abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79747136
au.

Het komt al 10 jaar lang om de zoveel tijd terug, waarna ik vervolgens het ingegroeide stuk er weer met de nodige scharen, pincetetten en nagelknippers onderweg knip.

Ik heb het nou weer voor elkaar gekregen om de ingegroeide punt omhoog eruit te trekken en boven op mijn nagenriem te leggen.

Wat is nu het beste om te doen, dit elke keer herhalen zodat hij een beetje stabiel er boven blijft groeien, of moet ik nu weer het metaal er op los laten.

Voor de mensen die beginnen over huisarten, ja ik weet het, nee ik ben niet bang maar heb alleen geen zin om 6 weken met verband om mijn poot te lopen. Helemaal niet tijdens de lente/zomer
pi_79747601
Naar een pedicure gaan eens in de zoveel tijd?
pi_79747630
gewoon naar het ziekenhuis, hakken ze een stuk van je nagel eraf. Loop je een weekendje met verband en dan heb je er nooit meer last van.

die verdoving is het pijnlijkse, lijkt wel of die naald tot op je teenbot komt.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:14:29 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79747897
quote:
Wat is nu het beste om te doen
persoonlijke hygiene en je teennagels leren knippen...<- dat is je probleem.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:15:37 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_79747930
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 14:53 schreef mamaisboos. het volgende:

Ik heb het nou weer voor elkaar gekregen om de ingegroeide punt omhoog eruit te trekken en boven op mijn nagenriem te leggen.
Ik zie het niet voor me. Kun je een foto maken of een paint?
The love you take is equal to the love you make.
pi_79747970
Na 10 jaar nog steeds niet geleerd dat je je teennagels niet te kort moet knippen?
pi_79748998
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef BasementDweller het volgende:
Na 10 jaar nog steeds niet geleerd dat je je teennagels niet te kort moet knippen?
jawel, maar elke keer gaat ie er weer in
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:45:28 #8
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79749054
Keertje langs gaan bij de pedicure?
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79749217
Je moet van een watje een klein worstje rollen en dat eronder duwen zodat de druk minder wordt en af en toe vervangen.

Nooit te kort knippen, dan kan je het op den duur operatief laten verwijderen.
pi_79749569
je moet recht knippen en dat hoekje laten zitten.
pi_79749630
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:45 schreef Diconnected het volgende:
Keertje langs gaan bij de pedicure?
Overweeg het eens. Misschien dat je dan ook een weekje met een pleister loopt maar dan hoef je dat van de zomer niet 6 weken te doen omdat je 't dan veel te ver hebt laten komen.
pi_79751764
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Overweeg het eens. Misschien dat je dan ook een weekje met een pleister loopt maar dan hoef je dat van de zomer niet 6 weken te doen omdat je 't dan veel te ver hebt laten komen.
Dan zal ik dat maar eens doen, dank je wel.
  woensdag 31 maart 2010 @ 01:42:32 #13
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_79774377
In een teiltje met warm water en biotex. Hierdoor wordt je huid soepel en is het makkelijk om het ingegroeide stuk eruit te halen. Biotex zorgt ervoor dat het schoon wordt.

Verder natuurlijk recht afknippen en ervoor zorgen dat je het knippen van je tenen bijhoudt, dan is er niks aan de hand.
pi_79774462
Toch naar de huisarts ermee. Die kan het verhelpen of je doorsturen naar de polikliniek
Dan worden twee uitermate fijne spuiten in je teen geramd en dan gaan ze lekker snijden. De zijkant van de nagelriem wordt gedood zodat er aan de rand geen nieuwe nagel meer groeit, je nagel wordt dus ietsje smaller. Zo kan het niet meer opnieuw ingroeien. Dan loop je een paar daagjes met een dik verband eromheen en tada! En je vraagt je af waarom je het niet eerder hebt gedaan
  woensdag 31 maart 2010 @ 01:52:23 #15
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_79774485
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:16 schreef BasementDweller het volgende:
Hoe je het te kort knipt heeft er ook wat mee te maken. Ik knip mijn nagels altijd veels te kort en nooit iets ingegroeid gehad
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 31 maart 2010 @ 01:55:56 #16
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79774532
Jij kan nie knippe nie!
Je moet je teennagel knippen in een ronde vorm naar binnen je vingernagels andersom

Dus bij je tenen mag je nooit in de hoeken inknippen
die hoekjes moeten ergens omhoog staan en dus hoger staan dan de rest van je teennagels

ps
voetschimmel?
een mega middel is gewoonweg simpel eau de cologne...lol

heb een kennis ermee af geholpen
nml...kosten post was in jaren enorm....ging niet over ik zeg zo van doe eens dat proberen en ja hoor tis over
Snollebolt
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:17:34 #17
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_79778441
Vies verhaal:

Ik heb precies hetzelfde gehad aan beide (grote) tenen, altijd groeide ze maar in. En pussen en etteren tering niet normaal ik kon geen normale schoenen meer aan. Eerst moest ik met een soort 'chemische stift'' de huid aantippen en eraf trekken? :S

Dit was geen doen en heb ik mijn nagel laten verwijdreen door de dokter, ja het doet pijn maar wat een genot als je weer je teen kan stoten zonder dat je vel gepentreerd wordt. En je zit trouwens maar een paar dagen in het verband hoor, maak je geen zorgen.

Het is wel een lelijk gezicht though, alsof er iets aan je tenen vreet.

Voetballen: weer ingegroeid! @#$!$F$ Naar de dokter: hier begin ik niet meer aan teringjong! Naar het ziekenhuis: Onder algehele verdoving mijn nagelbed laten aanpassen, dus zegmaar die shit waar de nagel gemaakt wordt weghalen zodat hij in feite dunner wordt, 5 jaar still going strong

Damn de rillingen lopen nogsteeds over mijn rug
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_79879235
Mijn jeugdtrauma komt hierdoor ook weer naar boven!

Toen ik een jaar of 15 was liet mijn ex een bank op mijn voet vallen (uit wraak denk ik haha) En toen werd mijn teen dus blauw.. Nagel eraf groeide er een nieuwe aan, wat fijn is natuurlijk.. maar die groeide in een boogje en op een gegeven moment dus naar beneden. Echt heel ranzig.. op een gegeven moment moest hij operatief verwijderd worden.. En nu is het nog steeds een verminkte teen.. Maar gelukkig zonder pijn..

Maar goed jij moet denk ik gewoon naar de pedicure.. Of toch even langs de dokter..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:34:04 #19
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_79879430
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:49 schreef Conflict het volgende:
Je moet van een watje een klein worstje rollen en dat eronder duwen zodat de druk minder wordt en af en toe vervangen.

Nooit te kort knippen, dan kan je het op den duur operatief laten verwijderen.
Ik doe dat ook, maar dan met een papiertje die ik een paar keer omgevouwen heb, pleistertje erop, klaar!
  zondag 4 april 2010 @ 23:32:31 #20
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79951992
Ik heb lange tijd last gehad, en na dat weg laten halen bij de dokter kwam het gewoon weer terug.
Toen kwam ik bij een pedicure die een soort brug heeft aangebracht. En de druk van de nagel afhaalde.
En serieus ik ben nu al 2 jaar vrij van die ingroei nagel. (was er met een paar behandelingen vanaf)
Echt hoor, ik ga zelf niet meer moeilijk doen als het me weer gebeurt.
pi_79954659
Als je het goed (door een chirurg) laat weghalen komt het niet meer terug, dan wordt nl ook de matrix weggehaald (waarvanuit de nagel groeit). Wel hou je dan een smallere nagel over.
  maandag 5 april 2010 @ 00:47:34 #22
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_79954700
Geloof mijn stukje nu!
Snollebolt
pi_79954780
Je nagels knippen voordat dat gebeurd
pi_81950243
Hoi allemaal,,

Ik heb gister in het ziekenhuis mijn ingegroeide teennagel weg laten knippen
Maar nu heb ik een soort van openplek..

Niet schrikken
klik hier
mensen met een zwakke maag kunnen beter niet klikken

-edit: achter linkje geplaatst

Het ziet er ongeveer zo uit maar dan schoon.. Ik vraag me eigen af hoelang het duurt voordat je teen weer dicht is.. dus naast je nagel zeg maar.. dat 3hoekje eruit geknipt boven mn nagel heb ik niet...

Groetjes

[ Bericht 7% gewijzigd door Mylene op 27-05-2010 01:10:55 (zie boven) ]
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:29:57 #25
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81950424
Had je die vraag niet beter aan de chirurg kunnen stellen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_81950592
Ja ik weet het,, maar ik was zo in de war.. t deed pijn hoor
ik was blij dat ik weer weg mocht...
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:36:53 #27
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81950803
Zo zag het er bij mij ook uit. _!!
Epic man, maar je hele voet leid aan aids/lepra zeiden ze daar niets over?
--------------------------------------------------------------------------------------------
pi_81950981
Nee, t enigste dat r over is gezegt is dat op die ope plek gwn huid komt...
maar mijn vraag is hoelang duurt dat ..
hoe lang duurt het voordat het gewoon helemaal over is..
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:43:13 #29
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81951151
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:39 schreef pijnaanmijnvoet het volgende:
Nee, t enigste dat r over is gezegt is dat op die ope plek gwn huid komt...
maar mijn vraag is hoelang duurt dat ..
hoe lang duurt het voordat het gewoon helemaal over is..
Dit gaat echt snel, nu de wond 'gewoon' open is kan hij echt vrij snel helen. Waarschijnlijk zit er met een week al een dikke korst op. Gefeliciteerd mede-teennagelbedgehandicapte
pi_81951578
haha nou bedankt!!
maar ik bedoel egt egt helemaal over.. geen korst..
gewoon huid zeg maar.. en wnr kan ik weer schoenen aan..
ik vraag veel.. k kan namelijk niet wachte tot morge,, zodat ik het ziekenhuis kan bellen..
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:19:53 #31
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81952887
Lol je kan nu toch alweer schoenen aan? Overmorgen zeker, dan doet het ook geen pijn meer. Wel pleister eroverheen doen en ontsmetten. Helemaal weg denk ik 4 weken. Je blijft het trouwens altijd zien he.
pi_81953087
nee ik kan nu egt nog geen schoen aan haha.. k heb t gister laten doen..

ja me nagel is versmalt of zoiets.. dus hou er een smallere teen nagel aan over.. erg lelijk,, maar ja t moet maar ... heb nie zo veel te willen..
Maar 4 weken is nog te doen.. ik moet over 3 maanden weer naar school dus dan kan ik gewoon weer schoenen aan zonder dat me sok helemaal nat word van het vocht
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:09:42 #33
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_81957093
Dan kan je allang weer sokken aan lol, bij mij zijn beide tenen aangepast en je blijft het zien, maargoed alles beter dan een pussende en etterende wildvlees teennagel
pi_81966108
ow hahah ok.. nou gelukkig maar..
t is nu nog wel heel erg gevoelig.. vooral bij mn nagelriem..
als dat over is ga ik mn schoen aan proberen te doen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')