Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat je je vriendin meeneemt naar het meisje waar je mee gerommeld hebt, omdat je met elkaar nog het een en ander wilde bespreken (dat zei je zo in een andere post).quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
ooit gehoord van mobiel internet?
Ik citeer:quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat je je vriendin meeneemt naar het meisje waar je mee gerommeld hebt, omdat je met elkaar nog het een en ander wilde bespreken (dat zei je zo in een andere post).
Had je vriendin zelf uitdrukkelijk gezegd dat ze haar wilde zien en met haar wilde praten? En waarover in godsnaam?
Daarop heb ik verteld dat ik dus even iets wou bespreken met mijn vriendin. Zij vroeg toen. Ik citeerquote:Ik vraag mij af hoe ze eruit zietis ze knaper dan mij?. Zou ik haar mogen? Kunnen we niet eens met zijn drietjes gaan praten, anders blijf ik mij afvragen hoe ze eruit ziet
![]()
Ik vroeg waarom en zei antwoorde met. Ik citeer:quote:kan zij daar niet bij zijn dan?![]()
Zo zegt genoeg denk ik of niet?quote:omdat ik wil weten hoe zij eruit ziet, of ik haar mag. Anders word ik gek![]()
Ts zegt tegen vriendin te willen pratenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef EggsTC het volgende:
Samenvatting? Je bent met je vriendin en haar wat gaan drinken? Ik volg het niet helemaal.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Jaeenkloon het volgende:
En maxmit nee je hebt wel een beetje gelijk
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reactiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, kweenie hoor...
Als je na een relatie van drie maanden al met een ander rommelt....
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reacties
Alles is nu goed, en JIJ verandert daar echt niks meer aan....
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe eens normaal.![]()
Als je een topic opent kun je ook commentaar verwachten dat niet in je straatje ligt.
Stuur de mods dan maar een berichtje dat het topic gesloten kan worden, omdat 'alles nu goed is'.
Je vertrouwt jezelf toch wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is
Maar goed, even doorgaand op het "probleem"
TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijnquote:
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achterquote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Haha ja dat zou inderdaad zeker kunnenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:02 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achter
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bijquote:Op maandag 31 mei 2010 07:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijven
Jij wilt niet in verleiding komen,quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is
Maar goed, even doorgaand op het "probleem"
TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Dat gaat een beetje lastig als je er een paar uur van te voren achter komt nietquote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Soohr het volgende:
[..]
Jij wilt niet in verleiding komen,
dus jij zou je datum moeten verschuiven
Je wilt haar nog steeds?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bijmaar inderdaad, is best een kans op dat het een test is
Waarom die smiley?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom die smiley?
Je hebt haar of keihard geneukt en het was slecht. Of ze heeft gezegd dat je een eikel bent oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |