Daarom heb ik mezelf nu het land maar uitgegooid. En ik heb mezelf beloofd dat als ik er ooit weer terecht ga komen (gister een brief gestuurd voor een positie als onderzoeksassistent op de uni aldaar) heel hard Zweeds ga leren.quote:
Dat was ook een beetje mijn punt. Er werd geen enkel probleem van gemaakt!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:23 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Maar, en ik ben geen huilie ofzo, jij bent blond en zal daar waarachijnlijk een stuk makkelijker mee weg komen dan een Marrokkaan. Hier iig wel, als een Engelse geen woord NL spreekt vinden we het prima Engels terug te spreken.
Heb je wat te doen? Kun je iemand bellen of bij iemand langsgaan? Zodat je er niet steeds aan denkt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het valt me keihard tegen hier alleen en ik voel me doodongelukkig.
Bah.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ahwquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nooit eerder alleen gewoond? In het begin viel het mij ook keihard tegen en bij mij was het mijn keuze om alleen te gaan wonen. Het went wel, op den duur.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen DIG-nerd in de buurt? En een schroeftol?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde draadloos internet installeren, lukte niet. Na uren aanklooien de klantenservice maar gebeld, die kon me ook niet helpen. En een prettige dag nog, mevrouw.
Gordijnen in de woonkamer moeten nog opgehangen worden en gaten boren lukt me wel, maar ik heb niet genoeg kracht om er dan ook nog schroeven in te draaien.
En vrienden heb ik niet.
Volgens mij ben jij veel te lief om geen vrienden te hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde draadloos internet installeren, lukte niet. Na uren aanklooien de klantenservice maar gebeld, die kon me ook niet helpen. En een prettige dag nog, mevrouw.
Gordijnen in de woonkamer moeten nog opgehangen worden en gaten boren lukt me wel, maar ik heb niet genoeg kracht om er dan ook nog schroeven in te draaien.
En vrienden heb ik niet.
Mijn mening is dat geen enkele partij bij machte is de ecomonische crisis te bezweren. Die macht ligt bij de banken, en bij Europaquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Maar bij de weg, we zitten in een economische crisis. Iemand daar een mening over? Welke partij moet je stemmen om het beste uit de economiche maleise te komen?
Je wordt vanzelf wel vindingrijk. Alle begin enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n buurman is een iets te nieuwsgierige, glurende, Andre Hazes luisterende kerel van middelbare leeftijd. Ik vermijd hem liever een beetje..
Het alleen zijn is het punt niet zozeer. Gewoon al die dingen die moeten gebeuren en die me gewoon niet lukken drukken me zo met m'n hulpeloze neus op de feiten. En daar baal ik van, want ik ben echt niet de enige vrouw die alleen woont, en al die anderen redden zichzelf ook gewoon.
Die krijgen ook hulpquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n buurman is een iets te nieuwsgierige, glurende, Andre Hazes luisterende kerel van middelbare leeftijd. Ik vermijd hem liever een beetje..
Het alleen zijn is het punt niet zozeer. Gewoon al die dingen die moeten gebeuren en die me gewoon niet lukken drukken me zo met m'n hulpeloze neus op de feiten. En daar baal ik van, want ik ben echt niet de enige vrouw die alleen woont, en al die anderen redden zichzelf ook gewoon.
Ach, jij hebt weer andere kwaliteiten! Prachtige taarten bakken, eruit zien en zijn als juffrouw Engel, geweldig met kleine kinderen omgaan, niet over een hoge hindernis willen met personeelsuitjequote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee hoor. Ik bel mijn vader als er geboord en/of geschroefd moet wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |