Ts zegt tegen vriendin te willen pratenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef EggsTC het volgende:
Samenvatting? Je bent met je vriendin en haar wat gaan drinken? Ik volg het niet helemaal.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Jaeenkloon het volgende:
En maxmit nee je hebt wel een beetje gelijk
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reactiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, kweenie hoor...
Als je na een relatie van drie maanden al met een ander rommelt....
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reacties
Alles is nu goed, en JIJ verandert daar echt niks meer aan....
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe eens normaal.![]()
Als je een topic opent kun je ook commentaar verwachten dat niet in je straatje ligt.
Stuur de mods dan maar een berichtje dat het topic gesloten kan worden, omdat 'alles nu goed is'.
Je vertrouwt jezelf toch wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is
Maar goed, even doorgaand op het "probleem"
TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijnquote:
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achterquote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Haha ja dat zou inderdaad zeker kunnenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:02 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achter
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bijquote:Op maandag 31 mei 2010 07:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijven
Jij wilt niet in verleiding komen,quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is
Maar goed, even doorgaand op het "probleem"
TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Dat gaat een beetje lastig als je er een paar uur van te voren achter komt nietquote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Soohr het volgende:
[..]
Jij wilt niet in verleiding komen,
dus jij zou je datum moeten verschuiven
Je wilt haar nog steeds?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bijmaar inderdaad, is best een kans op dat het een test is
Waarom die smiley?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom die smiley?
Je hebt haar of keihard geneukt en het was slecht. Of ze heeft gezegd dat je een eikel bent oid.
Met je vriendin of de blonde dame?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik bedoel met ja dus dat we ruzie gehad hebben, maar dat begrepen jullie wel denk ik
Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar de rest van de avond (en ochtendquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik heb ruzie gehad met de blonde dame
Ja ik was inderdaad op dezelfde datum in het hotel met de blonde dame. Echter hebben we even gepraat, en besloten wij om een film te gaan kijken. (Yes again) nu kwam zij mijn kamer op en duwde mij toen direct het bed op en probeerde mij te zoenen. Toen ben ik dus opgestaan, en heb ik gevraagd of ze nu echt zo dom was of dat het door haar haarkleur kwam. ( i know)
quote:Toen zei ze dat ze dacht dat ik best nog sex zou willen maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn vriendin en haar. Toen heb ik gezegd dat ze dus gewoon echt achterlijk was. Nja en toen werd ik dus uitgescholden voor KankerPlayer en al het andere wat met kanker begon.. Erg vervelend allemaal, maar wel duidelijk toch?
Jij hebt je vrouwen het liefst met een streepje gok ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef maxmit het volgende:
[..]
Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar de rest van de avond (en ochtend) zo hard genomenknuffelt
dat ik de volgende dag
![]()
zou zijn op het werk...
maar jij hebt het weerstaan![]()
[..]
zoals ik al zei "Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar keihard genomenknuffelt
hahaha, wat jij wilquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouwen het liefst met een streepje gok ik
Tenminste, afgaande van je verhaal, kan het ook zomaar zijn dat je nog niet verder bent dan alleen je eigen streepje.
Meh we blijven toch collega's hèquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef maxmit het volgende:
Nou, dan was het dit wel zo'n beetje neem ik aan.
Ik weet niet of ik je helemaal geloof met bepaalde dingenquote:
Dat kan zeker snel veranderen, maar op dat moment totaal geen behoefte aan gehad. En als je mij niet gelooft is dat jou probleem uiteraard niet die van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je helemaal geloof met bepaalde dingen![]()
Dat je niks hebt gedaan, ok. En dat je het op dat moment niet wil, ook ok. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.![]()
Of wil je gewoon een schouderklopje, omdat je niks hebt gedaan?
lekker directquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef henkzijlstra het volgende:
als je na 2 maanden al 'vreemd' gaat moet ik je helaas meededelen dat dit sowieso niet voorbestemd was een toprelatie te worden ts
trouwens; wel een lachertje om het niet af te maken als je eenmaal bent vreemdgegaan en bij de skes een beetje halfgaar terugkrabbelen...
Geloof er geen ruk van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik heb ruzie gehad met de blonde dame
Ja ik was inderdaad op dezelfde datum in het hotel met de blonde dame. Echter hebben we even gepraat, en besloten wij om een film te gaan kijken. (Yes again) nu kwam zij mijn kamer op en duwde mij toen direct het bed op en probeerde mij te zoenen. Toen ben ik dus opgestaan, en heb ik gevraagd of ze nu echt zo dom was of dat het door haar haarkleur kwam. ( i know)
Toen zei ze dat ze dacht dat ik best nog sex zou willen maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn vriendin en haar. Toen heb ik gezegd dat ze dus gewoon echt achterlijk was. Nja en toen werd ik dus uitgescholden voor KankerPlayer en al het andere wat met kanker begon.. Erg vervelend allemaal, maar wel duidelijk toch?
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef slashyou het volgende:
[..]
Geloof er geen ruk van.
Wat wil een man nog meer, lekker blond wijf die het geen relatie wil, verder oke is met de hele situatie. Je vriendin wist dat je weer met haar samen was en daar maak je geen gebruik van? Sterk verhaal.
We waren al iets verderquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hallo S, ik moet je wat vertellen... Zoiets?
Nee niet TS ts zit lekker thuis. TS heeft stiekem toch wel spijt dat hij niet in gegaan is op haar avances..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep vandaag op sloterdijk het station uit richting dat andere station. Zag ik een gast een halve kop kleiner dan mij met een slanke vrij mooie blonde dame. En die twee tongen.... Ik bleef echt zo kijken terwijl ik voorbijliep. Die gast werd zowat getong-verkracht door dat wijf die op hakken stond en een stuk langer was dan hem.. Wauw.. En ja dat gebeurde volgens mij vóór een hotel.
TS ?
Misschien moet je dit eens tegen je vriendin vertellen. Viespeuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee niet TS ts zit lekker thuis. TS heeft stiekem toch wel spijt dat hij niet in gegaan is op haar avances..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |