in het ergste geval poep je even wat soepeler.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef kevin_ het volgende:
Constant in de koelkast gelegen en het vlees is gehaald bij AH.
mooie verwoordingquote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in het ergste geval poep je even wat soepeler.
nee dat moet op de verpakking staan namelijk, vlees kun je niet opnieuw invriezen na ontdooienquote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het vlees al ingevroren is geweest voordat het in de winkel ligt?
Ah oke, thx.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
nee dat moet op de verpakking staan namelijk, vlees kun je niet opnieuw invriezen na ontdooien
Zeker weten? Ik weet van fabrieksslagers dat ze (iig in het verleden) vaak bevroren vlees samen met vers vlees door de gehaktmolen draaiden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
nee dat moet op de verpakking staan namelijk, vlees kun je niet opnieuw invriezen na ontdooien
Moet dat op de verpakking staan? Ik zie wel soms "geschikt om in te vriezen op de dag van aankoop" op de verpakking staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Koning_Friemel het volgende:
[..]
Lekker subtiel, dat dan wel weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in het ergste geval poep je even wat soepeler.
* anoniemelurker wilde hier een opmerking maken over wat Berlusconi in zo'n situatie zou zeggen, maar de opmerking was te grofquote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stuur het op naar Peru; daar zit iemand die het waarschijnlijk nog wel lust. Het zal in elk geval de laatste keer zijn dat hij nog eens fatsoenlijk eet in de komende 25 jaar.
En soepel poepen? Ach, dat komt bij hem ook vanzelf.
Post het eens in het Italiaans, misschien valt het dan nog mee.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:28 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
* anoniemelurker wilde hier een opmerking maken over wat Berlusconi in zo'n situatie zou zeggen, maar de opmerking was te grof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |