quote:
Dat dusquote:en zeg niet omdat Techno weg is want ik had al een klote humeur toen ie hier was, was erg gezellig voor hem ook
je kent me een beetje zeg es hoe kom ik er vanaf?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Soms ben jij ook je eigen grootste vijand
quote:
Dat wel ja, en je had gewoon niet genoeg gegeten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:45 schreef Duimelot het volgende:
nah heb me wel ingehouden maar hij is me vrolijker gewend
Ja, die blijft de 3896e keer ook wel hilarisch natuurlijkquote:
ja maar heb nu wel eten gehad en nog is t niet overquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat wel ja, en je had gewoon niet genoeg gegeten.
ik probeer mezelf op te vrolijken aangezien jullie me niet helpen enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die blijft de 3896e keer ook wel hilarisch natuurlijk
Inmiddels wat beter humeur?quote:
Met die ongrappige meuk help je jezelf alleen maar een depressie in en ons er bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik probeer mezelf op te vrolijken aangezien jullie me niet helpen enzo
Family guy kijken met een jointje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kent me een beetje zeg es hoe kom ik er vanaf?
ja, tis keigezellig..quote:
dat laatste is mn nieuwe doel, als ik dan niet vrolijk ben mag niemand t zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met die ongrappige meuk help je jezelf alleen maar een depressie in en ons er bij
Nog een uur en een kwartier voor mij en dan weer de gym in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, tis keigezellig..![]()
en ben over 5 minuutjes klaar
Die apres-ski meuk helpt ook niet echt natuurlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:50 schreef Duimelot het volgende:
ik probeer mezelf op te vrolijken aangezien jullie me niet helpen enzo
Gaat je niet lukken, ik ben in een prima humeurquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat laatste is mn nieuwe doel, als ik dan niet vrolijk ben mag niemand t zijn
arme jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog een uur en een kwartier voor mij en dan weer de gym in.
Dan ga je rembo& rembo kijken, altijd leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
man heb kids om me heen dan ga ik geen jointjes roken
ja wrijf t me nog een beetje in ook TERUTquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ik ben in een prima humeur
2 girls and a cup kon ik zonder problemen kijken maar deze is ranzigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan ga je rembo& rembo kijken, altijd leuk
Zwangere trutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wrijf t me nog een beetje in ook TERUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |