Kom nou zeg, gauloise is voor homo's. Alleen die naam al. Net als Davidoff sigaretten.quote:
Wat ouderwets!quote:
Dan maar ouderwets.quote:
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de marktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou zeg, gauloise is voor homo's. Alleen die naam al. Net als Davidoff sigaretten.
O die suit supply reclamequote:
Bullshit. Die blauwe zijn hetzelfde als Marlboro, dat zware imago komt door de filterloze variant die ook in een blauw pakje zit. Dat zijn zware sigaretten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de markt.
Op tv vind ik hem leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die suit supply reclame
Ik was hem al veel eerder zat.
Vanaf m'n geboorte denk ik zo.
LICHT blauw zijn de zwaarste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de markt.
heb jij nu een vriend ?quote:
De mensen hier met de grootste mondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is er eigenlijk nog single?
[ afbeelding ]
Er zijn toch genoeg mensen die ik ken die wel eens een peuk bietsen en het maar niets vinden, te zwaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bullshit. Die blauwe zijn hetzelfde als Marlboro, dat zware imago komt door de filterloze variant die ook in een blauw pakje zit. Dat zijn zware sigaretten.
Ik heb dit gesprek ooit met de sigarenboer gehad omdat iedereen tegen mij zei: Iek! Jij rookt zware sigaretten!
Tuurlijk. De rest is hier maar illegaal en heeft gewoon zijn bek te houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |