abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82627336
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef Perruche het volgende:
Oh en dan die sesamzaadjes door de rijst, en een beetje kurkuma erdoor om hem mooi geel te maken
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
pi_82627433
De sesamzaadjes wel eerst even roosteren in een droge (koeken)pan . Klinkt lekker PF!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:57:20 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82627519
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Perruche het volgende:
Ik vind die "volg topic" knop echt irritant!!!!!
Eens! Hij zit aan de verkeerde kant voor mn gevoel

En dankjewel

En PFs eten klinkt ook lekker
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82627622
Haha!
Ok ik doe dus zaad roosteren en bij de rijst mikken
tofu blokjes bakken met honing teriyaka saus

en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:00:31 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82627707
Nieuwe foon en ik kan ermee internetten!

Mag 'm over half uurtje aanzetten, dan zou mn nieuwe sim het moeten doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82627752
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!

en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*

goeie, ga ik ook zo bij de bami doen!
Ja doei.
pi_82627797
oh ik ben zo moe, en het is hier zo'n teringzooi in de keuken... mn huis is VIES... er lopen nu ook mieren in de keuken en er woont een tor onder de bank.. en ik heb geen tijd of puf om t echt schoon te krijgen (schrobbben, dweilen, ik heb niet eens puf voor stofzuigen...)

/aanstellerij

ik heb zó geen zin om te koken... dan moet namelijk eerst de hele afwas gebeuren. maar alles op thuisbezorgd is te duur en te ongezond... ik denk dat ik maar iets ga halen bij de AH... een zakje kant en klare rauwkost en een gegrilde kippenpoot ofzo...
Kwak
pi_82627832
kusje
Ja doei.
pi_82627899
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:

[..]

kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
ik om dingen geel te maken. Heeft niet zoveel smaak vind ik. Gebruik het ook in curry's.
pi_82627935
de tor zat gisteren ineens aan mn hand te knabbelen/snuffen toen ik op de grond hing naast de bank. ik was zo moe dat maar langzaam doordrong dat er een zwart beest aan mn hand zat te weetikveelwatten. iedereen vond het heel grappig toen ik ging gillen
Kwak
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:05:29 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82627959
Was het geen rat?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_82627963
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!

Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen had
pi_82627991
Kwak, woon je alleen of in een studentenhuis? Ik zou daar echt slecht tegenkunnen, beestjes in m'n uis
pi_82628002
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo moe, en het is hier zo'n teringzooi in de keuken... mn huis is VIES... er lopen nu ook mieren in de keuken en er woont een tor onder de bank.. en ik heb geen tijd of puf om t echt schoon te krijgen (schrobbben, dweilen, ik heb niet eens puf voor stofzuigen...)

/aanstellerij

ik heb zó geen zin om te koken... dan moet namelijk eerst de hele afwas gebeuren. maar alles op thuisbezorgd is te duur en te ongezond... ik denk dat ik maar iets ga halen bij de AH... een zakje kant en klare rauwkost en een gegrilde kippenpoot ofzo...
o gadver ik had net schimmel in een glas melk dat in de week stond (vlokjes)

maar dieren zijn niet vies

tip van flip: doe je afwas meteen ( )
pi_82628010
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Was het geen rat?
nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezien of als ik t niet goed zag was t een kakkerlak, maar daar was ie een beetje zwart voor....
Kwak
pi_82628013
Buh ik moet nog 3 onderwerpen doen van m'n interviews waarvan 1 heel lang is
pi_82628039
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen had
Het zijn sperziebonen! Ik eet haricot verts altijd koud!
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:08:04 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_82628105
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezien of als ik t niet goed zag was t een kakkerlak, maar daar was ie een beetje zwart voor....
Hmm.. lekker .. nouja beter een tor dan een rat

In mijn studentenhuis had ik eens maden in een koekenpan toen ik na 3 weken maar eens de vaat van mn huisgenoten ging doen .
pi_82628166
Lol, sjalotjes zijn net knoflookteentjes! Ik dacht altijd dat bosui precies hetzelfde was. Lol.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:09:26 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82628183
Hmmmm hele bak witlofsalade voor mij alleen

Kusje voor kwak!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:21:41 #96
229513 Blurred86
Live Positive
pi_82628717
poepoe wat is het benauwd!
Ben net terug van congres en ik ga bijna van mijn stokje Heb ook eigenlijk niet zo veel gegeten bedenk ik me net, ze hadden bij de borrel cherrytomaten ipv bitterballen maar ja, wat wil je ook bij een voedingscongres
straks bijlezen, moet nu ECHT wat eten
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_82628763
Nou ik ben aan het smullen maar ik kook altijd voor 2-3
pi_82628791
damn ben nog steeds moe....niet heel raar met nog geen 5 uurtjes slaap
toch maar even naar zumba en kijken hoe het gaat
pi_82628793
Moeeeeeee!! Weekend, maar geen weekend. Vandaag achter dramatisch feit gekomen. Mijn kinderen werken aan AK, Gesch, Verkeer en Bio zelfstandig. Dat heet hoekenwerk. Daar zit een roulatie systeem in, zodat ieder groepje iets anders doe. Tijdens die uren, doe ik veel met zorgkinderen.
Nu ben ik alles supergoed aan het bekijken ... Hebben veel kinderen maar 25% vd lessen gemaakt en sommige bijna alles onvoldoende. Gelukkig wel wat uitzonderingen. Maar goed, hoe ga ik dit verklaren Heb nog maar even om het zo goed als mogelijk op te krikken! Ik heb dit gewoon gemist Heb nu dus een hele tas met alle boeken en alle vakken meegenomen om te bekijken etc! Moet hele huis opruimen, was opvouwen, boodschappen doen, want ben dit weekend jarig, dus allemaal mensen over de vloer en moet ook nog handelingsplannen maken! Ik word gek denk ik, HOE kun je zoiets missen? WAT doen die kinderen als je langsloopt en ze zijn gewoon aan het werk! HOE KAN DIT
Nah goed, mijn lijstje:

O broodje pindakaas vifit (alweer )
T sultana krent
L broodje kipfilet, bouillon kiwi en aardbeienkwark
T kibbeling
D macaroni (geldgebrek)
T geen idee

Hmmm

ADD: Vriendje wil vanavond kdootje me tmij kopen voor mij ... wil deze http://www.kijkshop.nl/pr(...)nweegschaal-pw820bg/
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_82628873
HEEEL boos worden en zeggen dat ze de rest HEEL snel af moeten maken omdat ze allemaal niet over gaan anders ? Dan kunnen ze het opeens wel hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')