We hebben nog nooit over haar medische voorgeschiedenis gepraat, dus ik heb geen idee...quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Bel 112 en laat d'r oppikken door een ambulance.
Ga dan voor wat Bt zegtquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
We hebben nog nooit over haar medische voorgeschiedenis gepraat, dus ik heb geen idee...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
We denken dat ze hulp zal gaan weigeren... bovendien slaapt ze nu waarschijnlijk (half)...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, in feite wonen we in een studentenhuis, maar er wonen hier ook mensen van 30+. Zij was in ieder geval altijd wel een vreemde eend in de bijt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:35 schreef RijstNatie het volgende:
je hebt een huisgenoot van 45?
wat een rare woon situatie..
wat dacht je van de ggd of een dokter bellen.
je moet de situatie een beetje overdrijven, want anders komen ze niet
Als ze nu slaapt zou ik even wachten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
We denken dat ze hulp zal gaan weigeren... bovendien slaapt ze nu waarschijnlijk (half)...
niet denken gewoon bellen, als ze dan hulp weigert dan heb je iigg gedaan wat je nu konquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
We denken dat ze hulp zal gaan weigeren... bovendien slaapt ze nu waarschijnlijk (half)...
Ja, dat hadden we op zich ook bedacht.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:37 schreef PiRANiA het volgende:
Maar om nu te bellen? Als dit al weken aan de gang is kan je ook morgen actie ondernemen zoals je zelf zeft. Jij hebt hier alleen meer inzicht in dan ik op dit moment, dus doe vooral wat jezelf het beste lijkt.
Ja daarom 112, dat kun je moeilijk weigeren lijkt me. Die mensen zullen ongetwijfeld zien dat ze er slecht aan toe is en haar meenemen naar het ziekenhuis, valt weinig te weigeren gok ik zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:36 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Keep us postedquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:44 schreef paaskannekoekje het volgende:
De huisartsenpost wordt nu gebeld.
DIt dus...quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daarom 112, dat kun je moeilijk weigeren lijkt me. Die mensen zullen ongetwijfeld zien dat ze er slecht aan toe is en haar meenemen naar het ziekenhuis, valt weinig te weigeren gok ik zo.
halve tammequote:
In mijn ervaring wel iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:56 schreef Supersoep het volgende:
Waarom heb ik zomaar het gevoel dat ze bij de huisartsenpost het advies van ''zie het maar even aan'' meegeven.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Na de biep kunt u een boodschap inspreken.
Op zich een aardige mevrouw aan de lijn gehad. Ze luisterde goed, probeerde me niet meteen af te wimpelen. Zeker toen ik toevoegde dat onze buurvrouw vanavond zei dat het echt zo niet langer ging, nam ze het echt serieus.quote:
Top. Succes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:12 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Op zich een aardige mevrouw aan de lijn gehad. Ze luisterde goed, probeerde me niet meteen af te wimpelen. Zeker toen ik toevoegde dat onze buurvrouw vanavond zei dat het echt zo niet langer ging, nam ze het echt serieus.
We wachten nu op een terugbelactie van Mevrouw De Huisarts zelve...
Precies! Hoorde gisteren nog zo'n verhaal en da's echt het meest kutte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:12 schreef tedkees2 het volgende:
Ook een TVP. En ik denk dat je goed hebt gedaan, straks wacht je tot de volgende morgen en gebeurt er s'nachts iets. Dat vergeef je jezelf nooit!
Goede actie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:12 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Op zich een aardige mevrouw aan de lijn gehad. Ze luisterde goed, probeerde me niet meteen af te wimpelen. Zeker toen ik toevoegde dat onze buurvrouw vanavond zei dat het echt zo niet langer ging, nam ze het echt serieus.
We wachten nu op een terugbelactie van Mevrouw De Huisarts zelve...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:19 schreef Loedertje het volgende:
Denk niet dat die voor zoiets langskomt om dit tijdstip.
Of je vergeet het even, laat haar een maand of 2 liggen en je wil die kamer echt niet meer.... die luuuuuuuucht!quote:Op donderdag 27 mei 2010 04:59 schreef Multivitamine het volgende:
Heeft ze een grotere woning? Gewoon laten dan, heb je kans dat jij daar volgende week in kan trekken
Mijn pa werkt ook op de crisisafdeling. Die staan 24/7 paraat, eventueel inderdaad met politie "ondersteuning". Deze zal wel door een huisarts moeten worden ingeschakeld. Soms zijn er oproepen waarbij hij binnen 10 minuten al weer klaar is, maar soms is hij ook de hele nacht bezig met 1 persoon. Het zal mij niet verbazen als iemand van het crisisteam ingeschakeld wordt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:50 schreef WammesWaggel het volgende:
De GGD heeft voor dit soort zaken een psychiater van de crisisdienst die met agenten polshoogte komt nemen, in Amsterdam tenminste.
Dacht ik eerst ook, maar toch wil ik het nog even geloven voor de spanningquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:02 schreef davo1979 het volgende:
Tvp voor de afloop
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
Hoax of TS is bezig met identificatie van het lichaam...
Jullie hebben dus de juiste beslissing genomen en wellicht hiermee het leven van deze vrouw gered!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:23 schreef paaskannekoekje het volgende:
Goed.. Het is als volgt afgelopen.
[verhaal]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:43 schreef Cudles het volgende:
Dus ik begrijp dat er een kamer is vrij gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |