Nou nou, Boris v/d Ham direct als premier zien vind ik wel wat ver gaan hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar Boris is volgens mij ook redelijk populair onder jongeren omdat hij als een van de weinige zich ook buiten de verkiezingen in jongeren progamma's op BNN MTV etc laat zien. Ik hoop dat wanneer het aankomende Kabinet weer valt of verloopt Boris lijstrekker is van D66 prima minster president materiaal.
Als genoeg mensen het doen krijgen we dan niet weer het VVD Rita Verdonk verhaal ?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, hele goeie idd. Alleen is het zo zinloos op de nummer 2 van een lijst te stemmen imho. Maargoed.
Iedereen die niet op VVD wil stemmen mag van mij voor vd Ham gaanquote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef CarolusV het volgende:
Goede politicus, toch stem ik VVD. Hoop dat D66 wel samen met ons gaat regeren.
Het is ook eerder symbolisch (lijkt me)quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef KingOfMars het volgende:
Ja, hele goeie idd. Alleen is het zo zinloos op de nummer 2 van een lijst te stemmen imho. Maargoed.
Mja. Houden ze daar rekening mee dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is ook eerder symbolisch (lijkt me)
Als je gaat schermen met het feit dat je gezond verstand hebt, moet je niet met deze bagger aankomen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat is nou een politicus die ik begrijp wanneer er geluid uit zijn mond komt op de televisie.
Normaal zou ik nooit D66 stemmen maar mijn voorkeur stem gaat naar hem.
Waarom ? Van der Ham komt intelligent docht sociaal over. Van der Ham heeft een prima kijk op het drugs belijdt (????????) . En het is een van de weinige in den haag die nog wel snapt dat wij Nederlanders prima zelf nog een gezond verstand (oja?) hebben en laat ons burger mannen ook zelf nog dingen beslissen inplaats van alles maar voor ons te laten beslissen onder de noem betutteling . Ik vind het echt jammer dat Boris geen lijstrekker is met zijn charisma lult ie Wilders Balkende Cohen en de rest waarschijnlijk allemaal onder de tafel. Ik heb vertrouwen in Boris wie nog meer ?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Seam het volgende:
Als ik niet op GroenLinks zou stemmen, zou ik op van der Ham stemmen. Wat een held
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef Gebruikersnaam91 het volgende:
Zeker een hele goede politicus. Als ik op D66 zou stemmen, stemde ik op hem.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Zith het volgende:
Boris van der Ham
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas, hij speelt ook in deze film
Bekijk deze YouTube-video
Welk kabinet wil je dan hebben als je tactisch gezien op de PvdA zou moeten stemmen?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Boldface het volgende:
Prima politicus, die samen met Pechtold D66 uitstekend voor het voetlicht heeft gebracht, de laatste jaren. Je moet D66 sowieso nageven dat ze zich ontzettend knap hebben hersteld. Met slechts 3 parlementariėrs waren ze op sterven na dood, maar dat is na woensdag verleden tijd. Ik hoop op dubbele cijfers voor D66. Mijn stem hebben ze, ook al zou ik tactisch gezien eigenlijk PvdA moeten stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |