Kom nou zeg, gauloise is voor homo's. Alleen die naam al. Net als Davidoff sigaretten.quote:
Wat ouderwets!quote:
Dan maar ouderwets.quote:
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de marktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou zeg, gauloise is voor homo's. Alleen die naam al. Net als Davidoff sigaretten.
O die suit supply reclamequote:
Bullshit. Die blauwe zijn hetzelfde als Marlboro, dat zware imago komt door de filterloze variant die ook in een blauw pakje zit. Dat zijn zware sigaretten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de markt.
Op tv vind ik hem leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die suit supply reclame
Ik was hem al veel eerder zat.
Vanaf m'n geboorte denk ik zo.
LICHT blauw zijn de zwaarste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de markt.
heb jij nu een vriend ?quote:
De mensen hier met de grootste mondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is er eigenlijk nog single?
[ afbeelding ]
Er zijn toch genoeg mensen die ik ken die wel eens een peuk bietsen en het maar niets vinden, te zwaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bullshit. Die blauwe zijn hetzelfde als Marlboro, dat zware imago komt door de filterloze variant die ook in een blauw pakje zit. Dat zijn zware sigaretten.
Ik heb dit gesprek ooit met de sigarenboer gehad omdat iedereen tegen mij zei: Iek! Jij rookt zware sigaretten!
Tuurlijk. De rest is hier maar illegaal en heeft gewoon zijn bek te houden.quote:
Aha! Heatwave dusquote:
Ik vind het een homomerk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
LICHT blauw zijn de zwaarste.
Donkerblauw (Gauloises Blondes) hebben dezelfde hoeveelheid teer/nicotine als Marlboro, Lucky Strike of Camel. Alleen is Gauloises het 'natst' waardoor het zwaarder lijkt te roken.
HOEZO HOOR IK NOU WEER BIJ DE MENSEN MET DE GROOTSTE MOND!!!!!??????????quote:
Komt soms wel op neer jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. De rest is hier maar illegaal en heeft gewoon zijn bek te houden.
Volgens mij valt Sint Baby voor de helft ook onder die categorie!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een homomerk.
Wat rook jij? Gaulooooooooiiiiiiizzzzzzzzze! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Echte mannen roken zware shagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In jou geval is dat niet iets slechtsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOEZO HOOR IK NOU WEER BIJ DE MENSEN MET DE GROOTSTE MOND!!!!!??????????
Jij had laatst ook een date en zegt geen open relatie te hebben dus had gekundquote:
Volgens mij is Gauloise gesponsord door het Vaticaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij valt Sint Baby voor de helft ook onder die categorie!
Grootste mond, diepste keel, missing a gag-reflex. Kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In jou geval is dat niet iets slechts
Volgens mij zijn kinderen te jong om te roken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is Gauloise gesponsord door het Vaticaan.
echte mannen roken nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
Echte mannen roken zware shag
[ afbeelding ]
Wat zijn dan echte mannen? Keiharde ongeschoren hetero mannen met een baard op zowel de kin als zak?quote:
Dit is net zoiets als: Ja, maar het was op tv, dus het is waar!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg mensen die ik ken die wel eens een peuk bietsen en het maar niets vinden, te zwaar.
het zalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als: Ja, maar het was op tv, dus het is waar!
Die mensen hebben ongelijk.
Het is anders wel het merk waar de helmpies in Asterix&Obelix op zijn gebasseerd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die beweren dat wiet sterker is dan hasj!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als: Ja, maar het was op tv, dus het is waar!
Die mensen hebben ongelijk.
nee, niet-rokers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zijn dan echte mannen? Keiharde ongeschoren hetero mannen met een baard op zowel de kin als zak?
die date ging niet door door ziekte toen en heeft nu nog niet plaats gevonden omdat ik t druk heb dusjaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij had laatst ook een date en zegt geen open relatie te hebben dus had gekund
Crisispakjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik rookte toen ik net begon met roken nog Camel. Van die kleine pakjes met 10 erin, want dat was dan niet zo'n aanslag op je zakgeld.
Daarna overgestapt op Caballero, nog een poosje Davidoff gerookt omdat ik die sigaretten wel sjiek vond, en nu rook ik al 6 jaar Gauloisjes.
Maar inmiddels kost het wel zodanig veel geld dat ik over niet al te lange tijd wil gaan stoppen.
Voor een goede date maak je toch wel ff tijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die date ging niet door door ziekte toen en heeft nu nog niet plaats gevonden omdat ik t druk heb dusja
Ah, je rookte, en nu zijn rokers nepmannen.... Typisch....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef dawg het volgende:
caballero rookte ik lang lang geleden ook, 30 in een pakje, scheelde weer naar de frietzaak/tankstation gaan.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een goede date beurt maak je toch wel ff tijd?
Jezus, ben jij nu zo'n vervelende anti-roker geworden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Evisu is een homomerk.
Roken is sowieso voor gays.
Hij woont in Tilburg en ik moet vandaag elke dag werken en mn scriptie moet 7 juni af, wordt m ff niet nee, zaterdag heb ik een feestje dus dan ook geen tijd en zondag uitbrakken, komt wel goed hoor maar deze week ff nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een goede date maak je toch wel ff tijd?
serieuze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, je rookte, en nu zijn rokers nepmannen.... Typisch....
Zelfbescherming. Ik wou dat ik zo'n stinkende rookhomo was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Kluts het volgende:
Jezus, ben jij nu zo'n vervelende anti-roker geworden?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
zaterdag heb ik een feestje dus dan ook geen tijd en zondag uitbrakken,
Ik ga naar emporium van 12 tot 00uur, daarna blijf ik bij vrienden slapen, zondag naar Tilburg? nee dat wordt m écht nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]. Wat een kutsmoezen. Je hebt dus gewoon niet echt zin in deze date.
Nee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Ik wou dat ik zo'n stinkende rookhomo was..
Ga jij naar emporium !!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga naar emporium van 12 tot 00uur, daarna blijf ik bij vrienden slapen, zondag naar Tilburg? nee dat wordt m écht niet
dacht dat jij meer een rockchick was/bentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geloof dat dat er staat ja, why?
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Ripley het volgende:
ik vind je onwillekeurig een beetje vermoeiend, graseter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Oh ik luister hetgeen dat ze daar draaien thuis ook verder niet ofzo, maar zo'n feestje vind ik heerlijk op zijn tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
dacht dat jij meer een rockchick was/bent
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Pony of lok?Zo niet boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Pony of lok?Kale kut en oksels, Nouk. De rest is niet zo interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is geen succes inderdaad, met krullen. Maar daar ben ik dan weer jaloers opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef Ripley het volgende:
Lok denk ik nouk
Zo jaloers, met krullen kun je dat soort dingen er wel in laten knippen, maar dta ziet er niet uit
What's up?!quote:
Oudquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Heatwave, kun je even happen
[ afbeelding ]
a) Ik zit nu in de trein op weg naar huis, afscheid nemen wordt steeds rotter.quote:
da's wel eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
a) Ik zit nu in de trein op weg naar huis, afscheid nemen wordt steeds rotter.
b) M'n vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuis en ligt op de IC. Is iets goed mis met z'n nieren, maar wat precies is nog onduidelijk.
ow, wat naar techno. Sterkte, ik hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
b) M'n vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuis en ligt op de IC. Is iets goed mis met z'n nieren, maar wat precies is nog onduidelijk.
Sterktequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
Sneu, maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
Mijn baas is dit weekend met zijn grasmaaier over zijn eigen snoer heengereden en heeft daarna het snoer op een plek opgetild waarvan hij dacht dat het veilig is. Hij werd zeg maar ge-electrocuteerd en heeft nu brandwonden en zo
Eerst de stekker er uit trekken kwam niet bij hem op ? iets met Darwin award enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
Mijn baas is dit weekend met zijn grasmaaier over zijn eigen snoer heengereden en heeft daarna het snoer op een plek opgetild waarvan hij dacht dat het veilig is. Hij werd zeg maar ge-electrocuteerd en heeft nu brandwonden en zo
Het is wel een lastig verhaal om met een straight face te vertellen ja, maar hij heeft toch wel een flinke optater gekregen helaasquote:
Ja, dat snap ik ook wel hoor, ik gun het ook niemand, maar het is wel een erg grappig verhaal als je de persoon in kwestie niet kentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is wel een lastig verhaal om met een straight face te vertellen ja, maar hij heeft toch wel een flinke optater gekregen helaas
Hij wilde dus op dat moment de stekker eruit trekken op een plek dichtbij het contact, maar toen bleek daar dus ook een kleine breuk te zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerst de stekker er uit trekken kwam niet bij hem op ? iets met Darwin award enzo
Spuit 232 maar sterkte! Dat het maar moge meevallen allemaal!quote:
damn.. sterkte ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
De zon schijnt niet hardquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lekker heerlijk buiten gelopen... nu net terug![]()
en alleen maar een klein beetje verbrand
hier wel.. heb heel lindenholt doorgelopen met mn leerlingen om te flyerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
De zon schijnt niet harden ik heb over jou idd gedroomd
![]()
Hoi schat.quote:
Ff niet lullig bedoeld deze keer, maar je bent lerares en schrijft "gedroomt"?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier wel.. heb heel lindenholt doorgelopen met mn leerlingen om te flyeren![]()
wat heb je gedroomt?
niet op taalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff niet lullig bedoeld deze keer, maar je bent lerares en schrijft "gedroomt"?
Dat gaat er bij mij echt niet in hoor na alle discussies over de kwaliteit van het onderwijs...
Niet iedereen geeft les aan een basisschool of geeft Nederlands op een middelbare school. Jij verwacht dat de leraar timmeren Nederlands tot in de puntjes beheerst en J.C. Bloem kan quoten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij echt niet in hoor na alle discussies over de kwaliteit van het onderwijs...
Wat ik vaak niet snap is dat iemand (zoals mrbox 'gedroomd') schrijft/typt, maar dat diegene die het vaak niet weet, dat dan niet gewoon overneemt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt het hele weekend geneukt, niet zeurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
mensen ik heb een kut humeur weet niet hoe ik er aan kom en wil ervanaf, zeg es iets grappigs ofzo!?!?
btw hier gezellig zonnetje muziekje aan normaal is dat genoeg om me vrolijk te maken
euhm..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
mensen ik heb een kut humeur weet niet hoe ik er aan kom en wil ervanaf, zeg es iets grappigs ofzo!?!?
btw hier gezellig zonnetje muziekje aan normaal is dat genoeg om me vrolijk te maken
Ik weet wel hoe dat komt hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
macht der gewoonte van typenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ik vaak niet snap is dat iemand (zoals mrbox 'gedroomd') schrijft/typt, maar dat diegene die het vaak niet weet, dat dan niet gewoon overneemt...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt het hele weekend geneukt, niet zeuren
En zo maar MrBox blindelings vertrouwen! Ben jij mal!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ik vaak niet snap is dat iemand (zoals mrbox 'gedroomd') schrijft/typt, maar dat diegene die het vaak niet weet, dat dan niet gewoon overneemt...
quote:
bedankt voor niets ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe dat komt hoorProbeer gewoon even lekker van de zon te genieten. Voor de grappen moet je niet bij mij zijn
Ik weet wel iets, maar dat gaat op dit moment even niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
Waarom heb je dan een pokkehumeur?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor niets ook
nouk hoe komt t dan!?!?
en zeg niet omdat Techno weg is want ik had al een klote humeur toen ie hier was, was erg gezellig voor hem ook
jah vertel mij het, er is totaal geen reden voor, zon schijnt, kids spelen lekker buiten, muziekje op, buikje vol, niet ongesteld ofzoquote:
Nee dat is ook niet verstandigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo maar MrBox blindelings vertrouwen! Ben jij mal!
Soms ben jij ook je eigen grootste vijandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor niets ook
nouk hoe komt t dan!?!?
en zeg niet omdat Techno weg is want ik had al een klote humeur toen ie hier was, was erg gezellig voor hem ook
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo maar MrBox blindelings vertrouwen! Ben jij mal!
Zwangerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah vertel mij het, er is totaal geen reden voor, zon schijnt, kids spelen lekker buiten, muziekje op, buikje vol, niet ongesteld ofzo
ik heb echt geen idee
Ja, omdat je al wist dat ik vandaag weg moest.:oquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
quote:
Dat dusquote:en zeg niet omdat Techno weg is want ik had al een klote humeur toen ie hier was, was erg gezellig voor hem ook
je kent me een beetje zeg es hoe kom ik er vanaf?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms ben jij ook je eigen grootste vijand
quote:
Dat wel ja, en je had gewoon niet genoeg gegeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef Duimelot het volgende:
nah heb me wel ingehouden maar hij is me vrolijker gewend
Ja, die blijft de 3896e keer ook wel hilarisch natuurlijkquote:
ja maar heb nu wel eten gehad en nog is t niet overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel ja, en je had gewoon niet genoeg gegeten.
ik probeer mezelf op te vrolijken aangezien jullie me niet helpen enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die blijft de 3896e keer ook wel hilarisch natuurlijk
Inmiddels wat beter humeur?quote:
Met die ongrappige meuk help je jezelf alleen maar een depressie in en ons er bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer mezelf op te vrolijken aangezien jullie me niet helpen enzo
Family guy kijken met een jointje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kent me een beetje zeg es hoe kom ik er vanaf?
ja, tis keigezellig..quote:
dat laatste is mn nieuwe doel, als ik dan niet vrolijk ben mag niemand t zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met die ongrappige meuk help je jezelf alleen maar een depressie in en ons er bij
Nog een uur en een kwartier voor mij en dan weer de gym in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, tis keigezellig..![]()
en ben over 5 minuutjes klaar
Die apres-ski meuk helpt ook niet echt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
ik probeer mezelf op te vrolijken aangezien jullie me niet helpen enzo
Gaat je niet lukken, ik ben in een prima humeurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat laatste is mn nieuwe doel, als ik dan niet vrolijk ben mag niemand t zijn
arme jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog een uur en een kwartier voor mij en dan weer de gym in.
Dan ga je rembo& rembo kijken, altijd leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man heb kids om me heen dan ga ik geen jointjes roken
ja wrijf t me nog een beetje in ook TERUTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ik ben in een prima humeur
2 girls and a cup kon ik zonder problemen kijken maar deze is ranzigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan ga je rembo& rembo kijken, altijd leuk
Zwangere trutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wrijf t me nog een beetje in ook TERUT
Beetje kleffen dan maar?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
Nee man, ik heb er een hele ijzerwinkel in laten pleuren om dat te voorkomenquote:
zelfs die falen nog wel es!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee man, ik heb er een hele ijzerwinkel in laten pleuren om dat te voorkomen
Ik ben niet degene met mijn buikje vol en een kuthumeurquote:
Stel je nou eens gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:03 schreef Duimelot het volgende:
maar maak menu beetje zorgen
ga even snel hier bij winkeltje een test halen, stel je voor dat... heb wel alle symptomen enzoHELLUP
Dunnoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:16 schreef Duimelot het volgende:
and back met een clearblue!
alleen moet je daar geen ochtendurine voor gebruiken!?!?
quote:
Nu al zwanger van Techno?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik zo'n test krijg ik een berichtje van Techno dat ie er eigenlijk graag bij wil zijn als ik m doe....
moet ik zo lang in onzekerheid zitten....
Als ze maar lol heeft.quote:
Wil hij hem op z,n buik leggen dat jij er dan overheen zeikt? Iquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb ik zo'n test krijg ik een berichtje van Techno dat ie er eigenlijk graag bij wil zijn als ik m doe....
moet ik zo lang in onzekerheid zitten....
Google is your friend.quote:
Bom er op!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:43 schreef Kreator het volgende:
Ik hou van afdelingsoverleg.downdrillen
O= assessment control
In 1 zin.![]()
![]()
Stiekem getest en nu? Veel plezier, the story continues.quote:
Ik wilde hem net posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stiekem getest en nu? Veel plezier, the story continues.
lach me doodquote:
Wel leuk om te zien dat ze nu wél weet waar de SHIFT toets zit.quote:
Dit is toch haar manier van zichzelf opvrolijkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat ze nu wél weet waar de SHIFT toets zit.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stiekem getest en nu? Veel plezier, the story continues.
Leert hij gelijk jou op fok met een korrelzout te nemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
wie is mij een hak aan het zetten!?
Techno krijgt een hartverzakking als ie dat leest
Teruglezen pag 3 & deze.quote:
7 en 8 voor Samzz.quote:
dat doet hij alwel hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leert hij gelijk jou op fok met een korrelzout te nemen![]()
Dan wist hij vast ook al dat Dropjuh een kloon van jou is.quote:
Maar je hebt jezelf nu dus weer opgevrolijkt ?quote:
die is heul niet van mij, volgens mij is het rip of jij ofzo!?!?!?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan wist hij vast ook al dat Dropjuh een kloon van jou is.
nee nog steeds een kut humeurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar je hebt jezelf nu dus weer opgevrolijkt ?
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:22 schreef Duimelot het volgende:
die is heul niet van mij, volgens mij is het rip of jij ofzo!?!?!?
Ja ik was al aan het teruglezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leert hij gelijk jou op fok met een korrelzout te nemen![]()
[..]
Teruglezen pag 3 & deze.
Pics?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik donder mijn mobiel binnenkort echt naar buiten. Vervloekt pokkeding.
Je kan heel goedkoop nu een 3g / 3gs kopen hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, ik donder mijn mobiel binnenkort echt naar buiten. Vervloekt pokkeding.
Van het ding, van de schade eraan of mijn boze gezicht als ie niet doet wat ik wil?quote:
Hoe goedkoop is goedkoop?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan heel goedkoop nu een 3g / 3gs kopen he
Als je met je boze gezicht al in je achter swing staat hoe je dat ding het raam uit doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van het ding, van de schade eraan of mijn boze gezicht als ie niet doet wat ik wil?
[..]
Hoe goedkoop is goedkoop?
Wordt lastig, wie maakt dan de foto? Moet ik namelijk wel heel goed timen met de timer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je met je boze gezicht al in je achter swing staat hoe je dat ding het raam uit doet.
Je kan de positie ook even vast houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wordt lastig, wie maakt dan de foto? Moet ik namelijk wel heel goed timen met de timer.
True, maar dan is het niet spontaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan de positie ook even vast houden.
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar dan is het niet spontaan.
quote:
Waarom nou niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou wie weet.
Heb het over mijn oude laptop ook altijd geroepen dat ik die buiten zou gooien maar ook nooit gedaan.
Haha, tja, ik durfde het toch niet aan en voelde toch beetje zonde.quote:
Dan gewoon de goedkoopste en stomste telefoon nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, tja, ik durfde het toch niet aan en voelde toch beetje zonde.En ik heb deze mobiel ook nog maar sinds oktober maar is een enorme miskoop gebleken. Ik moet iets hebben dat snel is want ik heb heel weinig geduld als het komt op apparaten.
Uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou wie weet.
Heb het over mijn oude laptop ook altijd geroepen dat ik die buiten zou gooien maar ook nooit gedaan.
Die zijn allemaal lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan gewoon de goedkoopste en stomste telefoon nemen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zijn allemaal lelijk.Mijn vorige was hartstikke goed en geweldig maar toen ging het geheugen raar doen enzo. En ik hou niet van kleine toetsjes.
Zei een vriendin ook al.quote:
Hij voldoet ook aan je eisen. Geen kleine knopjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zei een vriendin ook al.![]()
Ik kan aan deze ook gewoon niet wennen en ding is te traag. Word ik kriebelig van. Heb nu deze:
[ afbeelding ]
Maar lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij voldoet ook aan je eisen. Geen kleine knopjes.
Hij is prachtig retro!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar lelijk.
Mobieltje moet mooi/leuk zijn, goeie toetsen en niet allejezus duur.
Ik hou best van retro maar niet met mijn mobieltjes. Ik laat mijn huidige trouwens ook constant uit mijn handen vallen.quote:
Daar kan dit model ook tegen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou best van retro maar niet met mijn mobieltjes. Ik laat mijn huidige trouwens ook constant uit mijn handen vallen.
LELIJK!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan dit model ook tegen!
Anders deze:
[ afbeelding ]
Deze is vrij nieuw! En hip geel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
LELIJK!
Liefst wel van deze tijd en niet van 1998.
Rip, hoessie met jou? Goed Pinksterweekend gehad?quote:
Lekker!quote:
Ja hoor, lekker rondvaarttocht gedaan, geterrast en uit eten met 2 fokkers en lief en gechilldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip, hoessie met jou? Goed Pinksterweekend gehad?
Oeps...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rondvaarttocht gedaan, geterrast en uit eten met 2 fokkers en lief en gechilld
Hadden alleen wel de sleutels in de binnenkant van de deur laten zitten en de deur dicht gedaan
moe, gestresst en extreem druk. Maar nagenietend van het weekend en voorpret voor mijn geheime missie.quote:
Prima eigenlijk! Op dat vlak niks te klagen. Jij dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:28 schreef stbabylon het volgende:
El_Matador, de oude stierenneuker!
Hoe hangen de ballen?
nee, naast zbbrox nog 2 fokkers qua eten: mike en stranger. En IR Baboon kwam ook nog langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeps...
Welke 2 FOKkers? zbbrox en HeatWave?
Ik was in Dubai in de shopping mall en ik zag een man aan het internetten. Een Nederlander die zat te FOK!ken!![]()
Ik had echt een heerlijk weekend. En morgenochtend om 5:00 naar Madrid.![]()
![]()
Ah die ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, naast zbbrox nog 2 fokkers qua eten: mike en stranger. En IR Baboon kwam ook nog langs
Ze schudden van links naar rechts zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima eigenlijk! Op dat vlak niks te klagen. Jij dan?
IR is heel leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet.
Die IR baboon vind ik maar een raar figuur online. Hoe issie in het echt?
Was nog in Amsterdam. En nog in Dukenburg, bij kloon om de hoek. En Utreg. Heb mijn beste Duitse maat es even wat Nederlandse cultuur laten zien.
Nog geneukt recentelijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze schudden van links naar rechts zoals gewoonlijk.
Weer bij de klant op bezoek. En een oude bekende zien op een conferentie. Wel lachen, maar stressvol allemaal. Hopelijk in juni nog een paar dagen naar.... Buenos Aires!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
IR is heel leukEn mike en stranger ook
Leuk!Madrid sounds tof!
Goeie dingen over gehoord, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weer bij de klant op bezoek. En een oude bekende zien op een conferentie. Wel lachen, maar stressvol allemaal. Hopelijk in juni nog een paar dagen naar.... Buenos Aires!!![]()
![]()
Staat al tijden op numero 1 op mijn te bezoeken plekken lijst.
Geheime missie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
moe, gestresst en extreem druk. Maar nagenietend van het weekend en voorpret voor mijn geheime missie.
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goeie dingen over gehoord, ik ben benieuwd!
Snap ik, maar zij is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik had niet anders verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, maar zij is....I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig. Weet dat jij nu verantwoordelijk bent voor mijn gemoedsrust
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Toppiejoppie.
Twittertrutquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowMaar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig. Weet dat jij nu verantwoordelijk bent voor mijn gemoedsrust
Zondag nog.quote:
Ik haat twitter! Dat is echt voor zwakzinnige.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twittertrut
ik moet nog beginnen.
PIEP. O tis klaar!
Onacceptabel, dat is heilig jeugdsentimentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sprak mijn haat uit over Babs uitje.
Hmmz, ik had verwacht dat de eerste opmerking op een nieuwe ui zou zijn 'ik snap er nu niks meer van', en had niet verwacht dat er zulke intense emoties los werden gemaakt met mijn vorige. Maar goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Babs! Een nieuwe/of hergebruikte ui! (ik haatte je vorige).
Was het niet een soort hijskraan ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef STING het volgende:
[..]
Onacceptabel, dat is heilig jeugdsentiment
Nah, ik zag wel dat het een soort schotel moest voorstellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmz, ik had verwacht dat de eerste opmerking op een nieuwe ui zou zijn 'ik snap er nu niks meer van', en had niet verwacht dat er zulke intense emoties los werden gemaakt met mijn vorige. Maar goed
Jaja, maak het maar weer belachelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jaja, maak het maar weer belachelijk.
Met je zoenende vrouwen..Popje...het is een man en een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oepsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Popje...het is een man en een vrouw.
Een vrouwelijke junkie en Michael Jackson?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Popje...het is een man en een vrouw.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb een magnetron van mn oma gekregen
Hm nope.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouwelijke junkie en Michael Jackson?
Dat zeg ik. twee vrouwen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm nope.
To who it may concern:
[ afbeelding ]
Zigzag is leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Kreator het volgende:
Pimp My Dakterras deel 1:
[ afbeelding ]
(moet ze nog vastleggen, maar ik twijfel tussen zigzag of alles 1 richting op.)
Kloon! Klinkt goed. Kan je mooi kleine hondjes opwarmen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:ik heb een magnetron van mn oma gekregen
z.s.m.quote:
Kan je even foto maken van alles recht? Kan wel ruimtelijk zijn. Dit is speelser.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja vond ik ook wel. Maar is wel lastig vastleggen ben ik bang. Maar ja, ik zie wel. Dit was overigens pas deel 1. Moet nog een schutting, nieuwe loungeset en een parasol. En dit is maar het halve terras.quote:
zigzagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Jij altijd met je nemen, oversexte Zeeuwquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, wilde binnenkort toch al wat anders nemen.
heul nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon! Klinkt goed. Kan je mooi kleine hondjes opwarmen.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:07 schreef Godtje het volgende:
Kan je even foto maken van alles recht? Kan wel ruimtelijk zijn. Dit is speelser.
In de praktijk valt het wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Jij altijd met je nemen, oversexte Zeeuw
Niet doen, twee zoenende vrouwen is geilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, wilde binnenkort toch al wat anders nemen.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:09 schreef Kreator het volgende:
[..]. En dan leg ik ze in de lengte en dan wil je ook nog even een foto van alles in de breedte?
.
zigzag is beter, minder uitglij kansen... die dingen worden na loop van tijd spekgladquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:09 schreef Kreator het volgende:
[..]. En dan leg ik ze in de lengte en dan wil je ook nog even een foto van alles in de breedte?
.
Ik zal wel even shoppen.
Maar nu zit er in je hoofd dat eentje een kerel is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Niet doen, twee zoenende vrouwen is geil
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu zit er in je hoofd dat eentje een kerel is.
En ze worden maar in 1 richting glad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zigzag is beter, minder uitglij kansen... die dingen worden na loop van tijd spekglad
alhoewel. leg maar in de lengte
En niet zomaar 1...STING vind stiekem MJ geil die zoent met een roodharige vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
die ander is gewoon een vrouw zonder tieten, met adamsappelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |