Ik heb nog niet zo heel lang een nieuw vriendje, we zijn hartstikke dol op elkaar enzo maar het is wel nog pril. Nu voel ik me al dagen niet super en maakte er online ergens een opmerking over en als grapje zei men toen dat ik misschien wel zwanger ben.
Ik had meteen zo iets van ECHT NIET maar ben toen gaan tellen en nadenken. En het kon dus wel. Het kwam ook overeen met dingen die ik voel enzo.Dus heb ik een test gekocht.
Mijn vriend had het online wel gevolgd en ik zei dus ook dat ik een test had gehaald, maar hij dacht dat ik aan het geinen was en al geinend gaf hij aan dat hij wel erbij wilde zijn als ik ging testen.
Nu had ik eigenlijk zoiets van, de kans is wel heeeeeeeeeeeeeeel klein en ik wil alleen testen voor mijn eigen rust. Maar echt geloven dat ik een positieve test zou krijgen deed ik niet.
Dus heb ik de test gewoon gedaan.
Alleen kwam toen de uitslag van de test en nu weet ik me geen raad mee.
![]()
Ik ben dus een dikke week zwanger als ik goed gerekend heb.
Wat moet ik nu doen?
- het mijn vriend meteen vertellen, en dan wordt hij misschien boos dat ik alleen getest heb, om te zwijgen over het feit dat het geen grapje is.
- niets zeggen en over een paar weken samen testen als ik vet over tijd ben.
alleen weet ik niet of we wel samen en kindje willen en dan is lang wachten ook niet slim nu ik het weet dan ga ik me misschien hechten aan het kindje??
- zelf eerst beslissen wat ik wil en als ik het kindje niet wil het stiekem weg laten halen?
Wat zouden jullie doen?