persoonlijke hygiene en je teennagels leren knippen...<- dat is je probleem.quote:Wat is nu het beste om te doen
Ik zie het niet voor me. Kun je een foto maken of een paint?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:53 schreef mamaisboos. het volgende:
Ik heb het nou weer voor elkaar gekregen om de ingegroeide punt omhoog eruit te trekken en boven op mijn nagenriem te leggen.
jawel, maar elke keer gaat ie er weer inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef BasementDweller het volgende:
Na 10 jaar nog steeds niet geleerd dat je je teennagels niet te kort moet knippen?
Overweeg het eens. Misschien dat je dan ook een weekje met een pleister loopt maar dan hoef je dat van de zomer niet 6 weken te doen omdat je 't dan veel te ver hebt laten komen.quote:
Dan zal ik dat maar eens doen, dank je wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Overweeg het eens. Misschien dat je dan ook een weekje met een pleister loopt maar dan hoef je dat van de zomer niet 6 weken te doen omdat je 't dan veel te ver hebt laten komen.
Hoe je het te kort knipt heeft er ook wat mee te maken. Ik knip mijn nagels altijd veels te kort en nooit iets ingegroeid gehadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef BasementDweller het volgende:
Na 10 jaar nog steeds niet geleerd dat je je teennagels niet te kort moet knippen?
Ik doe dat ook, maar dan met een papiertje die ik een paar keer omgevouwen heb, pleistertje erop, klaar!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:49 schreef Conflict het volgende:
Je moet van een watje een klein worstje rollen en dat eronder duwen zodat de druk minder wordt en af en toe vervangen.
Nooit te kort knippen, dan kan je het op den duur operatief laten verwijderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Dit gaat echt snel, nu de wond 'gewoon' open is kan hij echt vrij snel helen. Waarschijnlijk zit er met een week al een dikke korst op. Gefeliciteerd mede-teennagelbedgehandicaptequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef pijnaanmijnvoet het volgende:
Nee, t enigste dat r over is gezegt is dat op die ope plek gwn huid komt...
maar mijn vraag is hoelang duurt dat ..
hoe lang duurt het voordat het gewoon helemaal over is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |