Wordt wel vaker heul boos, interesseert ze 5 min. daarna weer vergeten. Mijn duo-er ... (58 jr) zegt dat hij in 35 jaar nog nooit zo'n klas heeft gezien. Maarja, kank moeilijk bij aankomen bij ouders straks ... dit is toch echt mijn schuld, heb niets gemerkt ...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef P.F het volgende:
HEEEL boos worden en zeggen dat ze de rest HEEL snel af moeten maken omdat ze allemaal niet over gaan anders ? Dan kunnen ze het opeens wel hoor
Eens! Ik had na mn witlofsalade even geen ruimte meer voor mn tartaartjesquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef P.F het volgende:
Nou ik ben aan het smullen maar ik kook altijd voor 2-3
Gewoon een uur na laten blijven. Of twee. En niet toegeven!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef j.t het volgende:
[..]
Wordt wel vaker heul boos, interesseert ze 5 min. daarna weer vergeten. Mijn duo-er ... (58 jr) zegt dat hij in 35 jaar nog nooit zo'n klas heeft gezien. Maarja, kank moeilijk bij aankomen bij ouders straks ... dit is toch echt mijn schuld, heb niets gemerkt ...
Dat kan niet. Wat denk je met kinderen van 8-9 jr ... dan staan de ouders echt op de stoep. 20 min max. Het is gewoon mijn schuld en hun verantwoording. Maar ja, een paar maanden lang niets opgemerkt hebben, zet mij ook niet echt in het zonnetje he!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:43 schreef P.F het volgende:
[..]
Gewoon een uur na laten blijven. Of twee. En niet toegeven!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:21 schreef conleche het volgende:
Op m'n telefoon is geen volgknop! Dus dan maar even een TVP dmv een lijstje:
Was geen mooi weer vandaag, dus behalve dat ik flink heb huisgehouden (letterlijk) ben ik begonnen met een serie schilderijen waar ik als inspiratie de VS reis neem. Sinds de scheiding heb ik behalve een paar opdrachten maar weinig geschilderd en nu heb ik er ineens weer heul veel zin in! Ik zie ook een mooie toekomst vol reizen die ik dan bij thuiskomst allemaal ga schilderen!
Oh die van 13 euro? Leek me leuk inderdaad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een cheap ass zomerjurk met bloemen gekocht bij de hema, en leuke nagellakjes met korting en met gebruikmaking van een cadeaubon bij de etos, en om te eten een zakje kant en klare rauwkost, en kant en klare kippenpoot met een borststukje eraan, oh en ambachtelijk tarwebrood met sesamkorst.
oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.
ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Foto van het jurkje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een cheap ass zomerjurk met bloemen gekocht bij de hema, en leuke nagellakjes met korting en met gebruikmaking van een cadeaubon bij de etos, en om te eten een zakje kant en klare rauwkost, en kant en klare kippenpoot met een borststukje eraan, oh en ambachtelijk tarwebrood met sesamkorst.
oh en Eco wasmiddel en lekkere wasverzachter in de bonus.ik ga eventjes genieten en verder met mezelf in de watten leggen
Wat een afwisselend lijstje! Dan weer heel dieetig, dan weer vretig. Herkenbaar ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje
o. croissantje
t. 4 wortels + halve komkommer + kwarkdip
t. banaan
l. 3 boterhammen met beleg
t. 10 handjes m&m's
d. stamppot van 125 gram rucola + half zakje instant aardappelpuree + halve appel + halve paprika + uitgebakken plak gedroogde ham (de andere helft van alles heeft mijn dochter opgegeten)
En nu heb ik nog zin in iets kleins en lekkers. Tequilla?
Goed hè? Afwisseling rulesquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat een afwisselend lijstje! Dan weer heel dieetig, dan weer vretig. Herkenbaar ook![]()
seriously? Ik kan hem echt niet uitstaan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Noukjee het volgende:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Dit is de aflevering waar ik bij was! Je zag me in het begin de bril van mn vriend schoonmaken, maar het was maar ffies ... maar ik zag mezelf! Misschien straks weerquote:
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:44 schreef Noukjee het volgende:
I LOVE DEREK OGLIVIE
Het was Derek, wat ik je brom!quote:
Wie is Darren Brown? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Wie is dat eigenlijk, die Derek Ogl...? Zoiets als Darren Brown?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
hij is toch die die de gedachten van kinderen kan lezen?
O, dat kan ik bij bepaalde kinderen ook moeiteloosquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Blurred86 het volgende:
hij is toch die die de gedachten van kinderen kan lezen?
Cold reading.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:55 schreef Laureline het volgende:
Wie is dat eigenlijk, die Derek Ogl...? Zoiets als Darren Brown?
derren brown is een koning.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie is Darren Brown? Die ken ik niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik heb een stageplaats! Spannend! Ik hoop volgende week te kunnen gaan kennismaken. Oh, en de scriptiegroep heeft een verrassing voor mij geregeld die ik komende maandag krijg..
.
Ik heb niets met Derek Ogilvie.
En nu ga ik m'n gordijnen dicht doen en tv kijken..
die is leuk!!!! ik zag hem ook hangen maar was shoppen met vriendje dus niet gekocht...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef kwakz0r het volgende:
jee voor de stageplaats van DaD
ik heb geen foto van t jurkje, maar wel een plaatje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |