@Ja een kloon
Oh ja wel, Als ik tegen mijn vriend vertel van ja dit is er gebeurt gelooft hij het wel. Als hij er achter kom op de een of andere manier, en er worden verkeerde dingen bij geluld en ik wil de waarheid zeggen ja dan gelooft hij het niet meer omdat ik niet gelijk eerlijk ben geweest.

maar toen ik na een jaar achter kwam dat toen het bijna uit was tussen ons voor een week hij seks wilde hebben met een ander, (en hier over aan het praten was op msn) toen geloofde ik ook niet dat hij het niet met haar gedaan had, gewoonweg omdat hij het een jaar lang verborgen hebt gehouden
Als jij gedronken hebt, en je vertelt het diezelfde avond aan je vriend, geloof mij, dan is hij gek als hij jou gelooft (niks persoonlijks overigens )
pi_81881037
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.
Oppervlakkigheid van jouw kant: Ik kan lust en liefde los van elkaar zien... jij blijkbaar niet.
En bovendien zegt het niet per se iets over hoe aantrekkelijk iemand zijn partner vindt, wanneer die vreemd gaat. Stel m'n vriendin was Beyoncé. Dan zou ik ook nog wel willen rollebollen met Shakira. Wilt dat zeggen dat ik Beyoncé niet aantrekkelijk genoeg vind?
pi_81881285
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Cashflow het volgende:

[..]

Oppervlakkigheid van jouw kant: Ik kan lust en liefde los van elkaar zien... jij blijkbaar niet.
En bovendien zegt het niet per se iets over hoe aantrekkelijk iemand zijn partner vindt, wanneer die vreemd gaat. Stel m'n vriendin was Beyoncé. Dan zou ik ook nog wel willen rollebollen met Shakira. Wilt dat zeggen dat ik Beyoncé niet aantrekkelijk genoeg vind?
Dit! geniaal, zo zie ik het ook wel een klein beetje hoor
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:49:45 #130
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81881551
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Cashflow het volgende:

[..]

Nee maar dan moet je echt een open relatie nemen ? En niet je vriendin bedriegen om ook met een ander te kunnen flikflooien. Zo bekijk ik het meer snap je ?
-
pi_81882133
Je hebt 'principles in theory' en 'principles in practice'.

Wat betreft de eerste vind ik dat zodra je de woorden 'ik houd van je' welgemeend uitspreekt richting je partner, je vanaf dan serieus concessies moet gaan doen op het gebied van hoe losjes je omgaat met het andere geslacht, daar waar dit je partner pijn of verdriet kan doen. M.a.w. ervan uitgaande dat mijn partner niet wilt dat ik seksuele contacten met andere heb, zal ik dit ook niet doen. En natuurlijk zal ik in de verleiding komen en zullen er legio van mogelijkheden zijn buiten mijn partner haar weten om, desondanks zal ik trouw blijven aan haar. Niet omdat ik niet betrapt wil worden, maar omdat ik van haar houd.

Heel lang heb ik gedacht dat als je zoveel van je partner houd als dat ik doe, dat je dan ook nooit vreemd zou willen gaan, als in: je heb de lust niet eens. Dit is, zoals we allemaal wel weten, een fabeltje en gelukkig maar. Is het niet fijner om te weten dat je partner trouw blijft niet omdat er gewoon niks lekkerders rondloopt, maar omdat je partner van je houdt. Want zoals gezegd, zelfs al is je partner Beyoncé, loopt er altijd nog Shakira rond.
pi_81898818
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef Cashflow het volgende:
-knip-
Waarom ben jij mij nog nooit opgevallen, wat een top user ben jij! Echt ik meen het!
pi_81919963
TS heeft na gister een goed gesprek gehad te hebben met beide dames. Ervoor gekozen om toch met huidige vriendin door te gaan.

Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie altijd even PM'en

Hierbij ook graag een verzoek voor een slotje
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:24:37 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81920082
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef Jaeenkloon het volgende:
TS heeft na gister een goed gesprek gehad te hebben met beide dames. Ervoor gekozen om toch met huidige vriendin door te gaan.

Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie altijd even PM'en

Stuur me effe het telefoonnr van die blondine per PM?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:24:38 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81920085
Wat vond het blonde hoteldametje ervan? Was het een triogesprek?

Vragen genoeg. Hierbij ook graag geen verzoek voor een slotje.
pi_81920133
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef Jaeenkloon het volgende:

wat hebben we hier nou aan

Wat vind die blonde daarvan? Wat was haar reactie?
En hoe reageerde je vriendin? Geschokt? Of blij dat je eerlijk was?

Je laat ons nu achter met een heel gat!
pi_81920502
Ik heb gister mijn vriendin opgehaald met de auto. Ik heb haar verteld dat ik eventjes wat dingen moest bespreken met haar en de dame in kwestie. Ben dus naar I... toe gereden samen met mijn vriendin. Ik heb mijn vriendin geconfronteerd met I... samen zijn we naar een lokale bar gegaan en daar wat gedronk. Uiteindelijk kwam het hoog nodige eruit van mij, en zei ik dat ik mijn vriendin niet kwijt wou. I... reageerd heel positief en was blij voor ons en was blij dat ik het zo durfde te zeggen. S..... barste in tranen uit en vloog mij eigenlijk direct om de nek. Daarna zijn we weer gegaan en hebben we met zijn alle besloten verder contact even te verbreken, om later verder te gaan als gewoon vrienden als dat lukt. Ook gaat I... op een andere datum naar de opleiding om even rustig alles te laten bezinken.

Eind goed al goed

Nogmaals bedankt voor jullie steun en begrip
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:36:12 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81920626
Hoe bizar om ze met elkaar te confronteren.
pi_81920730
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hoe bizar om ze met elkaar te confronteren.
Nee, mijn vriendin vroeg ook hoe ze eruit zag etc.. nu zal ze nooit meer met die vraag in haar hoofd rond lopen anders wel, en dat gaat vreten
pi_81926504
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Nee, mijn vriendin vroeg ook hoe ze eruit zag etc.. nu zal ze nooit meer met die vraag in haar hoofd rond lopen anders wel, en dat gaat vreten
Ik vond het ook vrij bizar, maar dit is wel een redelijk plausibele uitleg
pi_81926786
Snap wel wat je bedoelt. Maar het is beter dat ze weet hoe zij er uitziet dan dat ze dat onze hele relatie lang blijft afvragen, er komt dan een punt waar ze er gek van wordt
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:17:00 #142
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_81931073
Nou ik vind het echt een topmanier wat een man ooit had kunnen bedenken echt waar!
Goed ts!

Want dat je gewoon met je vriendin naar die dame durft te gaan en te vertellen dat je liever met je vriendin door gaat. Dat is ook veel positiever voor je vriendin hoe het dan overkomt

Ik moest het dwingend voor elkaar krijgen dat mijn vriend dat wijf mailde met dat die seksgesprekken verleden tijd zijn en dat hij geen seks meer wilt hebben met haar.

en dan jou manier waarom zijn niet meer mannen zoals jou op die manier
dan maak je het gelijk al op een fijne eerlijke manier wat beter, ook al heb je iets fouts gedaan.
Want als iemand het dan goed wil maken met leuke dingen doen is toch minder geloofbaar.

Maar zo iets, echt goed.
blij om zon reactie te horen
-
pi_81936741
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
en dan jou manier waarom zijn niet meer mannen zoals jou op die manier
Ooit Jerry Springer gezien? Is lang niet altijd een goed idee om rivalen met elkaar te confronteren...
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:14:33 #144
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_81940717
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Jaeenkloon het volgende:
Eind goed al goed
Fout, nu begint het pas.

Pas over paar maanden kun je er wat zinnigs over zeggen.
pi_81953226
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Fout, nu begint het pas.

Pas over paar maanden kun je er wat zinnigs over zeggen.
Klopt, maar ik denk wel dat het wel goed komt allemaal

En Esmerallda17, Bedankt! Ik vind dat ik iets recht te zetten heb, en dat is het eerste deel om te laten zien dat ik het wel echt belangrijk vind
pi_81955373
Wat hoopte je nu, dat je meteen nog even een trio mee kon pikken ofzo?

Pffff.
pi_81960473
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 06:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat hoopte je nu, dat je meteen nog even een trio mee kon pikken ofzo?

Pffff.
Kerel ga leren lezen Ik heb hun geconfronteerd zodat mijn vriendin niet met de vraag blijft zitten hoe zij er uit ziet..
pi_81964416
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Kerel ga leren lezen Ik heb hun geconfronteerd zodat mijn vriendin niet met de vraag blijft zitten hoe zij er uit ziet..
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.
pi_81965724
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.
ik zie geen profielplaatje, maar je hebt wel het vrouwenicoontje vor je naam.
pi_81974269
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

ooit gehoord van mobiel internet?
pi_81974811
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

ooit gehoord van mobiel internet?
Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat je je vriendin meeneemt naar het meisje waar je mee gerommeld hebt, omdat je met elkaar nog het een en ander wilde bespreken (dat zei je zo in een andere post).

Had je vriendin zelf uitdrukkelijk gezegd dat ze haar wilde zien en met haar wilde praten? En waarover in godsnaam?
pi_81979401
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat je je vriendin meeneemt naar het meisje waar je mee gerommeld hebt, omdat je met elkaar nog het een en ander wilde bespreken (dat zei je zo in een andere post).

Had je vriendin zelf uitdrukkelijk gezegd dat ze haar wilde zien en met haar wilde praten? En waarover in godsnaam?
Ik citeer:
quote:
Ik vraag mij af hoe ze eruit ziet is ze knaper dan mij?. Zou ik haar mogen? Kunnen we niet eens met zijn drietjes gaan praten, anders blijf ik mij afvragen hoe ze eruit ziet
Daarop heb ik verteld dat ik dus even iets wou bespreken met mijn vriendin. Zij vroeg toen. Ik citeer
quote:
kan zij daar niet bij zijn dan?
Ik vroeg waarom en zei antwoorde met. Ik citeer:
quote:
omdat ik wil weten hoe zij eruit ziet, of ik haar mag. Anders word ik gek
Zo zegt genoeg denk ik of niet?
pi_82001986
Samenvatting? Je bent met je vriendin en haar wat gaan drinken? Ik volg het niet helemaal.
Lambo of Rekt
pi_82007192
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef EggsTC het volgende:
Samenvatting? Je bent met je vriendin en haar wat gaan drinken? Ik volg het niet helemaal.
Ts zegt tegen vriendin te willen praten
Vriendin vraagt of blonde dame in kwestie er bij kan zijn
Ts zegt tegen vriendin dat het goed is
Ts en vriendin gaan naar blonde dame en drinken gezamelijk wat
Ts zegt tegen vriendin en blonde dame dat ts voor vriendin kiest
Blonde dame is blij en vriendin zit niet meer met vraag hoe blonde dame eruit zie..

Einde
pi_82007809
Heeft ze het je zo makkelijk vergeven?
pi_82011812
Ik heb het misschien al gezegd, maar ik vind eigenlijk dat hier een probleem gemaakt wordt terwijl dat niet nodig is.
Of zeg ik nu iets doms?

dat gebeurd nogal eens
pi_82013851
Tuurlijk heeft ze mij niet zo makkelijk vergeven. Ga het topic eens lezen voordat je antwoord!

En maxmit nee je hebt wel een beetje gelijk
pi_82014338
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Jaeenkloon het volgende:
En maxmit nee je hebt wel een beetje gelijk
pi_82016477
Tja, kweenie hoor...

Als je na een relatie van drie maanden al met een ander rommelt....
pi_82018659
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, kweenie hoor...

Als je na een relatie van drie maanden al met een ander rommelt....
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reacties
Alles is nu goed, en JIJ verandert daar echt niks meer aan....
pi_82020150
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reacties
Alles is nu goed, en JIJ verandert daar echt niks meer aan....
Doe eens normaal.

Als je een topic opent kun je ook commentaar verwachten dat niet in je straatje ligt.

Stuur de mods dan maar een berichtje dat het topic gesloten kan worden, omdat 'alles nu goed is'.
pi_82113642
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Doe eens normaal.

Als je een topic opent kun je ook commentaar verwachten dat niet in je straatje ligt.

Stuur de mods dan maar een berichtje dat het topic gesloten kan worden, omdat 'alles nu goed is'.
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is

Maar goed, even doorgaand op het "probleem"

TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
pi_82126587
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Je vertrouwt jezelf toch wel?
pi_82128488
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:40 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Je vertrouwt jezelf toch wel?
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
pi_82131170
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijven
pi_82131363
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achter
pi_82131593
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:02 schreef EC_Pixel het volgende:

[..]

Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achter
Haha ja dat zou inderdaad zeker kunnen
pi_82131606
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijven
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bij maar inderdaad, is best een kans op dat het een test is
pi_82131985
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Jij wilt niet in verleiding komen,
dus jij zou je datum moeten verschuiven
  maandag 31 mei 2010 @ 21:16:46 #170
265024 Exentric90
exentric90
pi_82163800
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Soohr het volgende:

[..]

Jij wilt niet in verleiding komen,
dus jij zou je datum moeten verschuiven
Dat gaat een beetje lastig als je er een paar uur van te voren achter komt niet zover ik begrepen heb uit het topic moest ts daar zondag al heen dus
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:09:14 #171
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82183631
Als je vriendin op Fok leest zou je zo herkennen aan je spelfouten De tering
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82183845
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bij maar inderdaad, is best een kans op dat het een test is
Je wilt haar nog steeds?
pi_82208938
nee
pi_82245873
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
nee
Waarom die smiley?
Je hebt haar of keihard geneukt en het was slecht. Of ze heeft gezegd dat je een eikel bent oid.
pi_82246196
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:15 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Waarom die smiley?
Je hebt haar of keihard geneukt en het was slecht. Of ze heeft gezegd dat je een eikel bent oid.
Ja
  woensdag 2 juni 2010 @ 21:39:38 #176
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82256255
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:25 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Ja
You've got mail.
-
pi_82262071
Ik bedoel met ja dus dat we ruzie gehad hebben, maar dat begrepen jullie wel denk ik
pi_82264595
Ts had echt eerst moeten neucken om een goede vergelijking te kunnen maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_82269039
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik bedoel met ja dus dat we ruzie gehad hebben, maar dat begrepen jullie wel denk ik
Met je vriendin of de blonde dame?
pi_82271734
Je hebt dus niet iets gedaan met de blonde dame?
Maar je was al wel weer samen in dat/een hotel geweest ivm werk?

Ik ben een beetje de draad kwijt
pi_82273054
Ik heb ruzie gehad met de blonde dame

Ja ik was inderdaad op dezelfde datum in het hotel met de blonde dame. Echter hebben we even gepraat, en besloten wij om een film te gaan kijken. (Yes again) nu kwam zij mijn kamer op en duwde mij toen direct het bed op en probeerde mij te zoenen. Toen ben ik dus opgestaan, en heb ik gevraagd of ze nu echt zo dom was of dat het door haar haarkleur kwam. ( i know )

Toen zei ze dat ze dacht dat ik best nog sex zou willen maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn vriendin en haar. Toen heb ik gezegd dat ze dus gewoon echt achterlijk was. Nja en toen werd ik dus uitgescholden voor KankerPlayer en al het andere wat met kanker begon.. Erg vervelend allemaal, maar wel duidelijk toch?
pi_82275343
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef Jaeenkloon het volgende:

Ja ik was inderdaad op dezelfde datum in het hotel met de blonde dame. Echter hebben we even gepraat, en besloten wij om een film te gaan kijken. (Yes again) nu kwam zij mijn kamer op en duwde mij toen direct het bed op en probeerde mij te zoenen. Toen ben ik dus opgestaan, en heb ik gevraagd of ze nu echt zo dom was of dat het door haar haarkleur kwam. ( i know )
Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar de rest van de avond (en ochtend ) zo hard genomenknuffelt dat ik de volgende dag zou zijn op het werk...
maar jij hebt het weerstaan
quote:
Toen zei ze dat ze dacht dat ik best nog sex zou willen maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn vriendin en haar. Toen heb ik gezegd dat ze dus gewoon echt achterlijk was. Nja en toen werd ik dus uitgescholden voor KankerPlayer en al het andere wat met kanker begon.. Erg vervelend allemaal, maar wel duidelijk toch?

zoals ik al zei "Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar keihard genomenknuffelt
pi_82275619
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef maxmit het volgende:

[..]

Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar de rest van de avond (en ochtend ) zo hard genomenknuffelt dat ik de volgende dag zou zijn op het werk...
maar jij hebt het weerstaan
[..]

zoals ik al zei "Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar keihard genomenknuffelt
Jij hebt je vrouwen het liefst met een streepje gok ik
Tenminste, afgaande van je verhaal, kan het ook zomaar zijn dat je nog niet verder bent dan alleen je eigen streepje.
pi_82275895
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef OcinSnetram het volgende:

[..]

Jij hebt je vrouwen het liefst met een streepje gok ik
Tenminste, afgaande van je verhaal, kan het ook zomaar zijn dat je nog niet verder bent dan alleen je eigen streepje.
hahaha, wat jij wil
pi_82277407
juist dat ik het weerstaan heb geeft eigenlijk wel aan dat ik het ook verekte stom ben geweest toen ik haar zoende enzo..
ik had nu gewoon de behoefte er niet aan en blij toe dat ik dat inderdaad ook niet gedaan heb.. ik geef teveel om mijn huidige vriendin
pi_82279709
Nou, dan was het dit wel zo'n beetje neem ik aan.
pi_82279867
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef maxmit het volgende:
Nou, dan was het dit wel zo'n beetje neem ik aan.
Meh we blijven toch collega's hč
pi_82280274
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:15 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Meh we blijven toch collega's hč
Ik weet niet of ik je helemaal geloof met bepaalde dingen
Dat je niks hebt gedaan, ok. En dat je het op dat moment niet wil, ook ok. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.

Of wil je gewoon een schouderklopje, omdat je niks hebt gedaan?
pi_82280672
-weg-
pi_82280732
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je helemaal geloof met bepaalde dingen
Dat je niks hebt gedaan, ok. En dat je het op dat moment niet wil, ook ok. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.

Of wil je gewoon een schouderklopje, omdat je niks hebt gedaan?
Dat kan zeker snel veranderen, maar op dat moment totaal geen behoefte aan gehad. En als je mij niet gelooft is dat jou probleem uiteraard niet die van mij

Mja we blijven collega's er komen vanuit mijn werk nog veel meer opleidingen aan. Wieweet misschien zie ik haar daar ook weer, ik denk dus niet dat dit verhaal al afgelopen is en het echt nog wel een staartje gaat krijgen. Mjaa niemand weet wat de toekomst brengt..
pi_82280988
Het krijgt alleen een staartje als jij dat wil.
pi_82281188
Idd, maar goed nieuwsgierig als we zijn blijven we toch telkens kijken.
Wanneer is het volgende opleiding-gedoe?
  donderdag 3 juni 2010 @ 13:59:53 #193
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_82281797
als je na 2 maanden al 'vreemd' gaat moet ik je helaas meededelen dat dit sowieso niet voorbestemd was een toprelatie te worden ts

trouwens; wel een lachertje om het niet af te maken als je eenmaal bent vreemdgegaan en bij de skes een beetje halfgaar terugkrabbelen...
pi_82281870
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef henkzijlstra het volgende:
als je na 2 maanden al 'vreemd' gaat moet ik je helaas meededelen dat dit sowieso niet voorbestemd was een toprelatie te worden ts

trouwens; wel een lachertje om het niet af te maken als je eenmaal bent vreemdgegaan en bij de skes een beetje halfgaar terugkrabbelen...
lekker direct
pi_82282047
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef Jaeenkloon het volgende:

Geloof er geen ruk van.
Wat wil een man nog meer, lekker blond wijf die het geen relatie wil, verder oke is met de hele situatie. Je vriendin wist dat je weer met haar samen was en daar maak je geen gebruik van? Sterk verhaal.
pi_82285279
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef slashyou het volgende:

[..]

Geloof er geen ruk van.
Wat wil een man nog meer, lekker blond wijf die het geen relatie wil, verder oke is met de hele situatie. Je vriendin wist dat je weer met haar samen was en daar maak je geen gebruik van? Sterk verhaal.
Dan geloof je het niet not my problem
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:02:31 #197
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_82286951
ik geloof je ook niet
pi_82289272
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Zowiezo.. maar hoe?
Hallo S, ik moet je wat vertellen... Zoiets?
pi_82290984
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Hallo S, ik moet je wat vertellen... Zoiets?
We waren al iets verder
pi_82312102
  vrijdag 4 juni 2010 @ 00:37:32 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82312720
Ik liep vandaag op sloterdijk het station uit richting dat andere station. Zag ik een gast een halve kop kleiner dan mij met een slanke vrij mooie blonde dame. En die twee tongen.... Ik bleef echt zo kijken terwijl ik voorbijliep. Die gast werd zowat getong-verkracht door dat wijf die op hakken stond en een stuk langer was dan hem.. Wauw.. En ja dat gebeurde volgens mij vóór een hotel.

TS ?
pi_82313807
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep vandaag op sloterdijk het station uit richting dat andere station. Zag ik een gast een halve kop kleiner dan mij met een slanke vrij mooie blonde dame. En die twee tongen.... Ik bleef echt zo kijken terwijl ik voorbijliep. Die gast werd zowat getong-verkracht door dat wijf die op hakken stond en een stuk langer was dan hem.. Wauw.. En ja dat gebeurde volgens mij vóór een hotel.

TS ?
Nee niet TS ts zit lekker thuis. TS heeft stiekem toch wel spijt dat hij niet in gegaan is op haar avances..
pi_82314988
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Nee niet TS ts zit lekker thuis. TS heeft stiekem toch wel spijt dat hij niet in gegaan is op haar avances..
Misschien moet je dit eens tegen je vriendin vertellen. Viespeuk.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 07:44:09 #204
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82315246
serieus ts nu weer spijt hebben dat je haar niet gezoend hebt..
er valt niet meer te praten..
-
pi_82315571
ik wist het

Ik zat er trouwens nog even over na te denken. En ik vind het raar/knap/vreemd (kies maar zelf) dat je op het moment dat een leuke dame je op bed duwt, etc, etc... nog genoeg bloed in je hoofd hebt om ineens te bedenken dat je het niet wilt. Maar eigenlijk toch wel, maar het toch niet doet.
Meestal zit het bloed dan wel ergens anders toch?

beetje rare zin trouwens
Ach ja, net wakker hč?
pi_82317905
Ik snap allemaal wat jullie bedoelen hoor. Maar het is niet echt spijt spijt, meer spijt omdat ik best nieuwschierig ben naar hoe het had kunnen zijn

Ik bedoel was toch een hele nieuwe ervaring geweest Maar goed ik ben wel echt heel blij dat ik deze keuze gemaakt heb ik vind het ook echt goed van mijzelf maar goed inderdaad maxmit, vaak zit het bloed dan ergens anders
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:40:37 #207
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82338804
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik snap allemaal wat jullie bedoelen hoor. Maar het is niet echt spijt spijt, meer spijt omdat ik best nieuwschierig ben naar hoe het had kunnen zijn

Ik bedoel was toch een hele nieuwe ervaring geweest Maar goed ik ben wel echt heel blij dat ik deze keuze gemaakt heb ik vind het ook echt goed van mijzelf maar goed inderdaad maxmit, vaak zit het bloed dan ergens anders

Fuck nieuwe ervaring, je kan niet alles he tijdens een relatie. Dan had je er niet voor moeten kiezen.

En toegeven dat het bloed ergens anders zit een keer durven mannen dan niet toe te geven he.
Terwijl het overduidelijk is.

Moeten wij eens zeggen "geil" te worden van een ander..
zooooooooooooooooo dan barst de bom
-
pi_82338972
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Fuck nieuwe ervaring, je kan niet alles he tijdens een relatie. Dan had je er niet voor moeten kiezen.

En toegeven dat het bloed ergens anders zit een keer durven mannen dan niet toe te geven he.
Terwijl het overduidelijk is.

Moeten wij eens zeggen "geil" te worden van een ander..
zooooooooooooooooo dan barst de bom
Meh, als mijn vriendin geil zou worden van een ander maar ik daar gebruik van. Moet niet alles negatief bekijken

Maar goed hebben we het al over gehad hea
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:48:20 #209
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_82339095
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Meh, als mijn vriendin geil zou worden van een ander maar ik daar gebruik van. Moet niet alles negatief bekijken

Maar goed hebben we het al over gehad hea
Hoe bedoel je er gebruik van maken ?

Ik moet het niet wagen denk ik
-
pi_82339861
Maar ze is toch al geil geworden van die antilliaan?
pi_82341928
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je er gebruik van maken ?

Ik moet het niet wagen denk ik
Mee naar een WC/pashokje/bosjes sleuren? ik maak wel zin hoor

Nee vind je het heel gek?
pi_82341944
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Thomas-sama het volgende:
Maar ze is toch al geil geworden van die antilliaan?
Ja dat was echt een top lemming
  zondag 6 juni 2010 @ 20:54:05 #213
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_82413370
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 12:15 schreef Jaeenkloon het volgende:
juist dat ik het weerstaan heb geeft eigenlijk wel aan dat ik het ook verekte stom ben geweest toen ik haar zoende enzo..
ik had nu gewoon de behoefte er niet aan en blij toe dat ik dat inderdaad ook niet gedaan heb.. ik geef teveel om mijn huidige vriendin
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_82415363
quote:
Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Que?
pi_82418011
quote:
Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Que?
pi_82429292
Joh, maak het gewoon uit met je vriendin. Amper drie maanden samen, en al zoveel aan de hand. Plus dat je in een paar post ook klaagt over haar.
Je bent pas drie maanden samen, hoe moet dat niet zijn als je drie jaar verder bent?
pi_82429878
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Joh, maak het gewoon uit met je vriendin. Amper drie maanden samen, en al zoveel aan de hand. Plus dat je in een paar post ook klaagt over haar.
Je bent pas drie maanden samen, hoe moet dat niet zijn als je drie jaar verder bent?
Het enige waar ik over klaagde was het initatief nemen van haar kant. Dat doet/deed ze totaal niet. Daar hebben we over gepraat, en ik moet zeggen dat ik gister toch al erg veel verandering merkte!
pi_82446816
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Jaeenkloon het volgende:

[..]

Het enige waar ik over klaagde was het initatief nemen van haar kant. Dat doet/deed ze totaal niet. Daar hebben we over gepraat, en ik moet zeggen dat ik gister toch al erg veel verandering merkte!
Ja, en na een weekje of 3, gok ik, is het allemaal weer bij het oude
pi_82449853
mocht dat zo zijn dan weten we dan genoeg toch?
pi_83245233
nou? zo langzamerhand al een keer een blond ding erop gehad (subtiele vraag toch?)
verveel me 'n beetje
pi_83247933
Ts is vrijgezel en dus ja
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:29:11 #222
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83248095
huh, het is nu dus uit?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83248267
hoho wacht ff, waarom is dat hier nog niet vermeld?

Vertel, zo goed als verwacht?? Weer vrijgezel??, dus niet in hotel neem ik aan...
pi_83248347
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ts is vrijgezel en dus ja
en hoezo en waarom
pi_83249400
En natuurlijk alle details over de blonde
Sarcasme. Herken het.
pi_83249939
idd
pi_83250305
Nja TS zijn vriendin kon het toch niet hebben en vond het na het bijleggen te snel gaan. Nu heeft TS een dag later contact met de blonde dame, om wat te drinken, en uiteindelijk sex gehad best fout, maar wel verdomd lekker!

En details over die blonde dame? Ze kan goed pijpen en heeft lekkere tieten en de sex zelf was gewoon lekker wild! Maar t is maar bij 1x gebleven
pi_83250495
ik wist 't. vooralsnog 1 keer.. tvp voor nr blondje ;-p.
pi_83250543
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef maxmit het volgende:
ik wist 't. vooralsnog 1 keer.. tvp voor nr blondje ;-p.
Klopt aantrekkingskracht enzo
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:23:30 #230
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_83250716
Soort zoekt soort zegt men, was haar Nederlands ook verrekte slecht?
pi_83250743
het was dus de moeite waard? spijt van de eerste keer afkappen??
pi_83250864
Mijn nederlands is slecht omdat ik dyslextie heb ga lezen daarnaas heb ik geen trek om alles 100x door te lezen alvorens te posten, zeker niet in de bus

Ja het was zeker de moeite waard , en ja ook daar heb ik wel spijt van
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:29:56 #233
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_83251013
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
Mijn nederlands is slecht omdat ik dyslextie heb ga lezen daarnaas heb ik geen trek om alles 100x door te lezen alvorens te posten, zeker niet in de bus

Ja het was zeker de moeite waard , en ja ook daar heb ik wel spijt van
Ik wist niet dat foutieve interpunctie, een slechte tekststructuur en kinderlijk schrijven bij dyslexie hoorden.
Sorry hoor.

PS EDIT: Vreemdgaan
pi_83251046
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:

[..]

Ik wist niet dat foutieve interpunctie, een slechte tekststructuur en kinderlijk schrijven bij dyslexie hoorden.
Sorry hoor.
Toch wel

Tevens heb ik ook niet echt zin om alles door te lezen alvorens te posten dus eensch met TS!
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:33:40 #235
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_83251233
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Toch wel

Tevens heb ik ook niet echt zin om alles door te lezen alvorens te posten dus eensch met TS!
Ik denk er ook waarschijnlijk te licht over, het is een nogal relatieve aandoening.
Sorry TS, maar vreemdgaan blijft zielig en achterbaks
pi_83251388
als je terugleest zie je dat dat niet zo is..:-s
pi_83251480
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:

[..]

Ik denk er ook waarschijnlijk te licht over, het is een nogal relatieve aandoening.
Sorry TS, maar vreemdgaan blijft zielig en achterbaks
Geeft niet doen veel mensen! kan wel iets hebben!

Klopt en als je leest dan vind ik dat zelf ook ben er ook echt niet trots op, daarom ook gewacht met daadwerkelijke sex tot ik vrijgzel was en t was erg lekker
pi_83252185
wat vinden de betreffende dames er trouwens van. gezien jij alles met ze bespreekt...
pi_83252571
De blonde dame is nu zowat mijn beste vriendin

M'n ex spreek ik niet meer, obvious why v
pi_83253257
goh ;-)
pi_83256495
Waarom niet nog een keer palen?
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:33:13 #242
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_83256594
TS echt joh

en nee ik ga het niet uitleggen
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_83261157
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:33 schreef RubenSosa het volgende:
TS echt joh

en nee ik ga het niet uitleggen
Leg eens uit
pi_84035203
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef Jaeenkloon het volgende:
Nja TS zijn vriendin kon het toch niet hebben en vond het na het bijleggen te snel gaan. Nu heeft TS een dag later contact met de blonde dame, om wat te drinken, en uiteindelijk sex gehad best fout, maar wel verdomd lekker!

En details over die blonde dame? Ze kan goed pijpen en heeft lekkere tieten en de sex zelf was gewoon lekker wild! Maar t is maar bij 1x gebleven
uh huh

Je ligt 's nachts te huilen om je vriendinnetje ja

Die details ook

allemaal grootspraak
M'n signature, wat doe je :{
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:56:57 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_84035398
TS zijn vriendin heeft het uitgemaakt want zij heeft zelf een ander. TS was wanhopig en is afgewezen door zijn bejaarde buurvrouw en heeft vervolgens maar porno opgezet en gaf daar net een samenvatting van de film
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')