De zon schijnt niet hardquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lekker heerlijk buiten gelopen... nu net terug![]()
en alleen maar een klein beetje verbrand
hier wel.. heb heel lindenholt doorgelopen met mn leerlingen om te flyerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
De zon schijnt niet harden ik heb over jou idd gedroomd
![]()
Hoi schat.quote:
Ff niet lullig bedoeld deze keer, maar je bent lerares en schrijft "gedroomt"?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier wel.. heb heel lindenholt doorgelopen met mn leerlingen om te flyeren![]()
wat heb je gedroomt?
niet op taalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ff niet lullig bedoeld deze keer, maar je bent lerares en schrijft "gedroomt"?
Dat gaat er bij mij echt niet in hoor na alle discussies over de kwaliteit van het onderwijs...
Niet iedereen geeft les aan een basisschool of geeft Nederlands op een middelbare school. Jij verwacht dat de leraar timmeren Nederlands tot in de puntjes beheerst en J.C. Bloem kan quoten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij echt niet in hoor na alle discussies over de kwaliteit van het onderwijs...
Wat ik vaak niet snap is dat iemand (zoals mrbox 'gedroomd') schrijft/typt, maar dat diegene die het vaak niet weet, dat dan niet gewoon overneemt...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt het hele weekend geneukt, niet zeurenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
mensen ik heb een kut humeur weet niet hoe ik er aan kom en wil ervanaf, zeg es iets grappigs ofzo!?!?
btw hier gezellig zonnetje muziekje aan normaal is dat genoeg om me vrolijk te maken
euhm..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
mensen ik heb een kut humeur weet niet hoe ik er aan kom en wil ervanaf, zeg es iets grappigs ofzo!?!?
btw hier gezellig zonnetje muziekje aan normaal is dat genoeg om me vrolijk te maken
Ik weet wel hoe dat komt hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
macht der gewoonte van typenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ik vaak niet snap is dat iemand (zoals mrbox 'gedroomd') schrijft/typt, maar dat diegene die het vaak niet weet, dat dan niet gewoon overneemt...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt het hele weekend geneukt, niet zeuren
En zo maar MrBox blindelings vertrouwen! Ben jij mal!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat ik vaak niet snap is dat iemand (zoals mrbox 'gedroomd') schrijft/typt, maar dat diegene die het vaak niet weet, dat dan niet gewoon overneemt...
quote:
bedankt voor niets ookquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe dat komt hoorProbeer gewoon even lekker van de zon te genieten. Voor de grappen moet je niet bij mij zijn
Ik weet wel iets, maar dat gaat op dit moment even niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
Waarom heb je dan een pokkehumeur?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor niets ook
nouk hoe komt t dan!?!?
en zeg niet omdat Techno weg is want ik had al een klote humeur toen ie hier was, was erg gezellig voor hem ook
jah vertel mij het, er is totaal geen reden voor, zon schijnt, kids spelen lekker buiten, muziekje op, buikje vol, niet ongesteld ofzoquote:
Nee dat is ook niet verstandigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo maar MrBox blindelings vertrouwen! Ben jij mal!
Soms ben jij ook je eigen grootste vijandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
bedankt voor niets ook
nouk hoe komt t dan!?!?
en zeg niet omdat Techno weg is want ik had al een klote humeur toen ie hier was, was erg gezellig voor hem ook
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo maar MrBox blindelings vertrouwen! Ben jij mal!
Zwangerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah vertel mij het, er is totaal geen reden voor, zon schijnt, kids spelen lekker buiten, muziekje op, buikje vol, niet ongesteld ofzo
ik heb echt geen idee
Ja, omdat je al wist dat ik vandaag weg moest.:oquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:37 schreef Duimelot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |