Ja, dat is wat ik bedoel met een te genuanceerde mening. Het is niet in een paar one-liners uit te leggen waar D66 voor staat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geen idee. Ik begrijp al een tijdje niet meer wat de gemiddelde mens bezielt.
Overigens vind ik D66 niet zo'n succes. Ik was een half jaar terug bijna lid geworden, maar het is mij niet helder genoeg waar deze partij nu echt voor staat.
Wat is dat toch dat steeds meer mensen party zeggen. Mis ik wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:40 schreef genakt het volgende:
Ik zit er ook over te twijfelen. Maar dat komt meer omdat de rest van de partijen echt teveel belachelijk punten heeft
vooral de VVD wat een party is dat zeg
pvda stem ik sowieso niet op cohen
cda_!
wilders mischien..
groen links_!
de rest meot ik me nog in gaan verdiepen..
Klopt, Pechtold heeft zich in het begin opgeworpen als de Grote Tegenstander van Wilders. Nu Wilders geen gevaar meer lijkt, kan Pechtold zich ook minder profileren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:40 schreef Picchia het volgende:
De D66-hype waait over. En ze waren wel heel erg afhankelijk van Wilders om hun winst te behalen.
Je hebt je wel in de andere partijen verdiept en daar kwam deze diepgravende conclusie uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:40 schreef genakt het volgende:
Ik zit er ook over te twijfelen. Maar dat komt meer omdat de rest van de partijen echt teveel belachelijk punten heeft
vooral de VVD wat een party is dat zeg
pvda stem ik sowieso niet op cohen
cda_!
wilders mischien..
groen links_!
De opheffing van onze cultuur, ons sociale stelsel en Nederland zelf.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel met een te genuanceerde mening. Het is niet in een paar one-liners uit te leggen waar D66 voor staat.
Ik hoef geen oneliners hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel met een te genuanceerde mening. Het is niet in een paar one-liners uit te leggen waar D66 voor staat.
onze cultuur?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
De opheffing van onze cultuur, ons sociale stelsel en Nederland zelf.
dít is volgens mij het belangrijkste probleem met stemmen trekken voor d66.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Geen idee. Ik begrijp al een tijdje niet meer wat de gemiddelde mens bezielt.
Overigens vind ik D66 niet zo'n succes. Ik was een half jaar terug bijna lid geworden, maar het is mij niet helder genoeg waar deze partij nu echt voor staat.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:46 schreef desiredbard het volgende:
1) omdat ze een hoop lullen niks waarmaken en een partij van slappe zakken zijn
2) Omdat het aantal mensen dat aan dillusies lijdt sterk is afgenomen
OK
Nu Slotje
kappen met het D66 beleid op dit soort jammertopics
Het bekijken van Cohen's neus valt bij jou onder verdieping?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:40 schreef genakt het volgende:
vooral de VVD wat een kk party is dat zeg
pvda stem ik sowieso niet op die neus van een cohen
cda_!
wilders mischien..
groen links_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |