Neenee, een nuancering! Net zoals in Pirates of the Caribbean. Guidelines, not rulesquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html
Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuwsquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Je zult maar vanwege het AOW-standpunt op de PVV gestemd hebben, dan voel je je nu wel flink genaaid zeg.
Kiezersbedrog.
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)nt-meer-wilders.html
Ben bang van wel, vier jaar is erg lang.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Inderdaad, maar dit doet de PVV natuurlijk geen goed en dat is dan weer goed nieuws.
Mensen zullen natuurlijk onthouden dat Wilders zijn breekpunten na de verkiezingen laat vallen en hem niet meer serieus nemen. Maar goed, wie weet zijn zijn aanhangers dit over vier jaar alweer vergeten.
Ohaai! Welkom hiero!quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:
Wat eten jullie als ontbijt ? Eet nu crackers alleen wat erop, plakje kaas/ham?
Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
Ik eet een bak havermout of weetabix of bijvoorbeeld twee gebakken eieren met groente. Dan over de ochtend nog een paar stukken fruit en vaak ook nog een boterham of yoghurt. Dan een stevige lunch. De rest van de dag zou ik dan steeds minder moeten eten. In de middag en en de avond ligt de nadruk op groentequote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef versteegrob het volgende:
Wat eten jullie als ontbijt ? Eet nu crackers alleen wat erop, plakje kaas/ham?
Sport iedereen hier fanatiek? Sport nu 3/4 per keer 1 uur squash en fiets dagelijks een half uurtje
Zeker weten, je levensstijl een beetje aanpassen of op vakantie gaan. Was afgelopen zomer naar India gegaan en viel spontaan 7 kilo af alleen dan kom je weer terug in Nederland, allemaal lekkere dingen en bierquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd in het algemeen niet zo van dieten'gewoon normaal doen' werkt 't beste
vind ik.
En ik ontbijt wisselend, dan weer met 2 gekookte eitjes, dan weer twee crackers, dan weer wat kwark, gaat allemaal prima zo met wat afwisseling
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Update op mijn topicsluitlijstje:
Gevallen met de fiets en hand tussen bureau en de bureaustoel
Ik geloof dat ik maar naar huis ga en onder de dekens ga liggen.
Mn knie en heup zijn morgen ook mooi blauw denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op de hand, op de buik en waar doet het nog meer pijn?
Met de gordijnen dichtquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Update op mijn topicsluitlijstje:
Gevallen met de fiets en hand tussen bureau en de bureaustoel
Ik geloof dat ik maar naar huis ga en onder de dekens ga liggen.
Ik had vroeger ook een konijn en ik dacht altijd: wat fijn! hij poept niet bij mij op schoot!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww XMert!Pechdag dus!
Ik heb net met Tamina op de bank gezeten en ze is superhyperIk dacht, ik ga wel naast haar wat lezen, maar daar kwam ik niet aan toe
Maf beest
We dekken een deel van de bank af met een doek en tot nu toe keutelt ze braaf daar opquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook een konijn en ik dacht altijd: wat fijn! hij poept niet bij mij op schoot!, maar als ik dan opstond, lag de hele bank bezaaid met keutels
.
Doet jouw knijn dat ook?(je hebt het echt niet in de gaten dan hoor!)
wat fijn dat je een toffe docente hebt!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
hoiik ben weer thuis!
tentamen ging 'geen idee', hoop op een 5,6, maar mag sowieso de examencommissie mailen. De docente zei 'ja, jemig, je ziet er idd verrot uit, waarom ben je niet thuis gebleven???'
dus ik zo 'ja, dit is het enige wat mijn P nog in de weg staat vooralsnog...dus toen zei ze dat ik 't maar moest proberen en dan de examencommissie nog maar moest mailen in het geval het echt niet goed gelukt is.
Nu zo even rustig wat dingen lezen op bed, en als ik in slaap val, dan zou ik dat heerlijk vinden...
envoor DaD en de gordijnen
Iets van sport erbij om de gezondheid te boosten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben uberbrak. gisteren tot half vier uitslagen zitten kijken. feestje hier was ook heel erg gezellig. beetje mineurstemming wel, met 4 GL, 1 PvdA en 1 D66 stemmer, naar mate de uitslag iets verschoof.
ik heb echt té veel gegeten en gesnoept (en gedronken) gisteren. daardoor vandaag ook echt nauwelijks honger, zit nog helemaal vol
vanavond maar iets lichts met kip ofzo...
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Iets van sport erbij om de gezondheid te boosten?
Lunch was ongepland in de stad: gerookte kip saladequote:Op donderdag 10 juni 2010 11:58 schreef Sarabi het volgende:
O: 2 volkoren boterhammen
T: banaan
T: volkoren boterham met oude kaas
Als lunch straks een omelet met wat groente
Verder nog geen idee
x4quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat fijn dat je een toffe docente hebt!ik hoop dat je t gewoon het gehaald, maar toch fijn om in je achterhoofd te houden dat de docente t begrijpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lunch was ongepland in de stad: gerookte kip salade
Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh, da's lekker!dank je voor het posten. Morgen moet ik 's avonds alleen eten, en ik denk dat ik dat lekker ga maken voor mezelf. Wat had je er allemaal in?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef P.F het volgende:
HOOFDPIJN IK WIL NIET MEER!!
Dit is dag 2 dat ik minimaal 12 uur OP school AAN school werk. BLEEEEEH
En daarna kan ik pas beginnen met studeren
Kip?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komkommer, tomaat, augurk, ei, asperge, gewoon sla natuurlijk
en ik vergeet vast nog wat dingetjeser zat heel veel in
Volgens mij heb jij helemaal geen balansdagen nodig nouk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Noukjee het volgende:
hmmn, mijn lijstje voor vandaag is een beetje magertjes.. maar even een balansdag tussendoor is niet zo ergo:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Thenk you! Kun je geen valeriaan thee drinken oid? Leuke serie kijken?
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Pfoei, drukdrukdruk. Application op de bus gedaan, schoenen gezocht, spare rib gehaald voor vriendje, boodschappen gedaan, met volle tassen op de fiets terug, en ik moet nog avondeten en om 19.00 bij de taartenworkshop zijn. En tussendoor nog even snel een tutorial-werkplan maken![]()
Lijstje is dus raar![]()
O: snee brood met nutella
S: combi fit
L: volkorenbroodkaastosti
T: beker melk, twee gebakken bananen van de toko
D: witlofsalade a la Syrena met twee tartaartjes
T: denk een stukje taart!
Ik hoop het! Alles is nu de deur uit - als er iets mist hoor ik dat vanzelf denk ik zoquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Alles gelukt met het formulier van Leeds? Had gelezen dat het international office je goed heeft kunnen helpen, toch? Wanneer verwacht je eigenlijk iets te horen of je mag gaan?
pandanrijst stomen/koken, sjalotten aanbakken en sperzieboontjes erbij en de tofu bakken en serveren met de teriyakisaus? ik ben niet zo creatiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef P.F het volgende:
Ik heb pandanrijst, sperzieboontjes, pitiige gekruide tofu, sjalotten en teriyaki honing woksaus. Is hier een lekker gerecht van te maken? Wat zou er nog bij kunnen?
O ja ik heb ook nog chili sauce (en nog 100 andere kruiden etc)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |