Marshall mathers lp was best goed album.quote:
Rest ga ik niet luisteren. Had Not Afraid al een tijd terug gehoord, wel ok. Maar heb liever wat zooi Van Enzyme Records.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef ukga het volgende:
[..]
ja, maarja das dan 1 van de 2 redelijke nummers op een heel album van 17 nummers
opeens maakt ie album met matisyuah (of hoe heet die joodse meneer) en met Damian Marley (quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Yi-Long het volgende:
Je moet ook gewoon naar Nas luisteren, alhoewel ook hij vroeger een stuk beter was dan tegenwoordig...
ja maar waarom stopt ie dan niet en gaan ie z'n succes afbreken door dit soort kuttroep uit te brengenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:54 schreef slashdotter3 het volgende:
M&M's beste jaren zijn allang voorbij.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef ukga het volgende:
[..]
ja maaar waarom stoppen ze dan niet en gaan ze hun succes afbreken door dit soort kuttroep uit te brengenall for the money ik weet het.
das dan vrij sneu.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, hij gelooft nog daadwerkelijk dat hij goede muziek maakt.
Dit is wel het rijtje van mijn favorieten. Haha.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Like Toy Soldiers![]()
When I'm Gone
8 More Miles
Lose Yourself
Sing For The Moment
The Real Slim Shady
Stan
En ik dacht dat 9611niels altijd zo'n goede smaak had. Valt tegen nu ik zie dat jij dat ook goede muziek vindt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dit is wel het rijtje van mijn favorieten. Haha.
Dit dus. Het ligt toch niet aan mij?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En ik dacht dat 9611niels altijd zo'n goede smaak had. Valt tegen nu ik zie dat jij dat ook goede muziek vindt.
quote:
Hell Yeah!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Like Toy Soldiers![]()
When I'm Gone
8 More Miles
Lose Yourself
Sing For The Moment
The Real Slim Shady
Stan
klopt, ik heb stan ook wel echt in de top 3 van beste eminem nummers.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:35 schreef CelinoPino het volgende:
Ik vind Stan toch het mooiste nummer nog altijd
Je vergeet Supermanquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:09 schreef stefan_s het volgende:
- kim
- white america
- Like Toy Soldiers
-When I'm Gone
-Sing For The Moment
-The Real Slim Shady
-Stan
eigenlijk is rap al dood sinds 1990/95quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:10 schreef switchboy het volgende:
Hiphop is erg verschraald de laatste jaren. Of ik ben het ontgroeid.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
eigenlijk is rap al dood sinds 1990/95
Ja maar als je drug ballad noemt, dan kan puke er ook wel tussenquote:
Lees de OP nog eens andersquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:12 schreef CelinoPino het volgende:
Jullie vergeten Not afraid! Die word nergens genoemt, terwijl ik dat toch ook wel een goed nummer vind.
Aan de ene kant heeft ie gelijk, aan de andere kant moet ie zn bek houden als ie albums gaat maken met matishyuha en Damian Marleyquote:
Oeps, haha. foutjequote:
quote:
noem er eens 3quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:13 schreef xeonnn het volgende:
ga janken TS, album heeft zeker wel degelijke nummers.
Idd! Luister eens naar de albums van Bizzy Bone (solo) & Bone Thugs n Harmony. Damian Marley - Stephen Marley etc etc..quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Immortal Technique, Army of Pharaos etc.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een bullshit
Immortal Technique,
95quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
eigenlijk is rap al dood sinds 1990/95
SERIEUS?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef tuut-chips het volgende:
Maar Hell: the sequel was wel een goed album gelukkig(op die bruno mars troep na dan)
Vet!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef schommelstoel het volgende:
Rap wel dood, rap niet dood.
Ik heb deze gasten 2/3 jaar terug leren kennen, en ben er bes wel te spreken over.
Sommige nummers van hen doen denken aan de old skool rap.En hun geluid is ook vrij apart.
Mooie van alles, het zijn Nederlanders.
Veel buitenlanders vinden de dunne blanke kerel als Eminem klinken.
Ik denk ook dat het een gehalte heeft van: Je moet er van houden.
Give it a try.
Jij moet het dus meer hebben van Slim Shady dan van Eminem/Marshal Mathers?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef Jeff89 het volgende:
Z'n meest serieuze shit vond ik toch al nooit zo tof.. De humorischtische tracks waren al beter, maar mijn favorieten zijn toch wel die tracks die bol staan van de agressie en frustratie..
Pas als het over mensen verkrachten, kelen doorsnijden en vrouwen slaan gaat komen de tracks lekker los imo.
In z'n latere werk merk je gewoon dat grote gebrek aan woede, dood en verderf..
Ik bedoelde meer dat je een topic kickte dat 2 jaar oud is, ik had de inhoud van je post nog niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja. Er zit dan wel een hoop troep tussen maar de eerste drie nummers zijn prima.
Classicquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef L00n3y het volgende:
[..]
95
toen ging deze king dood:
[ afbeelding ]
Ook op Marshal Mathers was hij op sommige tracks ronduit moorddadig..Bijv. de track Kim, waar hij vrij expliciet de moord op z'n ex beschrijft. Amityville, waarin hij een impressie geeft van zijn idee over de Detroitse cultuur (this ain't Detroit, this is motherfucking Hamburger Hill!).quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Jij moet het dus meer hebben van Slim Shady dan van Eminem/Marshal Mathers?
Nee, zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:50 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ook op Marshal Mathers was hij op sommige tracks ronduit moorddadig..Bijv. de track Kim, waar hij vrij expliciet de moord op z'n ex beschrijft. Amityville, waarin hij een impressie geeft van zijn idee over de Detroitse cultuur (this ain't Detroit, this is motherfucking Hamburger Hill!).
En Kill You, uiteraard.. Ik ga vanavond MM LP weer 'ns pompen van begin tot einde.. Geniale plaat.
Mja, dat kwartje viel laat.. Hoewel dat onderscheid niet echt zo scherp is hoor. Bijv. in Bonnie en Clyde beschrijft hij op vrij normale toon hoe hij zn dooie ex weg laat drijven..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet
Als eminem serieus is, dan is het Marshal die je zal horen rappen, met een wat normalere stem.
En als hij grof/gek en uitbundig is, dan hoor je slim shady met een wat hogere stem
Zogenaamd? Hier viel de controverse wel mee, maar in Amerika zaten heel veel mensen écht niet te wachten op zijn texten...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:30 schreef Nielsch het volgende:
Eminem![]()
Okee hij heeft wel een paar coole nummers gehad maar verder was het altijd al een trieste mongool met z'n zogenaamd shockerende acts.
ik kan er niets aan doen dat amerikanen zou gevoelig zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:41 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zogenaamd? Hier viel de controverse wel mee, maar in Amerika zaten heel veel mensen écht niet te wachten op zijn texten...
Nice, dat zijn ook de meeste platen van hem die ik dig niggaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:02 schreef 9611Niels het volgende:
Like Toy Soldiers![]()
When I'm Gone
8 More Miles
Lose Yourself
Sing For The Moment
The Real Slim Shady
Stan
Nee.. Zou je hem toffer vinden als hij echt alle moorden die hij beschrijft had gepleegd? En ja, Amerikanen vinden dingen al gauw schokkend, maar dan is het dus niet zogenaamd..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen dat amerikanen zou gevoelig zijn
en ja zogenaamd, want het is niet alsof hij echt mensen heeft vermoord...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
hij probeert los te komen van de muziekindustrie is waar het hele album over gaat
Nou nou, jij hebt het door of nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Grappige is dat niemand weet waar die kerel het over heeft,
hij probeert los te komen van de muziekindustrie is waar het hele album over gaat
Meh.. Het boeit me niet eens waar het over gaat..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:55 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Grappige is dat niemand weet waar die kerel het over heeft,
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:58 schreef Waaromhebikeenfokaccount het volgende:
Als het jullie niet boiet waar het over gaat dan is het vast héél slim om hier op te reageren of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |