Wat is een overtijdbehandeling?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso zou ik het hem vertellen. En niet over een paar weken nog een keer testen. Want als je nu besluit dat je niet klaar bent voor een kind, kun je nog kiezen voor een overtijdbehandeling. Moet je wel snel zijn.
We wonen niet bij elkaar in de buurt en zien elkaar alleen de weekenden, zou dan pas vrijdagavond kunnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Evenveel het volgende:
Nog een test halen, en meteen testen met hem er bij. Meteen.
We zijn oud genoeg, hebben ook beide een eigen woning en werk etc. Dat is het probleem niet.quote:
Nou, het begint met aan haar vriend vertellen. Maar er moet natuurlijk wel een beslissing volgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Tegan het volgende:
En het gaat er hier toch niet om welke mogelijkheden ze allemaal heeft, houden, weg laten halen etc, maar om hoe ze het aan haar vriend moet vertellen?
Klopt, maar daar vraagt ze geen hulp voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het begint met aan haar vriend vertellen. Maar er moet natuurlijk wel een beslissing volgen.
ik gebruik de pil (maar wel ziek geweest en niet bij nagedacht) en we hebben ons laten testen op SOA's voor we het nest in gedoken zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit geleerd dat je van Neuken zonder pil/condoom zwanger kon worden?
Goede tijd er ook wel voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
Trouwens erg veel zwangerschappen de afgelopen tijd op Fok zeg...
Het is net als petjes achterstevoren dragen, ze doen elkaar na.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
Trouwens erg veel zwangerschappen de afgelopen tijd op Fok zeg...
Intensieve bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Christiaan het volgende:
Overtijdbehandeling is het laten weghalen van het klompje cellen wat je nu in je buik hebt. Totaal geen invasieve ingreep itt abortus, da's wel wat heftiger. Abortus is pas later, als er al meer gegroeid is.
Hoe kort is kort?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
We zijn oud genoeg, hebben ook beide een eigen woning en werk etc. Dat is het probleem niet.
Maar we kennen elkaar nog maar kort, dat is mijn grootste probleem.
Nou, succes met vertellen dan maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik gebruik de pil (maar wel ziek geweest en niet bij nagedacht) en we hebben ons laten testen op SOA's voor we het nest in gedoken zijn.
Maar het heeft wel verband met of ze het nu vertelt of over een paar weken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt, maar daar vraagt ze geen hulp voor.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
Nogal een kinderachtige reden die je gebruikt om het je vriend eventueel niet te vertellen.
Gewoon vertellen en dan samen de opties bekijken, alhoewel ik in jouw situatie niet twee keer zou hoeven nadenken.
Tuurlijk, maar ik vond de reactie "neem een abortus" of "je kan een overtijdsbehandeling nemen" een beetje vreemd. Omdat ze daar niet naar vroeg. Als wordt geadviseerd om eerst te bedenken of je het wil houden en het dan te vertellen is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het heeft wel verband met of ze het nu vertelt of over een paar weken.
Ik wou dat ook adviseren, maar als dat betekent dat je het over de telefoon moet vertellen zou ik misschien toch even wachten, en alleen aangeven dat je iets belangrijks moet bespreken vrijdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef Sjeen het volgende:
Nu vertellen... niet eens wachten tot vrijdag.
Nee, ze vroeg het niet naar. Maar daarom kan het nog wel een zinvol advies zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
[..]
Tuurlijk, maar ik vond de reactie "neem een abortus" of "je kan een overtijdsbehandeling nemen" een beetje vreemd. Omdat ze daar niet naar vroeg. Als wordt geadviseerd om eerst te bedenken of je het wil houden en het dan te vertellen is iets totaal anders.
Mwoah, in dit geval vind ik de snelheid zwaarder wegen dan het afstandelijke medium.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat ook adviseren, maar als dat betekent dat je het over de telefoon moet vertellen zou ik misschien toch even wachten, en alleen aangeven dat je iets belangrijks moet bespreken vrijdag.
Ik neem aan dat je voor zoiets belangrijks ook kunt regelen dat je niet tot vrijdag hoeft te wachtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat ook adviseren, maar als dat betekent dat je het over de telefoon moet vertellen zou ik misschien toch even wachten, en alleen aangeven dat je iets belangrijks moet bespreken vrijdag.
Het is maar drie dagen, niet een paar maanden. Toen mijn vader overleed vond ik het zelf veel fijner om het persoonlijk te vertellen een paar dagen later dan meteen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, in dit geval vind ik de snelheid zwaarder wegen dan het afstandelijke medium.
Kun je bijv. vanavond heen, morgen terug?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Dropjuh het volgende:
Ik vond het advies van die overtijdsbehandeling wel goed!
Of ik dat ook doe is een tweede maar wel fijn om alle opties te horen en deze optie moet wel op korte tijd.
Ik ga het hem wel vertellen maar twijfel of het over de telefoon moet.
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Dropjuh het volgende:
No offense, maar dat vind ik nogal een verschil in boodschap.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Tegan het volgende:
Het is maar drie dagen, niet een paar maanden. Toen mijn vader overleed vond ik het zelf veel fijner om het persoonlijk te vertellen een paar dagen later dan meteen.
Een paar dagen later pas vertellen aan je vriend?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is maar drie dagen, niet een paar maanden. Toen mijn vader overleed vond ik het zelf veel fijner om het persoonlijk te vertellen een paar dagen later dan meteen.
Dan zou ik idd meteen naar hem toe gaan om het persoonlijk te zeggen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat het echt niet kan voor vrijdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor zoiets belangrijks ook kunt regelen dat je niet tot vrijdag hoeft te wachten
stuur hem een telegramquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:16 schreef Dropjuh het volgende:
Ik vond het advies van die overtijdsbehandeling wel goed!
Of ik dat ook doe is een tweede maar wel fijn om alle opties te horen en deze optie moet wel op korte tijd.
Hij is net een paar uur wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je bijv. vanavond heen, morgen terug?
Ok, dat kan. Ik vond het eigenlijk een even moeilijke of lastige boodschap. Gezien mijn situatie heel apart was, maar dat is niet iets waar ik in dit topic over moet uitwijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
No offense, maar dat vind ik nogal een verschil in boodschap.
Ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een paar dagen later pas vertellen aan je vriend?!
Heb je vandaag gewoon gedaan alsof er niets aan de hand was danquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Hij is net een paar uur weg
en nee ivm ons werk wordt dat lastig maar die dagen zijn nog wel te doen, ik merk wel hoe het gaat als we vanavond bellen. Als de gelegenheid zich voordoet misschien dan maar meteen.
Vind ik wel doodeng maar ok
Nee, hoe lang al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Tahiti het volgende:
Dat plaatje van die clear blue ding staat: zwanger 1-2 is dat het verwachte aantal kinderen?
Heel vreemd. Maar goed, je wil er niet over uitweiden. Misschien moet je er dan ook niet over beginnen.quote:
Eerlijk gezegd: bij de eerste gelegenheid vertellen. Anders moet je achteraf zeggen dat je het al wist. Lijkt me voor hem niet prettig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Hij is net een paar uur weg
en nee ivm ons werk wordt dat lastig maar die dagen zijn nog wel te doen, ik merk wel hoe het gaat als we vanavond bellen. Als de gelegenheid zich voordoet misschien dan maar meteen.
Vind ik wel doodeng maar ok
Dat wil ik best, maar daar gaat het over in dit topicquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel vreemd. Maar goed, je wil er niet over uitweiden. Misschien moet je er dan ook niet over beginnen.
Wie begint erover...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wil ik best, maar daar gaat het over in dit topic. Als je toch interesse hebt dan moet je maar PMen...
Nee ik heb een uur geleden getest.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je vandaag gewoon gedaan alsof er niets aan de hand was dan?
Ik zei alleen dat ik het in een voor mij soortgelijke situatie het ook prettiger vond om persoonlijk te kunnen vertellen een paar dagen later ipv meteen via de telefoon.quote:
Juist.. En als dat via de telefoon is, dan moet dat maar in dit geval. Aan die etiquette zou ik nu niet echt veel belang hechten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Eerlijk gezegd: bij de eerste gelegenheid vertellen. Anders moet je achteraf zeggen dat je het al wist. Lijkt me voor hem niet prettig.
Hoezo spijt? Ben je niet blij dat je nu iig zekerheid hebt. Ik zou hem bellen dat je iets belangrijks moet bespreken. En proberen zo snel mogelijk het persoonlijk vertellen. Of al via de telefoon als het je niet uitmaakt. Maar wel zo snel mogelijk vertellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Nee ik heb een uur geleden getest.
Ik kon niet wachten en had ook zoiets van: het zal toch wel niet. En er zitten 3 van die testjes in het doosje dus als er nu negatief stond had ik daarna echt met ochtendurine getest zaterdag met hem.
Ik was gewoon ongeduldig en nu heb ik spijt dat ik niet gewacht heb........
ja maar als ik gewoon gewacht had had ik nu dus niet dit issue van meteen vertellen of wachten enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Ben je niet blij dat je nu iig zekerheid hebt. Ik zou hem bellen dat je iets belangrijks moet bespreken. En proberen zo snel mogelijk het persoonlijk vertellen.
Zeggen dat je iets moet vertellen maar het nu niet gaat zeggen vind ik nog erger dan niks zeggen en het vrijdag zeggen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo spijt? Ben je niet blij dat je nu iig zekerheid hebt. Ik zou hem bellen dat je iets belangrijks moet bespreken. En proberen zo snel mogelijk het persoonlijk vertellen. Of al via de telefoon als het je niet uitmaakt. Maar wel zo snel mogelijk vertellen.
Waarvoor ben je bang? Dat hij boos wordt dat je de test al zonder hem hebt gedaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ja maar als ik gewoon gewacht had had ik nu dus niet dit issue van meteen vertellen of wachten enzo
misschien moet ik zaterdag gewoon met hem samen testen en dan weer geschokt kijken enzo hij is zelf vast zo in shock dat hij niet doorheeft dat ik acteer
Ga nou niet liegen. Dat maakt het alleen maar lastiger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ja maar als ik gewoon gewacht had had ik nu dus niet dit issue van meteen vertellen of wachten enzo
misschien moet ik zaterdag gewoon met hem samen testen en dan weer geschokt kijken enzo hij is zelf vast zo in shock dat hij niet doorheeft dat ik acteer
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarvoor ben je bang? Dat hij boos wordt dat je de test al zonder hem hebt gedaan?
Jezus, ga je het nou als een volwassene oplossen of als een klein kind?! Jullie hebben samen een belangrijke beslissing te maken, en wel zo snel mogelijk. Toneelstukjes helpen niet en het kindje wacht niet met groeien hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
Hm. Maar als dat ervoor zorgt dat je hem op korte termijn kan zien zou ik dat fijner vinden. Lijkt me ook erg om nietsvermoedend een leuke avond met je vriendin af te spreken en dat dit dan ineens op je wordt gegooid. Bovendien blijf ik er toch bij dat ik dit soort dingen liever persoonlijk vertel ipv via de telefoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets moet vertellen maar het nu niet gaat zeggen vind ik nog erger dan niks zeggen en het vrijdag zeggen.
sorry ik ben zelf ook nog in shock nuquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:32 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Jezus, ga je het nou als een volwassene oplossen of als een klein kind?! Jullie hebben samen een belangrijke beslissing te maken, en wel zo snel mogelijk. Toneelstukjes helpen niet en het kindje wacht niet met groeien hoor.
Probeer eens in te denken dat jij het nieuws krijg van je vriendin dat ze zwanger is van je. Onverwachts. Dan heb je echt 932843 andere dingen om je druk over te maken dan boos worden dat ze je er niet bij heeft betrokkenquote:
Dan zorgen dat je hem op zeer korte termijn ziet en meteen vertellen.quote:en ik wil het hem anders persoonlijk zeggen ook omdat ik dan zijn reactie meteen zie en dan ook van hem weet hoe gewenst het zou zijn. aan de telefoon zie je dat niet.
Je hebt gewoon gewacht tot je hem het persoonlijk kon zeggen omdat je zoals je zelf zei dat prettiger vond om zijn reactie meteen te zien. Dat zeg je dan op die vraag, en klaarquote:en dan is het niet eerlijk als ik nu gewoon zwijg en dan pas zeg dan zegt ie misschien, waarom heb je het niet meteen gezegd ofzo?
dankje dit kan zo wel denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Probeer eens in te denken dat jij het nieuws krijg van je vriendin dat ze zwanger is van je. Onverwachts. Dan heb je echt 932843 andere dingen om je druk over te maken dan boos worden dat ze je er niet bij heeft betrokken.
[..]
Dan zorgen dat je hem op zeer korte termijn ziet en meteen vertellen.
[..]
Je hebt gewoon gewacht tot je hem het persoonlijk kon zeggen omdat je zoals je zelf zei dat prettiger vond om zijn reactie meteen te zien. Dat zeg je dan op die vraag, en klaar.
Als je nu iets geheim probeert te houden of niet vertelt, komt het later boven water.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:32 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ja
en ik wil het hem anders persoonlijk zeggen ook omdat ik dan zijn reactie meteen zie en dan ook van hem weet hoe gewenst het zou zijn. aan de telefoon zie je dat niet.
en dan is het niet eerlijk als ik nu gewoon zwijg en dan pas zeg dan zegt ie misschien, waarom heb je het niet meteen gezegd ofzo?
Lees het topic eens, zou ik zeggen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
Met je vriend bespreken en bekijken wat hij wilt ?
En anders misschien weglaten halen? Al lijkt me dat zelf ook erg moeilijk
en als je het besluit te houden en voor adoptie te stellen, lijkt het me ook niks, want je bent dan toch erg gehecht aan het kind wanneer het eruit komt
Moeilijk
hoe goed is de band tussen jou en je vriend, en hoe oud zijn jullie ?
Als je vragen gaat stellen, misschien toch eerst even lezen of die al beantwoord zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik lees niet alle posts daarom post ik mijn mening qua haar OP
Dit is de domste manier van meeposten op een forum die ik ooit heb gehoord, als je geen zin hebt alles te lezen doe je toch alleen de posts van TS? Had je het antwoord ook geweten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:41 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik lees niet alle posts daarom post ik mijn mening qua haar OP
Waar moet je over nadenken? Je ben zwanger en de vader heeft er recht op om te weten dat ie vader is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:37 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
dankje dit kan zo wel denk ik
heb nu even genoeg om over na te denken
ga een uurtje rennen dat gaat vast helpen
bedankt allemaal!
Mannen willen er helemaal niet bij zijn als er over de strip gepist wordt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Evenveel het volgende:
Ik mag hopen dat je een troll bent... Direct vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef Dropjuh het volgende:
Wat moet ik nu doen?
- het mijn vriend meteen vertellen, en dan wordt hij misschien boos dat ik alleen getest heb, om te zwijgen over het feit dat het geen grapje is.
- niets zeggen en over een paar weken samen testen als ik vet over tijd ben.
alleen weet ik niet of we wel samen en kindje willen en dan is lang wachten ook niet slim nu ik het weet dan ga ik me misschien hechten aan het kindje??
- zelf eerst beslissen wat ik wil en als ik het kindje niet wil het stiekem weg laten halen?
Wat zouden jullie doen?
idd het was gwoon een grapjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Mannen willen er helemaal niet bij zijn als er over de strip gepist wordt.
Gewoon zelf vertellen tegen je vriend en klaar ben je.
Beter dat dan nu te horen krijgen "dat ik je iets erg belangrijks moet vertellen vrijdag". Dan ga je jezelf nog een paar dagen de ergste dingen in je hoofd halen. Wil ze ermee stoppen? Heeft ze een ander? Etc etc. Mezelf kennende zou ik dan net zolang blijven doorvragen tot het dan toch wel direct aan de telefoon verteld werd.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:32 schreef Tegan het volgende:
Hm. Maar als dat ervoor zorgt dat je hem op korte termijn kan zien zou ik dat fijner vinden. Lijkt me ook erg om nietsvermoedend een leuke avond met je vriendin af te spreken en dat dit dan ineens op je wordt gegooid. Bovendien blijf ik er toch bij dat ik dit soort dingen liever persoonlijk vertel ipv via de telefoon.
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je hebt een uur geleden getest... maakt dan een foto van de test en gaat op Fok! postenHeb behoorlijke twijfels bij dit verhaal... Ik denk dat de meeste mensen bij het ontdekken van zoiets niet eerst gezellig hun camera gaan opsnorren en dan een fotootje gaat posten op een forum, maar goed...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het kindje houden en samen een leuke toekomst tegemoed gaan. Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Lekker dan.. heel fok weet het eerder dan haar vriend, die ze overigens pas 2 maanden kent :/
Blijkbaar niet, maar ze hebben zich beide laten testen voor ze het zonder comdoom deden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die dacht aan een HIV test toen ie voor het eerst in dit topique keek?
Het kan wel, alleen dan weten de meeste nog niet dat ze zwanger zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Christiaan het volgende:
Overtijdbehandeling is het laten weghalen van het klompje cellen wat je nu in je buik hebt. Totaal geen invasieve ingreep itt abortus, da's wel wat heftiger. Abortus is pas later, als er al meer gegroeid is.
Goed, de slechtste oplossing idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik ben een week over tijd, zo bedoel ik dat!
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Dus voorlopig geen update meer hier tot na het weekend.
Logisch hij vertrouwt jou gewoon wanneer je zegt dat het niks ernstig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Ik vertrouw die foto niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Tis nog steeds een hoax.
Waarom? Het is toch iets onbenulligs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou de komende nachten niet slapen tot ik wist wat er precies aan de hand is, als ik die vriend was
Als het dat echt was had ze het niet even hoeven melden aan de telefoon, maar kon het prima tot die vrijdag wachten, imhoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch is onbenulligs.
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het dat echt was had ze het niet even hoeven melden aan de telefoon, maar kon het prima tot die vrijdag wachten, imho
Raar volk inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.
Ja ho, wacht even... niet generaliseren! Het werkt heus niet zo bij alle vrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.
Dit kan niet echt zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Evenveel het volgende:
TVP dan maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:40 schreef JortK het volgende:
Ik voorzie een moord in de relationele sfeer
Wat voor een doos ben je dan. Eerst hem zorgen geven en dan nog niet vertellen ook. Je moet het meteen vertellen of juist niks zeggen. Dit moet toch wel een hoax zijn inderdaad, zo niet:quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Zeg, stel dat jullie 9 maanden of een jaar samen waren geweest en je was per ongeluk zwanger geraakt, had je het dan willen houden? Zou je best moeder willen worden en is alleen het feit dat je hem pas 2 maanden kent de grote showstopper?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Die Clear Blue testen rekenen vanaf de conceptie. Als zij een week overtijd is en de conceptie twee weken geleden was, zoals de test aangeeft, is ze 5 weken zwanger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.
En dan poept ze er ineens een kindje met down uit, vriend weg, werk weg, leven weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarschijnlijk gaat ze vrijdag een excuus bedenken: "Ik wilde gewoon zeggen dat ik erg van je hou". Dan net zo lang wachten met vertellen tot ze een dikke buik heeft en het niet meer anders kan.
Nog een tip voor TS: Als je nu begint met veel eten kan je net doen alsof je gewoon erg snel dik wordt. Dan kan je het verhaal uitstellen tot de geboorte.
Oeh!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat 'ie afgelopen november gemaakt is bedoel je?
Dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |