abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82556453
Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_82556595
Arme Uniekhoorn, al dat werk voor niets.
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:32:17 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82556597
Hey Dad

Whehe, het duurde zo lang
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82556630
dat kan heul nie, wat in de op staat

Uniekhoorn, wat een diepzinnige OP had je!
pi_82556680
Ik sta in het lijstje!!!!!! Jeej, nu ga ik vrijdag of zaterdagochtend de boel eens aanpassen. Denk alleen niet dat ik veel succes heb geboekt.
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:38:10 #6
236335 neen
schone schijn
pi_82556873
Nog geen tvp mogelijkheid op de mobiele versie, dusssss.....

Ontopic, vanochtend 78.5 dus rustig aan^O^
het lijkt niet wat het is
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:39:07 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82556911
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Dad

Whehe, het duurde zo lang
Sorry!

En dank aan DevilsAndDust.
The love you take is equal to the love you make.
pi_82556934
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n buurman is een iets te nieuwsgierige, glurende, Andre Hazes luisterende kerel van middelbare leeftijd. Ik vermijd hem liever een beetje. .

Het alleen zijn is het punt niet zozeer. Gewoon al die dingen die moeten gebeuren en die me gewoon niet lukken drukken me zo met m'n hulpeloze neus op de feiten. En daar baal ik van, want ik ben echt niet de enige vrouw die alleen woont, en al die anderen redden zichzelf ook gewoon.
als ik in de buurt woonde zou ik zo langs komen, mét mn elektirsche schroevendraaier, pluggen en schroefjes, echt waar. Ken je geen fokkers in de buurt die je willen/kunnen helpen?

het is ook moeilijk in t begin... mijn vader heeft eerst veel gedaan. in dit huis al minder, maar ik heb hier ook een paar keer jankend op de grond gezeten tussen de gordijnrails en allemaal verlengsnoeren omdat t niet wou en ik zo moe was en en en...

en ik ben momenteel zo gedemotiveerd door mn tuin dat er volgende week een tuinvrouw komt, die tegen betaling de boel gaat opruimen...ik kan t niet meer zelf met mn proefschrift ernaast

kop op laiverd, t komt wel goed, echt. morgen is er weer een nieuwe dag, en dan heb je vast weer enegrie voor de volgende schroef.
Kwak
pi_82557147
Aah DaD'tje! Knuf!

En neen, dat schiet wel op nu toch, dat afvallen? Had je nou al zo'n foto gepost?

Verder wou ik dat het 19.00 was, want ik hebhet warm, zweet en heb honger dus wil nach hausse.
pi_82557181
Wel grappig dat iedereen nu laiverd zegt des Sigmes.
pi_82557199
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:44 schreef shinydiscoball het volgende:
Aah DaD'tje! Knuf!

En neen, dat schiet wel op nu toch, dat afvallen? Had je nou al zo'n foto gepost?

Verder wou ik dat het 19.00 was, want ik hebhet warm, zweet en heb honger dus wil nach hausse.
Dat laatste heb ik ook, maar ik mag over 15 minuten al weg.
Alleen schiet me nu pas te binnen dat ik lopend ben Crap.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82557230
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:45 schreef shinydiscoball het volgende:
Vind ik alleen grappig als Groningers dat doen.

Komt goed DaD!
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:47:13 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82557270
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:45 schreef shinydiscoball het volgende:
mijn mama is van groningse ouders. ze noemt mij ook altijd laiverd. en kop d'r veur zegt ze ook vaak tegen me, als ik moet doorzetten met werk o.i.d.

ik deed dus niet expres sigme na... en ik had ook leave kunnen zeggen, dat zegt mn papa altijd...
Kwak
pi_82557506
Lienekien, wie bedoelde je? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:52:56 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_82557556
DaD, ik schrik er wel een beetje van

Ik heb een schroefboormachine en ben redelijk handig, moet ik je morgen komen helpen?
pi_82557637
Even tussendoor ... waarom wordt er met rood potlood gestemd. Zat op mn Hyves alweer te zeiken dan Leeuwarden achtergebleven gebied was, blijkt dat t overal zo is. Nog nooit meegemaakt!
pi_82557657
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n buurman is een iets te nieuwsgierige, glurende, Andre Hazes luisterende kerel van middelbare leeftijd. Ik vermijd hem liever een beetje. .

Het alleen zijn is het punt niet zozeer. Gewoon al die dingen die moeten gebeuren en die me gewoon niet lukken drukken me zo met m'n hulpeloze neus op de feiten. En daar baal ik van, want ik ben echt niet de enige vrouw die alleen woont, en al die anderen redden zichzelf ook gewoon.
Zoals iemand anders al zei: die krijgen ook hulp. Ik help regelmatig mijn moeder, m'n schoonmoeder, mijn vriendin. Want iemand alleen kan een heleboel dingen niet, want een heleboel dingen kunnen niet in je eentje.

En je mag nog steeds een beroep op mij doen hoor. Ik ben niet enorm handig maar best bedreven, heb een hoop gereedschap, ben meestal goedgeluimd. Ben helaas geen vriendschapmateriaal, maar best praktisch. Ik heb óók geen vrienden (niet voor niks, haha), maar juist daarom vind ik het best leuk om hand- & spandiensten te verlenen. En het is ook geen liefdadigheid, je kan me eindeloos afkopen/betalen in taartjes. Zolang ik baanloos ben heb ik de tijd wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_82557695
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:54 schreef j.t het volgende:
Even tussendoor ... waarom wordt er met rood potlood gestemd. Zat op mn Hyves alweer te zeiken dan Leeuwarden achtergebleven gebied was, blijkt dat t overal zo is. Nog nooit meegemaakt!
Stemcomputers zijn onbetrouwbaar gebleken. Vandaar 't potlood weer terug,
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82557755
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:56 schreef Syrena het volgende:

[..]

Stemcomputers zijn onbetrouwbaar gebleken. Vandaar 't potlood weer terug,
Hmm oké ... ik weet weer eens van niks stond al te mopperen tegen vriend! Al die friezen mij maar aankijken
pi_82557759
quote:
Omdat uiteindelijk zelfs de kiesraad begreep dat er iets principieel niet deugt aan de gebruikte stemmachines. Ik denk dat bij de volgende landelijke verkiezingen de goeie machines er zijn .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:57:23 #21
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82557765
quote:
Wegens onbetrouwbaarheid van stemcomputers!
The love you take is equal to the love you make.
pi_82558155
Zat de OP eens even door te lezen. Met een BMI van 25-27 mag je zelf weten waar je je aanmeldt. Ben gewoon een half puntje away from dieet! Voel mezelf af en toe echt niet zo dik eigenlijk ( en vaak toch weer wel) ... bizar hoe ver t kan komen ...
pi_82558469
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:05 schreef j.t het volgende:
Zat de OP eens even door te lezen. Met een BMI van 25-27 mag je zelf weten waar je je aanmeldt. Ben gewoon een half puntje away from dieet! Voel mezelf af en toe echt niet zo dik eigenlijk ( en vaak toch weer wel) ... bizar hoe ver t kan komen ...
Dat hele punt met die BMI-punten is onzin. Hoe eerder het uit de OP is, hoe liever, wat mij betreft.
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:21:06 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82558847
ik heb voor het eerst iets gebakken in de oven van de duutser. Hij had hele rijpe bananen liggen, dus die zijn nu verwerkt in bananenbrood. Lekker, hoop ik!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82559155
Nog steeds te druk om echt bij te lezen
Gezond eten gaat wel goed, sporten ook
Alleen heb ik wel steeds trek....dat is een beetje jammer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')