quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:08 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik snap allemaal wat jullie bedoelen hoor. Maar het is niet echt spijt spijt, meer spijt omdat ik best nieuwschierig ben naar hoe het had kunnen zijn
Ik bedoel was toch een hele nieuwe ervaring geweestMaar goed ik ben wel echt heel blij dat ik deze keuze gemaakt heb
ik vind het ook echt goed van mijzelf
maar goed inderdaad maxmit, vaak zit het bloed dan ergens anders
Meh, als mijn vriendin geil zou worden van een ander maar ik daar gebruik van. Moet niet alles negatief bekijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Fuck nieuwe ervaring, je kan niet alles he tijdens een relatie. Dan had je er niet voor moeten kiezen.
En toegeven dat het bloed ergens anders zit een keer durven mannen dan niet toe te geven he.
Terwijl het overduidelijk is.
Moeten wij eens zeggen "geil" te worden van een ander..
zooooooooooooooooo dan barst de bom
Hoe bedoel je er gebruik van makenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Meh, als mijn vriendin geil zou worden van een ander maar ik daar gebruik van. Moet niet alles negatief bekijken
Maar goed hebben we het al over gehad hea
Mee naar een WC/pashokje/bosjes sleuren?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je er gebruik van maken?
Ik moet het niet wagen denk ik
Ja dat was echt een top lemmingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Thomas-sama het volgende:
Maar ze is toch al geil geworden van die antilliaan?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:15 schreef Jaeenkloon het volgende:
juist dat ik het weerstaan heb geeft eigenlijk wel aan dat ik het ook verekte stom ben geweest toen ik haar zoende enzo..
ik had nu gewoon de behoefte er niet aan en blij toe dat ik dat inderdaad ook niet gedaan heb.. ik geef teveel om mijn huidige vriendin
Het enige waar ik over klaagde was het initatief nemen van haar kant. Dat doet/deed ze totaal niet. Daar hebben we over gepraat, en ik moet zeggen dat ik gister toch al erg veel verandering merkte!quote:Op maandag 7 juni 2010 08:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Joh, maak het gewoon uit met je vriendin. Amper drie maanden samen, en al zoveel aan de hand. Plus dat je in een paar post ook klaagt over haar.
Je bent pas drie maanden samen, hoe moet dat niet zijn als je drie jaar verder bent?
Ja, en na een weekje of 3, gok ik, is het allemaal weer bij het oudequote:Op maandag 7 juni 2010 09:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Het enige waar ik over klaagde was het initatief nemen van haar kant. Dat doet/deed ze totaal niet. Daar hebben we over gepraat, en ik moet zeggen dat ik gister toch al erg veel verandering merkte!
Klopt aantrekkingskracht enzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef maxmit het volgende:
ik wist 't. vooralsnog 1 keer.. tvp voor nr blondje ;-p.
Ik wist niet dat foutieve interpunctie, een slechte tekststructuur en kinderlijk schrijven bij dyslexie hoorden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
Mijn nederlands is slecht omdat ik dyslextie heb ga lezendaarnaas heb ik geen trek om alles 100x door te lezen alvorens te posten, zeker niet in de bus
Ja het was zeker de moeite waard, en ja ook daar heb ik wel spijt van
Toch welquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat foutieve interpunctie, een slechte tekststructuur en kinderlijk schrijven bij dyslexie hoorden.
Sorry hoor.
Ik denk er ook waarschijnlijk te licht over, het is een nogal relatieve aandoening.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Toch wel
Tevens heb ik ook niet echt zin om alles door te lezen alvorens te postendus eensch met TS!
Geeft niet doen veel mensen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Ik denk er ook waarschijnlijk te licht over, het is een nogal relatieve aandoening.
Sorry TS, maar vreemdgaan blijft zielig en achterbaks
Leg eens uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:33 schreef RubenSosa het volgende:
TS echt joh
en nee ik ga het niet uitleggen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef Jaeenkloon het volgende:
Nja TS zijn vriendin kon het toch niet hebben en vond het na het bijleggen te snel gaan. Nu heeft TS een dag later contact met de blonde dame, om wat te drinken, en uiteindelijk sex gehadbest fout, maar wel verdomd lekker!
En details over die blonde dame? Ze kan goed pijpenen heeft lekkere tieten
en de sex zelf was gewoon lekker wild! Maar t is maar bij 1x gebleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |