Je hebt je charmes in de strijd gegooid!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef moussy het volgende:
Ik heb laatst zelf een uitlaatdeel van mn auto afgehaald *stoer is* Toen ik het stuk op ging halen hebben de mannen hem er voor me onder gezet graties, ze vonden het zo sneu voor me dat ik dat zelf zou gaan doen terwijl de kinderen elkaars hersenen in aan het slaan waren achter in de auto
Ik hou er wel van om zo een hoop geld in mn knip te houden
dat hebben mn kinderen voor me gedaan, ik kon mn eigenschappen in mn jas houdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt je charmes in de strijd gegooid!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef McLaura het volgende:
Goed, het is niet moeilijk. En ik laat het doen. Dus?
Prima...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef McLaura het volgende:
Goed, het is niet moeilijk. En ik laat het doen. Dus?
Of moussy even lief aankijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Prima...
(Misschien je andere been even proberen)
Dan toch maar de garage, en daar staat ie alquote:
Oh, vorig jaar heb ik samen met een vriend geprobeerd een ander deel van de uitlaat te vervangen. Dat was weliswaar op de brug bij de garage, zo aardig waren ze daar dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef moussy het volgende:
Tegen mijn kinderen zeg ik altijd dat ze het eers moeten proberen voor ze mogen zeggen dat ze het niet kunnen.
Ik moet ergens mijn nagellakjes van betalen die ik dan verliesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tsss, jammer... nou ja, was te proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |