abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81913766
Je snapt toch zeker wel dat die gozer vreemdgaat bij de vleet en jou als voetveeg behandelt he?
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:18:16 #52
167595 mirved
Infobesitas
pi_81917274
Jammer dat de TS vaak nooit meer komt opdagen bij dit soort topics.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 26 mei 2010 @ 13:37:39 #53
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_81918024
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 03:00 schreef Got2beFree het volgende:
UIteindelijk gingen we daten waar hij al de 1e keren niet op durfde te komen dagen , onzeker zei hij.
Dit voorbeeld ook.
TOEN had je hem al moeten dumpen. Wat een rotsmoes.
En dat je dat ook pikt?????
Rayen 2½ jaar!
pi_81918200
Je moet het zsm uitmaken, met zo iemand wil je toch geen toekomst hebben? Neem maar van mij en vele anderen aan: de verdriet en pijn die je voelt wanneer het uit is staan niet in verhouding met de pijn en verdriet die je gaat blijven voelen iedere dag dat je nog bij hem blijft.
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:13:51 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_81922395
Kun je overigens uitleggen wat je in die kerel ziet dat je het nog steeds niet uitgemaakt hebt?
pi_81929521
Bedankt voor de reacties,

Moest vandaag werken dus reageer daarom nu zelf pas.

Ik moet er echt een punt achter zetten dat is duidelijk. Ik heb hier sinds afgelopen week goed over nagedacht en daardoor dacht ik ook na over al de dingen die hij mij al geflikt heeft. Elke keer werd er wel wat beloofd, vele excuses en veranderde hij ineens (voor korte duur). Ik had telkens de hoop en het vertrouwen dat het goed komt. Maar er is al die tijd niets veranderd maar ik zag dat nooit in. Hij wilde ook nooit mee wat ondernemen en voorheen deed ik dat dan ook maar niet, met als gevolg dat ik elke dag bij hem thuis op de bank zat met hem en zijn zusje (hij woont samen met zijn zusje). Sinds een half jaar ga ik weer alleen op pad, feestjes af, nieuwe contacten (die hij natuurlijk niet aardig vind), etc.

Heb hem straks na mijn werk gesproken en hij is heel erg boos op me dat ik niet goed bij mijn hoofd ben en dom ben en grote mond heb omdat ik die dingen zeg en ook heb geconfronteerd heb met wat ik gehoord had.Hij is met zijn zusje het huis uit gezet en staan dus over een maand op straat en hij probeerde natuurlijk op mijn schuldgevoel in te praten.. Maar dat doet me niet veel meer. Het verhaal wat ik vannacht te horen gekregen heb, weet ik niet of ik dat moet geloven. Wat ik er nog in zie weet ik ook niet? Waarschijnlijk is het alleen zijn de enige reden dat ik er zo lang mee doorga.

Ik besef nu dat het echt geen goed teken is wanneer je bij alles wat hij zegt moet denken of het wel of niet zo is... en ook over gelul wat anderen tegen me zeggen ga twijfelen.

Ik weet wat me te doen staat, er een punt achter zetten, voor mezelf kiezen en duidelijk maken dat ik mijn eigen leven wil leiden en hij daar niet bij hoort. Nu is het nog DOEN.
pi_81929577
Laat hem iig niet tijdelijk in je huis verblijven ondanks dat hij uit zijn eigen huis wordt gezet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:36:23 #58
167595 mirved
Infobesitas
pi_81929620
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef Got2beFree het volgende:
Bedankt voor de reacties,

Moest vandaag werken dus reageer daarom nu zelf pas.

Ik moet er echt een punt achter zetten dat is duidelijk. Ik heb hier sinds afgelopen week goed over nagedacht en daardoor dacht ik ook na over al de dingen die hij mij al geflikt heeft. Elke keer werd er wel wat beloofd, vele excuses en veranderde hij ineens (voor korte duur). Ik had telkens de hoop en het vertrouwen dat het goed komt. Maar er is al die tijd niets veranderd maar ik zag dat nooit in. Hij wilde ook nooit mee wat ondernemen en voorheen deed ik dat dan ook maar niet, met als gevolg dat ik elke dag bij hem thuis op de bank zat met hem en zijn zusje (hij woont samen met zijn zusje). Sinds een half jaar ga ik weer alleen op pad, feestjes af, nieuwe contacten (die hij natuurlijk niet aardig vind), etc.

Heb hem straks na mijn werk gesproken en hij is heel erg boos op me dat ik niet goed bij mijn hoofd ben en dom ben en grote mond heb omdat ik die dingen zeg en ook heb geconfronteerd heb met wat ik gehoord had.Hij is met zijn zusje het huis uit gezet en staan dus over een maand op straat en hij probeerde natuurlijk op mijn schuldgevoel in te praten.. Maar dat doet me niet veel meer. Het verhaal wat ik vannacht te horen gekregen heb, weet ik niet of ik dat moet geloven. Wat ik er nog in zie weet ik ook niet? Waarschijnlijk is het alleen zijn de enige reden dat ik er zo lang mee doorga.

Ik besef nu dat het echt geen goed teken is wanneer je bij alles wat hij zegt moet denken of het wel of niet zo is... en ook over gelul wat anderen tegen me zeggen ga twijfelen.

Ik weet wat me te doen staat, er een punt achter zetten, voor mezelf kiezen en duidelijk maken dat ik mijn eigen leven wil leiden en hij daar niet bij hoort. Nu is het nog DOEN.
Goedzo! Sterkte de komende tijd en je vind echt wel iemand anders die beter voor je is.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:46:31 #59
254999 GrandmasterD
just say my name...
pi_81929962
Dump dat crackhoofd met zn inteeltzusje en vraag ook maar meteen in 1 moeite door een straatverbodje aan want als die kerel ook maar half zo leip is als je m beschrijft gaat ie je sowieso lastig vallen!

Sterkte met t zoeken van een lieve vriend die t juiste aantal chromosomen bezit
pi_81930221
Is de seks zo goed?
Beneath the gold, bitter steel
pi_81930486
Tips?

Je koffers pakken.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_81931885
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef Got2beFree het volgende:
Relatie verbreken op een openbare plaats en zeggen dat je hem nooit meer wilt zien, spreken, horen etc. Je bent hem geen uitleg verschuldigd anders dan dat je ongelukkig bent in de relatie. Het gaat namelijk om jou, niet om hem. Dit moet je radicaal uit je leven rukken. Zie het als de pleister die je beter niet heel traag weg kan halen, maar die je in 1 ruk verwijdert.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_81935052
Goed van je,
ik hoop echt dat je niet meer wordt omgepraat door hem.
pi_81940054
Hoe komt het dat mensen steeds vaker online gaan zoeken voor sex/relaties whatever.?
Dit soort types lopen de hele dag voor een webcam te trekken, walgelijke viguren.
Heb je weinig aan denk ik, tenzij jij zijn vage dingetjes kan accepteren, wat me sterk lijkt..
Misschien moet jij hem laten denken, dat je hetzelfde doet? of nee, gwn weg dermee :p
pi_81948144
Wat een waardeloos figuur. Dumpen, en gauw ook!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:23:46 #66
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_81953023
Ik zou hem houden, het klinkt als ware liefde. Bij iedereen gaat het soms ietwat stroef.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_81953107
quote:
... Wat ik moet doen is er een punt achter zetten.....

Iemand tips of reacties??

Liefs
C'est Ça
pi_81956195
waarom zijn er tochnog altijd mensen die achter dit soort aanlopen? Onbegrijpelijk
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:51:46 #69
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_81956740
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou hem houden, het klinkt als ware liefde. Bij iedereen gaat het soms ietwat stroef.
Rayen 2½ jaar!
  FOK!Babe donderdag 27 mei 2010 @ 08:55:10 #70
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_81956812
quote:

Ik werd vernederd op straat, dikwijls... voor : hoer, slet, en dat soort dingen en het lijkt soms of het hem een kick geeft om dit te doen in openbare ruimtes of gelegenheden dat andere mensen het zien.
Goed, ik ben hier maar alvast gestopt met lezen omdat de rest of zo ongeloofwaardig is dat dit wel een trolltopic moet zijn of mijn mening toch niet gaat veranderen:

Heb een beetje respect voor jezelf en tief 'm.
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:57:07 #71
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81958550
Zie je? De meeste vrouwen willen een ongeinteresseerde klootzak als vriend. Hoe verklaar je anders dat TS zo lang bij die kerel is gebleven...
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:52:05 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_81963494
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef goofy_goober het volgende:
Zie je? De meeste vrouwen willen een ongeinteresseerde klootzak als vriend. Hoe verklaar je anders dat TS zo lang bij die kerel is gebleven...
dus TS = de meeste vrouwen. Interessant
disclaimer
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:54:02 #73
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81963587
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dus TS = de meeste vrouwen. Interessant
Check de topics in R&P eens. 75% is een klaagzang over klootzakken van vriendjes.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:55:19 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81963646
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef goofy_goober het volgende:

Check de topics in R&P eens. 75% is een klaagzang over klootzakken van vriendjes.
Mwoah, tegenwoordig is het steeds vaker gejank over kuthoeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 27 mei 2010 @ 12:06:08 #75
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81964229
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Mwoah, tegenwoordig is het steeds vaker gejank over kuthoeren.
Dat komt omdat die kuthoeren steeds mondiger worden en steeds beter denken te weten wat ze willen.

@TS:
Doorzetten, laat je niet klein lullen en toon geen medelijden.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81966065
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:57 schreef goofy_goober het volgende:
Ze hopen zulke kerels te veranderen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')