Twittertrutquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knowMaar daarom ben ik nog wel nieuwsgierig. Weet dat jij nu verantwoordelijk bent voor mijn gemoedsrust
Zondag nog.quote:
Ik haat twitter! Dat is echt voor zwakzinnige.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twittertrut
ik moet nog beginnen.
PIEP. O tis klaar!
Onacceptabel, dat is heilig jeugdsentimentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik sprak mijn haat uit over Babs uitje.
Hmmz, ik had verwacht dat de eerste opmerking op een nieuwe ui zou zijn 'ik snap er nu niks meer van', en had niet verwacht dat er zulke intense emoties los werden gemaakt met mijn vorige. Maar goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Babs! Een nieuwe/of hergebruikte ui! (ik haatte je vorige).
Was het niet een soort hijskraan ofzo?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef STING het volgende:
[..]
Onacceptabel, dat is heilig jeugdsentiment
Nah, ik zag wel dat het een soort schotel moest voorstellen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmz, ik had verwacht dat de eerste opmerking op een nieuwe ui zou zijn 'ik snap er nu niks meer van', en had niet verwacht dat er zulke intense emoties los werden gemaakt met mijn vorige. Maar goed
Jaja, maak het maar weer belachelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:57 schreef STING het volgende:
[..]
Jaja, maak het maar weer belachelijk.
Met je zoenende vrouwen..Popje...het is een man en een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oepsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Popje...het is een man en een vrouw.
Een vrouwelijke junkie en Michael Jackson?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Popje...het is een man en een vrouw.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb een magnetron van mn oma gekregen
Hm nope.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vrouwelijke junkie en Michael Jackson?

Dat zeg ik. twee vrouwen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm nope.
To who it may concern:
[ afbeelding ]
Zigzag is leuk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Kreator het volgende:
Pimp My Dakterras deel 1:
[ afbeelding ]
(moet ze nog vastleggen, maar ik twijfel tussen zigzag of alles 1 richting op.)
Kloon! Klinkt goed. Kan je mooi kleine hondjes opwarmen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:ik heb een magnetron van mn oma gekregen
z.s.m.quote:
Kan je even foto maken van alles recht? Kan wel ruimtelijk zijn. Dit is speelser.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja vond ik ook wel. Maar is wel lastig vastleggen ben ik bang. Maar ja, ik zie wel. Dit was overigens pas deel 1. Moet nog een schutting, nieuwe loungeset en een parasol. En dit is maar het halve terras.quote:
zigzagquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:05 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Jij altijd met je nemen, oversexte Zeeuwquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, wilde binnenkort toch al wat anders nemen.
heul nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon! Klinkt goed. Kan je mooi kleine hondjes opwarmen.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:07 schreef Godtje het volgende:
Kan je even foto maken van alles recht? Kan wel ruimtelijk zijn. Dit is speelser.
In de praktijk valt het wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:08 schreef STING het volgende:
[..]
Jij altijd met je nemen, oversexte Zeeuw
Niet doen, twee zoenende vrouwen is geilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, wilde binnenkort toch al wat anders nemen.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:09 schreef Kreator het volgende:
[..]. En dan leg ik ze in de lengte en dan wil je ook nog even een foto van alles in de breedte?
.
zigzag is beter, minder uitglij kansen... die dingen worden na loop van tijd spekgladquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:09 schreef Kreator het volgende:
[..]. En dan leg ik ze in de lengte en dan wil je ook nog even een foto van alles in de breedte?
.
Ik zal wel even shoppen.
Maar nu zit er in je hoofd dat eentje een kerel is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef STING het volgende:
[..]
Niet doen, twee zoenende vrouwen is geil
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu zit er in je hoofd dat eentje een kerel is.
En ze worden maar in 1 richting glad?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zigzag is beter, minder uitglij kansen... die dingen worden na loop van tijd spekglad
alhoewel. leg maar in de lengte
En niet zomaar 1...STING vind stiekem MJ geil die zoent met een roodharige vrouw.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar nu zit er in je hoofd dat eentje een kerel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |