Als je met je boze gezicht al in je achter swing staat hoe je dat ding het raam uit doet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van het ding, van de schade eraan of mijn boze gezicht als ie niet doet wat ik wil?
[..]
Hoe goedkoop is goedkoop?
Wordt lastig, wie maakt dan de foto? Moet ik namelijk wel heel goed timen met de timer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je met je boze gezicht al in je achter swing staat hoe je dat ding het raam uit doet.
Je kan de positie ook even vast houden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wordt lastig, wie maakt dan de foto? Moet ik namelijk wel heel goed timen met de timer.
True, maar dan is het niet spontaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan de positie ook even vast houden.
Dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar dan is het niet spontaan.
quote:
Waarom nou niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou wie weet.
Heb het over mijn oude laptop ook altijd geroepen dat ik die buiten zou gooien maar ook nooit gedaan.
Haha, tja, ik durfde het toch niet aan en voelde toch beetje zonde.quote:
Dan gewoon de goedkoopste en stomste telefoon nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, tja, ik durfde het toch niet aan en voelde toch beetje zonde.En ik heb deze mobiel ook nog maar sinds oktober maar is een enorme miskoop gebleken. Ik moet iets hebben dat snel is want ik heb heel weinig geduld als het komt op apparaten.
Uitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou wie weet.
Heb het over mijn oude laptop ook altijd geroepen dat ik die buiten zou gooien maar ook nooit gedaan.
Die zijn allemaal lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan gewoon de goedkoopste en stomste telefoon nemen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zijn allemaal lelijk.Mijn vorige was hartstikke goed en geweldig maar toen ging het geheugen raar doen enzo. En ik hou niet van kleine toetsjes.
Zei een vriendin ook al.quote:
Hij voldoet ook aan je eisen. Geen kleine knopjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zei een vriendin ook al.![]()
Ik kan aan deze ook gewoon niet wennen en ding is te traag. Word ik kriebelig van. Heb nu deze:
[ afbeelding ]
Maar lelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij voldoet ook aan je eisen. Geen kleine knopjes.
Hij is prachtig retro!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar lelijk.
Mobieltje moet mooi/leuk zijn, goeie toetsen en niet allejezus duur.
Ik hou best van retro maar niet met mijn mobieltjes. Ik laat mijn huidige trouwens ook constant uit mijn handen vallen.quote:
Daar kan dit model ook tegen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou best van retro maar niet met mijn mobieltjes. Ik laat mijn huidige trouwens ook constant uit mijn handen vallen.
LELIJK!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan dit model ook tegen!
Anders deze:
[ afbeelding ]
Deze is vrij nieuw! En hip geel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
LELIJK!
Liefst wel van deze tijd en niet van 1998.
Rip, hoessie met jou? Goed Pinksterweekend gehad?quote:
Lekker!quote:
Ja hoor, lekker rondvaarttocht gedaan, geterrast en uit eten met 2 fokkers en lief en gechilldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rip, hoessie met jou? Goed Pinksterweekend gehad?
Oeps...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rondvaarttocht gedaan, geterrast en uit eten met 2 fokkers en lief en gechilld
Hadden alleen wel de sleutels in de binnenkant van de deur laten zitten en de deur dicht gedaan
moe, gestresst en extreem druk. Maar nagenietend van het weekend en voorpret voor mijn geheime missie.quote:
Prima eigenlijk! Op dat vlak niks te klagen. Jij dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:28 schreef stbabylon het volgende:
El_Matador, de oude stierenneuker!
Hoe hangen de ballen?
nee, naast zbbrox nog 2 fokkers qua eten: mike en stranger. En IR Baboon kwam ook nog langsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oeps...
Welke 2 FOKkers? zbbrox en HeatWave?
Ik was in Dubai in de shopping mall en ik zag een man aan het internetten. Een Nederlander die zat te FOK!ken!![]()
Ik had echt een heerlijk weekend. En morgenochtend om 5:00 naar Madrid.![]()
![]()
Ah die ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, naast zbbrox nog 2 fokkers qua eten: mike en stranger. En IR Baboon kwam ook nog langs
Ze schudden van links naar rechts zoals gewoonlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima eigenlijk! Op dat vlak niks te klagen. Jij dan?
IR is heel leukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah die ken ik niet.
Die IR baboon vind ik maar een raar figuur online. Hoe issie in het echt?
Was nog in Amsterdam. En nog in Dukenburg, bij kloon om de hoek. En Utreg. Heb mijn beste Duitse maat es even wat Nederlandse cultuur laten zien.
Nog geneukt recentelijk?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze schudden van links naar rechts zoals gewoonlijk.
Weer bij de klant op bezoek. En een oude bekende zien op een conferentie. Wel lachen, maar stressvol allemaal. Hopelijk in juni nog een paar dagen naar.... Buenos Aires!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
IR is heel leukEn mike en stranger ook
Leuk!Madrid sounds tof!
Goeie dingen over gehoord, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weer bij de klant op bezoek. En een oude bekende zien op een conferentie. Wel lachen, maar stressvol allemaal. Hopelijk in juni nog een paar dagen naar.... Buenos Aires!!![]()
![]()
Staat al tijden op numero 1 op mijn te bezoeken plekken lijst.
Geheime missie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
moe, gestresst en extreem druk. Maar nagenietend van het weekend en voorpret voor mijn geheime missie.
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goeie dingen over gehoord, ik ben benieuwd!
Snap ik, maar zij is....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik had niet anders verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Snap ik, maar zij is....I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig. Weet dat jij nu verantwoordelijk bent voor mijn gemoedsrust
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jij?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Toppiejoppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |