Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je hebt een uur geleden getest... maakt dan een foto van de test en gaat op Fok! postenHeb behoorlijke twijfels bij dit verhaal... Ik denk dat de meeste mensen bij het ontdekken van zoiets niet eerst gezellig hun camera gaan opsnorren en dan een fotootje gaat posten op een forum, maar goed...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het kindje houden en samen een leuke toekomst tegemoed gaan. Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:16 schreef Eenskijken het volgende:
Lekker dan.. heel fok weet het eerder dan haar vriend, die ze overigens pas 2 maanden kent :/
Blijkbaar niet, maar ze hebben zich beide laten testen voor ze het zonder comdoom deden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:19 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die dacht aan een HIV test toen ie voor het eerst in dit topique keek?
Het kan wel, alleen dan weten de meeste nog niet dat ze zwanger zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Christiaan het volgende:
Overtijdbehandeling is het laten weghalen van het klompje cellen wat je nu in je buik hebt. Totaal geen invasieve ingreep itt abortus, da's wel wat heftiger. Abortus is pas later, als er al meer gegroeid is.
Goed, de slechtste oplossing idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik ben een week over tijd, zo bedoel ik dat!
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Dus voorlopig geen update meer hier tot na het weekend.
Logisch hij vertrouwt jou gewoon wanneer je zegt dat het niks ernstig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Hij is vrij rustig en kalm enzo en had toen zoiets van: ok dan wacht ik het wel af.
Ik vertrouw die foto niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:22 schreef Scorpie het volgende:
Tis nog steeds een hoax.
Waarom? Het is toch iets onbenulligs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou de komende nachten niet slapen tot ik wist wat er precies aan de hand is, als ik die vriend was
Als het dat echt was had ze het niet even hoeven melden aan de telefoon, maar kon het prima tot die vrijdag wachten, imhoquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:24 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch is onbenulligs.
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het dat echt was had ze het niet even hoeven melden aan de telefoon, maar kon het prima tot die vrijdag wachten, imho
Raar volk inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.
Ja ho, wacht even... niet generaliseren! Het werkt heus niet zo bij alle vrouwenquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet bij vrouwen hè.
Dit kan niet echt zijn!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Ik heb hem gisteravond gesproken via de telefoon en gezegd dat er wat gebeurd was maar dat ik hem het vrijdag zal vertellen.Hij maakte zich toen wel zorgen dus heb hem gezegd dat het niets ernstigs ismaar persoonlijk vertellen wel beter is.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Evenveel het volgende:
Nog een test halen, en meteen testen met hem er bij. Meteen.
TVP dan maar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:40 schreef JortK het volgende:
Ik voorzie een moord in de relationele sfeer
Wat voor een doos ben je dan. Eerst hem zorgen geven en dan nog niet vertellen ook. Je moet het meteen vertellen of juist niks zeggen. Dit moet toch wel een hoax zijn inderdaad, zo niet:quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Zeg, stel dat jullie 9 maanden of een jaar samen waren geweest en je was per ongeluk zwanger geraakt, had je het dan willen houden? Zou je best moeder willen worden en is alleen het feit dat je hem pas 2 maanden kent de grote showstopper?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Dropjuh het volgende:
Die Clear Blue testen rekenen vanaf de conceptie. Als zij een week overtijd is en de conceptie twee weken geleden was, zoals de test aangeeft, is ze 5 weken zwanger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus. Plus dat je niet een week zwanger kunt zijn. Wanneer je een positieve test doet na een week overtijd, ben je alweer 5 weken zwanger.
En dan poept ze er ineens een kindje met down uit, vriend weg, werk weg, leven weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef Premium_Quality het volgende:
Waarschijnlijk gaat ze vrijdag een excuus bedenken: "Ik wilde gewoon zeggen dat ik erg van je hou". Dan net zo lang wachten met vertellen tot ze een dikke buik heeft en het niet meer anders kan.
Nog een tip voor TS: Als je nu begint met veel eten kan je net doen alsof je gewoon erg snel dik wordt. Dan kan je het verhaal uitstellen tot de geboorte.
Oeh!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat 'ie afgelopen november gemaakt is bedoel je?
Dus.quote:
Bij nader inzien geloof ik er geen zak vanquote:
Dus! Maar dan wel heel link de foto opslaan als 'test 25052010'.quote:
Ach joh, als je serieus overweegt om nog 5 dagen langer dan nodig is ongewenst zwanger rond te lopen, te doen alsof er niks aan de hand is en een foto te gebruiken die van het internet is geplukt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef Eenskijken het volgende:
TS waar ben je in godsnaam mee bezig.. jezus he.
eerst zeggen 'ik moet je iets vertellen'.. en dat zeg je dat het niets ernstigs is. JE BENT FUCKING ZWANGER HALLO. JE VRIEND WIL DAT DENK IK GRAAG WETEN. OF BEL DAN HELEMAAL NIET VANTEVOREN MAAR GA METEEN LANGS. jezus.. sorry hoor maar hier kan ik me echt aan ergeren.
Tuurlijk kan datquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:13 schreef Joene het volgende:
LOLLIG topic als die exif data klopt.
Zou het kunnen dat tijd en datum van de cam verkeerd staan ?
True, TS blijft ook wel heel stil opeens...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik geloof er geen zak van
Dat is natuurlijk koffiedik kijken, bij een late eisprong kan de conceptie ook later geweest kunnen zijn, dus dit is niet helemaal waar. Verder overigens wel helemaal eens met het feit dat het totale verhaal niet helemaal fris ruiktquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Leandra het volgende:
Juist ja, een EXIF datum die niet klopt, je vriend vertellen "dat er wat gebeurd is" en een week overtijd zijn en een zwangerschapstest met 1-2 weken zwanger??
Beetje beter oriënteren volgende keer... bij een week overtijd is het al 3 weken sinds de bevruchting, en dus had er dan minimaal 2-3 moeten staan op de clearblue test, maar waarschijnlijk zou er 3+ gestaan hebben.
Ja, en toch komt het maar heel weinig voor dat je een hele korte periode na de eisprong hebt, die is over het algemeen toch minimaal 9 dagen, maar meestal rond de 13 dagen, en mocht deze korter zijn dan 9 dagen dan is de kans sowieso vrij klein dat het lukt om zwanger te worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk koffiedik kijken, bij een late eisprong kan de conceptie ook later geweest kunnen zijn, dus dit is niet helemaal waar. Verder overigens wel helemaal eens met het feit dat het totale verhaal niet helemaal fris ruikt.
Klopt, en dan zit je dus in principe nog voor je overtijd datum.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef Tegan het volgende:
Maar het feit dat er 1-2 op die stick staat zegt toch al dat het meetbaar is dat het maar 1-2 weken is...
Ik heb me altijd afgevraagd of Clear Blue dat wel zo zeker kan zeggen. De hoeveelheid HCG is niet bij elke vrouw op een bepaalde termijn hetzelfde. Maar dit is wel redelijk offtopicquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en toch komt het maar heel weinig voor dat je een hele korte periode na de eisprong hebt, die is over het algemeen toch minimaal 9 dagen, maar meestal rond de 13 dagen, en mocht deze korter zijn dan 9 dagen dan is de kans sowieso vrij klein dat het lukt om zwanger te worden.
Maar goed, stel dat er sprake zou zijn van zo'n korte Lutaele Fase van bijvoorbeeld 9 dagen, en het TS zou een week overtijd zijn, dan hebben we het toch al over zo'n 16 dagen na de bevruchting, dan zou het dus toch weer 2-3 weken worden op de Clearblue.
Nee klopt, ik weet dat ik een langzame HCG-aanmaak heb, en dat ik zelfs gewoon nog negatief kan testen als ik te vroeg (maar wel overtijd) test, daarom gebruik ik ook geen Clearbluequote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd of Clear Blue dat wel zo zeker kan zeggen. De hoeveelheid HCG is niet bij elke vrouw op een bepaalde termijn hetzelfde. Maar dit is wel redelijk offtopic.
quote:Beschrijving
ik ben opzoek naar mijn vriend xxx xxx, ongeveer 2 weken geleden hadden we afgesproken.
Maar xxx is nooit gekomen. Ik heb hem een paar maal proberen te bellen maar tervergeefs.
ik wou xxx die avond laten weten dat ik zwanger ben van hem. Kan iemand me vertellen waar xxx is of dat er iets gebeurd is?Ik maak me behoorlijk zorgen
als dat hem is zou ik het idd via de telefoon meldenquote:
Legendarischquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |