kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:51 schreef Perruche het volgende:
Oh en dan die sesamzaadjes door de rijst, en een beetje kurkuma erdoor om hem mooi geel te maken
Eens! Hij zit aan de verkeerde kant voor mn gevoelquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Perruche het volgende:
Ik vind die "volg topic" knop echt irritant!!!!!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!
Ok ik doe dus zaad roosteren en bij de rijst mikken
tofu blokjes bakken met honing teriyaka saus
en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*
ik om dingen geel te maken. Heeft niet zoveel smaak vind ik. Gebruik het ook in curry's.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef P.F het volgende:
[..]
kurkuma heb ik dan weer niet, waar gebruik je dat in?
en de zaadjes eerst bakken denk ik?
Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen hadquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Haha!
Ok ik doe dus zaad roosteren en bij de rijst mikken
tofu blokjes bakken met honing teriyaka saus
en dan heb ik nog de boontjes, die met de sjalotjes? hmmm er moet nog iets bij! dit doet mij denken aan de paprika-boontjes fetish van mijn moeder *rilllll*
o gadver ik had net schimmel in een glas melk dat in de week stond (vlokjes)quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:02 schreef kwakz0r het volgende:
oh ik ben zo moe, en het is hier zo'n teringzooi in de keuken... mn huis is VIES... er lopen nu ook mieren in de keuken en er woont een tor onder de bank.. en ik heb geen tijd of puf om t echt schoon te krijgen (schrobbben, dweilen, ik heb niet eens puf voor stofzuigen...)![]()
/aanstellerij
ik heb zó geen zin om te koken... dan moet namelijk eerst de hele afwas gebeuren. maar alles op thuisbezorgd is te duur en te ongezond... ik denk dat ik maar iets ga halen bij de AH... een zakje kant en klare rauwkost en een gegrilde kippenpoot ofzo...
nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezienquote:
Het zijn sperziebonen! Ik eet haricot verts altijd koud!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm haricot-vers zou ik alleen opwarmen denk ik en niet bakken. Ik dacht dat je verse sperziebonen had
Hmm.. lekkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, het was een tor/kevertje.... ik heb ze ook in de gang weleens gezienof als ik t niet goed zag was t een kakkerlak, maar daar was ie een beetje zwart voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |