Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Maar goed hoezo klinkt het bekend dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef maxmit het volgende:
mark my words....
volgende keer dat ie weer samen met haar in een hotel zit 'voor het werk' gaat er wel degelijk meer gebeuren
Suit ik mij bij aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef zipper4u het volgende:
Dus als je L. neukt, doe het voor volk en vaderland!!
laat ik mij liever niet over uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:55 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Hier ben ik inderdaad ook bang voor. Maar goed hoezo klinkt het bekend dan?
Ik denk dat ik in mijn hoofd toch wel zover ben dat ik I... ga nemen.. klinkt fout maar ik kan geen nee tegen haar zegen dat weet ik nu al. En ik heb inderdaad ook zo'n vermoeden dat I... gewoon gaat voor de sex en de gezelligheid en meer niet. Maar what the fuck boeit mij dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef zipper4u het volgende:
Stel dat je iets gaat krijgen met L (en haar alle donkere hoeken van het hotel laat zien) en je vriendin dumpt, wie geeft jouw de garantie dat geile L. daarna niet met een andere gast verder gaat ??
Heb het idee dat L. een type is wat gaat voor de aandacht en dan vrolijk weer verder hokt.
Dus als je L. neukt, doe het voor volk en vaderland!!
PM anders even? Ben toch benieuwd hoe het is afgelopenquote:
Dus alle twee is ook gewoon een optie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gast! Nooit bij je vriendin weggaan voor een ander! Relatie beëindigen is niet erg, maar doe het voor jezelf en omdat het niet werkt. Je wilt achteraf geen spijt krijgen van je keuzes/daden/etc
Vreemdgaan happens, ben zelf geen heilige. Sommigen doen het omdat in de huidige relatie wat fout zit, anderen puur om een leuke avond te hebben. Wil niet meteen zeggen dat een relatie over isAls jij echt denkt nog een tijdje gelukkig te kunnen zijn met je huidige vriendin, kies dan voor haar. Als je denkt dat dat niet gaat werken, stop er dan mee en see what happens met die andere truus
Of doe ze idd allebei
Maar ga niet puur bij je vriendin weg alleen om met die I in bed te kunnen belanden zonder je schuldig te voelen, want DAT zou pas fout zijn
+1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef EggsTC het volgende:
tvp, voor als de TS z'n vriendin hier straks een topic post, dan kan ik beide verhalen tegelijk volgen.
Ik vind je het echt te triest voor woorden dat je mensen op fok! gaat vragen of je wel of niet een neukertje mag hebben. Dat je je mening van fokkers af laat hangen. Als zij zeggen dat je het moet doen, betekent niet dat het "normaal" is.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef Jaeenkloon het volgende:
Erg diverse meningen. Vraag mij ook erg af wie van de FOK!ers die zegt dat ik van alle twee moet gaan genieten het werkelijk ook zelf doet. En wie van de FOK!ers die zegt dat ik voor één van de twee moet kiezen zelf alsnog voor een tijdelijk neukertje gaat voor in het hotel en niks tegen hun vriendin zegt..
Maar goed ik denk er nog even rustig over naBedankt voor alle hulp/steun
Kerel jij leest echt niet of wel? TS zegt toch vanaf het begin dat hij alle twee niet wilt teleur stellen maar ook niet nog eenkeer vreemd gaat? En dat hij vraagt hoe hij het dat 't best kan vertellen aan S zonder S te verliezen en I pijn te doen. Leer lezen voordat je post mongoolquote:Op zondag 23 mei 2010 11:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind je het echt te triest voor woorden dat je mensen op fok! gaat vragen of je wel of niet een neukertje mag hebben. Dat je je mening van fokkers af laat hangen. Als zij zeggen dat je het moet doen, betekent niet dat het "normaal" is.
Ik hoop snel dat je vriendin erachter komt dat je een viespeuk bent en dat ze vele malen beter verdiend dan wat jij bent.
doe rustig triest figuur. hij zegt in een post hierboven dat ie al in z'n hoofd heeft dat ie z'n scharrel in het hotel gaat "nemen"quote:Op zondag 23 mei 2010 16:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Kerel jij leest echt niet of wel? TS zegt toch vanaf het begin dat hij alle twee niet wilt teleur stellen maar ook niet nog eenkeer vreemd gaat? En dat hij vraagt hoe hij het dat 't best kan vertellen aan S zonder S te verliezen en I pijn te doen. Leer lezen voordat je post mongool
Ah my bad, had ik niet gezien die post sorryquote:Op zondag 23 mei 2010 16:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
doe rustig triest figuur. hij zegt in een post hierboven dat ie al in z'n hoofd heeft dat ie z'n scharrel in het hotel gaat "nemen"
En soms is het ook groener, zeker als je 19 bent en geen moer aan ervaring hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Yoewie het volgende:
Het gras lijkt altijd groener aan de overkant.
Uhuh, "zonder na te denken"...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Jaeenkloon het volgende:
Toen heb ik zonder na te denken gesmst: "Ah vindt je dat ook een leuke film?samen kijken dan?"
Wat ben je een lul zeg, sorry (zulke opmerkingen soms kan ik zo kwaad om wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:00 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee princiepes niet overboord, maar ik kan I... ook zeggen dat ik vrijgezel ben. Ik bedoel, ze kennen elkaar niet en controleren doen ze bijde niet
Maar zoals ik zei: Neegaat hem niet worden. Heb totaal geen zin in een enorme backfire nee
Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongeloofelijk botte zak zegHet probleem is dat ik niet eens haar gevingerd heb. Het probleem is dat ik teveel om mijn vriendin geef om de relatie op te geven, ook al ben ik vreemd gegaan. Maar het probleem is ook dat ik de collega ook erg leuk vind. Ik vraag geen empathie, en ik doe niet stoer. Ik vraag hulp in de keuze en hulp in het vertellen van wat er gebeurd is. Dus kanker een eind op en lees het topic. Prutser
Is het weer aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
Mijn vriend moet eens wagen een ander te betasten en dan zeggen, "maar gevingerd heb ik niet" Dus het is niet erg. Fok op zeg. Je geeft niet "teveel" om je vriendin anders kun je niet zo gemakkelijk met die blonde dame flikflooien.
no fuckin way. als je dit serieus meent..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gast! Nooit bij je vriendin weggaan voor een ander! Relatie beëindigen is niet erg, maar doe het voor jezelf en omdat het niet werkt. Je wilt achteraf geen spijt krijgen van je keuzes/daden/etc
Vreemdgaan happens, ben zelf geen heilige. Sommigen doen het omdat in de huidige relatie wat fout zit, anderen puur om een leuke avond te hebben. Wil niet meteen zeggen dat een relatie over isAls jij echt denkt nog een tijdje gelukkig te kunnen zijn met je huidige vriendin, kies dan voor haar. Als je denkt dat dat niet gaat werken, stop er dan mee en see what happens met die andere truus
Of doe ze idd allebei
Maar ga niet puur bij je vriendin weg alleen om met die I in bed te kunnen belanden zonder je schuldig te voelen, want DAT zou pas fout zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Half om half.
Maar het gaat even om ts
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef OcinSnetram het volgende:
[..]
ja, want onthoudt.. alleen je vriend mag bij jou in bed. Als het uit gaat, dan kan er nooit meer een ander in jouw bed!!
sorry.. ik kan zo lekker blijven doorzagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:32 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]Nou , je hebt mijn opmerking te verkeerd opgevat
Ik bedoel er mee op dit moment alleen hij, maar stel hij wilt me echt nooit meer.
ja dan komen er vast ooit wel andere mannen in bed
maar nu nee wil ik er niet eens aan denken
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Jaeenkloon het volgende:
As. Maandag moet ik weer naar het hotel. Ook de blonde dame inkwestie zal aanwezig zijn. Daarnaast hebben wij nog steeds contact via de sms etc. buiten het werk om.
is ze dan wel echt je type?quote:ze is leuk, totaal mijn type. Maar ze doet zo afstandelijk, neemt nooit initatief voor wat dan ook
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:28 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zon lul die zijn vriendin niets verteld ?
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Vriendin is reeds op de hoogte gesteld. Vriendin heeft aangegeven wel verder te willen. Ik heb gezegd dat ik moet nadenken en over een x aantal dagen contact opneem.. dus nee geen lul die zijn vriendin niks verteld
Erg toffe lemming trouwens!
Ik ben een jonge die graag knuffelt en graag kusjes geeft, ookal staan er 20 man bij. Dat doet mijn huidige vriendin niet, daar baal ik van. Verder is ze gewoon perfect!quote:
Soms is het beter om niks te zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Je was mij voorquote:
Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:05 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en wat is de reden dat zei toch verder wilt. Want jij wilt blijkbaar en haar en die andere chick..
naja ik vind het fijn dat je eerlijk bent geweest, kan er niet tegen dat mensen vreemdgaan en niets zeggen. Überhaupt vreemd gaan maar goed.
Ik pm je.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Dat ze van mij houd, en nog wel een paar redenen (PM maar)
Ik heb er ook een hekel aaan hoor geloof mij maar! Ik zei ook altijd dat ik het nooit zou doen. Maar ja als de omstandigheden goed zijn doet een mens toch meer dan hij/zij zelf denkt.. en ja ik heb er spijt van, maar het heeft mij wel wakkergeschud om toch maar eens naar mijn relatie te kijkenmaar ja ik heb het verteld omdat ik hou van eerlijkheid, maar soms kun je over dingen beter je mondhouden
Is goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik pm je.
maar hoezo kun je soms over dingen beter je mond houden. Je word er niet beter van? Als je vreemd gaat en je huidige partner continue voorliegt, wat heeft je huidige relatie dan voor zin vraag ik me af ?
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef Cashflow het volgende:
Jij voert gewoon een persoonlijke hetze tegen vreemdgangers, maar dat terzijde.
Je hoeft je partner niet continu voor te liegen, tenzij je partner continu vraagt of je bent vreemdgegaan natuurlijk, maar dan heb je een ander probleem. Kijk. Als het een slippertje zonder betekenis was, of zonder diepgaande (no pun intended) gevoelens, dan heeft het niet zoveel nut het op te biechten. Als je van je partner houdt, maar gewoon af en toe fysieke contacten buiten de huidige relatie bewerkstelligt dan doe je je partner alleen maar verdriet door het te vertellen. Bovendien, bij lange relaties, plaats je de ander zodoende voor een heel moeilijke beslissing. Feit is gewoon dat het hebben van seks met een ander niks zegt over hoeveel je van je partner houdt. En natuurlijk als het andersom is.... dan is dat wel een breekpunt. Zegt mijn partner dat ze met een ander heeft gesekst maar dat ze wel van mij houdt, dan mag ze alsnog optyfen. Dat komt omdat we nooit in elkaars hoofd en hart kunnen kijken. Ik weet dat vreemdgaan niks HOEFT te zeggen over de liefde voor je partner, maar de ander dient dit dan maar aan te nemen en dat is onmogelijk.
Als jij gedronken hebt, en je vertelt het diezelfde avond aan je vriend, geloof mij, dan is hij gek als hij jou gelooftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?
@Ja een kloon
Oh ja wel, Als ik tegen mijn vriend vertel van ja dit is er gebeurt gelooft hij het wel. Als hij er achter kom op de een of andere manier, en er worden verkeerde dingen bij geluld en ik wil de waarheid zeggen ja dan gelooft hij het niet meer omdat ik niet gelijk eerlijk ben geweest.
maar toen ik na een jaar achter kwam dat toen het bijna uit was tussen ons voor een week hij seks wilde hebben met een ander, (en hier over aan het praten was op msn) toen geloofde ik ook niet dat hij het niet met haar gedaan had, gewoonweg omdat hij het een jaar lang verborgen hebt gehouden
Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:30 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee maar waarom zou je het voor je houden om de ander geen verdriet te doen. Hoe lullig ben je dan bezig. Je houd dan niet genoeg van haar, en vind haar niet aantrekkelijk genoeg, anders wil je toch ook niet neuken met een ander persoon?
Dit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.
Oppervlakkigheid van jouw kant: Ik kan lust en liefde los van elkaar zien... jij blijkbaar niet.
En bovendien zegt het niet per se iets over hoe aantrekkelijk iemand zijn partner vindt, wanneer die vreemd gaat. Stel m'n vriendin was Beyoncé. Dan zou ik ook nog wel willen rollebollen met Shakira. Wilt dat zeggen dat ik Beyoncé niet aantrekkelijk genoeg vind?
Nee maar dan moet je echt een open relatie nemen ? En niet je vriendin bedriegen om ook met een ander te kunnen flikflooien. Zo bekijk ik het meer snap je ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef Cashflow het volgende:
[..]
Raar wereldbeeld heb je. Beetje naïef. Wel schattig.
Oppervlakkigheid van jouw kant: Ik kan lust en liefde los van elkaar zien... jij blijkbaar niet.
En bovendien zegt het niet per se iets over hoe aantrekkelijk iemand zijn partner vindt, wanneer die vreemd gaat. Stel m'n vriendin was Beyoncé. Dan zou ik ook nog wel willen rollebollen met Shakira. Wilt dat zeggen dat ik Beyoncé niet aantrekkelijk genoeg vind?
Waarom ben jij mij nog nooit opgevallen, wat een top user ben jij! Echt ik meen het!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef Cashflow het volgende:
-knip-
Stuur me effe het telefoonnr van die blondine per PM?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef Jaeenkloon het volgende:
TS heeft na gister een goed gesprek gehad te hebben met beide dames. Ervoor gekozen om toch met huidige vriendin door te gaan.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie altijd even PM'en
Hierbij ook graag een verzoek voor een slotje
wat hebben we hier nou aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef Jaeenkloon het volgende:
TS heeft na gister een goed gesprek gehad te hebben met beide dames. Ervoor gekozen om toch met huidige vriendin door te gaan.
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Mochten jullie nog vragen hebben kunnen jullie altijd even PM'en
Hierbij ook graag een verzoek voor een slotje
Nee, mijn vriendin vroeg ook hoe ze eruit zag etc.. nu zal ze nooit meer met die vraag in haar hoofd rond lopen anders wel, en dat gaat vretenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hoe bizar om ze met elkaar te confronteren.
Ik vond het ook vrij bizar, maar dit is wel een redelijk plausibele uitlegquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin vroeg ook hoe ze eruit zag etc.. nu zal ze nooit meer met die vraag in haar hoofd rond lopen anders wel, en dat gaat vreten
Ooit Jerry Springer gezien? Is lang niet altijd een goed idee om rivalen met elkaar te confronteren...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
en dan jou manierwaarom zijn niet meer mannen zoals jou op die manier
Klopt, maar ik denk wel dat het wel goed komt allemaalquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Fout, nu begint het pas.
Pas over paar maanden kun je er wat zinnigs over zeggen.
Kerel ga leren lezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat hoopte je nu, dat je meteen nog even een trio mee kon pikken ofzo?
Pffff.
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:47 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Kerel ga leren lezenIk heb hun geconfronteerd zodat mijn vriendin niet met de vraag blijft zitten hoe zij er uit ziet..
ik zie geen profielplaatje, maar je hebt wel het vrouwenicoontje vor je naam.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.
ooit gehoord van mobiel internet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel. Misschien moet jij eens beter leren lezen. Er staat notabene 'superchick' in m'n profielplaatje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |