hoerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef x_lady_S het volgende:
Ik zit nu zo'n 3 maanden in een relatie met een best wel lieve jongen.
drie maanden is niet echt lang en ik denk ook niet dat ik verder met 'm wil. domme is dat ik al een paar keer met andere jongens naar bed geweest ben in die drie maanden en het dus eigelijk gewoon uit zou moeten maken. ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen, hij is nog al aanhankelijk ...
vorige week maandag bijvoorbeeld moest hij voor z'n werk naar een cursus in een hotel (ook slapen) en toen heb ik een antilliaanse jongen gebeld die ik nog kende van voor hem en hem langs laten komen. we hebben alles gedaan, en het was op het moment wel fijn maar achter af voelde ik me zo slecht weer...
mn vriend deed ook heel vreemd toen hij terug kwam, mischien had hij het door ofzo?
heeft iemand advies ? en aub niet schelden dat ik een hoer ben ofzo want ik vind het zelf ook niet goed hoor
Euh, ja wel, dat vind je wel. Anders bel je die gast niet op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef x_lady_S het volgende:
en aub niet schelden dat ik een hoer ben ofzo want ik vind het zelf ook niet goed hoor
Hij had geen cursus en sliep ook met andere dames. Verklaart gelijk waarom hij vreemd deed achteraf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef x_lady_S het volgende:
drie maanden is niet echt lang en ik denk ook niet dat ik verder met 'm wil. domme is dat ik al een paar keer met andere jongens naar bed geweest ben in die drie maanden en het dus eigelijk gewoon uit zou moeten maken. ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen, hij is nog al aanhankelijk ...
vorige week maandag bijvoorbeeld moest hij voor z'n werk naar een cursus in een hotel (ook slapen) en toen heb ik een antilliaanse jongen gebeld die ik nog kende van voor hem en hem langs laten komen. we hebben alles gedaan, en het was op het moment wel fijn maar achter af voelde ik me zo slecht weer...
mn vriend deed ook heel vreemd toen hij terug kwam, mischien had hij het door ofzo?
heeft iemand advies ? en aub niet schelden dat ik een hoer ben ofzo want ik vind het zelf ook niet goed hoor
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef x_lady_S het volgende:
Hehe, zou te mooi zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef Cashflow het volgende:
Ik ga lachen als dit je bekend voorkomt:
Vriendin, Hotel voor werk & een blonde dame
Sletquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:36 schreef x_lady_S het volgende:
en aub niet schelden dat ik een hoer ben ofzo want ik vind het zelf ook niet goed hoor
Slet dus, niks mis mee die zijn ook nodig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:40 schreef DeZoektocht het volgende:
TS je bent geen hoer, want je vangt er geen geld voor![]()
maar je gaat wel vreemd en bent dus onbetrouwbaar.
als je je er achteraf slecht door voelt, waarom doe je het dan?
ja dus: Vriendin, Hotel voor werk & een blonde damequote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:46 schreef RedPeaches het volgende:
Whahaha.
Vraag gewoon of je vriend op fok zit. Dan weet je genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |