Wat is een overtijdbehandeling?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso zou ik het hem vertellen. En niet over een paar weken nog een keer testen. Want als je nu besluit dat je niet klaar bent voor een kind, kun je nog kiezen voor een overtijdbehandeling. Moet je wel snel zijn.
We wonen niet bij elkaar in de buurt en zien elkaar alleen de weekenden, zou dan pas vrijdagavond kunnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef Evenveel het volgende:
Nog een test halen, en meteen testen met hem er bij. Meteen.
We zijn oud genoeg, hebben ook beide een eigen woning en werk etc. Dat is het probleem niet.quote:
Nou, het begint met aan haar vriend vertellen. Maar er moet natuurlijk wel een beslissing volgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:06 schreef Tegan het volgende:
En het gaat er hier toch niet om welke mogelijkheden ze allemaal heeft, houden, weg laten halen etc, maar om hoe ze het aan haar vriend moet vertellen?
Klopt, maar daar vraagt ze geen hulp voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het begint met aan haar vriend vertellen. Maar er moet natuurlijk wel een beslissing volgen.
ik gebruik de pil (maar wel ziek geweest en niet bij nagedacht) en we hebben ons laten testen op SOA's voor we het nest in gedoken zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit geleerd dat je van Neuken zonder pil/condoom zwanger kon worden?
Goede tijd er ook wel voorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
Trouwens erg veel zwangerschappen de afgelopen tijd op Fok zeg...
Het is net als petjes achterstevoren dragen, ze doen elkaar na.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:08 schreef Tegan het volgende:
Trouwens erg veel zwangerschappen de afgelopen tijd op Fok zeg...
Intensieve bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:05 schreef Christiaan het volgende:
Overtijdbehandeling is het laten weghalen van het klompje cellen wat je nu in je buik hebt. Totaal geen invasieve ingreep itt abortus, da's wel wat heftiger. Abortus is pas later, als er al meer gegroeid is.
Hoe kort is kort?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:07 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
We zijn oud genoeg, hebben ook beide een eigen woning en werk etc. Dat is het probleem niet.
Maar we kennen elkaar nog maar kort, dat is mijn grootste probleem.
Nou, succes met vertellen dan maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik gebruik de pil (maar wel ziek geweest en niet bij nagedacht) en we hebben ons laten testen op SOA's voor we het nest in gedoken zijn.
Maar het heeft wel verband met of ze het nu vertelt of over een paar weken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt, maar daar vraagt ze geen hulp voor.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Copycat het volgende:
Nogal een kinderachtige reden die je gebruikt om het je vriend eventueel niet te vertellen.
Gewoon vertellen en dan samen de opties bekijken, alhoewel ik in jouw situatie niet twee keer zou hoeven nadenken.
Tuurlijk, maar ik vond de reactie "neem een abortus" of "je kan een overtijdsbehandeling nemen" een beetje vreemd. Omdat ze daar niet naar vroeg. Als wordt geadviseerd om eerst te bedenken of je het wil houden en het dan te vertellen is iets totaal anders.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het heeft wel verband met of ze het nu vertelt of over een paar weken.
Ik wou dat ook adviseren, maar als dat betekent dat je het over de telefoon moet vertellen zou ik misschien toch even wachten, en alleen aangeven dat je iets belangrijks moet bespreken vrijdag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef Sjeen het volgende:
Nu vertellen... niet eens wachten tot vrijdag.
Nee, ze vroeg het niet naar. Maar daarom kan het nog wel een zinvol advies zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
[..]
Tuurlijk, maar ik vond de reactie "neem een abortus" of "je kan een overtijdsbehandeling nemen" een beetje vreemd. Omdat ze daar niet naar vroeg. Als wordt geadviseerd om eerst te bedenken of je het wil houden en het dan te vertellen is iets totaal anders.
Mwoah, in dit geval vind ik de snelheid zwaarder wegen dan het afstandelijke medium.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat ook adviseren, maar als dat betekent dat je het over de telefoon moet vertellen zou ik misschien toch even wachten, en alleen aangeven dat je iets belangrijks moet bespreken vrijdag.
Ik neem aan dat je voor zoiets belangrijks ook kunt regelen dat je niet tot vrijdag hoeft te wachtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou dat ook adviseren, maar als dat betekent dat je het over de telefoon moet vertellen zou ik misschien toch even wachten, en alleen aangeven dat je iets belangrijks moet bespreken vrijdag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |