Wat ben je een lul zeg, sorry (zulke opmerkingen soms kan ik zo kwaad om wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:00 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee princiepes niet overboord, maar ik kan I... ook zeggen dat ik vrijgezel ben. Ik bedoel, ze kennen elkaar niet en controleren doen ze bijde niet
Maar zoals ik zei: Neegaat hem niet worden. Heb totaal geen zin in een enorme backfire nee
Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongeloofelijk botte zak zegHet probleem is dat ik niet eens haar gevingerd heb. Het probleem is dat ik teveel om mijn vriendin geef om de relatie op te geven, ook al ben ik vreemd gegaan. Maar het probleem is ook dat ik de collega ook erg leuk vind. Ik vraag geen empathie, en ik doe niet stoer. Ik vraag hulp in de keuze en hulp in het vertellen van wat er gebeurd is. Dus kanker een eind op en lees het topic. Prutser
Is het weer aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.
no fuckin way. als je dit serieus meent..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gast! Nooit bij je vriendin weggaan voor een ander! Relatie beëindigen is niet erg, maar doe het voor jezelf en omdat het niet werkt. Je wilt achteraf geen spijt krijgen van je keuzes/daden/etc
Vreemdgaan happens, ben zelf geen heilige. Sommigen doen het omdat in de huidige relatie wat fout zit, anderen puur om een leuke avond te hebben. Wil niet meteen zeggen dat een relatie over isAls jij echt denkt nog een tijdje gelukkig te kunnen zijn met je huidige vriendin, kies dan voor haar. Als je denkt dat dat niet gaat werken, stop er dan mee en see what happens met die andere truus
Of doe ze idd allebei
Maar ga niet puur bij je vriendin weg alleen om met die I in bed te kunnen belanden zonder je schuldig te voelen, want DAT zou pas fout zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Half om half.
Maar het gaat even om ts
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!
sorry.. ik kan zo lekker blijven doorzagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]Nou , je hebt mijn opmerking te verkeerd opgevat
Ik bedoel er mee op dit moment alleen hij, maar stel hij wilt me echt nooit meer.
ja dan komen er vast ooit wel andere mannen in bed
maar nu nee wil ik er niet eens aan denken
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Jaeenkloon het volgende:
As. Maandag moet ik weer naar het hotel. Ook de blonde dame inkwestie zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben wij nog steeds contact via de sms etc. buiten het werk om.
is ze dan wel echt je type?quote:ze is leuk, totaal mijn type. Maar ze doet zo afstandelijk, neemt nooit initatief voor wat dan ook
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteld
Erg toffe lemming trouwens!
Ik ben een jonge die graag knuffelt en graag kusjes geeft, ookal staan er 20 man bij. Dat doet mijn huidige vriendin niet, daar baal ik van. Verder is ze gewoon perfect!quote:
Soms is het beter om niks te zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Je was mij voorquote:
Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Ik pm je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maar)
Ik heb er ook een hekel aaan hoor geloof mij maar! Ik zei ook altijd dat ik het nooit zou doen. Maar ja als de omstandigheden goed zijn doet een mens toch meer dan hij/zij zelf denkt.. en ja ik heb er spijt van, maar het heeft mij wel wakkergeschud om toch maar eens naar mijn relatie te kijkenmaar ja ik heb het verteld omdat ik hou van eerlijkheid, maar soms kun je over dingen beter je mondhouden
Is goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik pm je.
maar hoezo kun je soms over dingen beter je mond houden. Je word er niet beter van? Als je vreemd gaat en je huidige partner continue voorliegt, wat heeft je huidige relatie dan voor zin vraag ik me af ?
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef Cashflow het volgende:
Jij voert gewoon een persoonlijke hetze tegen vreemdgangers, maar dat terzijde.
Je hoeft je partner niet continu voor te liegen, tenzij je partner continu vraagt of je bent vreemdgegaan natuurlijk, maar dan heb je een ander probleem. Kijk. Als het een slippertje zonder betekenis was, of zonder diepgaande (no pun intended) gevoelens, dan heeft het niet zoveel nut het op te biechten. Als je van je partner houdt, maar gewoon af en toe fysieke contacten buiten de huidige relatie bewerkstelligt dan doe je je partner alleen maar verdriet door het te vertellen. Bovendien, bij lange relaties, plaats je de ander zodoende voor een heel moeilijke beslissing. Feit is gewoon dat het hebben van seks met een ander niks zegt over hoeveel je van je partner houdt. En natuurlijk als het andersom is.... dan is dat wel een breekpunt. Zegt mijn partner dat ze met een ander heeft gesekst maar dat ze wel van mij houdt, dan mag ze alsnog optyfen. Dat komt omdat we nooit in elkaars hoofd en hart kunnen kijken. Ik weet dat vreemdgaan niks HOEFT te zeggen over de liefde voor je partner, maar de ander dient dit dan maar aan te nemen en dat is onmogelijk.
Als jij gedronken hebt, en je vertelt het diezelfde avond aan je vriend, geloof mij, dan is hij gek als hij jou gelooftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?
@Ja een kloon
Oh ja wel, Als ik tegen mijn vriend vertel van ja dit is er gebeurt gelooft hij het wel. Als hij er achter kom op de een of andere manier, en er worden verkeerde dingen bij geluld en ik wil de waarheid zeggen ja dan gelooft hij het niet meer omdat ik niet gelijk eerlijk ben geweest.
maar toen ik na een jaar achter kwam dat toen het bijna uit was tussen ons voor een week hij seks wilde hebben met een ander, (en hier over aan het praten was op msn) toen geloofde ik ook niet dat hij het niet met haar gedaan had, gewoonweg omdat hij het een jaar lang verborgen hebt gehouden
Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?
Dit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.
Oppervlakkigheid van jouw kant: Ik kan lust en liefde los van elkaar zien... jij blijkbaar niet.
En bovendien zegt het niet per se iets over hoe aantrekkelijk iemand zijn partner vindt, wanneer die vreemd gaat. Stel m'n vriendin was Beyoncé. Dan zou ik ook nog wel willen rollebollen met Shakira. Wilt dat zeggen dat ik Beyoncé niet aantrekkelijk genoeg vind?
Nee maar dan moet je echt een open relatie nemen ? En niet je vriendin bedriegen om ook met een ander te kunnen flikflooien. Zo bekijk ik het meer snap je ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.
Oppervlakkigheid van jouw kant: Ik kan lust en liefde los van elkaar zien... jij blijkbaar niet.
En bovendien zegt het niet per se iets over hoe aantrekkelijk iemand zijn partner vindt, wanneer die vreemd gaat. Stel m'n vriendin was Beyoncé. Dan zou ik ook nog wel willen rollebollen met Shakira. Wilt dat zeggen dat ik Beyoncé niet aantrekkelijk genoeg vind?
Waarom ben jij mij nog nooit opgevallen, wat een top user ben jij! Echt ik meen het!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef Cashflow het volgende:
-knip-
Stuur me effe het telefoonnr van die blondine per PM?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef Jaeenkloon het volgende:
TS heeft na gister een goed gesprek gehad te hebben met beide dames. Ervoor gekozen om toch met huidige vriendin door te gaan.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie altijd even PM'en
Hierbij ook graag een verzoek voor een slotje
wat hebben we hier nou aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef Jaeenkloon het volgende:
TS heeft na gister een goed gesprek gehad te hebben met beide dames. Ervoor gekozen om toch met huidige vriendin door te gaan.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie altijd even PM'en
Hierbij ook graag een verzoek voor een slotje
Nee, mijn vriendin vroeg ook hoe ze eruit zag etc.. nu zal ze nooit meer met die vraag in haar hoofd rond lopen anders wel, en dat gaat vretenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hoe bizar om ze met elkaar te confronteren.
Ik vond het ook vrij bizar, maar dit is wel een redelijk plausibele uitlegquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin vroeg ook hoe ze eruit zag etc.. nu zal ze nooit meer met die vraag in haar hoofd rond lopen anders wel, en dat gaat vreten
Ooit Jerry Springer gezien? Is lang niet altijd een goed idee om rivalen met elkaar te confronteren...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
en dan jou manierwaarom zijn niet meer mannen zoals jou op die manier
Klopt, maar ik denk wel dat het wel goed komt allemaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Fout, nu begint het pas.
Pas over paar maanden kun je er wat zinnigs over zeggen.
Kerel ga leren lezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat hoopte je nu, dat je meteen nog even een trio mee kon pikken ofzo?
Pffff.
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Kerel ga leren lezenIk heb hun geconfronteerd zodat mijn vriendin niet met de vraag blijft zitten hoe zij er uit ziet..
ik zie geen profielplaatje, maar je hebt wel het vrouwenicoontje vor je naam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.
ooit gehoord van mobiel internet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.
Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat je je vriendin meeneemt naar het meisje waar je mee gerommeld hebt, omdat je met elkaar nog het een en ander wilde bespreken (dat zei je zo in een andere post).quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
ooit gehoord van mobiel internet?
Ik citeer:quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik het raar vind dat je je vriendin meeneemt naar het meisje waar je mee gerommeld hebt, omdat je met elkaar nog het een en ander wilde bespreken (dat zei je zo in een andere post).
Had je vriendin zelf uitdrukkelijk gezegd dat ze haar wilde zien en met haar wilde praten? En waarover in godsnaam?
Daarop heb ik verteld dat ik dus even iets wou bespreken met mijn vriendin. Zij vroeg toen. Ik citeerquote:Ik vraag mij af hoe ze eruit zietis ze knaper dan mij?. Zou ik haar mogen? Kunnen we niet eens met zijn drietjes gaan praten, anders blijf ik mij afvragen hoe ze eruit ziet
![]()
Ik vroeg waarom en zei antwoorde met. Ik citeer:quote:kan zij daar niet bij zijn dan?![]()
Zo zegt genoeg denk ik of niet?quote:omdat ik wil weten hoe zij eruit ziet, of ik haar mag. Anders word ik gek![]()
Ts zegt tegen vriendin te willen pratenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:35 schreef EggsTC het volgende:
Samenvatting? Je bent met je vriendin en haar wat gaan drinken? Ik volg het niet helemaal.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef Jaeenkloon het volgende:
En maxmit nee je hebt wel een beetje gelijk
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reactiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Tja, kweenie hoor...
Als je na een relatie van drie maanden al met een ander rommelt....
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:38 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
nummer_zoveel kut nu eens op met je negatieve reacties
Alles is nu goed, en JIJ verandert daar echt niks meer aan....
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe eens normaal.![]()
Als je een topic opent kun je ook commentaar verwachten dat niet in je straatje ligt.
Stuur de mods dan maar een berichtje dat het topic gesloten kan worden, omdat 'alles nu goed is'.
Je vertrouwt jezelf toch wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is
Maar goed, even doorgaand op het "probleem"
TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijnquote:
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achterquote:Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Jawel, maar vraag mij af waarom ze toch de zelfde datum gaat. Aangezien er ook andere datums beschikbaar zijn
Haha ja dat zou inderdaad zeker kunnenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:02 schreef EC_Pixel het volgende:
[..]
Vraag het haar dan weet je het. Volgens mij zoek je nu overal wat achter
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bijquote:Op maandag 31 mei 2010 07:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waarom ze mee gaat? Misschien is het wel een test van je vriendin om te kijken of je echt van je "scharrel" af kunt blijven
Jij wilt niet in verleiding komen,quote:Op zondag 30 mei 2010 20:06 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Als je het topic gelezen heb kun je zien dat dat al gebeurt is
Maar goed, even doorgaand op het "probleem"
TS heeft begrepen van blonde dame dat de datum van opleiding niet meer verzet kon worden voor haar, maw. Ze zit toch in het zelfde hotel op de zelfde datum. Zou ze dit nu express doen of?
Dat gaat een beetje lastig als je er een paar uur van te voren achter komt nietquote:Op maandag 31 mei 2010 08:51 schreef Soohr het volgende:
[..]
Jij wilt niet in verleiding komen,
dus jij zou je datum moeten verschuiven
Je wilt haar nog steeds?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:25 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Meh.. ik weet niet beetje een dubbel gevoel dr bijmaar inderdaad, is best een kans op dat het een test is
Waarom die smiley?quote:
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:15 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom die smiley?
Je hebt haar of keihard geneukt en het was slecht. Of ze heeft gezegd dat je een eikel bent oid.
Met je vriendin of de blonde dame?quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik bedoel met ja dus dat we ruzie gehad hebben, maar dat begrepen jullie wel denk ik
Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar de rest van de avond (en ochtendquote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik heb ruzie gehad met de blonde dame
Ja ik was inderdaad op dezelfde datum in het hotel met de blonde dame. Echter hebben we even gepraat, en besloten wij om een film te gaan kijken. (Yes again) nu kwam zij mijn kamer op en duwde mij toen direct het bed op en probeerde mij te zoenen. Toen ben ik dus opgestaan, en heb ik gevraagd of ze nu echt zo dom was of dat het door haar haarkleur kwam. ( i know)
quote:Toen zei ze dat ze dacht dat ik best nog sex zou willen maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn vriendin en haar. Toen heb ik gezegd dat ze dus gewoon echt achterlijk was. Nja en toen werd ik dus uitgescholden voor KankerPlayer en al het andere wat met kanker begon.. Erg vervelend allemaal, maar wel duidelijk toch?
Jij hebt je vrouwen het liefst met een streepje gok ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef maxmit het volgende:
[..]
Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar de rest van de avond (en ochtend) zo hard genomenknuffelt
dat ik de volgende dag
![]()
zou zijn op het werk...
maar jij hebt het weerstaan![]()
[..]
zoals ik al zei "Minimaal 90% van de mannen, waaronder ikzelf, had haar keihard genomenknuffelt
hahaha, wat jij wilquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
Jij hebt je vrouwen het liefst met een streepje gok ik
Tenminste, afgaande van je verhaal, kan het ook zomaar zijn dat je nog niet verder bent dan alleen je eigen streepje.
Meh we blijven toch collega's hèquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:12 schreef maxmit het volgende:
Nou, dan was het dit wel zo'n beetje neem ik aan.
Ik weet niet of ik je helemaal geloof met bepaalde dingenquote:
Dat kan zeker snel veranderen, maar op dat moment totaal geen behoefte aan gehad. En als je mij niet gelooft is dat jou probleem uiteraard niet die van mijquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:24 schreef maxmit het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je helemaal geloof met bepaalde dingen![]()
Dat je niks hebt gedaan, ok. En dat je het op dat moment niet wil, ook ok. Maar dat kan snel veranderen natuurlijk.![]()
Of wil je gewoon een schouderklopje, omdat je niks hebt gedaan?
lekker directquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:59 schreef henkzijlstra het volgende:
als je na 2 maanden al 'vreemd' gaat moet ik je helaas meededelen dat dit sowieso niet voorbestemd was een toprelatie te worden ts
trouwens; wel een lachertje om het niet af te maken als je eenmaal bent vreemdgegaan en bij de skes een beetje halfgaar terugkrabbelen...
Geloof er geen ruk van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef Jaeenkloon het volgende:
Ik heb ruzie gehad met de blonde dame
Ja ik was inderdaad op dezelfde datum in het hotel met de blonde dame. Echter hebben we even gepraat, en besloten wij om een film te gaan kijken. (Yes again) nu kwam zij mijn kamer op en duwde mij toen direct het bed op en probeerde mij te zoenen. Toen ben ik dus opgestaan, en heb ik gevraagd of ze nu echt zo dom was of dat het door haar haarkleur kwam. ( i know)
Toen zei ze dat ze dacht dat ik best nog sex zou willen maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn vriendin en haar. Toen heb ik gezegd dat ze dus gewoon echt achterlijk was. Nja en toen werd ik dus uitgescholden voor KankerPlayer en al het andere wat met kanker begon.. Erg vervelend allemaal, maar wel duidelijk toch?
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:06 schreef slashyou het volgende:
[..]
Geloof er geen ruk van.
Wat wil een man nog meer, lekker blond wijf die het geen relatie wil, verder oke is met de hele situatie. Je vriendin wist dat je weer met haar samen was en daar maak je geen gebruik van? Sterk verhaal.
We waren al iets verderquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hallo S, ik moet je wat vertellen... Zoiets?
Nee niet TS ts zit lekker thuis. TS heeft stiekem toch wel spijt dat hij niet in gegaan is op haar avances..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik liep vandaag op sloterdijk het station uit richting dat andere station. Zag ik een gast een halve kop kleiner dan mij met een slanke vrij mooie blonde dame. En die twee tongen.... Ik bleef echt zo kijken terwijl ik voorbijliep. Die gast werd zowat getong-verkracht door dat wijf die op hakken stond en een stuk langer was dan hem.. Wauw.. En ja dat gebeurde volgens mij vóór een hotel.
TS ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |