Kom nou zeg, gauloise is voor homo's. Alleen die naam al. Net als Davidoff sigaretten.quote:
Wat ouderwets!quote:
Dan maar ouderwets.quote:
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de marktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou zeg, gauloise is voor homo's. Alleen die naam al. Net als Davidoff sigaretten.
O die suit supply reclamequote:
Bullshit. Die blauwe zijn hetzelfde als Marlboro, dat zware imago komt door de filterloze variant die ook in een blauw pakje zit. Dat zijn zware sigaretten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de markt.
Op tv vind ik hem leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die suit supply reclame
Ik was hem al veel eerder zat.
Vanaf m'n geboorte denk ik zo.
LICHT blauw zijn de zwaarste.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blauw zijn de zwaarste filterpeuken op de markt.
heb jij nu een vriend ?quote:
De mensen hier met de grootste mondquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie is er eigenlijk nog single?
[ afbeelding ]
Er zijn toch genoeg mensen die ik ken die wel eens een peuk bietsen en het maar niets vinden, te zwaarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bullshit. Die blauwe zijn hetzelfde als Marlboro, dat zware imago komt door de filterloze variant die ook in een blauw pakje zit. Dat zijn zware sigaretten.
Ik heb dit gesprek ooit met de sigarenboer gehad omdat iedereen tegen mij zei: Iek! Jij rookt zware sigaretten!
Tuurlijk. De rest is hier maar illegaal en heeft gewoon zijn bek te houden.quote:
Aha! Heatwave dusquote:
Ik vind het een homomerk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
LICHT blauw zijn de zwaarste.
Donkerblauw (Gauloises Blondes) hebben dezelfde hoeveelheid teer/nicotine als Marlboro, Lucky Strike of Camel. Alleen is Gauloises het 'natst' waardoor het zwaarder lijkt te roken.
HOEZO HOOR IK NOU WEER BIJ DE MENSEN MET DE GROOTSTE MOND!!!!!??????????quote:
Komt soms wel op neer jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tuurlijk. De rest is hier maar illegaal en heeft gewoon zijn bek te houden.
Volgens mij valt Sint Baby voor de helft ook onder die categorie!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een homomerk.
Wat rook jij? Gaulooooooooiiiiiiizzzzzzzzze! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Echte mannen roken zware shagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In jou geval is dat niet iets slechtsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HOEZO HOOR IK NOU WEER BIJ DE MENSEN MET DE GROOTSTE MOND!!!!!??????????
Jij had laatst ook een date en zegt geen open relatie te hebben dus had gekundquote:
Volgens mij is Gauloise gesponsord door het Vaticaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij valt Sint Baby voor de helft ook onder die categorie!
Grootste mond, diepste keel, missing a gag-reflex. Kloptquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In jou geval is dat niet iets slechts
Volgens mij zijn kinderen te jong om te roken!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is Gauloise gesponsord door het Vaticaan.
echte mannen roken nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
Echte mannen roken zware shag
[ afbeelding ]
Wat zijn dan echte mannen? Keiharde ongeschoren hetero mannen met een baard op zowel de kin als zak?quote:
Dit is net zoiets als: Ja, maar het was op tv, dus het is waar!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg mensen die ik ken die wel eens een peuk bietsen en het maar niets vinden, te zwaar.
het zalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als: Ja, maar het was op tv, dus het is waar!
Die mensen hebben ongelijk.
Het is anders wel het merk waar de helmpies in Asterix&Obelix op zijn gebasseerd!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetzelfde als mensen die beweren dat wiet sterker is dan hasj!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als: Ja, maar het was op tv, dus het is waar!
Die mensen hebben ongelijk.
nee, niet-rokers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zijn dan echte mannen? Keiharde ongeschoren hetero mannen met een baard op zowel de kin als zak?
die date ging niet door door ziekte toen en heeft nu nog niet plaats gevonden omdat ik t druk heb dusjaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij had laatst ook een date en zegt geen open relatie te hebben dus had gekund
Crisispakjesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:46 schreef Kluts het volgende:
Ik rookte toen ik net begon met roken nog Camel. Van die kleine pakjes met 10 erin, want dat was dan niet zo'n aanslag op je zakgeld.
Daarna overgestapt op Caballero, nog een poosje Davidoff gerookt omdat ik die sigaretten wel sjiek vond, en nu rook ik al 6 jaar Gauloisjes.
Maar inmiddels kost het wel zodanig veel geld dat ik over niet al te lange tijd wil gaan stoppen.
Voor een goede date maak je toch wel ff tijd?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die date ging niet door door ziekte toen en heeft nu nog niet plaats gevonden omdat ik t druk heb dusja
Ah, je rookte, en nu zijn rokers nepmannen.... Typisch....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef dawg het volgende:
caballero rookte ik lang lang geleden ook, 30 in een pakje, scheelde weer naar de frietzaak/tankstation gaan.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een goede date beurt maak je toch wel ff tijd?
Jezus, ben jij nu zo'n vervelende anti-roker geworden?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Evisu is een homomerk.
Roken is sowieso voor gays.
Hij woont in Tilburg en ik moet vandaag elke dag werken en mn scriptie moet 7 juni af, wordt m ff niet nee, zaterdag heb ik een feestje dus dan ook geen tijd en zondag uitbrakken, komt wel goed hoor maar deze week ff nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor een goede date maak je toch wel ff tijd?
serieuze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, je rookte, en nu zijn rokers nepmannen.... Typisch....
Zelfbescherming. Ik wou dat ik zo'n stinkende rookhomo was.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Kluts het volgende:
Jezus, ben jij nu zo'n vervelende anti-roker geworden?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
zaterdag heb ik een feestje dus dan ook geen tijd en zondag uitbrakken,
Ik ga naar emporium van 12 tot 00uur, daarna blijf ik bij vrienden slapen, zondag naar Tilburg? nee dat wordt m écht nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
[..]. Wat een kutsmoezen. Je hebt dus gewoon niet echt zin in deze date.
Nee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfbescherming. Ik wou dat ik zo'n stinkende rookhomo was..
Ga jij naar emporium !!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ga naar emporium van 12 tot 00uur, daarna blijf ik bij vrienden slapen, zondag naar Tilburg? nee dat wordt m écht niet
dacht dat jij meer een rockchick was/bentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geloof dat dat er staat ja, why?
Daar doe ik het voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Ripley het volgende:
ik vind je onwillekeurig een beetje vermoeiend, graseter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Oh ik luister hetgeen dat ze daar draaien thuis ook verder niet ofzo, maar zo'n feestje vind ik heerlijk op zijn tijdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
dacht dat jij meer een rockchick was/bent
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Pony of lok?Zo niet boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
Pony of lok?Kale kut en oksels, Nouk. De rest is niet zo interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is geen succes inderdaad, met krullen. Maar daar ben ik dan weer jaloers opquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:02 schreef Ripley het volgende:
Lok denk ik nouk
Zo jaloers, met krullen kun je dat soort dingen er wel in laten knippen, maar dta ziet er niet uit
What's up?!quote:
Oudquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Heatwave, kun je even happen
[ afbeelding ]
a) Ik zit nu in de trein op weg naar huis, afscheid nemen wordt steeds rotter.quote:
da's wel eenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
a) Ik zit nu in de trein op weg naar huis, afscheid nemen wordt steeds rotter.
b) M'n vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuis en ligt op de IC. Is iets goed mis met z'n nieren, maar wat precies is nog onduidelijk.
ow, wat naar techno. Sterkte, ik hoop dat het meevaltquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
b) M'n vader is vannacht opgenomen in het ziekenhuis en ligt op de IC. Is iets goed mis met z'n nieren, maar wat precies is nog onduidelijk.
Sterktequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
Sneu, maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
Mijn baas is dit weekend met zijn grasmaaier over zijn eigen snoer heengereden en heeft daarna het snoer op een plek opgetild waarvan hij dacht dat het veilig is. Hij werd zeg maar ge-electrocuteerd en heeft nu brandwonden en zo
Eerst de stekker er uit trekken kwam niet bij hem op ? iets met Darwin award enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Ripley het volgende:
Mijn baas is dit weekend met zijn grasmaaier over zijn eigen snoer heengereden en heeft daarna het snoer op een plek opgetild waarvan hij dacht dat het veilig is. Hij werd zeg maar ge-electrocuteerd en heeft nu brandwonden en zo
Het is wel een lastig verhaal om met een straight face te vertellen ja, maar hij heeft toch wel een flinke optater gekregen helaasquote:
Ja, dat snap ik ook wel hoor, ik gun het ook niemand, maar het is wel een erg grappig verhaal als je de persoon in kwestie niet kentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is wel een lastig verhaal om met een straight face te vertellen ja, maar hij heeft toch wel een flinke optater gekregen helaas
Hij wilde dus op dat moment de stekker eruit trekken op een plek dichtbij het contact, maar toen bleek daar dus ook een kleine breuk te zitten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Eerst de stekker er uit trekken kwam niet bij hem op ? iets met Darwin award enzo
Spuit 232 maar sterkte! Dat het maar moge meevallen allemaal!quote:
damn.. sterkte ermeequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |