abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81885903
omdat ik nogal krap in de kas ben zocht ik een bijbaantje. na wat gezocht te hebben kwam ik dan uiteindelijk op de site van pepperminds terecht, een organisatie waar je leden moet werven voor goede doelen. op de site zag alles er goed uit, dus had ik een sollicitatie gedaan, en jawel, na een week kon ik komen voor een gesprek. het leek me allemaal leuk en aardig, en naar zeggen van de man die me solliciteerde verdiende ik vrij goed, de weerzijde was echter dat je in 5 uur tijd, minimaal 7 leden moet zien te werven. denken jullie dat dit haalbaar is? (dit zijn dus vaste lidmaatschappen van goede doelen, zoals stop aids now oid)
pi_81886034
Als je goed kan lullen en je volhoudend bent is dat haalbaar, persoonlijk zou het me niet lukken. Wat gebeurd er overigens als je geen 7 leden haalt?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:17:16 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_81886046
Moet je volgens mij wel een hele goede babbel hebben wil je dat lukken. Dus ga voor jezelf na of je een vlotte babbel hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:17:37 #4
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81886063
Als je goed kan verkopen, kan je zelfs 7 oude fietsen uit de Tweede Wereldoorlog nog aan een junk smeren.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:17:37 #5
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_81886064
Sja hangt van je inspanningen af natuurlijk
Maarruh doe je je daar nou helemaal voor registreren ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:18:02 #6
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81886088
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:16 schreef Dennis101 het volgende:
Als je goed kan lullen en je volhoudend bent is dat haalbaar, persoonlijk zou het me niet lukken. Wat gebeurd er overigens als je geen 7 leden haalt?
Na 3 maal faal is ontslag. En dat weet ik maar al te goed .
Feyenoord Rotterdam
pi_81886322
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef o.us het volgende:

[..]

Beetje jammer is dat, in Rotterdam op de lijnbaan staan ook altijd van die figuren die iedereen maar proberen wat aan te smeren.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:22:38 #8
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81886408
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:21 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Beetje jammer is dat, in Rotterdam op de lijnbaan staan ook altijd van die figuren die iedereen maar proberen wat aan te smeren.
Het leuke is dat je een Peppermindskantoor in zowat elke stad hebt maar niet in je eigen stad aan de slag mag gaan. Ik kwam terecht in Hilversum, Gouda en zelfs fucking Nijmegen .
Feyenoord Rotterdam
pi_81886478
Als je er goed voor betaald krijgt als je dat target haalt moet je er vanuit gaan dat het niet makkelijk te halen is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81886606
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:18 schreef o.us het volgende:

[..]

Dus voor 1 dag werken (wel 7 mensen regelen) kan je 4 dagen uitbetaald krijgen?

Mag je bij dit werk trouwens ook bij de mensen thuis langs gaan?
pi_81886768
7 per dag vind ik vrij veel... Heb een tijdje krantenabonnementen verkocht en dan waren er geregeld dagen dat je er 2 of drie verkocht. Dit hadden meerdere mensen overgens..
pi_81886777
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef o.us het volgende:

[..]

Het leuke is dat je een Peppermindskantoor in zowat elke stad hebt maar niet in je eigen stad aan de slag mag gaan. Ik kwam terecht in Hilversum, Gouda en zelfs fucking Nijmegen .
Zou je de baan wel aanraden, of beter doorverwijzen naar een baan waar je gewoon een vast loon hebt?
is pepperminds trouwens relatief goed?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:31:52 #13
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81887016
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:25 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Dus voor 1 dag werken (wel 7 mensen regelen) kan je 4 dagen uitbetaald krijgen?

Mag je bij dit werk trouwens ook bij de mensen thuis langs gaan?
Bij 7 mensen kreeg je ¤100,- + gewerkte uurloon.. anders kreeg je ¤8,50 p.u.

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 25-05-2010 20:32:18 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_81887071
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:17 schreef maffemuts het volgende:
Sja hangt van je inspanningen af natuurlijk
Maarruh doe je je daar nou helemaal voor registreren ?
heb m'n hele leven al rondgelopen met het idee ooit nog eens een account aan temaken voor het Fok forum, dit leek me een mooi excuus om het dan eindelijk eens in de praktijk te brengen
pi_81887108
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:31 schreef o.us het volgende:

[..]

Bij 7 mensen kreeg je ¤100,- + gewerkte uurloon.. anders kreeg je ¤8,50 p.u.
Dat is sowieso wel een lekker loontje.
pi_81887298
lijkt me echt een hondenbaan, de hele dag een beetje mensen lastig vallen. lijkt me sterk dat je 7 idioten op 1 dag tegenkomt die ja zeggen. ik loop iig sowieso altijd gewoon door.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:37:08 #17
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81887361
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is sowieso wel een lekker loontje.
Besef wel dat je van 9 tot 5 moet staan. Dan x 8,50 p.u. Als je na 3 werkdagen wordt ontslagen heb je wel een lekker loontje idd.
Feyenoord Rotterdam
pi_81887426
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:37 schreef o.us het volgende:

[..]

Besef wel dat je van 9 tot 5 moet staan. Dan x 8,50 p.u. Als je na 3 werkdagen wordt ontslagen heb je wel een lekker loontje idd.
Ik loop (ren me rot soms) ook van half 10 tot 6 op mijn werk en ik zal mijn uurloon maar niet vertellen hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Dennis101 op 25-05-2010 20:45:38 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 20:42:29 #19
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81887642
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:38 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik loop (ren me rot soms) ook van half tot 6 op mijn werk en ik zal mijn uurloon maar niet vertellen hier
Ik dacht dat het wel chill werk was daar. Dus dat is niet zo?
Feyenoord Rotterdam
pi_81887796
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 20:42 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik dacht dat het wel chill werk was daar. Dus dat is niet zo?
Jawel hoor zeker op rustige dagen, maar wanneer het druk is is het flink aanpoten, dan blij dat je eind van de dag naar huis mag. Je moet dan ook wel stressbestendig zijn als er een zooi klanten in je nek staan te hijgen terwijl jij voor de 3e keer hetzelfde uitlegt aan iemand.
pi_81890952
Als je er een beetje goed uitziet lukt die 7 makkelijk. Een vriendin van mij heeft het gedaan, en die verdiende er redelijk goed mee. Al is volgens mij wel iedereen het snel zat, zeker als weer wat minder lopen mensen vaak door.
pi_81894281
hmm, ik denk dat ik het gewoon eens probeer en kijk hoe het er in de praktijk aan toe gaat, het is nu meer gissen of het wel of niet lukt. voor hetzelfde geld verkoop ik er wel 20 op een dag en verdien ik meer als mijn vader
pi_81894942
Reken je in elk geval niet rijk en laat je niet gekmaken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_81896318
Waarom ga je niet in een telecomwinkel werken? Heb je ook wel leuke bonussen..
http://dewegnaarmijngeluk.web-log.nl
Mijn ervaringen in deeltijdbehandeling
pi_82009679
Ik heb zelf gewerkt bij Pepperminds, ben er inmiddels mee gestopt omdat het allemaal veel leuker klinkt dan dat het is; Je krijgt 10 euro per uur word je verteld.. het probleem is enkel dat je maar 2 uur word uitbetaald. In totaal ben je ongeveer van 9 tot 9 van huis (reizen naar bijvoorbeeld Eindhoven etc.) Verder zijn er geregeld mensen geweest die een boete hebben gekregen wegens het niet hebben van een licentie om te mogen promoten in de grote steden (bijv. R'dam) Deze boete word wel betaald door Pep, maar de boete blijft dus wel op je naam staan..

Verder kan je goed geld verdienen als je echt heel maar dan ook heel erg goed bent. Je krijgt namelijk 12,50 per binnengehaald persoon. Maar het is over het algemeen al veel als je er 3 binnenhaalt (en daar moet je je echt heel erg voor uitsloven)

Zelf was ik wel een goede prater en heb zelf enige tijd in een call-center gewerkt waar ik zonder al te veel moeite 5 in een shift haalde. Op het gebied van marketing etc. lag het dus bij mij niet, maar het hoogste wat ik heb behaald in de periode dat ik er werkte was 6 op één dag; 111 euro. En daar moest ik me echt helemaal kapot voor werken.

Je kan het altijd proberen, en de sfeer is echt heel erg gezellig daar; allemaal studenten etc. En over het algemeen verdien je ook wel goed vergeleken supermarkt o.i.d. Maar zelf ben ik weer terug gegaan naar Callcenter omdat ik daar meer verdien, en in verhouding echt geen zak uitvoer; zitten op een stoel met koptelefoon op m`n hoofd en bakje pleur bij de hand
pi_82037959
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:41 schreef Dutchskill het volgende:
Ik heb zelf gewerkt bij Pepperminds, ben er inmiddels mee gestopt omdat het allemaal veel leuker klinkt dan dat het is; Je krijgt 10 euro per uur word je verteld.. het probleem is enkel dat je maar 2 uur word uitbetaald. In totaal ben je ongeveer van 9 tot 9 van huis (reizen naar bijvoorbeeld Eindhoven etc.) Verder zijn er geregeld mensen geweest die een boete hebben gekregen wegens het niet hebben van een licentie om te mogen promoten in de grote steden (bijv. R'dam) Deze boete word wel betaald door Pep, maar de boete blijft dus wel op je naam staan..

Verder kan je goed geld verdienen als je echt heel maar dan ook heel erg goed bent. Je krijgt namelijk 12,50 per binnengehaald persoon. Maar het is over het algemeen al veel als je er 3 binnenhaalt (en daar moet je je echt heel erg voor uitsloven)

Zelf was ik wel een goede prater en heb zelf enige tijd in een call-center gewerkt waar ik zonder al te veel moeite 5 in een shift haalde. Op het gebied van marketing etc. lag het dus bij mij niet, maar het hoogste wat ik heb behaald in de periode dat ik er werkte was 6 op één dag; 111 euro. En daar moest ik me echt helemaal kapot voor werken.

Je kan het altijd proberen, en de sfeer is echt heel erg gezellig daar; allemaal studenten etc. En over het algemeen verdien je ook wel goed vergeleken supermarkt o.i.d. Maar zelf ben ik weer terug gegaan naar Callcenter omdat ik daar meer verdien, en in verhouding echt geen zak uitvoer; zitten op een stoel met koptelefoon op m`n hoofd en bakje pleur bij de hand
met andere woorden: voor de zekerheid toch maar een andere baan zoeken alvast, bijv supermarkt, of callcenter oid, want pepperminds is eigenlijk helemaal niet zo tof zoals ze zich wel doen voorkomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')