Wat ben je een lul zeg, sorry (zulke opmerkingen soms kan ik zo kwaad om wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:00 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee princiepes niet overboord, maar ik kan I... ook zeggen dat ik vrijgezel ben. Ik bedoel, ze kennen elkaar niet en controleren doen ze bijde niet
Maar zoals ik zei: Neegaat hem niet worden. Heb totaal geen zin in een enorme backfire nee
Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongeloofelijk botte zak zegHet probleem is dat ik niet eens haar gevingerd heb. Het probleem is dat ik teveel om mijn vriendin geef om de relatie op te geven, ook al ben ik vreemd gegaan. Maar het probleem is ook dat ik de collega ook erg leuk vind. Ik vraag geen empathie, en ik doe niet stoer. Ik vraag hulp in de keuze en hulp in het vertellen van wat er gebeurd is. Dus kanker een eind op en lees het topic. Prutser
Is het weer aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.
no fuckin way. als je dit serieus meent..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gast! Nooit bij je vriendin weggaan voor een ander! Relatie beëindigen is niet erg, maar doe het voor jezelf en omdat het niet werkt. Je wilt achteraf geen spijt krijgen van je keuzes/daden/etc
Vreemdgaan happens, ben zelf geen heilige. Sommigen doen het omdat in de huidige relatie wat fout zit, anderen puur om een leuke avond te hebben. Wil niet meteen zeggen dat een relatie over isAls jij echt denkt nog een tijdje gelukkig te kunnen zijn met je huidige vriendin, kies dan voor haar. Als je denkt dat dat niet gaat werken, stop er dan mee en see what happens met die andere truus
Of doe ze idd allebei
Maar ga niet puur bij je vriendin weg alleen om met die I in bed te kunnen belanden zonder je schuldig te voelen, want DAT zou pas fout zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Half om half.
Maar het gaat even om ts
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!
sorry.. ik kan zo lekker blijven doorzagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]Nou , je hebt mijn opmerking te verkeerd opgevat
Ik bedoel er mee op dit moment alleen hij, maar stel hij wilt me echt nooit meer.
ja dan komen er vast ooit wel andere mannen in bed
maar nu nee wil ik er niet eens aan denken
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Jaeenkloon het volgende:
As. Maandag moet ik weer naar het hotel. Ook de blonde dame inkwestie zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben wij nog steeds contact via de sms etc. buiten het werk om.
is ze dan wel echt je type?quote:ze is leuk, totaal mijn type. Maar ze doet zo afstandelijk, neemt nooit initatief voor wat dan ook
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteld
Erg toffe lemming trouwens!
Ik ben een jonge die graag knuffelt en graag kusjes geeft, ookal staan er 20 man bij. Dat doet mijn huidige vriendin niet, daar baal ik van. Verder is ze gewoon perfect!quote:
Soms is het beter om niks te zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Je was mij voorquote:
Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Ik pm je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maar)
Ik heb er ook een hekel aaan hoor geloof mij maar! Ik zei ook altijd dat ik het nooit zou doen. Maar ja als de omstandigheden goed zijn doet een mens toch meer dan hij/zij zelf denkt.. en ja ik heb er spijt van, maar het heeft mij wel wakkergeschud om toch maar eens naar mijn relatie te kijkenmaar ja ik heb het verteld omdat ik hou van eerlijkheid, maar soms kun je over dingen beter je mondhouden
Is goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik pm je.
maar hoezo kun je soms over dingen beter je mond houden. Je word er niet beter van? Als je vreemd gaat en je huidige partner continue voorliegt, wat heeft je huidige relatie dan voor zin vraag ik me af ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |