Na 3 maal faal is ontslag. En dat weet ik maar al te goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef Dennis101 het volgende:
Als je goed kan lullen en je volhoudend bent is dat haalbaar, persoonlijk zou het me niet lukken. Wat gebeurd er overigens als je geen 7 leden haalt?
Beetje jammer is dat, in Rotterdam op de lijnbaan staan ook altijd van die figuren die iedereen maar proberen wat aan te smeren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Na 3 maal faal is ontslag. En dat weet ik maar al te goed.
Het leuke is dat je een Peppermindskantoor in zowat elke stad hebt maar niet in je eigen stad aan de slag mag gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat, in Rotterdam op de lijnbaan staan ook altijd van die figuren die iedereen maar proberen wat aan te smeren.
Dus voor 1 dag werken (wel 7 mensen regelen) kan je 4 dagen uitbetaald krijgen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Na 3 maal faal is ontslag. En dat weet ik maar al te goed.
Zou je de baan wel aanraden, of beter doorverwijzen naar een baan waar je gewoon een vast loon hebt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Het leuke is dat je een Peppermindskantoor in zowat elke stad hebt maar niet in je eigen stad aan de slag mag gaan.Ik kwam terecht in Hilversum, Gouda en zelfs fucking Nijmegen
.
Bij 7 mensen kreeg je ¤100,- + gewerkte uurloon.. anders kreeg je ¤8,50 p.u.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:25 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dus voor 1 dag werken (wel 7 mensen regelen) kan je 4 dagen uitbetaald krijgen?
Mag je bij dit werk trouwens ook bij de mensen thuis langs gaan?
heb m'n hele leven al rondgelopen met het idee ooit nog eens een account aan temaken voor het Fok forum, dit leek me een mooi excuus om het dan eindelijk eens in de praktijk te brengenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef maffemuts het volgende:
Sja hangt van je inspanningen af natuurlijk
Maarruh doe je je daar nou helemaal voor registreren ?
Dat is sowieso wel een lekker loontje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij 7 mensen kreeg je ¤100,- + gewerkte uurloon.. anders kreeg je ¤8,50 p.u.
Besef wel dat je van 9 tot 5 moet staan. Dan x 8,50 p.u. Als je na 3 werkdagen wordt ontslagen heb je wel een lekker loontje idd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel een lekker loontje.
Ik loop (ren me rot soms) ook van half 10 tot 6 op mijn werk en ik zal mijn uurloon maar niet vertellen hierquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Besef wel dat je van 9 tot 5 moet staan. Dan x 8,50 p.u. Als je na 3 werkdagen wordt ontslagen heb je wel een lekker loontje idd.
Ik dacht dat het wel chill werk was daar. Dus dat is niet zo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik loop (ren me rot soms) ook van half tot 6 op mijn werk en ik zal mijn uurloon maar niet vertellen hier
Jawel hoor zeker op rustige dagen, maar wanneer het druk is is het flink aanpoten, dan blij dat je eind van de dag naar huis mag. Je moet dan ook wel stressbestendig zijn als er een zooi klanten in je nek staan te hijgen terwijl jij voor de 3e keer hetzelfde uitlegt aan iemand.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel chill werk was daar. Dus dat is niet zo?
met andere woorden: voor de zekerheid toch maar een andere baan zoeken alvast, bijv supermarkt, of callcenter oid, want pepperminds is eigenlijk helemaal niet zo tof zoals ze zich wel doen voorkomen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:41 schreef Dutchskill het volgende:
Ik heb zelf gewerkt bij Pepperminds, ben er inmiddels mee gestopt omdat het allemaal veel leuker klinkt dan dat het is; Je krijgt 10 euro per uur word je verteld.. het probleem is enkel dat je maar 2 uur word uitbetaald. In totaal ben je ongeveer van 9 tot 9 van huis (reizen naar bijvoorbeeld Eindhoven etc.) Verder zijn er geregeld mensen geweest die een boete hebben gekregen wegens het niet hebben van een licentie om te mogen promoten in de grote steden (bijv. R'dam) Deze boete word wel betaald door Pep, maar de boete blijft dus wel op je naam staan..
Verder kan je goed geld verdienen als je echt heel maar dan ook heel erg goed bent. Je krijgt namelijk 12,50 per binnengehaald persoon. Maar het is over het algemeen al veel als je er 3 binnenhaalt (en daar moet je je echt heel erg voor uitsloven)
Zelf was ik wel een goede prater en heb zelf enige tijd in een call-center gewerkt waar ik zonder al te veel moeite 5 in een shift haalde. Op het gebied van marketing etc. lag het dus bij mij niet, maar het hoogste wat ik heb behaald in de periode dat ik er werkte was 6 op één dag; 111 euro. En daar moest ik me echt helemaal kapot voor werken.
Je kan het altijd proberen, en de sfeer is echt heel erg gezellig daar; allemaal studenten etc. En over het algemeen verdien je ook wel goed vergeleken supermarkt o.i.d. Maar zelf ben ik weer terug gegaan naar Callcenter omdat ik daar meer verdien, en in verhouding echt geen zak uitvoer; zitten op een stoel met koptelefoon op m`n hoofd en bakje pleur bij de hand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |