Anders lees je even goed wat er staat.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS is een zeikerd die een ander geen pleziertje gunt.
Alsof die kerel elke avond een vuurtje stookt.
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 01:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Of het verboden is weet ik niet precies. Maar je plan om morgen even langs te stappen lijkt me goed. Dan ben je zelf rustig en kun je het gewoon even aankaarten. Bijvoorbeeld vragen of ie het in het vervolg even will melden, zodat jij je ramen dicht kunt doen, oid.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:34 schreef JoPiDo het volgende:
Ik woon in een huizenblok met in het midden door huizen afgesloten tuinen. Dit tussenstuk is volgegroeid met bomen en struiken. Nu is mijn buurman een vreugdevuur aan het stoken op de tegels, een iets ruimer opgezet vuurtje dan een vuurkorf of barbeque. Mijn hele huis meurt naar rook en ik vind het gevaarlijk, omdat het hele stuk is omsloten door huizen en er (dus) veel bomen en andere begroeiing staan in dit tussenstuk.
Ik vind het geen geschikt moment om op dit moment de vreugde te verpesten, omdat ik heel goed snap dat zo'n vuur heel gezellig is en ik dan waarschijnlijk alleen lange gezichten krijg. Morgen wil ik rustig vragen/overleggen of hij dat niet meer wil doen. Wat ik me afvraag is of zo'n vuur verboden is. Ik meen mij te herinneren dat op tv een keer iemand een boete van 160 euro kreeg wegens open vuur op eigen terrein.
Iemand ervaring/tips?
bedankt!
Baas.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef JoPiDo het volgende:
hij heeft op een halve meter van een enorme boom staan stoken, echt een mongool
quote:Op zondag 6 juni 2010 08:39 schreef Woepsie het volgende:
Of het wel of niet mag hangt af van de APV in jouw woonplaats. In Rotterdam mag het bijvoorbeeld niet tenzij je een vergunning hebt of eten aan het bereiden bent op het vuur.
Je klinkt als een zeurende bangerik.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik woon in Rotterdam, maar kan uit de site niet opmaken of deze APV ook voor eigen terrein geldt
afval verbranden is sowieso illegaal, maar hij verbrand alleen hout en dat is niet verboden
ik vind het gevaarlijk en dom omdat er +/-100 huishoudens last van hebben, er wordt ook wel eens gebarbequed, maar dat geeft lang zoveel rook en stank niet als zijn vreugdevuur
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je klinkt als een zeurende bangerik.
Het vuur zal nou allang uit zijn, niet??
Ja want zo'n enorme boom vliegt echt meteen in de fikquote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef JoPiDo het volgende:
hij heeft op een halve meter van een enorme boom staan stoken, echt een mongool
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja want zo'n enorme boom vliegt echt meteen in de fik
Als je die eerst besprenkelt met liters benzine wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |