Je hebt je charmes in de strijd gegooid!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb laatst zelf een uitlaatdeel van mn auto afgehaald *stoer is* Toen ik het stuk op ging halen hebben de mannen hem er voor me onder gezet graties, ze vonden het zo sneu voor me dat ik dat zelf zou gaan doen terwijl de kinderen elkaars hersenen in aan het slaan waren achter in de auto
Ik hou er wel van om zo een hoop geld in mn knip te houden
dat hebben mn kinderen voor me gedaan, ik kon mn eigenschappen in mn jas houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt je charmes in de strijd gegooid!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef McLaura het volgende:
Goed, het is niet moeilijk. En ik laat het doen. Dus?
Prima...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef McLaura het volgende:
Goed, het is niet moeilijk. En ik laat het doen. Dus?
Of moussy even lief aankijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima...
(Misschien je andere been even proberen)
Dan toch maar de garage, en daar staat ie alquote:
Oh, vorig jaar heb ik samen met een vriend geprobeerd een ander deel van de uitlaat te vervangen. Dat was weliswaar op de brug bij de garage, zo aardig waren ze daar dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef moussy het volgende:
Tegen mijn kinderen zeg ik altijd dat ze het eers moeten proberen voor ze mogen zeggen dat ze het niet kunnen.
Ik moet ergens mijn nagellakjes van betalen die ik dan verliesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tsss, jammer... nou ja, was te proberen
Ik heb wel avondpost al een belletje gedaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zou je niet liever dan nú even naar de huisarts en/of verloskundige gaan?? lijkt me beter en prettiger. Klinkt niet zo goed dit.
je hoofd heeft niet de grond geraakt? Omdat je hand en been wel stuk zijn en je klaagt over hoofdpijn? Zeker omdat je zwanger bent. De HAP hoefde je niet te zien verder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb wel avondpost al een belletje gedaan
En verder doet alles het in principe.. Mijn buik heeft niets geraakt.
En morgen de vk langs. Ik ben ook nog in week 15 dus dat scheelt al een boel met gevaar.
Goedzo! Dat is ook voor jezelf gewoon veel beter. Straks als de ergste adrenaline gezakt is enzo. Sterkte ermee en rustig aan hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
Jawel ik heb voornamelijk over de dame gebeld de eerste keer.
Maar ik moest nu toch komen. Direct dus ik ga er van door.
Ik was gewoon een beetje harrie in de warrie het eerste gesprek![]()
Mijn Hoofd knalde op mezelf maar gaan ze ook onderzoeken
hij start niet op...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet ie dan?
hoor je piepjes? Gaan er wel lichtjes branden. Tot hoever kom je.quote:
Uhh er brand alleen een lampje van de cdromspeler en verder niks. Er komt ook helemaal niks in beeld. Hoor ook geen piepjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoor je piepjes? Gaan er wel lichtjes branden. Tot hoever kom je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |