abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:23:14 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82553201
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Daarom heb ik mezelf nu het land maar uitgegooid. En ik heb mezelf beloofd dat als ik er ooit weer terecht ga komen (gister een brief gestuurd voor een positie als onderzoeksassistent op de uni aldaar) heel hard Zweeds ga leren.

Oh, als jullie niets te doen hebben, Wilders is cabaret aan het uitvoeren op journaal24.nl. Wat een clown.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:24:23 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82553258
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Maar, en ik ben geen huilie ofzo, jij bent blond en zal daar waarachijnlijk een stuk makkelijker mee weg komen dan een Marrokkaan. Hier iig wel, als een Engelse geen woord NL spreekt vinden we het prima Engels terug te spreken.
Dat was ook een beetje mijn punt. Er werd geen enkel probleem van gemaakt!
pi_82553961
Het valt me keihard tegen hier alleen en ik voel me doodongelukkig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:38:49 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82554008
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je wat te doen? Kun je iemand bellen of bij iemand langsgaan? Zodat je er niet steeds aan denkt?
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:42:17 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82554181
quote:
Bah.
The love you take is equal to the love you make.
pi_82554416
quote:
Ahw ga even een rondje lopen of een vriendin bellen, of een familielid? of gewoon even je gevoelens de vrije loop laten, dat lucht soms ook wel op...
  Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 15:46:54 #282
70532 loveli
N
pi_82554418
quote:
Nooit eerder alleen gewoond? In het begin viel het mij ook keihard tegen en bij mij was het mijn keuze om alleen te gaan wonen. Het went wel, op den duur.

En sterkte!
crap in = crap out
pi_82554426
Ik wilde draadloos internet installeren, lukte niet. Na uren aanklooien de klantenservice maar gebeld, die kon me ook niet helpen. En een prettige dag nog, mevrouw.

Gordijnen in de woonkamer moeten nog opgehangen worden en gaten boren lukt me wel, maar ik heb niet genoeg kracht om er dan ook nog schroeven in te draaien.

En vrienden heb ik niet.
  Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 15:47:36 #284
70532 loveli
N
pi_82554445
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde draadloos internet installeren, lukte niet. Na uren aanklooien de klantenservice maar gebeld, die kon me ook niet helpen. En een prettige dag nog, mevrouw.

Gordijnen in de woonkamer moeten nog opgehangen worden en gaten boren lukt me wel, maar ik heb niet genoeg kracht om er dan ook nog schroeven in te draaien.

En vrienden heb ik niet.
Geen DIG-nerd in de buurt? En een schroeftol?
crap in = crap out
pi_82554576
Kan je geen bitje in de boormachine zetten en dan op heel laag toerental ermee schroeven? Of een schroefboormachine lenen van een buurman! Al dat klusspul ligt toch bij iedereen maar ongebruikt. Met de hand schroeven indraaien is de hel!

En verder Het gaat echt beter worden, heus!
  Vis een optie? woensdag 9 juni 2010 @ 15:52:08 #286
70532 loveli
N
pi_82554665
Yup, even de buren vragen!
crap in = crap out
pi_82554751
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

En vrienden heb ik niet.
Volgens mij ben jij veel te lief om geen vrienden te hebben.
pi_82554773
En verder wat Laureline zegt, schroeven kan automatisch, en zo niet is het een mooie kans om de buren te leren kennen
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:57:34 #289
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82554870
Je hebt echt wel vrienden!

En één schroef tegelijk, lukt dat? Dan duurt het maar wat langer, met wat pauzes.

Dat draadloze internet lijkt me een ramp. Daar laat ik een mannetje voor komen.
pi_82554875
M'n buurman is een iets te nieuwsgierige, glurende, Andre Hazes luisterende kerel van middelbare leeftijd. Ik vermijd hem liever een beetje. .

Het alleen zijn is het punt niet zozeer. Gewoon al die dingen die moeten gebeuren en die me gewoon niet lukken drukken me zo met m'n hulpeloze neus op de feiten. En daar baal ik van, want ik ben echt niet de enige vrouw die alleen woont, en al die anderen redden zichzelf ook gewoon.
pi_82554896
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Maar bij de weg, we zitten in een economische crisis. Iemand daar een mening over? Welke partij moet je stemmen om het beste uit de economiche maleise te komen?
Mijn mening is dat geen enkele partij bij machte is de ecomonische crisis te bezweren. Die macht ligt bij de banken, en bij Europa Waar je wel naar kunt kijken is wáár iedere partij beslist wel, en beslist niet op wil bezuinigen, want het bezuinigen zelf moet toch gebeuren.

Voor mij is dan het belangrijkste: géén bezuinigingen op cultuur, onderwijs en zorg. Waar wel best in gesneden mag worden zijn de bedragen voor defensie en ontwikkelingshulp. Dan rolt er vanzelf een leuk lijstje mogelijkheden uit
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:58:45 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82554912
-dubbel-
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:59:26 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82554943
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n buurman is een iets te nieuwsgierige, glurende, Andre Hazes luisterende kerel van middelbare leeftijd. Ik vermijd hem liever een beetje. .

Het alleen zijn is het punt niet zozeer. Gewoon al die dingen die moeten gebeuren en die me gewoon niet lukken drukken me zo met m'n hulpeloze neus op de feiten. En daar baal ik van, want ik ben echt niet de enige vrouw die alleen woont, en al die anderen redden zichzelf ook gewoon.
Je wordt vanzelf wel vindingrijk. Alle begin enzo.

(Ik deed iets fout! )
pi_82555252
quote:

Die krijgen ook hulp
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82555336
quote:

Ach, jij hebt weer andere kwaliteiten! Prachtige taarten bakken, eruit zien en zijn als juffrouw Engel, geweldig met kleine kinderen omgaan, niet over een hoge hindernis willen met personeelsuitje , noem maar op! En als die rotgordijnen eenmaal hangen heb je weer tijd om met de dingen bezig te zijn waarin je je wel op je plek voelt. Of op zoek te gaan naar nieuwe dingen!

Ik herken je gevoel wel, want ik begreep ook nooit hoe alleenstaande moeders het deden (en met 'het' bedoel ik dan: het hele leven ), terwijl ik met één kind èn een meehelpende man al het complete huishouden in de soep liet draaien. Maar hee, ik kan wel een hele opera kostumeren Alleen heb je daar zo weinig aan als de tandjes doorkomen.

Andere buurmannen dan? Drie straten verder desnoods? Buurvrouwen? Met een beetje geluk tref je een soort loveli aan die een hele schuur vol gereedschap heeft staan en nog even meehelpt ook
pi_82555361
quote:

Nee hoor. Ik bel mijn vader als er geboord en/of geschroefd moet worden Ik heb het eerste half jaar geen gordijnen in de woonkamer gehad. In de hete zomer van 2006 heb ik stukken karton dat van mijn Ikea-meubels af kwam voor de ramen geplakt

En schroeven doet zeer aan mijn handen dus dat doe ik alleen als ik uiterst gemotiveerd ben. Of heel kwaad omdat het zeer doet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82555584
Ik ga maandag naar Guus Meeuwis en het foeballeh. In Eindhoven. Ik heb er vrij voor genomen
Ik haat voetbal en Guus, maar ik heb sociaal contact nodig. En McE gaat ook

Overigens hebben we nog een kaartje over, dus als er iemand zin heeft?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:13:17 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82555601
DaD...
Kan je ook zo niet helpen, heb ook geen vrienden en zal mijn familie niet bellen... Bah.

Als maar van de drank afblijft (dat zou ik doen iig )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82555712
Draadloos internet instellen ben ik dan weer wel goed in. Of ja goed, ik hou gewoon vol. Niemand, NIEMAND houdt mij tegen als ik wil internetten FY Sitecom!
pi_82555805
Jullie zijn lief. Ik ga me eens wagen aan het installeren van de interactieve tv. Er moet toch verdomme íets zijn dat ik zelf kan. En daarna eens een schroef indraaien, of zo.

Ik meen het wel als ik zeg dat ik geen vrienden heb. . Ik heb m'n ex, die hier gisteravond na z'n werk nog naartoe gekomen is om de gordijnen en een lamp in de slaapkamer op te hangen, maar van wie ik me los moet maken, en één vriendin, die zo druk is met haar scriptie dat ze zelfs geen tijd voor haar vriendje heeft. En straks in december gaat ze op wereldreis. Kolere, wat sneu. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')