in het ergste geval poep je even wat soepeler.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef kevin_ het volgende:
Constant in de koelkast gelegen en het vlees is gehaald bij AH.
mooie verwoordingquote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in het ergste geval poep je even wat soepeler.
nee dat moet op de verpakking staan namelijk, vlees kun je niet opnieuw invriezen na ontdooienquote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het vlees al ingevroren is geweest voordat het in de winkel ligt?
Ah oke, thx.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
nee dat moet op de verpakking staan namelijk, vlees kun je niet opnieuw invriezen na ontdooien
Zeker weten? Ik weet van fabrieksslagers dat ze (iig in het verleden) vaak bevroren vlees samen met vers vlees door de gehaktmolen draaiden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
nee dat moet op de verpakking staan namelijk, vlees kun je niet opnieuw invriezen na ontdooien
Moet dat op de verpakking staan? Ik zie wel soms "geschikt om in te vriezen op de dag van aankoop" op de verpakking staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
Lekker subtiel, dat dan wel weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in het ergste geval poep je even wat soepeler.
* anoniemelurker wilde hier een opmerking maken over wat Berlusconi in zo'n situatie zou zeggen, maar de opmerking was te grofquote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stuur het op naar Peru; daar zit iemand die het waarschijnlijk nog wel lust. Het zal in elk geval de laatste keer zijn dat hij nog eens fatsoenlijk eet in de komende 25 jaar.
En soepel poepen? Ach, dat komt bij hem ook vanzelf.
Post het eens in het Italiaans, misschien valt het dan nog mee.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
* anoniemelurker wilde hier een opmerking maken over wat Berlusconi in zo'n situatie zou zeggen, maar de opmerking was te grof
in het andere geval staat er dan bij "niet geschikt om in te vriezen"quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Moet dat op de verpakking staan? Ik zie wel soms "geschikt om in te vriezen op de dag van aankoop" op de verpakking staan.
Voor zover ik weet heb ik nog nooit een waarschuwing "is al ingevroren geweest" of "niet in te vriezen" op de verpakking zien staan.
Vraagje: wat vind je belangrijker, een paar euro's of je gezondheid?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:13 schreef kevin_ het volgende:
Vraagje, kip en rundvlees met uiterste datum van 5-6-2010 is toch nog wel goed een paar dagen erna? M.a.w. er wordt toch altijd een ruime marge genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het vlees al ingevroren is geweest voordat het in de winkel ligt?
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:58 schreef Aylin het volgende:
[..]
Vraagje: wat vind je belangrijker, een paar euro's of je gezondheid?Ik heb vandaag al een deel op met veel spices eroverheen. Geen enkel probleem tot nu toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat was er gebeurd met je nichtje dan?
Kruiden, en zeker specerijen, maskeren de smaak en maken het voor jou dus moeilijker om te proeven of iets bedorven is. En (de meeste) kruiden en zelfs specerijen doden ook geen bacteriën.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een deel op met veel spices eroverheen. Geen enkel probleem tot nu toe. Wat was er gebeurd met je nichtje dan?
Nou die had kip, dat al wel gewoon was klaargemaakt, twee dagen later nog gegeten.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een deel op met veel spices eroverheen. Geen enkel probleem tot nu toe. Wat was er gebeurd met je nichtje dan?
Ja hallo! Met dit warme weer!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Aylin het volgende:
[..]
Nou die had kip, dat al wel gewoon was klaargemaakt, twee dagen later nog gegeten.
Ze is toen gewoon onwijs ziek geworden. Overgeven, koorts, trillen, gewoon totale malaise..
Terwijl zij nooit ziek is. Dat zegt toch maar weer dat je met vlees echt voorzichtig moet zijn..
Maar hopelijk is er bij jou niks aan de hand!!
OK, dat wist ik niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef Aylin het volgende:
hahaha het stond wel in de koelkast he... dus "met dit warme weer" is een beetje een raar argument. Het laatste heb je natuurlijk 100% gelijk in, maar ach, dat meissie woont net 3 weken niet meer bij dr ouders, hier wordt ze wijs en hard van!
Pft "krijgt ze weerstand van"quote:Op maandag 7 juni 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, dat wist ik niet.
Krijgt ze weerstand van. Deze bacterie weet ze de volgende keer wel te pareren.
Het kan een half weekje durenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:28 schreef kevin_ het volgende:
Net weer 300 gram kip op van 5 juni. Nog steeds geen problemen
.
Oh, dat is me ook wel eens gebeurd. Maar dat hoeft dan niemand te zeggen, dat denk ik dan zelf wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Pft "krijgt ze weerstand van"![]()
Ik hoop dat iemand dat eens tegen jou zegt wanneer je kokholzend met een teiltje op de wc zit terwijl de onderkant van je lichaam iedere paar minuten lijkt te gaan exploderen.
quote:[..]
Het kan een half weekje duren
In de praktijk is het echter soms wél zo dat supermarkten het uit de diepvries in de bak gooien, terwijl het er niet op staat.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, dat wist ik niet.
Krijgt ze weerstand van. Deze bacterie weet ze de volgende keer wel te pareren.
Maar hoe dan ook: als ze het vlees goed gaar gemaakt heeft, kan het amper aan de overschrijding van de tht-datum liggen.
Ikben natuurlijk ook wel erg ad rem en leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:53 schreef Aylin het volgende:
[..]
![]()
Hahahaha, tsja, je kan altijd alles ook positief bekijken natuurlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |