Te makkelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die werken waarschijnlijk niet
quote:
Eerste waarschijnlijk wel, tweede waarschijnljk niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel benieuwd of deze exit-poll ook naar waarheid ingevuld wordt en beetje een goed beeld geeft van het stemgedrag van de Nederlandse kiezer.
Als ik zo kijk naar de tussenstand zou het best eerlijk ingevuld kunnen zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben wel benieuwd of deze exit-poll ook naar waarheid ingevuld wordt en beetje een goed beeld geeft van het stemgedrag van de Nederlandse kiezer.
Nouja, het verschil tussen de VVD en PvdA is tot nu toe hier waarschijnlijk wel wat groter dan in werkelijkheidquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar de tussenstand zou het best eerlijk ingevuld kunnen zijn
En hopen dat de uiteindelijk uitslag zo wordt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar de tussenstand zou het best eerlijk ingevuld kunnen zijn
Dat is hetzelfde als 'NIET' of 'BLANCO'quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er mist nog een optie 'anders'. Je hebt nog heelNL, Partij Mens & Spirit en eenNL (en misschien mis ik nog wat..)
De PVV gaat nog stiijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef Robar het volgende:
D66 op dit moment groter dan PvdA op Fok!? Verrassend . . .
Natuurlijk te vroeg om conclusies te trekken, maar op een gegeven moment zullen de percentages toch wel redelijk stabiliseren.
Ja, maar ik denk niet dat je de FOK!-bevolking zo 1:1 door kan trekken naar heel Nederlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef Robar het volgende:
Natuurlijk te vroeg om conclusies te trekken, maar op een gegeven moment zullen de percentages toch wel redelijk stabiliseren.
Gelukkig is Fok! verre van representatief. Het kan dus alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:45 schreef Robar het volgende:
Het zou wat zijn als dit de echte uitslag wordt! Revolutiequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok! verre van representatief. Het kan dus alleen maar meevallen.
Bij de peiling van vier jaar geleden deed de PVV het idd ook beter dan in de peilingen...ten koste van de PvdA en de SPquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat de PVV het onverwacht zeer goed gaat doen. Dat biedt Cohen geweldige kansen.
Maar toch. Gezien de PvdA topics die de laatste tijd geopend zijn en de reacties hierop, zou ik verwachten dat PvdA toch dichter tegen de VVD aan zou zitten. En ik vind 180 stemmen toch al een behoorlijk aantal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok! verre van representatief. Het kan dus alleen maar meevallen.
Van de PvdA kan ik mij dit keer niet zo voorstellen. Ik denk dat de PVV nu veel stemmen van de VVD kan terugwinnen. Dat is uiteraard wat ik stellig hoop.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij de peiling van vier jaar geleden deed de PVV het idd ook beter dan in de peilingen...ten koste van de PvdA en de SP
Die goede uitslag van de PVV komt dan vooral uit de arbeiderswijken, die anders PvdA zouden hebben gestemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop dat de PVV het onverwacht zeer goed gaat doen. Dat biedt Cohen geweldige kansen.
Een revolutie, zeker. Een mysterie helemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als dit de echte uitslag wordt! Revolutie
Veel kiezer hebben geen idee waarop ze stemmen. Daar komen ze pas achter als ze hun baan verliezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
VVD wordt zo echt te groot ... jammer want ik vind het een goede partij, maar niet voor zoveel zetels..
Dit is Fok!, niet de echte exitpollquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
VVD wordt zo echt te groot ... jammer want ik vind het een goede partij, maar niet voor zoveel zetels..
Inderdaad, of de zorg toch teveel achteruit vinden gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Veel kiezer hebben geen idee waarop ze stemmen. Daar komen ze pas achter als ze hun baan verliezen!
Zo een heel uitjequote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef Kim87 het volgende:
Alvast op de PVV.Vanmiddag met oma, mijn ouders, ikzelf, en mijn vriendin op de PVV stemmen!
Ik vind de Nederlandse kiezer dan ook hopeloos opportunistisch en bovenal hypocriet. Ze stemmen VVD als het erg goed met ze gaat en SP als ze in de punari zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, of de zorg toch teveel achteruit vinden gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |