Marshall mathers lp was best goed album.quote:
Rest ga ik niet luisteren. Had Not Afraid al een tijd terug gehoord, wel ok. Maar heb liever wat zooi Van Enzyme Records.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef ukga het volgende:
[..]
ja, maarja das dan 1 van de 2 redelijke nummers op een heel album van 17 nummers
opeens maakt ie album met matisyuah (of hoe heet die joodse meneer) en met Damian Marley (quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet ook gewoon naar Nas luisteren, alhoewel ook hij vroeger een stuk beter was dan tegenwoordig...
ja maar waarom stopt ie dan niet en gaan ie z'n succes afbreken door dit soort kuttroep uit te brengenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef slashdotter3 het volgende:
M&M's beste jaren zijn allang voorbij.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maaar waarom stoppen ze dan niet en gaan ze hun succes afbreken door dit soort kuttroep uit te brengenall for the money ik weet het.
das dan vrij sneu.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, hij gelooft nog daadwerkelijk dat hij goede muziek maakt.
Dit is wel het rijtje van mijn favorieten. Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Like Toy Soldiers![]()
When I'm Gone
8 More Miles
Lose Yourself
Sing For The Moment
The Real Slim Shady
Stan
En ik dacht dat 9611niels altijd zo'n goede smaak had. Valt tegen nu ik zie dat jij dat ook goede muziek vindt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit is wel het rijtje van mijn favorieten. Haha.
Dit dus. Het ligt toch niet aan mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En ik dacht dat 9611niels altijd zo'n goede smaak had. Valt tegen nu ik zie dat jij dat ook goede muziek vindt.
quote:
Hell Yeah!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Like Toy Soldiers![]()
When I'm Gone
8 More Miles
Lose Yourself
Sing For The Moment
The Real Slim Shady
Stan
klopt, ik heb stan ook wel echt in de top 3 van beste eminem nummers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef CelinoPino het volgende:
Ik vind Stan toch het mooiste nummer nog altijd
Je vergeet Supermanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:09 schreef stefan_s het volgende:
- kim
- white america
- Like Toy Soldiers
-When I'm Gone
-Sing For The Moment
-The Real Slim Shady
-Stan
eigenlijk is rap al dood sinds 1990/95quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef switchboy het volgende:
Hiphop is erg verschraald de laatste jaren. Of ik ben het ontgroeid.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
eigenlijk is rap al dood sinds 1990/95
Ja maar als je drug ballad noemt, dan kan puke er ook wel tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |