quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef P.F het volgende:
HOOFDPIJN IK WIL NIET MEER!!
Dit is dag 2 dat ik minimaal 12 uur OP school AAN school werk. BLEEEEEH
En daarna kan ik pas beginnen met studeren
Kip?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijk
en ik vergeet vast nog wat dingetjeser zat heel veel in
Volgens mij heb jij helemaal geen balansdagen nodig nouk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Noukjee het volgende:
hmmn, mijn lijstje voor vandaag is een beetje magertjes.. maar even een balansdag tussendoor is niet zo ergo:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Thenk you! Kun je geen valeriaan thee drinken oid? Leuke serie kijken?
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pfoei, drukdrukdruk. Application op de bus gedaan, schoenen gezocht, spare rib gehaald voor vriendje, boodschappen gedaan, met volle tassen op de fiets terug, en ik moet nog avondeten en om 19.00 bij de taartenworkshop zijn. En tussendoor nog even snel een tutorial-werkplan maken![]()
Lijstje is dus raar![]()
O: snee brood met nutella
S: combi fit
L: volkorenbroodkaastosti
T: beker melk, twee gebakken bananen van de toko
D: witlofsalade a la Syrena met twee tartaartjes
T: denk een stukje taart!
Ik hoop het! Alles is nu de deur uit - als er iets mist hoor ik dat vanzelf denk ik zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?
pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef P.F het volgende:
Ik heb pandanrijst, sperzieboontjes, pitiige gekruide tofu, sjalotten en teriyaki honing woksaus. Is hier een lekker gerecht van te maken? Wat zou er nog bij kunnen?
O ja ik heb ook nog chili sauce (en nog 100 andere kruiden etc)
het zijn sperziebonen uit blik trouwens, ik hou echt van haricotverts uit blik dus wou dit ook eens proberenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |